..menot ylittävät määrärahat kahdella miljoonalla..
Helsingin poliisilaitos saattaa lomauttaa koko henkilöstönsä viikoksi. Lomautukset ajoittuisivat porrastetusti loppuvuodelle.
..maahanmuuton kustannuksista ja perheenyhdistämisten nopeuttamiseksi lisärahaa 1,8 miljoonaa..
Eli voidaanko sanoa, että kun jonnekin annetaan niin jostain se raha on otettava huolimatta hyysäri-setien ja hyysäri-tätien sanomisista.
2.000.000€
3
167
Vastaukset
- kiemunki
no, tulette näkemään piakkoin, että otetaan ja annetaan todella reilulla kädellä. pankkien tukemiseen miljardeja, jotka otetaan taas kotimaan hyvinvoinnista. ainoa instanssi kotimaassa, josta ei tulla leikkaamaan, vaan se saa taas lisärahoitusta, on mokutussektori. on se hyvä, että edes yksi ala kasvaa täällä suomessa kohisten. valitettavasti vain verorahoilla.
- KysynVaan-76
Kaikkein suurimmalla vauhdilla kasvava menoerä Suomessa on todellisuudessa ihan meidän omien vanhustemme terveydenhuolto, asuminen, tukipalvelut yms. menot. Niiden kasvussa ei rajaa näy kun väestö vanhenee. Ja siinä puhutaan kohta melkein miljoonasta ihmisestä, ei muutamista tuhansista niinkuin maahanmuuttajien kohdalla. Maahanmuutto on pientä sen rinnalla kun suuret ikäluokat tulevat hoidettavaan ikään. Se on oikeasti se pommi, ei maahanmuutto joka sentää tuo vielä jotain nuorta väkeä tänne kun suomalaiset eivät jaksa edes enää lisääntyä itse...
- z.o
siinä taas rasisti valehtelee niin että korvat heiluu.
Ei ole mitään eläkeläis/hoitopommia.
Pommi ovat nämä maahan tungeksivat elintasopakolaiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k553935Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet541932- 721406
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761270Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1991237Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911081- 901059
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41886Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55884- 64829