minulla on määräaikainen työsopimus elokuun loppuun. voinko hakea elokuun lopussa alkavaan työvoimakoulutukseen? koulutus tulisi minulle tarpeeseen, ja nykyisessä työpaikassa tuskin työt jatkuvat. jos pääsisin siihen koulutukseen, niin saanko heti ansiopäivärahan ja ylläpitokorvauksen?? normaalisti kun työ loppuu, niin lomarahan takia ensimmäistä liiton rahaa pitää tovin odottaa, kun se jaksotetaan.
työvoimakoulutukseen
3
207
Vastaukset
- sisäkorvan hetulat
työkkärin kursseille voi hakea "työtön tai työttömyysuhan alainen". määräaikaisessa työssä työskentelevä on jälkimmäistä. joissakin toimistoissa katsotaan jopa opiskelijat "työttömyysuhan alaisiksi", mutta ei kaikissa.
eli voit hakea. - Aku A
Lomakorvaus jaksotetaan tavalliseen tapaan.
- tyottomyyskassat
Hei
kiitos viestistäsi.
Ilmoittaudu työ- ja elinkeinotoimistoon ja selvitä opiskelumahdollisuuksia heidän kanssaan. Työttömyyskassa voi maksaa päivärahaa TE-toimiston lausunnon mukaiselta ajalta. Kuten Aku A toteaa, sinulle mahdollisesti maksettava lomakorvaus jaksotetaan työsuhteen päättymisestä lukien ja ansiopäivärahaa maksetaan jaksotusajan jälkeen.
Päivärahan määrä riippuu siitä voidaanko opinnot lukea osaksi työllistymissuunnitelmaasi, mutta tämä sinun tulee selvittää TE-toimiston kanssa.
Tarkempaa tietoa päivärahan maksamisesta työllistymistä edistävien palvelujen ajalta
http://www.tyj.fi/default.asp?id=219
Ystävällisin terveisin
Tiina työttömyyskassasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741