Hervannan kapakoissa saa juoda niin paljon että ei tie piisaa. Kapakoihin voi mennä selvästi päihtyneenä, eli kaatokännissä ja kaljaa saa, tämä on nähty moneen kertaan. Hervannasta voisi hävittää kaikki kapakat, se olisi yhteiskunnalle suuri palvelut ja. Viinakortit voisi myös ottaa taas käyttöön.
Hervannan kapakat !!!!!!!!!!!
3
245
Vastaukset
- Raitsin minäkin!
Tosi on! Olen henkilökohtaisesti nähnyt, että eräässä Etelä-Hervannassa sijaitsevasta kapakasta tuli nainen pienen pojan kanssa ja nainen oli niin kännissä, että pissasi keskelle tietä kaikkien ihmisten nähden ja ekaluokkalaista poikaa tietenkin hävetti äidin käytös silmittömästi. Eikä varmaan ole ainoa tapaus. Ei ihme, että juopot viihtyvät niin hyvin Hervannassa, koska täällä ei ole mitään rajaa sille, kuinka paljon voi kapakassa / kapakoissa ryypätä. Oikea juoppojen seitsemäs taivas ja paratiisi. Kannattaisi järjestää tänne joku ratsia, niin plajon piisaa juoppoja ja anniskeluoikeuksia rikotaan jatkuvasti.
- Raivoraitis minäkin
Joo, tämä on juoppojen paratiisi kuten kaikki varmaan tietävät, siis hervanta. Laskekaa piruuttannen montako kapakkaa täällä on, luulisin että toistakymmentä pitkälti joten ainakin houkutuksia riittää kosolti. Asukasmäärään nähden siis jumalattomasti, ja uusia sytyy kuin sieniä sateella.
Olen myös itse kuullut siitä etelähervannan kapakasta. Luultavasti enää ei ole ns alkoholitarkastajia kun täällä eletää kun villissä lännessä. - Mäpäripä
Tampereen keskustassa siis vain selvät pääsee sisään? Eiköhän aika samoilla säännöillä mennä joka paikassa.
Mitä tulee baarien määrään asuuhan hervannassa reilu 20k ihmistä, siihen määrään aina mahtuu mätäpaiseita, mikä tietty harmi nimittäin väittäsin asiaa sen pahemmin tutkimatta jotta käy niissä baareissa ihan normi töissäkäyviä ihmisiä juomassa yhen kaks, ihan niinkuin vaikkapa Berliinissä;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466