Tanska kulkee kohti terveenpää yhteiskuntaa

Hyvä Tanska!

Luin HS:n ulkomaat osiosta 29.05.2011 kirjoituksen Tanskan kansanpuolueesta ja kuinka se on taitavasti taktikoimalla saanut järkeä Tanskan maahanmuuttopolitiikkaan.

Tanskaan ei kirjoituksen mukaan saa enää kuka tahansa pysyvää oleskelulupaa. Uuden pisteytysmallin mukaan sen on saanut vain viisi ihmistä.

Myös rajavalvontaa on parannettu ja parannetaan edelleen.

Maan kansalaisuutta vailla olevien rikollisten karkottaminen tulee helpottumaan ja jo rikollisjengiin kuuluminen voi olla syy karkoitukseen.

Tanska on siis palaamassa normaaliin ja terveeseen yhteiskuntaan hyvää vauhtia.

Tämän artikkelin lukeminen aamukahvin ääressä teki hyvän olon. Jos Tanska on saanut käännettyä uppoavan yhteiskunnan suuntaa taas terveeseen päin niin ehkä meilläkin Suomessa on kuitenkin toivoa.

Pieni yksityiskohta pisti silmään: Tanskan kansanpuolueen puheejnohtaja Pia Kjaersgaard joutuu liikkumaan ympäri vuorokauden turvamiesten kanssa.
Meillä Suomessakin on ollut jo nyt nähtävissä tämä suuntaus. Persujen kansanedustajia ja heidän perheitään on uhkailtu murhilla yms.
Tuo väkivaltainen tuontikulttuuri on löytänyt hyvän kasvualustan kotimaisessa maailmaa syleilevässä (näennäis)viherliikkeessä.

1

163

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttakaa Tanska!

Tanskasta pitää ottaa mallia ja nopeasti. Liian kauan jos vitkastellaan niin homma riistäytyy käsistä ja pahasti - nyt jo vahinkoa jota ei saa enää korjattua. Rajat kiinni kaikilta elintasopakolaisilta ja yritettävä saada maassa jo olevat muuttamaan pois. Ainoa keino on antaa rahaa, ja paljon - se ne täällä suomessa pitääkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1339
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      833
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      498
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      475
    Aihe