hei, minulla täyttyy pian 200pv kun olen ollut lomautettuna, tänään minulle soitettiin että töitä olisi 5vk, eli keskeyttää lomautus siksi aikaa, onko tähän pakko suostua? entä jos kieltäydyn? seuraako karenssi?
Lomautuksen keskeytys,kiire
5
153
Vastaukset
- .
LISÄYS, milloin minulle maksetaan kesäloman palkka ynm sisässä olevat tunnut:) kiitos vast jo etukäteen.
- ghggggg
Karenssi napsahtaa jos kieltäydyt.
- .
oletko varma, kun laki ei tunne keskeytystä? ja se on työnantajan sekä työntekijän välinen sopimus.. eriasia jos lomautuspäätetään.. :O
- kiiiii
Huomioi, että 200 PV:n keinotekoinen katkaiseminen ei ole sallittua. Kannattaa soittaa omaan liittoon tai työsuojeluhallinnon työvoimaneuvontaan. Tuo 5 viikkoahan katkaisee sen 200 päivän kertymisen ja laskeminen alkaa alusta.
- .
joo, soitin tästä ja puhuimme kauan.... siihen täytyy suostua koska työkkäri katsoo sen sillain että jos kieltäytyy seuraa siitä 60pv karenssi:(( ketkua hommaa... eikä kukaan voi todistaa mitenkään että he haluavat vain katkaista tuon 200pv, vaikka päivänselvä asiaha se on:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427205
- 324018
- 543523
- 423020
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472207- 412193
- 452159