Asensin siis juuri xpn takaisin, edellinen oli windows seiska. Asensin sen takia koska xp toimii tässä mun koneessa parhaiten.
Nyt on sit sellanen ongelma että ulkonenkovalevy (Buffalo Ministation 500gb)
näkyy omassa tietokoneessa, mutta ei lähde asentamaan ajureita..?
Mitähän tälle asialle vois tehdä? Oon buffalon sivuilta yrittäny merkin ja serialnumberin avulla ladata ajureita, vaikka buffalon pohjasta katoin serialnumberin niin silti valittaa siinä että viallinen numero tms?
Mitenköhä ton kojeen nyt sais sit asennettua oikein?
Buffalo-kovo ei toimi.
4
178
Vastaukset
- fundamentalist
Tuota...millälailla se Buffalo näkyy omassa tietokoneessa jos ei
ole ajureita?
Vai mitä tarkoitat "ajureilla"? - miwatus90
Tunnistaa ihan nimellä sen.
Tarkotan ajureilla sitä et asentaa kaikki ominaisuutensa yms..:D
Tehostetun tiedoston siirron tms.
Winukka seiskassa asens kyllä.. mut ei tässä.
Asensin xpn takasin koska toimii täs läppäris parhaiten eikä lagi.- fundamentalist
"Tunnistaa ihan nimellä sen.
Tarkotan ajureilla sitä et asentaa kaikki ominaisuutensa yms..:D
Tehostetun tiedoston siirron tms. "
Nuo kaipaamasi eivät ole varsinaisia ajureita vaan lisäextraohjelmia,
joilla ei yleensä tee mitään ja vain aiheuttavat ongelmia.
Itse siivoan uusista ulkoisista levyistä nuo aina tarkkaan pois ja
käytän levyjä vain käyttöjärjestelemän omilla vermeillä.
Ikinä ei ole ollut ongelmia. - ei ajureita
et tarvitse usb-massamuisteille ajureita.
lisäohjelmat heivaisin kuuseen, aiheuttavat tosiaan enemmän ongelmia.
jos massamuisti ei toimi, SP3 ei ole asennettu tai oot kussut asennuksen jotenkin piirisarjan ajureiden osalta. ei oikein muuta vaihtoehtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä752645Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721822Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2731511Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741504Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461487- 871321
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3981293Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3471253Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3801234- 1281195