Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Alkuperäinen viisikko 70-80 luvulla...

Tme

moi,

Monikohan mahtoi olla 80 luvun alkupuolella yhtä fanaattinen Famous Five fani kuin minä... tai muistaakohan enää kukaan kyseistä sarjaa?
Nytpä reilun 30v ikäisenä kahden lapsen isänä onkin tullut mieleen, että olisikohan mistään mahdollista saada noita alkuperäisiä jaksoja tilattua? Onko kellään mitään ideaa mistä päin voisi alkaa kyseleen?

7

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • five

      Kyllä muistan,tuli katsottua ahkerasti...
      Ja sillon lasten/nuorten tv-ohjelma tarjonta oli tosi vähästä nykyseen verrattuna.Vaikka laatu kyllä saatto olla parempikin.
      Niitäkin vois esittää uusintana joku kanava.

    • Räkä

      En muista viisikko mutta muistan sarjan seitsemän tien risteys hieman myöhemmältä ajalta.
      Muistaako kukaan samaa?

      • Huuhaa

        Katso edelliselle sivulle. Siellä on keskusteltu Seitsemännen tien salaisuudesta...

        Muistan Viisikon hyvin. Se oli ala-asteikäiselle must-juttu. Muistan katkelmia sieltä täältä. Se oli silloin 1970-luvulle päivitetty versio. Viisikothan on kuvattu uudelleenkin alkuperäiseen aikakauteensa sijoitettuna.


    • Minä myös

      Enid Blyton'in juttujahan se oli. Fanaattinen fani kun itekin olin, niin muistan toki.. =) Muistaakseni sarja pyöri sellaisen tuotantoyhtiön tai jotain/jonkun "nimissä" kuin Tyne Tees Television. Os. sinne on

      http://www.tynetees.tv/

      ja seuraavan suoraan vanhaan Viisikkoon viittaavan osoitteen löysin Googlesta

      http://epguides.com/FamousFive_1978/

      (sori, en osaa laittaa noita tänne linkeiksi, elleivät sitten muutu kun lähettää tämän). Oletko tiedustellut Yle:ltä? Eikö se sieltä joskus tullut, ei kai muita kanavia vielä ollutkaan?
      Sitten voisi olla IMDB(International Movie Data Base), kokeile .com -päätteisenä. Kävin siellä, löytyy kyllä VHS:nä, mutta omiin silmiini ei osunut kuin uudistettu versio.
      Toivottavasti sait jotain apua tai ideoita tästä.

      Itselläni on muuten kateissa 80-luvulta sellainen sarja kuin "Kaupunki-Cowboyt". Kyse ei ole siitä sarjasta missä "Kuplasta"(?) tuttu äijä on, vaan ko. sarjassa on Michael Paré(tummatukkainen.."Streets of Fire", "Eddie and The Cruisers"..) ja toista en muista, mutta olisiko ollut vaal.ruskeat ja ehkä vähän kihartavat hiukset. Juuri se tämä jälkimmäinen kuskasi muistaakseni haulikkoa pitkän, vaaleanruskean takkinsa sisällä ja käytti(taisi molemmat käyttää) stetsonia. Olisiko ollut sarjassa nimeltään Levon Lundy? Jompikumpi oli, mutta en muista kumpi. Muistaako kukaan? Tuli joskus ihan 80-luvun lopulla, v.88-89..

      • Minä myös

        LÖYSINKIN ko. sarjan vihdoinkin! Ja englanniksi se oli Houston Knights.


      • Tme

        Moi ja kiitos viisikko vinkistäsi!!! Näinköhän mahdoit olla yhtä fanaattinen fani kuin itse :-) Olisi kiva vaihdella vaikkapa kuulumisia meilitse ko. sarjasta... joten jos mahdollista, niin laitatko osoitteesi?!?


    • Anonyymi

      Minä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe