shemale panee perseeseen

fgdddddd

haluiasin kuulla miltä tuntuu kuin naisellinen shemale panee sinua perseeseen.

24

5455

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armas Isokyrpänen

      tässä sitä ei voi kuulla, koska tämä on vain tekstiä, jota tuskin mikään kone ääneen sulle lukee?!

      • Peputtaja-69

        Kyllä se tuntuu todella ihanalta, ihanalta!!! Sunkin kannattais kokeilla sitä livenä, niin ei tarttis täällä kysellä. Minä annan mielelläni nussia itseäni peppuun!


      • Anonyymi
        Peputtaja-69 kirjoitti:

        Kyllä se tuntuu todella ihanalta, ihanalta!!! Sunkin kannattais kokeilla sitä livenä, niin ei tarttis täällä kysellä. Minä annan mielelläni nussia itseäni peppuun!

        voi kunpa suomestakin löytyis shemale antaisin heti


    • Ladyboy lover

      Pattayalla olen itse vetänyt yhtä shemalea hanuriin joka kerta, kun olen siellä käynyt.

    • fgdddddd

      onko se homoilua jos harrastaa seksiä shemale kanssa?

      • Anonyymi

        Ei ole. Ainoastaan silloin kun on vastassa täysmies vastaan täysmies, kuten mm.ministeri asemassa eli arvo- ja äijämies tai ukkomies. Homoilu kuuluu jokatapauksess muinaisuuteen, oli asetelma sitten mikä tahansa.
        .


      • Anonyymi

        ei homoilua silkkaa nautintoa molemmille


    • noviissi

      mikäe tämmöne shelame on?

    • Jos Janina F. olisi munat voisi sen antaa vaikka lykkiäkin..

      • Anonyymi

        Janina F on ihana otus.
        Sais lykkiä mua ilman muniakin.


    • Kanaariaan

      Vaikkapa Kanarielle löytyy, ja kauniinmpia kuin naishuoria, Las Palmasissa on vaikka minka paljon

    • Anonyymi

      Takapuoleen minua nai, Karibian meren äärimmäisen kaunis shemales noin 23cm pitkällä vehkeellä Kokkola 10.12.2020, Merikaupunki . Pirates of Caribian ja Acees Creed peli on vieläkin muistuttamassa tapahtuneesta..huh huhu ja huh..

    • Anonyymi

      Minä annan kaikille Shemalesille aina kun tahtovat, aivan ihanaa kun tulee siitin pyllyyn..

    • Anonyymi

      Se tuntuu ihan sille kuin shemale panisi peppuun

    • Anonyymi

      Yhtä hyvältähän se tuntuu kuin paskantakimenkin tuntuu, mutta se hyvänolon tunne on jatkuvaa.

    • Anonyymi

      Roomassa sain brasilialaiselta shemalelta mahtavan perserynkytyksen.
      Valtavat mustat tissit heiluivat mun naamallani kun tyttö pani mua edestäpäin Hiacen takatilassa.
      Harvoin olen nähnyt yhtä kaunista naista kuin mitä tämä tranny oli.

      • Kumpi maksoi?


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Kumpi maksoi?

        Minä maksoin. Tranny oli ammattihuora.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä maksoin. Tranny oli ammattihuora.

        Oliko kallis?
        Joka tapauksessa siis hintansa arvoinen.


    • Anonyymi

      Jos tätä harrastatte ulkomailla ja maksullisten kanssa niin muistattehan aloittaa prep kuurin ajoissa. Sillä vähennätte HIV - tartunnan todennäköisyyttä 95%.

      Sinänsä en ymmärrä miksi ihmiset miettivät onko joku seksin laji homostelua vai ei. Suoraan sanottuna mitä v-tun väliä. Jos ajatus homoseksuaalisuudesta tuntuu teistä tosi likaiselta ja saatte siitä lisäkicksejä niin sitten tuota kannattaa mielessään pyöritellä. Siis että itse tilanne olisi vieläkin kuumempi.

    • Anonyymi

      Se vähän riippuu tapauksesta nuo brassi shemalet on kyllä mahtavia parhaat kropat kuin naisilla iso perse ja tissit ja monesti myös femiinit kasvot ja ovat yleensä iso munaisia 19-25 cm on aika vakio.

      Hyvältä se tuntuu kun on ensin putsannut itsensä kunnolla, pidän enemmän naisista mutta voimallisimmat orkut on tullut shemaleiden kanssa. Vaatii tosin harkintakykyä ettei lähde liian iso munaisen matkaan jos aikoo olla bottomina.

      • Anonyymi

        ulkomailla rasvaan anukseni aina valmiiksi koskaan ei voi tietää


    • Anonyymi

      thaimaassa nuorena luulin saavani kauniin naisen mukaani mutta olikin shemale oli sopivan kokonen nussi persettäni koko yön kun välillä imin kalua ihanaa oli otti myös hyvin suihin

    • Olisi jännä kokemus tulla shemalen viettelemäksi.

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5799
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      1976
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1961
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      108
      1767
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1578
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1577
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1194
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe