Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli, joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,
vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;
Hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.
Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman
niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.
http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1933,38/Fil.2.html
Jeesus Kristus on Herra
6
87
Vastaukset
Olen oikei huono uskovainen, mutta kun Jeesus sanoi että Minä olen Tie, Totuus ja Elämä, niin siihen minäkin uskon!!
Lisäksi Jeesus sanoi että joka tunnustaa minut ihmisten edessä sen minäkin tunnusta Isäni edessä!! En häpeä tunnustaa Jeesusta Herrakseni!!- Ykänen
Jalmari47 oletko kuullut..
Lahkolaiset ovat perustaneet itselleen lahkoja,jotka palvelevat vaan omia tarkoitusperiä ja toisten hyväksikäyttöä. Kaikki perustuu vaan heidän tekemään
ohjeistukseen raamatun varjolla.Totuuden kanssa ei ole mitään tekemistä.
Itse itsensä ylentäneet ja harhaoppiset.
- voi voi sentään
Ykänen: ... surullista!
- ettei unohtuisi
Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman
niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.- Jeesuksen oma
Oi, miten ihanaa ja totuudellista kirjoitusta! Luottakaa hyvät ihmiset Jumalaan! Hän on antanut meidän ihmisten edestä ainoan Poikansa, Jeesuksen Krisruksen, meidän Herramme! Pyytäkää anteeksi syntejänne koko sydämestänne ja antakaa elämänne, itsenne Jeesukselle. Me kelpaamme sellaisina aivan kuin olemme. Kun Jumala tekee meissä työtä me muutumme enemmän ja enemmän Kristuksen kaltaisiksi. Jumala on luonut jokaisen omanlaiseksi persoonaksi ja Hän haluaa käyttää meidän lahjojamme ja persoonaamme ja Hänellä on hyvä suunnitelma meille jokaiselle. Sisäinen tyhjyys ei täyty tämän maailman saavutuksilla, ei rahalla ei nautinoilla ei millään lopullisesti. Jumala täyttää sinunkin tyhjyytesi.
- heikko
NÄIN JA AMEN!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517