Jeesus Kristus on Herra

Raamattu/UT

Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli, joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,
vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;


Hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.

Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman

niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,

ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1933,38/Fil.2.html

6

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen oikei huono uskovainen, mutta kun Jeesus sanoi että Minä olen Tie, Totuus ja Elämä, niin siihen minäkin uskon!!
      Lisäksi Jeesus sanoi että joka tunnustaa minut ihmisten edessä sen minäkin tunnusta Isäni edessä!! En häpeä tunnustaa Jeesusta Herrakseni!!

      • Ykänen

        Jalmari47 oletko kuullut..
        Lahkolaiset ovat perustaneet itselleen lahkoja,jotka palvelevat vaan omia tarkoitusperiä ja toisten hyväksikäyttöä. Kaikki perustuu vaan heidän tekemään
        ohjeistukseen raamatun varjolla.Totuuden kanssa ei ole mitään tekemistä.
        Itse itsensä ylentäneet ja harhaoppiset.


    • voi voi sentään

      Ykänen: ... surullista!

    • ettei unohtuisi

      Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman

      niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,

      ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

      • Jeesuksen oma

        Oi, miten ihanaa ja totuudellista kirjoitusta! Luottakaa hyvät ihmiset Jumalaan! Hän on antanut meidän ihmisten edestä ainoan Poikansa, Jeesuksen Krisruksen, meidän Herramme! Pyytäkää anteeksi syntejänne koko sydämestänne ja antakaa elämänne, itsenne Jeesukselle. Me kelpaamme sellaisina aivan kuin olemme. Kun Jumala tekee meissä työtä me muutumme enemmän ja enemmän Kristuksen kaltaisiksi. Jumala on luonut jokaisen omanlaiseksi persoonaksi ja Hän haluaa käyttää meidän lahjojamme ja persoonaamme ja Hänellä on hyvä suunnitelma meille jokaiselle. Sisäinen tyhjyys ei täyty tämän maailman saavutuksilla, ei rahalla ei nautinoilla ei millään lopullisesti. Jumala täyttää sinunkin tyhjyytesi.


    • heikko

      NÄIN JA AMEN!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe