Tony Halme jänisti!

Politbüro

Halme ei uskaltanut nyrkkeillä Atikin kanssa Kuopion torilla, Atikilta puuttui kuulemma vaadittava lisenssi ja olisi tullut pahoinpitely. Eikö lainsäätäjä Halme tiedä että tuommoisessa tilanteessa ei voida syyttää pahoinpitelystä. Toisekseen oliko Kiteen nakkikioskilla olleella kaverilla lisenssi kun Halme mätki tätä turpiin?

Säälittävää sakkia...

8

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paavo R

Tony oli torilla, Atikia ei näkynyt. Kuka jänisti? Torikahvilassa kävi myös tämä Markkanen paiskaamassa kättä Tonylle.

• pennonen

keskustelupalstalla pitää kirjoittaa niin etää kaikki voivat seurata ja pysyä mukana

• Politbüro
        pennonen kirjoitti:

keskustelupalstalla pitää kirjoittaa niin etää kaikki voivat seurata ja pysyä mukana

Markkanen on kuopiolainen palomies jolle Halme hävisi kehässä aikoinaan.

• POWER
        Politbüro kirjoitti:

Markkanen on kuopiolainen palomies jolle Halme hävisi kehässä aikoinaan.

Mitäs vitun väliä sillä on jos Tony onkin hävinnyt Markkaselle aikoinaan. On hyvä ottaa huomioon että Tony ei ole mikään nyrkkeilijä koskaan väittänyt olevansakaan. Markkanen sitä vastoin on otellut satoja amatöörimatseja junnusta saakka. Tony astui nyrkkeilykehään ammattipainin jälkeen 33-vuotiaana. On siinä pikkunen ero siis, mutta silti Tony on taistelija eikä epäröinyt käydä ketään vastaan. Otteli kuitenkin muutaman kovan matsin entisiä huippunimiäkin vastaan.
        Tony oli ja on taistelija. VIIKINKI

• KFC

Jos nyt et sattunu tietämään että Tony olis menettäny oman lisenssinsä ja sm-tittelinsä jos olis ottanu atikia vastaan ottelun.. Ja missäs se atik sillon oli?!? Olisko ollu futis pub:ssa kertomassa tarinoita.. "Mätki turpiin..." Voi jumalauta.. Siinä on taas yks lisää joka on perillä asioista.. Ota selvää ennen ku menet syyttelee......

• KFC

Jos nyt et sattunu tietämään että Tony olis menettäny oman lisenssinsä ja sm-tittelinsä jos olis ottanu atikia vastaan ottelun.. Ja missäs se atik sillon oli?!? Olisko ollu futis pub:ssa kertomassa tarinoita.. "Mätki turpiin..." Voi jumalauta.. Siinä on taas yks lisää joka on perillä asioista.. Ota selvää ennen ku menet syyttelee......

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

halmeei uskaltanut ampua itseään päähän ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe