Halme ei uskaltanut nyrkkeillä Atikin kanssa Kuopion torilla, Atikilta puuttui kuulemma vaadittava lisenssi ja olisi tullut pahoinpitely. Eikö lainsäätäjä Halme tiedä että tuommoisessa tilanteessa ei voida syyttää pahoinpitelystä. Toisekseen oliko Kiteen nakkikioskilla olleella kaverilla lisenssi kun Halme mätki tätä turpiin?
Säälittävää sakkia...
Tony Halme jänisti!
8
920
Vastaukset
- Paavo R
Tony oli torilla, Atikia ei näkynyt. Kuka jänisti? Torikahvilassa kävi myös tämä Markkanen paiskaamassa kättä Tonylle.
- pennonen
keskustelupalstalla pitää kirjoittaa niin etää kaikki voivat seurata ja pysyä mukana
- Politbüro
pennonen kirjoitti:
keskustelupalstalla pitää kirjoittaa niin etää kaikki voivat seurata ja pysyä mukana
Markkanen on kuopiolainen palomies jolle Halme hävisi kehässä aikoinaan.
- POWER
Politbüro kirjoitti:
Markkanen on kuopiolainen palomies jolle Halme hävisi kehässä aikoinaan.
Mitäs vitun väliä sillä on jos Tony onkin hävinnyt Markkaselle aikoinaan. On hyvä ottaa huomioon että Tony ei ole mikään nyrkkeilijä koskaan väittänyt olevansakaan. Markkanen sitä vastoin on otellut satoja amatöörimatseja junnusta saakka. Tony astui nyrkkeilykehään ammattipainin jälkeen 33-vuotiaana. On siinä pikkunen ero siis, mutta silti Tony on taistelija eikä epäröinyt käydä ketään vastaan. Otteli kuitenkin muutaman kovan matsin entisiä huippunimiäkin vastaan.
Tony oli ja on taistelija. VIIKINKI
- KFC
Jos nyt et sattunu tietämään että Tony olis menettäny oman lisenssinsä ja sm-tittelinsä jos olis ottanu atikia vastaan ottelun.. Ja missäs se atik sillon oli?!? Olisko ollu futis pub:ssa kertomassa tarinoita.. "Mätki turpiin..." Voi jumalauta.. Siinä on taas yks lisää joka on perillä asioista.. Ota selvää ennen ku menet syyttelee......
- KFC
Jos nyt et sattunu tietämään että Tony olis menettäny oman lisenssinsä ja sm-tittelinsä jos olis ottanu atikia vastaan ottelun.. Ja missäs se atik sillon oli?!? Olisko ollu futis pub:ssa kertomassa tarinoita.. "Mätki turpiin..." Voi jumalauta.. Siinä on taas yks lisää joka on perillä asioista.. Ota selvää ennen ku menet syyttelee......
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
halmeei uskaltanut ampua itseään päähän ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720