Lupaan ja vannon kautta jokaisen suomalaisen kiven ja kannon, että
1. en tapa, lyö enkä vahingoita ketään enkä tahdo tai aijo tappaa ketään minkään takia, en uskonnon ihonvärin kulttuurin vammaisuuden tahi rodun takia. Enkä ole ikinä edes tehnyt sellaista.
2. en räjäyttele rakennuksia, junia enkä lentsikoita, edes tyhjiä sellaisia. Enkä kehota sellaiseen muitakaan
3. En anna kenellekään julkisia enkä salaisia tappouhkauksia, enkä tappokäskyjä
4. En myöskään yhytä / usuta ketään muutakaan vastaaviin toimiin.
5. En tapa ketään lasta minkään takia. En myy omia enkä muidenkaan lapsia. En pudota lapsia parvekkeelta. En tapa enkä uhkaa tappaa enkä käske muitakaan tappamaan myöskään vääräuskoisia erilaisia vammaisia lapsia.
6. jos näen tai kuulen jotain ko toimintaan liittyvää niin ilmoitan sen poliisille.
7. en ole tahallisesti kirjoittanut enkä aijo tahallisesti kirjoittaa rasistisesti.
8. En käytä puheissani n-sanaa kokonaisuudessaan.
Yksittäisenä ihmisenä edustaen vain itseäni ja vastaan itse yksin kirjoittamistani mielipiteistä. Jos joku toinen on samaa mieltä niin minä olen siihen syytön, kunnes toisin todistetaan ;)
t. fennis
Fennis irtisanoutuu rasismista ja toivoo …
18
100
Vastaukset
Fennis irtisanoutuu rasismista ja toivoo …
Milloin ensimmäinen muslimi irtisanoutuu rasismista? Tai edes Itsemurhaiskuista?
Vai onko muslimeille eri rotujen uskontojen syrjiminen koraanin mukainen velvollisuus ?
Miksi koraani käskee tappaa vääräuskoiset?
Ja miksei sitä kukaan tuomitse rasistisena kirjoituksena?
Miksi arabi-liitto on sanonut ettei ne tee ikinä rauhaa Israelin kanssa?
Ja että arabiliitto ei lepää ennenkö Israel on työnnetty Välimereen.
Mielestäni tällaiset uhkaukset rasismia.
Ja se että uskonpapit antaa julkisia tappokäskyjä fatwoja esim Shalman Rhusdie ja pilapiirtäjät on myös syrjintää ja kehotusta murhaan.
Eikö kukaan maailman suurista johtajista voi sanoa, että murhaamiseen yllyttäminen EI ole ihmisoikeuksien mukaista.
Milloin julkisia murhaamis määräyksiä antavat henkilöt viedään jonnekin ihmisoikeuteen tuomittavaksi?
Milloin maailman johtajat tekevät jotain noille sadisteille? Ja lopettavat heidän kanssaan veljeilyn?
Monet muslimit esim Gaddafi yhyttää kaikkia maailman muslimeja vastustamaan länsimaalaisia, mutta miksei kukaan tuomitse sitä syrjintänä tai rasismina tai kiihottamisena kansalaisia vastaan?
Miksi maailma antaa eräille muslimeille vapauden julistaa rasismiaan kehottaa koko maailman muslimeita murhaamaan länsimaalaisia?
Miksei kukaan maailman johtajista tuomitse niiden muslimien julistamaa julkista rasismia, syrjimistä ja murhaamis kehotuksia, jopa vaatimuksia ?http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Rasismi on EU-maissa luultua yleisempää/1135245367597
Tällaiset uutiset ei varsinaisesti kerro yhtään mitään. Mielestäni tuo voi aivan yhtä hyvin olla täys emä-vale tai totta. Ei yhtään esimerkkiä siksi se voi olla yhtä hyvin puhdas herjaus, eli tahallinen vale.
Toi uutinen herjaa eu-kansalaiset aika yleisesti rasisteiksi. Eli suuret määrät eu-kansalaisia, ihan kuka vaan, voi olla rasistisia.
Olisiko, Mover, syy poistolle ?
Ja siltikään ei vieläkään kukaan puhu miten rasistisia eräät muslimit ovat jakaessaan suoranaisia tappo käskyjä vedoten kaikkien maailman muslimien uskonnollisuuteen ”harras muslimi” ….
Esim tänään tuli taas uutisissa, että joku al qaida johtaja on kehottanut hyökkäämään suomalaisia sotilaita vastaan Afganistanissa.
http://areena.yle.fi/audio/1306905713521
Alkaa kohta = 6:55 – 7:23
ja useat lehdet kirjoitti siitä aamulla esim : http://www.ts.fi/online/ulkomaat/226560.html
Terroristiverkosto Al-Qaidan johtohahmoihin kuuluva Abu Sulaiman al-Nasser kehottaa uusimmissa viesteissään iskemään Afganistanissa toimivia suomalaisia rauhanturvaajia vastaan.
Me kehotamme teitä iskemään näitä joukkoja ja heidän tukikohtiaan vastaan ankarin keinoin Mazar-i-Sharifissa ja ympäröivillä alueilla, hän yllyttää kannattajiaan.
Abu Sulaiman on äskettäin lähettänyt myös toisen uhkausviestin. Siinä hän vaatii kannattajiaan käynnistämään tuhopolttojen sarjan Euroopassa.
---lainaus loppuu----
Kyllä tuollaista lukiessa tulee kyyneleet silmiin, että Stubbin mielestä : ” me suomalaiset ollaan ihan hirveen rasistisia ”
On siinä meillä kans ulkoministeri, joka vielä uudestaan äänestettiin eduskuntaan. Miten tätä voi ymmärtää?
Kuka suojelee meitä suomalaisia kun me pelkäämme?
He eivät pelkää Nyt ymmärrän :
http://tv1.yle.fi/juttuarkisto/tasta-puhutaan/ulkolinja-isku-talibanien-ytimeen
Dokumentissa haastatellaan myös nuorta taliban-komentajaa, jota iskut eivät ole lannistaneet.
Kun amerikkalaiset erikoisjoukot tappoivat kaksi häntä kokeneempaa sotilasta, hänet ylennettiin heidän tilalleen.
Komentaja toteaa, että taistelussa kuolleet ovat marttyyrejä, joten kaikki taliban-sotilaat haluavat jatkaa taistelua pelotta.
Yölliset hyökkäykset eivät huoleta, koska he toivovat kuolevansa taistelussa joka tapauksessa.
Tuotanto: PBS, 2011.
Mutta suomalaiset ovat rasisteja varsinkin me maahanmuuttokriittiset.
Ja miksi poliitikot ja kirkko, joiden pitäisi suojella suomalaisia, herjaavatkin suomalaisia rasisteiksi ihan tosta vaan ihan muitta mutkitta?Kerrataan ettei totuus unohdu :
HS 19.3. 2010 s A5
Stubb puolustaa maahanmuuttoa ja monikulttuurisuutta
"Suomen pitää olla kansainvälinen ja monikulttuurinen", ulkoministeri Alexander Stubb (kok) sanoo. Hänen mukaansa Suomessa vellova maahanmuuttokeskustelu on kääntynyt pahasti vinksalleen.
"Maahanmuuttokriittinen näkökulma, se ääripää, dominoi keskustelua. Keskustelu on liian yksipuolista. Siinä haiskahtaa rasismi, siinä haiskahtaa nationalismi, populismi ja ksenofobia (muukalaisviha). Se on hyvin vastenmielistä", Stubb sanoo.
Hän antaa tämän haastattelun omasta aloitteestaan. "Aihe on lähellä sydäntäni", Stubb perustelee ministerisalkkunsa ulkopuolisen aiheen kommentointia.
"Olen nähnyt viime aikoina liian vähän ihmisiä, jotka sanovat maahanmuuton olevan Suomelle hyvä asia", Stubb sanoo. Hän haluaa sanoa asian yksiselitteisesti: "Turvapaikan antaminen on oikeudenmukaista ja humaania, pakolaisten auttaminen on eettisesti oikein. Työperäinen maahanmuutto on Suomelle loistava voimavara."
Vaikka Stubb hehkuttaa monikulttuurisuuden rikkautta ja kansainvälisyyden ihanuutta, myös maahanmuuttoon liittyvistä ongelmista pitää puhua avoimesti.
"Maahanmuuton pitää tuntua oikeudenmukaiselta. Sen pitää olla oikeudenmukaista sitä henkilöä kohtaan, joka tulee. Mutta myös niitä ihmisiä kohtaan, jotka tämän ylläpitävät ja maksavat tämän järjestelmän. Eli me suomalaiset."
kokonaan täällä : http://keskustelu.suomi24.fi/node/9709412/#comment-48394372Ja olen edelleen sitä mieltä että yleistäminen ei ole rasistista kirjoittamista.
Yleistäminen on suomalainen puhetapa, joka on eräänlainen passiivi, eli tekijä tuntematon, eli tarkoittaa jotain epämääräistä joukkoa jostain ryhmästä. Esim Maailmalla on yleinen käsitys, että suomalaiset ovat juoppoja. Koska suuri osa suomalaisia kännää usein vapaalla myöskin ulkomailla lomilla, koska muulloin se ei ole mahdollista.
Esim jos opettaja luokan edessä sanoo ”nyt kaikki turpa kiinni”. Meidän enkun ope sanoi aina kun astui luokkaan and now everybody shut up. Periaatteessa asia koskee kaikkia, mutta ne jotka on jo olleet hiljaa, niin eihän se heitä tarkoita? Eikös niin?
Myöskään oman mielipiteen lausuminen ei ole rasismia, esim jos olen sitä mieltä että kaikki siniset ovat ällöjä. Se on mielipiteeni. Myös puliukot ovat ällöjä, en kaveeraa ällöjen kanssa. Itse tarkoitan sillä että kaikki tuntemani ja tietämäni siniset ja puliukot ovat ällöjä. Kukaan ei ikinä tunne kaikkia sinisiä, eivät edes siniset itse. Siksi minäkään en voi tarkoittaa inhoavani kaikkia maailman sinisiä ihmisiä. Yleensä perustan mielipiteeni omaan kokemukseen. En kuitenkaan tapa ketään, enkä yllytä ketään tappamaan ketään toista. Sitä tekevät kuitenkin erää muslimit, joita kukaan ei syytä yhtään mistään.
Kenenkään edes minun oma mielipiteeni ei sido ketään ajattelemaan minun tavallani, ei edes minua itseäni. Olen valmis muuttamaan käsityksiä ihan mistä vaan kunhan aika edistyy, näen elämää ja saan erilaisia mielipiteitänne.Minulla on oma "puntari" sydämessä.
Olen ihan kykenevä ajattelemaan, mutta aivopesuun en ole taipuvainen enkä pakottamiseen suostu. Enkä usko satuihin edes pakolla. Puolestani jokainen saa parhaaksi katsomallaan tavallaan uskoa mihin tahtoo, vaikka satuihin, kunhan se ei häiritse minun rauhaani, ei uskonrauhaani, ei kulttuurirauhaa, ei kotirauhaa eikä yörauhaani. Ettekä tyrkytä uskoanne minulle. Jokainen saa uskoa vaikka metsänpeikkoon kunhan tekee sen hiljaa oman jumalansa kanssa.
En ihaile uusnasuja enkä nusuja. Yritän ymmärtää jokaisen mielipidettä, mutta oman ideologian, uskon ja sadut muodostan itse pakottamatta ja mielummin uhkaamatta, kiitos. Enkä pidä kenenkään ideologiaa omanani.
Yritän kunnioittaa itseäni, vaikka se välillä unohtuukin.
Sydän antaa elämän ja kuuntelen vain oman jumalani ohjeita, enkä pidä muita jumalia.
Ymmärrän, tahdon, annan ja suojelen kaikki lapsia kaikelta pahuudelta.
Kunnioitan lapsia enemmän kuin aikuisia ja kuuntelen aina ensin lapsia niillä onkin yleensä viisaampia ja tärkeämpiä asioita kuin aikuisilla.
Ja lopuksi Itse asiassa harmittelen erilaisten ihmisten syrjimistä.
Viime talvena kuoli eräs maailman rotu, kun sen rodun viimeinen edustaja kuoli. Uutisen kuultuani itkin.
Toivottavasti valkoiselle suomalaisuudelle ei käy samoin.- ja sitten heräsin
ja vein koiran kuselle ?
Eikö yksikään musu / musuttaja tahdo irtisanoutua rasismista?
Ja minä olin ihan varma että täällä olisi tuhansia nimiä irtisanoutuneet rasismista.
Mover etujoukoissa, mutta ei eikä -muttaajakaan
Mutta Hohoijaa mitä teidän kanssa tekisin?
Kun eräät muslimit uhkaa tappaa länkkäreitä niin onko se nyt sitä ihanaa uutta kulttuuria?
Kannatatteko te nyt ihan oikeesti kaikki täällä näiden muslimien tappouhkauksia?
Eikös rikollisjengiin kuuluminen pitänyt olla rikollista?
Mutta jos suomalaiset vihaa muslimeja niin se on rikollista rasismia.
Näinhän meille on opetettu ja hyvin on menny perille.
Mökillä pitkä viikonloppu, ja kylän ainoossa baarissa hyttystentappokaljoilla kaikki oli niin rassisteja niin rassisteja;
mä oon vaan vähän rassisti mutta toi on täys rassisti.
Hei niinku nyt jotain tolkkua taas;
ette te mitään rassisteja ole. Älkää uskoko mitä ulkoministeri höpisee ihan puuta heinää.
Ette te ole murhaajiakaan jos minua vihaatte.
Ette te ole rassisteja jos muslimeja vihaatte.Varsin mielenkiintoista ....
Eikö tappamattomuuden lupaaminen maistu kenellekään luopiolle, entiselle kristitylle, nykyiselle muslimille?
Eikä muhamettilaiselle ?
Eikä musuttajillekaan (=muslimien kannattajajäseniä ja muslimien fanittajia)
Ettekö te pysty lupaamaan niinkään yksinkertaista asiaa kuin olla tappamatta tai usuttaa toisia tappamaan muunlaisia ihmisiä?
Kannatatteko te tottatosiaankin islamin mukaisesti väärien ihmisten tappamista?
Tänne niitä nimiä nyt ja vauhdilla, senkin murhaajat!
Jokainen, joka ei kirjoita nimeään tänne huomiseen mennessä on islamisti-iskujen kannattaja.
Minä tahdon tottatosiaankin tietää millaisten murhaajien kanssa asun Suomessa?
Kuka allekirjoittaa irtisanoutumisen rasismista?
Zo? , my man, jos tahdot nähdä rollaattorini huomenna LahdenTorilla siinä pizzerian edessä niin tulepa allekirjoittaa tämä
Ja mOver
Olette te kummallisia
Minä tarkistan lukijat huomenna, jonka nimi ei ole täällä, minä otan IP-numeronne talteen, selvitän osoitteenne salaisin menetelmin ja tulen yöllä peittonne alle kutittamaan jarpaasta.- suomi suomalaisille
meikä - mannen ei tarvi sanoutua irti kunei koskaan mikään sisti ollutkaan , näin kun elää ei oo katumista , jeeskö mover?
- z.o
pöh
En yksinkertaisesti kerkiä lukea kaikkia viestejäsi.
Pistitkö mulle sähköpostin osoitteella "enole.rasisti..."? ... Vähän liian pitkä, mutta yritän vastata jotain.
En tiedä Lahden torista hittojakaan, mutta olen siellä Lahdessa huomenna jollain ABC asemalla n klo 10 - 12 jonkin aikaa. Tuu sinne. Minkä värinen rollaattori sulla on? Jätetään ne panohommat tuonnemmaksi. Ja se lilly-strattera vois tulla kans, jos sillä on joku rollaattori.
Enkä oo mikään natsi enkä skini. Se yks viteolinkki oli huono vitsi, jota en ymmärtänyt itsekkään. - z.o
z.o kirjoitti:
pöh
Pistitkö mulle sähköpostin osoitteella "enole.rasisti..."? ... Vähän liian pitkä, mutta yritän vastata jotain.
En tiedä Lahden torista hittojakaan, mutta olen siellä Lahdessa huomenna jollain ABC asemalla n klo 10 - 12 jonkin aikaa. Tuu sinne. Minkä värinen rollaattori sulla on? Jätetään ne panohommat tuonnemmaksi. Ja se lilly-strattera vois tulla kans, jos sillä on joku rollaattori.
Enkä oo mikään natsi enkä skini. Se yks viteolinkki oli huono vitsi, jota en ymmärtänyt itsekkään.miksiköhän täällä sensuroidaan jopa n.a.t.s.i -sana??
Sanonpa että on mennyt älyttömyys jo liian pitkälle. Kun vain käyttää sopivia sanoja, niin todella törkeä rasismi säilyy näillä palstoilla maailman tappiin, mutta jos asiallisesti kirjoittaa asioista niiden oikeilla nimillä, niin kaikki sensuroidaan. Miksi tällaista oikein voidaan sanoa? Sairasta, sanoisin. suomi suomalaisille kirjoitti:
meikä - mannen ei tarvi sanoutua irti kunei koskaan mikään sisti ollutkaan , näin kun elää ei oo katumista , jeeskö mover?
Leijonatkin irtisanoutui rasismista, jossain oli sellainen Moverin aloitus.
Eihän nekään enkä minäkään ole rasisti, enkä tahdo tappaa syrjiä ketään, edes muslimeja, toistaiseksi, mutta ärsyttäkää vaan katsotaan mitä kohta tapahtuu,,,,
Mutta miksiköhän yksikään muslimi ei vastusta eikä irtisanoudu noista itsaristien iskuista?
Kukaan ei vastusta niitä yhdelläkään sanalla.
Yksikään muslimi ei anna yhtään arvoa sillekään että USA yrittää tehdä noihin rasistivaltoihin, ettei sanoisi sadistivaltioihin, edes jonkinlaista rauhaa ja tolkkua. Afganistanissakin ne talebanit räjäytti ne buddha-patsaat, made in 1500 luvulla ja oli maailman perintölistalla. Sinne vaan räjäyttivät että humps. Millekään maanpäälliselle eivät anna arvoa, vaan se ihana paratiisi, jota ei edes ole olemassakaan.
Häh onko muslimit tehnyt mitään hyvää maailmalla?
Jos minä olisin USA, en puuttuisi niiden tappamisiin, tappakoot toisensa, järjetöntä meininkiä Saddaminkin tappamiset.
Saddami valtasi Kuwaitin ja USA pelasti senkin mini-valtion, arvostusta?
No ei tietenkään.
Mitä hilkkuria EU, NATO tai USA puuttuu niiden asioihin, räjäytelkööt toisiaan.
Mutta onko näiden hyysääjien pakko ottaa niitä turvaan Eurooppaan, kun ne sodat tulee sitten tännekin?
Onko missään yhtäkään islam-valtiota, jossa ei olisi sotaa?
Ja miten me voidaan niiden sotiinsa vaikuttaa, kun eivät itsekään tahdo niitä lopettaa?
Ei ne lopeta niitä sotia ennekö koko maailma on niin kuin ne tahtoo.
Joten kiitos teille jotka äänestitte meidät EU.hun!
Kylläpä tätä riittää…z.o kirjoitti:
pöh
Enkä oo mikään natsi enkä skini. Se yks viteolinkki oli huono vitsi, jota en ymmärtänyt itsekkään.z.o 15.6.2011 21:51
täh, punainen tietenkin, onko niitä muunkin värisiä?
En ehtiny jokaiselle ABC.lle tai en löytäny sua.
Minkä värinen rollaattori sinulla sitten on?
Älä vaan sano, anna mä arvaan, punainen?z.o kirjoitti:
miksiköhän täällä sensuroidaan jopa n.a.t.s.i -sana??
Sanonpa että on mennyt älyttömyys jo liian pitkälle. Kun vain käyttää sopivia sanoja, niin todella törkeä rasismi säilyy näillä palstoilla maailman tappiin, mutta jos asiallisesti kirjoittaa asioista niiden oikeilla nimillä, niin kaikki sensuroidaan. Miksi tällaista oikein voidaan sanoa? Sairasta, sanoisin.kai nyt rasismi-palstalla pitää rasismia olla, eihän se muuten mikään oikea rasu-palsta olisikaan, vai ;)
z.o kirjoitti:
pöh
Enkä oo mikään natsi enkä skini. Se yks viteolinkki oli huono vitsi, jota en ymmärtänyt itsekkään.Zorro, my darling
ai tästä videostako et ymmärtänyt mitään?
http://barenakedislam.wordpress.com/2011/05/09/thailand-muslims-behead-a-9-year-old-boy-warning-graphic-images/
Nooh aika selkeätä kieltä toi minusta on, taas tota punasta, että mä näen punasta.
Vai mitä tarkoitit?
Tätäkö:
http://www.youtube.com/watch?v=ky57zbSM_YY&feature=related
Tämähän on se sama koulu jonka Mover ja rautaako? sekö o8o8 ovat käyneet.
Rautaako? oli varmaan se priimus ja mOver oli se luokalle jäänyt ja siksi se heitettiin rangaistukseksi tänne rasu-palstalle kommentaattoriksi.- z.o
fenno.maani kirjoitti:
z.o 15.6.2011 21:51
täh, punainen tietenkin, onko niitä muunkin värisiä?
En ehtiny jokaiselle ABC.lle tai en löytäny sua.
Minkä värinen rollaattori sinulla sitten on?
Älä vaan sano, anna mä arvaan, punainen?zet oli abc Renkomäki. Jos kävit siellä, niin saatoin jopa nähdä sut. No ainakin kävit mielessä, siinä kun näin tumman pitkätukkaisen naisen kepin kanssa ja pieni punainen auto. Olis pitäny suunnitella ne tärskyt vähä paremmin, että olis onnistunu.
z.o kirjoitti:
zet oli abc Renkomäki. Jos kävit siellä, niin saatoin jopa nähdä sut. No ainakin kävit mielessä, siinä kun näin tumman pitkätukkaisen naisen kepin kanssa ja pieni punainen auto. Olis pitäny suunnitella ne tärskyt vähä paremmin, että olis onnistunu.
Nou hätä, meillä on koko loppuelämä aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832214
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1691937Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451894- 1261596
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641459Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1831432Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771211Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311064- 711043
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni67988