Moottoripyörien ylinopeudet ovat karanneet käsistä.

160 km/h

10

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Limitteri

Mihin ne on karanneet? Ihan yleistä ollut siitä lähtien kun tämä moottoripyöräily nousi uuteen suosioon reilu 10 v sitten.
      Tuossa 50n alueella ei nuo 150 ja yli vauhdit ole mitenkään harvinaisia, mutta jotkut osaavat jopa ajaa melkein sääntöjen mukaan, ilmeisesti käry käynyt aikaa myöten...
      Mutta onhan se turhauttaavaa ajaa 40piä pyörällä missä maksimit yli 300..., pitäs varmaan saksan malliin alkaa EUssa rajoittamaan tehoja ja lisäksi nopeudenrajoitin päälle.

• vastaus tässä

joo samaa olen miettinyt että miksi ihmeessä myydään nopeita autoja ja moottoripyöriä,eikös olisi järkevää kieltää kyseiset kapistukset liikenteestä, niin liikenneturvallisuus paranisi kertaheitolla,ai niin eihän kyseessä olekkaan pelkkä liikenneturvallisuuden maksimointi vaan osana myös rahankeruu valtion kassaan...mistäs se valtio taas puuttuvat sentit keräis pakolaisten hyyssäämiseen ja tukien viemiseen ulkomaille.

• ??????????????????

Miksi ei näihin laitetaan veroa kuten pakettiautoon? Jos on rajotin ja ajaa 80km/h se maksaisi 30,000 euroa nimittäin se prätkä mutta jos haluaa rajotin pois prätkä maksaisi 130,000 euroa!
      Sillä 100,000 euron verolla sais valtio tapporahakassaan rahaa jotka voisi antaa omaisille kun ne on menettänyt oma kultansa!

• ..Auto-Antero

Mutsis karkas!
      Rajoitukset ovat karanneet järkevistä naurettavaksi. Kun kerran niissä ei ole mitään järkeä, niin ajetaan sitten myös ilman vitunkaan väliä.
      HANAA SAATANA!!!

• mielipide tämäkin

joo on näissä rajoituksissakin vikaa ja mielestäni yks syy että ihmiset jotka ajavat paljon tympiintyvät väkisinkin alhaisiin nopeuksiin,etenkin ohituskaistan nopeus voisi olla 120km/h silloin "laillisesti pääsisi ohitse enemmän kuin yksi auto rekasta)...ei pitäisi olla turvallisuuskysymys ainaskaan sellaisilla ohituskaistalla missä on vielä keskikaide erottamassa vastaantulevasta liikenteestä.
        vastaavasti usein mutkaisella kestopäällystetiellä on 80km/h rajoitus joka puolestaan on monella pikku tiellä liikaa.

• 40 on homoille

Hyvin olisi voinut ajaa yli 200, olen samaa mieltä, täysin järjettömiä rajoituksia.

• motoristi kaahari

Mukavaa saada teidät pösilöt autoissanne suuttumaan.

• ooooo,

Kylläpä oli hauskaa eilen kun mopopoika tuli vilkuttelemaan valoja takapuskuriin, kun olin ohittamassa kolmen auton letkaa moottoritiellä.
        Luuli ressukka että olen niitä miehiä, joka keskeyttää ohittamisen ja antaa tällaiselle kyrvälle tietä joka ajaa huomattavaa ylinopeutta, mutta siinäpä poloinen erehtyi ja sai kunnos kurasuihkut silmille, kun siirryin ajamaan sateen täyttämille ajourille ja hidastin vielä vähän vauhtia.
        Mukavaa saada mopopoika kihisemään raivosta, kun nahkaliivi on kuran tahrima.

• haiset peffalle
        ooooo, kirjoitti:

Kylläpä oli hauskaa eilen kun mopopoika tuli vilkuttelemaan valoja takapuskuriin, kun olin ohittamassa kolmen auton letkaa moottoritiellä.
        Luuli ressukka että olen niitä miehiä, joka keskeyttää ohittamisen ja antaa tällaiselle kyrvälle tietä joka ajaa huomattavaa ylinopeutta, mutta siinäpä poloinen erehtyi ja sai kunnos kurasuihkut silmille, kun siirryin ajamaan sateen täyttämille ajourille ja hidastin vielä vähän vauhtia.

Taidatkin olla oikea kuraluukunkuningas.

• dfdfdfdfd
        ooooo, kirjoitti:

Kyllä oli varmaan voittajan olo, ollaan yhdessä ylpeitä sankariteostasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      21
      2976
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      539
      2668
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2250
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      207
      2209
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1698
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1509
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      50
      1436
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1379
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1191
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1164
    Aihe