Suni korostaa liikaa saatanan valtaa

Erittäin tuttu

Hän väittää esim että Paavali on ollut kymmenen vuotta saatanan oppilaana, Jeesuksen opetuksen jälkeen.

Huomatkaa eräs asia josta Suni johdonmukaisesti vaikenee: Jeesus rikkipolki käärmeenpään, ennustusten mukaisesti kuollessaan ristillä Golgatalla.

Saatana on voitettu vihollinen, eikä Sunin valehtelemalla tavalla joku Jumalan voimankin kukistava kaikkivaltias.

14

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristus voittaa Saatanan lopullisesti vasta viimeisellä tuomiolla. Siihen saakka se saa vapaasti koota suurta joukkoaan tekopyhittämällä heidät Jeesuksen nimellä ja veren voimalla.

Se on tämän maailman ruhtinas, kutenJjeesus Getsemanessa opetuslapsilleen ilmoitti:

"Paljon en kanssanne enää puhu, sillä tämän maailman ruhtinas on jo tulossa. Mitään valtaa ei hänellä minuun ole,"

Tuolla vallalla se yritti saada Jeesustakin näide n omien, ihmisillä rakennuttamiensa jumalanhuoneitten johtajaksi:

"Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, vanhemmisto veljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat.
      Kaikkein mahtavaimmat arvonimet on Saatana antanut ortodokseille; Hänen Erinomaisuutensa, His Eminence, Hänen Pyhyytensä, His All Holines, Hänen Kaikki Pyhyytensä, His Beatitude, Hänen Autuutensa, Korkeasti Siunattu, Korkeasti Pyhitetty.

Ja ihme olisi ollut, jos ei tällaisilla arvonimillä olisi saatu paria miljardia ihmistä maailmassa uskomaan, että Kaikkivaltiaan Jumalan ja hänen Poikansa palvelijoita nämä kaikki varmasti ovat. Kun joka puolella maailmaa loistavissa temppeleissään häntä palvelevat.

Saatanalla on valta tehdä vääryyden tekoja vain Jeesuksen nimessä ja veressä. mutta ei hänern Hengessään. Etkö edes tätä Jeesuksen ilmoitusta pysty todeksi uskomaan:

"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.

Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

Jokaisen Saatanan tekopyhittämän tuntee siitä, että hän kauhistuu, kun joku alkaa kertoa totuuttaa tuosta hänen pettämästä valheen hengestään.

• Erittäin tuttu

Omiasi höpäjät Suni. Saatana voitettiin Golgatalla ja hänellä ei ole enää mitään valtaan heihin, jotka Kristukseen turvaavat.

Haluat vaieta golgatan teosta siksi, kun se todistaa että Jeesus oli tullut LIHAKSI ja sinulle on suurin kauhistus Hänen Sovintoverensä. Kaikki on loogista. Olet Teuvo, riivaajahengen vallassa ja siksi sinua kauhistuttaa lihaantullut Kristus.

• palstalainen.
        Erittäin tuttu kirjoitti:

Omiasi höpäjät Suni. Saatana voitettiin Golgatalla ja hänellä ei ole enää mitään valtaan heihin, jotka Kristukseen turvaavat.

Haluat vaieta golgatan teosta siksi, kun se todistaa että Jeesus oli tullut LIHAKSI ja sinulle on suurin kauhistus Hänen Sovintoverensä. Kaikki on loogista. Olet Teuvo, riivaajahengen vallassa ja siksi sinua kauhistuttaa lihaantullut Kristus.

Huomattavaa on, että Suni jätti vastaamatta tuohon

• minäsetässä.

"Huomatkaa eräs asia josta Suni johdonmukaisesti vaikenee: Jeesus rikkipolki käärmeenpään, ennustusten mukaisesti kuollessaan ristillä Golgatalla".

Totta. Hänelle on suorastaan kauhistus se, mitä hänen halveksimansa apostoli Paavali sanoi:

2. Kor. 5:19
      Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

Teuvolla ei näinollen ole oikeaa Golgatan perustaa, sitä ainoaa, joka kestää tulikoetuksen.

• Saatana tuossa sovituksen sanansa Paavalille ilmoitti.

Jeesus ei puhu missään sovituksen sanasta, vaan ainoastaan hänen todistajana olemisesta:

"Te tiedätte, että hallitsijat ovat kansojensa herroja ja maan mahtavat pitävät kansoja valtansa alla. Niin ei saa olla teidän keskuudessanne. Joka tahtoo teidän joukossa tulla suureksi, se olkoon toisten palvelija, ja joka tahtoo teidän joukossanne ensimmäiseksi, se olkoon toisten orja."

"Te olette ystäviäni, kun teette sen minkä käsken teidän tehdä. En sano teitä enää palvelijoiksi, sillä palvelija ei tunne isänänsä aikeita. Minä sanon teitä ystävikseni, olenhan saattanut teidän tietoonne kaiken, inkä olen Isältä kuullut.

Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, ja minun tahtoi on, että te lähdette liikkeelle ja tuotatte sitä hedelmää, joka pysyy. Kun niin teette, Isä antaa teille kaiken mitä minun nimessäni häneltä pyydätte.

Tämän käskyn minä annan teille: rakastakaa toisianne."

"Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan siä, minkä Isä on teille luvannut, ja mistä olette minulta kuulleet. Johannes "Älkää kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montaakaan päivää.

Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani, Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

Jopa kaukaisessa maan ääressä, Siikajoen kunnan Ruukin kylässäkin ja Suomi24 raamattukeskustelussa.

Jeesus Kristus tuo kaikki nuo Paavalin pakanoille listaamat virat jokaisen valitun sydämeen tällaisen prosessin jälkeen:

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

Ja tästä apostoli Johanneskin kirjoitti:

"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta. Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa, ja on tosi, hänessä ei ole petosta.
        Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."

Ja kun hänessä pysyy, ei tarvitse rinnalleen maallista johtajaa, ei palvelijaa, ei henkien erottajaa, ei parantajaa, ei tiedon tai viisauden antajaa, eikä ihmeiden tekijää.

• Ei jaekone
        TeuvoSuni kirjoitti:

Saatana tuossa sovituksen sanansa Paavalille ilmoitti.

Jeesus ei puhu missään sovituksen sanasta, vaan ainoastaan hänen todistajana olemisesta:

"Te tiedätte, että hallitsijat ovat kansojensa herroja ja maan mahtavat pitävät kansoja valtansa alla. Niin ei saa olla teidän keskuudessanne. Joka tahtoo teidän joukossa tulla suureksi, se olkoon toisten palvelija, ja joka tahtoo teidän joukossanne ensimmäiseksi, se olkoon toisten orja."

"Te olette ystäviäni, kun teette sen minkä käsken teidän tehdä. En sano teitä enää palvelijoiksi, sillä palvelija ei tunne isänänsä aikeita. Minä sanon teitä ystävikseni, olenhan saattanut teidän tietoonne kaiken, inkä olen Isältä kuullut.

Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, ja minun tahtoi on, että te lähdette liikkeelle ja tuotatte sitä hedelmää, joka pysyy. Kun niin teette, Isä antaa teille kaiken mitä minun nimessäni häneltä pyydätte.

Tämän käskyn minä annan teille: rakastakaa toisianne."

"Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan siä, minkä Isä on teille luvannut, ja mistä olette minulta kuulleet. Johannes "Älkää kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montaakaan päivää.

Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani, Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

Jopa kaukaisessa maan ääressä, Siikajoen kunnan Ruukin kylässäkin ja Suomi24 raamattukeskustelussa.

Jeesus Kristus tuo kaikki nuo Paavalin pakanoille listaamat virat jokaisen valitun sydämeen tällaisen prosessin jälkeen:

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

Ja tästä apostoli Johanneskin kirjoitti:

"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta. Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa, ja on tosi, hänessä ei ole petosta.
        Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."

Ja kun hänessä pysyy, ei tarvitse rinnalleen maallista johtajaa, ei palvelijaa, ei henkien erottajaa, ei parantajaa, ei tiedon tai viisauden antajaa, eikä ihmeiden tekijää.

Kuka tahansa voi laittaa jakeita peräjälkeen. Siinä ei kummoisia tarvita. Osaatko sinä mitään?

• Ei jaekone kirjoitti:

Kuka tahansa voi laittaa jakeita peräjälkeen. Siinä ei kummoisia tarvita. Osaatko sinä mitään?

En osaa mitään sellaista, josta kaltaisesi tekopyhitetyt minulle aameniaan latelisi.

• opi.
        Ei jaekone kirjoitti:

En näe jakeita Teuvon kirjoituksessa, vaan saatanan oppeja TS, suoltaa,
        kuni kone tehtaastaan.

Teuvo Suni ei erota saatanaa ja Jumalaa toisistaan.
        Ja siksi tottelee vihtahousua.

• Ei verkkoosijoutunut
        TeuvoSuni kirjoitti:

En osaa mitään sellaista, josta kaltaisesi tekopyhitetyt minulle aameniaan latelisi.

Syvimmiltään pidät Jumalaakin valehtelijana ja eksyttäjänä, koska sinun mukaasi Jumalan sanassa on valheita ja eksytystä, vaikka se on kokonaan Jumalan Hengen vaikuttama ja henkeyttämä. Rajusti eksyt ja onneksi vain lievästi eksytät. Saaliisi livahti verkosta lähimmäisten ja Pyhän Hengen avulla.

• Siinäpä taas erinomainen Hengen herjaus, kun Saatanan mukaan Kristukselta saatu Henki ei pysty erottamaan Saatanaa ja Jumalaa toisistaan.

• Erittäin tuttu

Kristukselta saatu henki ei koskaan puhu Raamatun kirjoituksia vastaan ja pystyy tunnustamaan Jeesuksen lihaantulleeksi Messiaaksi. Sellaista ei Teuvo Sunissa oleva riivaajahenki voi tehdä.

• Hyvin
        Erittäin tuttu kirjoitti:

Kristukselta saatu henki ei koskaan puhu Raamatun kirjoituksia vastaan ja pystyy tunnustamaan Jeesuksen lihaantulleeksi Messiaaksi. Sellaista ei Teuvo Sunissa oleva riivaajahenki voi tehdä.

Sanottu

• Erittäin tuttu kirjoitti:

Voitto Ramun haamuko se siinä hänen vanhoja mantrojaan kaivelee?

Saatanan veren voimalla sinä täysin riinnoin rienaat Kristuksen Henkeä riivaajahengeksi.

• Erittäin tuttu
        TeuvoSuni kirjoitti:

Voitto Ramun haamuko se siinä hänen vanhoja mantrojaan kaivelee?

Saatanan veren voimalla sinä täysin riinnoin rienaat Kristuksen Henkeä riivaajahengeksi.

1.Joh 4. Ei liene Ramun kirjoittama?

Näytäpä Raamatusta kohta, jossa puhutaan saatanan verestä- ja sen voimasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe