On se todella pirullista että aikuiset ihmiset tekevät vuosikaupalla kiusaa uskovien sivulla!? Ei voi kuin ihmetellä.
Ennen hyvin toimivansivun uusittu rakenne teki lisää ongelmia, kun näistä härikköjen viesteistä näkyy osa sisältöäkin vaikka kuinka nopeasti kelaa ohitse. Ennen näkyi ainoastaan otsikot, josta tiesi heti mitä viestejä ei avata lainkaan.
Samoin halukkaat saivat keskustella keskenään lähes häiriintymättä kun palstan rakenne oli selväpiirteinen.
Monilla muillakin saiteilla on entisiä käteviä käytäntöjä huononnettu, minkähän vuoksi?
Kai se on niin että kaikenlaiset nuoret poropeukalot, joilla ei ole kokonaisnäkemysta siitä mitä keskustelu yleensä on, haluavat sormenjälkensä saitin rakenteeseen??
Häiriköt raskas taakka uskoville
32
99
Vastaukset
- Exhellari86
"...näistä härikköjen viesteistä näkyy osa sisältöäkin vaikka kuinka nopeasti kelaa ohitse."
Kerrankin ollaan samaa mieltä. Kaikenlaisia toisten tuomitsijoita ja nimittelijöitä pesiytyy palstalle ja heidän pääasiallinen tarkoituksensa ei suinkaan tunnu olevan keskustelun ja mielipiteenvapauden edistäminen vaan sen rajoittaminen johonkin tiettyihin mielipiteisiin. Muulla tavalla ajattelevia sitten haukutaan, heille rähistään ja yritetään savustaa pois palstalta.
Olen aivan samaa mieltä kanssasi, se on hävytöntä sellainen (no, kaikesta päätellen miehet sitä kyllä harrastavatkin, eivät niinkään hävylliset). - kj.h,-gf
Nii-in!!! et joku kehtaakin Jumalan ja Jeesuksen Lakia puolustaa ja kiusaa omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen rikollisuuden tukijoita!!!
Onneksi sinulle on näitä uskovaisten ylijumalia/kultavasikoita antamassa anteeksi syntejä... heiltä tosin puuttuu Jumalan Valtakunnan oikeudet mutta usko kovasti lestadiolaisten kultavasikka "jeesukseen."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-49163788-view
Jeesus pelastaa
25.4.2011 13:18
Jokainen pedofiili saa syntinsä anteeksi, jos hän katuu tekoaan ja tahtoo tehdä parannuksen. Parannukseen kuuluu ilman muuta rikoksen tunnustaminen poliisille. Yhteiskunnan lakien mukainen rangastus kärsitään tietenkin
ja suostutaan sovittamaan henkilö tai henkilöt joihin rikos on kohdistunut.
Se on taatusti kova paikka kohdata uhrinsa hätä ja sopia siitä kuinka rikos sovitetaan uhrin kanssa.
Jumalan ja Jeesuksen Laki ei rikollisille kelpaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
14.5.2011 16:22
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää kun mitä siinä lukee ..
Jeesus on tie
24.5.2011 10:35
Mitä vikaa on JUmalan ja Jeesuksen laissa kysyt.
Se lienee suurin vika ettei sellaista lakia ole olemassakaan. :-))))- teuta
Pahinkin , örvelö kirjoittaa Nii-in et joku kehtaakin , omia uskovaisia puolustaa , ketähän ne ovat/olisivat saatanan joukkoa , ei sulla ainakaan ole ketään muuta joka uskoisi muuhun kuin satanaan.
Lapsiakin tappaneen . En todella ymmärrä ketä örvelöllä on mielessä
paitsi saatanan joukko, jonka hän tuntee kyllä ja sadattelee muita
tuon kokoaikaisen Jumalan Valtakunnan asian kanssa .
on muuten niin että se jumalan valtakunta joka on nyt , eli pieninä palasina
pitkin ihmisten sydämmissä , ei ole Riittävän kokoinen , johon voitaisiin kaikki koota jotka on saamassa Valtakunnan , pelkään pahoin ei örvelö.
- pien ahkon luulot
laput pois silmilltä, maailma on 7miljardia populaa, lestat vain 10tuhatta ja pääosin suomessa...........
- teuta
Et kai sinä , luule että jotain tiedät , ilmeisesti puhut Es/Lestoista
koska toi luku oli noin pieni eli 10'000 lestaa , veli kertoo jostain toisesta ajasta , Nimittäin Es/Lestoja on n.13´500 suomessa , ja ulkomailla on
n. 16'500 .
sitten VL: väittää että heitä on n.120'000 .
Rauhan sanalaisia pohjanmaalla n.7000.
vielä on monta pinenpää populaa puhutaan niistä joskus . - ihimeissään olen
AINAKIN 150000 lestadiolaista on Suomessa, vähän kuitenkin. Mutta miksi he eivät saa elää rauhassa omissa oloissaan häiriköiltä?
Kertokaas nyt te jotka kaikki tiedätte, ETTÄ MIKÄ PIRU PANEE JOTKUT KIUSAAMAAN LESTADIOLAISIA äärimmäisen halveksivilla ja ala-arvoisilla VALHEVIESTEIILÄÄN KOLMEKIN VUOTTA julkisella palstalla internetissä?
Kun siitä heille huomauttaa, että pitäisi poistua täältä häiritsemästä, niin alkavat kiroukset ja herjat vain lisääntymään ja syytellään kristittyjä siitä kun heidän saatanallisista tihutöistään ei kiitellä heitä. :-))))))))))))) - f-gh.jk
niin ja lestatkin kymmenissä karsinoissa!
niin pian kun kaksi lestaa kohtaa niin ovat perustamassa omaa lahkoa! - rt.-y-ui
ihimeissään olen kirjoitti:
AINAKIN 150000 lestadiolaista on Suomessa, vähän kuitenkin. Mutta miksi he eivät saa elää rauhassa omissa oloissaan häiriköiltä?
Kertokaas nyt te jotka kaikki tiedätte, ETTÄ MIKÄ PIRU PANEE JOTKUT KIUSAAMAAN LESTADIOLAISIA äärimmäisen halveksivilla ja ala-arvoisilla VALHEVIESTEIILÄÄN KOLMEKIN VUOTTA julkisella palstalla internetissä?
Kun siitä heille huomauttaa, että pitäisi poistua täältä häiritsemästä, niin alkavat kiroukset ja herjat vain lisääntymään ja syytellään kristittyjä siitä kun heidän saatanallisista tihutöistään ei kiitellä heitä. :-)))))))))))))minulla on vakava tunne siitä, että tässä alla olevasta selviää vastaus PIRUSTA jonka opin ateistiset pikkupirut ovat rikollisina tappaneet ja tapattaneet omia uskovaisia, pikku lapsiakin!
Monille ateistipiruille tämä herra on herra epäjumala:
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
Raamatussa on älä tapa käsky yhdeksän (9) kertaa... mm. Jeesuksen Omalla Sanalla vahvistettuna!.
tässä kirkollisveroja maksaneille tietoa rahojen käytöstä saatanallisesti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
---
tässä lastadiolaisten tekopaavalin ja valekristuksen faktaa:
teuta
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
kun mitä siinä lukee ..
Jeesus on tie
Se lienee suurin vika ettei sellaista lakia ole olemassakaan. :-))))
jne.... - teuta
rt.-y-ui kirjoitti:
minulla on vakava tunne siitä, että tässä alla olevasta selviää vastaus PIRUSTA jonka opin ateistiset pikkupirut ovat rikollisina tappaneet ja tapattaneet omia uskovaisia, pikku lapsiakin!
Monille ateistipiruille tämä herra on herra epäjumala:
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
Raamatussa on älä tapa käsky yhdeksän (9) kertaa... mm. Jeesuksen Omalla Sanalla vahvistettuna!.
tässä kirkollisveroja maksaneille tietoa rahojen käytöstä saatanallisesti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
---
tässä lastadiolaisten tekopaavalin ja valekristuksen faktaa:
teuta
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
kun mitä siinä lukee ..
Jeesus on tie
Se lienee suurin vika ettei sellaista lakia ole olemassakaan. :-))))
jne....örvelö, kirjoittaa kaiken laista sopaskaa , aivan kuin joku uskoisi häneen , minä en häntä usko , hänessä on vikoja
joita ei uskovaisissa ole ! siksi toiseksi kaikkien olisi asen-noituminen tuohon pölvästiin, uusiminen kaikissa asioissa
jotka ovat alarvoisia , hän ei voi hyvin.
Eikä toivottavasti voi matkan jälkeenkään hyvin. - näi on marjat
teuta kirjoitti:
örvelö, kirjoittaa kaiken laista sopaskaa , aivan kuin joku uskoisi häneen , minä en häntä usko , hänessä on vikoja
joita ei uskovaisissa ole ! siksi toiseksi kaikkien olisi asen-noituminen tuohon pölvästiin, uusiminen kaikissa asioissa
jotka ovat alarvoisia , hän ei voi hyvin.
Eikä toivottavasti voi matkan jälkeenkään hyvin.Ei täällä kukaan usko mitään mitä hän sanoo. Ongelma onkin siinä että häs sotkee omaan kuv ottavaan ulosteeseensa KAIKKI PYHÄT ASIAT, IHAN PÄIVITTÄIN. Sotkee kaikki asialliset avaukset tällä palstalla ja tarkoituksellisesti herjasamalla rikkoo uskon rauhaa ja uskonnonvapauslakia.
Oudointa asiassa on, että toimitus ei useista huomautuksista huolimatta reagoi lainvastaiseen toimintaan mitenkään? Kun nyt laki muuttuu ja vastuuta vaditaan toimitukselta enemmän, niin silloin tulemme vaatimaan tuollaisen irvokkaan sabotaasin lopettamista kristinuskoa vastaan tällä palstalla.
Jos palstalla ei kyetä valvomaan suomen lain noudattamista niin sitten se on suljettava kokonaan. Tuollainen toiminta ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan.
- ?
Hmm... Ei mulla ole vaikeuksia kelata ohitse viestejä näkemättä/lukematta sisältöä! Ehkä et vaan itse uteliaisuudeltasi kuitenkaan malta olla lukaisematta juttua?
Sitä paitsi "häiriköt" katoaisivat kuten seriffi aikoinaan totesi ja hän jopa pyysi ja aneli kauniisti, ettei niihin viesteihin vastaisi kukaan. Miten on toiminut?
Muutamat vastaavat uskollisesti kaikkiin viesteihin. Mutta ehkä sillä onkin jokin tarkoitus. Tämäkin palsta on jäänyt parille henkilölle - kai tätä luetaan, mutta keskustelua ei juuri ole. Turha pelätä, että koko maailma tänne kurkistelisi...- teuta
Minusta sellainen ajatus , "että häirikkö " katoaa oli aivan
varmasti lapsellisuuden huippu . Itse olen tullut siihen tulokseen että , ellei palstan omistaja voi poistaa , häirikkö on remmissä
kuin tatti , selittäkääpä mulle yksi järkevä vastaus, kun nyt on
nähty mitentämä menee, miksi ei laiteta koneita ja laitteita niin
että perästä tippuu niin härikkö kuin rivon tekstin tekijä .
Toiseksi kun tuntuu kovin väärältä ,että henkilö joka tuntee rämän palstan omakseen , ensinnä on lesta , toiseksi kirjoittaa nätisti. ja kolmanneksi ei haasta riitaa . on minusta oikeutettu
vaatimaan häiriötöntä palsta toimintaa .
Mitä ei härikkö voi vaatia koska hän ei täytä mitään noita kohtia , vaan on suuna päänä esillä kaikenkarvaisten juttejen
kanssa , syyllistyy joka päivä useihin ylilynteihin , eikä saa
mitään järkevää aikaiseksi , luulee vain .
Onkohan tämä nyt ymmärretty . - Eslest ei kirj.
teuta kirjoitti:
Minusta sellainen ajatus , "että häirikkö " katoaa oli aivan
varmasti lapsellisuuden huippu . Itse olen tullut siihen tulokseen että , ellei palstan omistaja voi poistaa , häirikkö on remmissä
kuin tatti , selittäkääpä mulle yksi järkevä vastaus, kun nyt on
nähty mitentämä menee, miksi ei laiteta koneita ja laitteita niin
että perästä tippuu niin härikkö kuin rivon tekstin tekijä .
Toiseksi kun tuntuu kovin väärältä ,että henkilö joka tuntee rämän palstan omakseen , ensinnä on lesta , toiseksi kirjoittaa nätisti. ja kolmanneksi ei haasta riitaa . on minusta oikeutettu
vaatimaan häiriötöntä palsta toimintaa .
Mitä ei härikkö voi vaatia koska hän ei täytä mitään noita kohtia , vaan on suuna päänä esillä kaikenkarvaisten juttejen
kanssa , syyllistyy joka päivä useihin ylilynteihin , eikä saa
mitään järkevää aikaiseksi , luulee vain .
Onkohan tämä nyt ymmärretty .Häirikkö olisi kadonnut kahdella toimenpiteellä:
1) olisi kaikki lakattu vastaamasta häirikön viesteihin jolloin hänen egoaan ei ruokita
2) sen jälkeen olisi ollutkin helppo poimia häirikön puheenvuorot ja poistaa ne.
Mutta kun täällä ei ollut halua eikä kykyä yhteistoimintaan, en minäkään jaksanut. Sinäkään, teuta, et edes suostunut yrittämään. Et tajunnut, että olisi pitänyt ehkä joitain viikkoa, kenties pari kuukautta pitää tuo linja. Tosin, nyt kun sinua kirjoitustesi perusteella paremmin tunnen, olisin enemmän hämmästynyt jos sinä olisit tämän kaiken ymmärtänyt.
No, hyvinhän teillä täällä menee ja häirikön kanssa näyttää olevan rattoisaa seurustella. Ei muuta kuin lokoisaa jatkoa. - menisköhän näin?
Eslest ei kirj. kirjoitti:
Häirikkö olisi kadonnut kahdella toimenpiteellä:
1) olisi kaikki lakattu vastaamasta häirikön viesteihin jolloin hänen egoaan ei ruokita
2) sen jälkeen olisi ollutkin helppo poimia häirikön puheenvuorot ja poistaa ne.
Mutta kun täällä ei ollut halua eikä kykyä yhteistoimintaan, en minäkään jaksanut. Sinäkään, teuta, et edes suostunut yrittämään. Et tajunnut, että olisi pitänyt ehkä joitain viikkoa, kenties pari kuukautta pitää tuo linja. Tosin, nyt kun sinua kirjoitustesi perusteella paremmin tunnen, olisin enemmän hämmästynyt jos sinä olisit tämän kaiken ymmärtänyt.
No, hyvinhän teillä täällä menee ja häirikön kanssa näyttää olevan rattoisaa seurustella. Ei muuta kuin lokoisaa jatkoa.Oletko monta helvetinpassitusta jo saanut? Niitä jaellaan tällä palstalla kuin jotain parkkisakkoja, tosin jakelijoita taitaa olla vain pari kolme. Voi jospa hekin ymmärtäisivät pitää helvetinpassitukset ja itsekehut omana tietonaan niin palsta varmaan rauhoittuisi, jotkut provosoituisivat vähemmän.
Vai onkohan se näitten joittenkin tavoite: Kun palstalla esiintyy trolleja niin sitten pääsee omaa hyvyyttään kehumaan ja helvettiin toisia passittamaan. Jos on vaikka jo ikää kertynyt, on hieman tylsää, lapset tehty ja tekotapa alkaa kadota muistikuvista ja telkkariakaan ei voi katsoa niin jostainhan niitä ääritunteita ja viihdykettä on saatava. Ja siinähän toimii hyvin jollain keskustelupalstalla reuhaaminen.
Ainahan tänne joku eksyy ainakin vähän arvostelemaan. Niin voi sitä onnea kun voi pistää örvelöä kuriin, kutsua ties minkä lähettilääksi ja toivottaa kuumaan paikkaan. Taas on asiat laitettu järjestykseen vähäksi aikaa ja kohtahan se seuraava örkki jo tuleekin palstalle. - teuta
Häirikkö olisi kadonnut kahdella toimenpiteellä:
No, hyvinhän teillä täällä menee ja häirikön kanssa näyttää olevan rattoisaa seurustella. Ei muuta kuin lokoisaa jatkoa.Tuossa Es Lesta valehteee . kun kirjoitit aikanaan minulle et maininnut silloin toista mittään , oletko rakentanut sellaisen kristillisyyden , että
saa sanoa mitä vaan kun toinen osapuoli on teuta.???
Kaikenlainen märrssääminen voi olla muistakin asioista kiinni , ja onkin
olisi kohtuullista kun myötää virheensä , joka on havaittu niissä kaikissa
jotka tätä vanhaa Lestaadiolaispalstaa lukee ja tukee , joka kertoo mistä vaan , mutta ei suorastaan Es/Lesta asioista .
Onhan se hyvä että tulet itse toimeen , kaikkinesi kun talvella , joulun
jälkeen ei kaikki ollut aivan hyvin .Oletko nyt sitä mieltä että kaikki muut (ja minä varsinkin olen viassa ) muissa ei olekaan vikaa , vaan sinä
sulatat örvelönkin , melkein mennen tullen . muussa tapauksessa olisin
sinuna jo tehnyt jotain.
Mitä halua palstalla pitää olla . Kirjoittaa , siis kirjoittamisen halua , ja
sinulla hankkia sellaiset laitteet että , toimii ilman talkoita , meillä on
kärsitty nyt hirveän pitkään tästä örvelöstä . mitä hänen laitteissaan on sellaista että niitä on vaikea poistaa , sillä ilman sitä tästä ei tule mitään
on aivan naurettavaa että hyyssäät sitä joka käänteessä , ja orvelö
ei kun valehtelee , jokaisessa viestissään jotakin .
Virta poikki , eikö olisi helppo ? - Eslest ei kirj.
teuta kirjoitti:
Tuossa Es Lesta valehteee . kun kirjoitit aikanaan minulle et maininnut silloin toista mittään , oletko rakentanut sellaisen kristillisyyden , että
saa sanoa mitä vaan kun toinen osapuoli on teuta.???
Kaikenlainen märrssääminen voi olla muistakin asioista kiinni , ja onkin
olisi kohtuullista kun myötää virheensä , joka on havaittu niissä kaikissa
jotka tätä vanhaa Lestaadiolaispalstaa lukee ja tukee , joka kertoo mistä vaan , mutta ei suorastaan Es/Lesta asioista .
Onhan se hyvä että tulet itse toimeen , kaikkinesi kun talvella , joulun
jälkeen ei kaikki ollut aivan hyvin .Oletko nyt sitä mieltä että kaikki muut (ja minä varsinkin olen viassa ) muissa ei olekaan vikaa , vaan sinä
sulatat örvelönkin , melkein mennen tullen . muussa tapauksessa olisin
sinuna jo tehnyt jotain.
Mitä halua palstalla pitää olla . Kirjoittaa , siis kirjoittamisen halua , ja
sinulla hankkia sellaiset laitteet että , toimii ilman talkoita , meillä on
kärsitty nyt hirveän pitkään tästä örvelöstä . mitä hänen laitteissaan on sellaista että niitä on vaikea poistaa , sillä ilman sitä tästä ei tule mitään
on aivan naurettavaa että hyyssäät sitä joka käänteessä , ja orvelö
ei kun valehtelee , jokaisessa viestissään jotakin .
Virta poikki , eikö olisi helppo ?Olen kyllä sitä mieltä edelleenkin, sinä varsinkin olet syyssä. En muuta pyytänyt kuin että olisit(te) antanut minulle työrauhan jättämällä vastaamatta häirikölle mutta kun ei niin ei. Tätähän sinulta pyysin, etkö muista? Mutta kun sinulla oli fiksumpia ideoita ja tiesit itse paremmin miten toimia niin eihän siinä sitten mitään, pane parastasi vaan.
Muut kestivät silloin ruodussa, SINÄ aloit ensimmäisenä vastailemaan häirikölle, eikä se sitten "Jeesus pelastaakaan" jaksanut hillitä itseään. Jatkakaa vaan seurustelua sen kanssa vaikka maailman tappiin. Kun välillä käyn kurkkaamassa miten täällä jaksetaan onnittelen itseäni siitä että lakkasin ohjaamasta sinua paksukalloa.
Joko omat menetelmäsi alkavat tuottaa tulosta? Minkä verran häirikkö on neuvomisenne perusteella alkanut pehmetä? - teuta
Olen kyllä sitä mieltä edelleenkin, sinä varsinkin olet syyssä. En muuta pyytänyt kuin että olisit(te) antanut minulle työrauhan jättämällä vastaamatta häirikölle mutta kun ei niin ei. Tätähän sinulta pyysin, etkö muista? Mutta kun sinulla oli fiksumpia ideoita ja tiesit itse paremmin miten toimia niin eihän siinä sitten mitään, pane parastasi vaan.
Muut kestivät silloin ruodussa, SINÄ aloit ensimmäisenä vastailemaan häirikölle, eikä se sitten "Jeesus pelastaakaan" jaksanut hillitä itseään. Jatkakaa vaan seurustelua sen kanssa vaikka maailman tappiin. Kun välillä käyn kurkkaamassa miten täällä jaksetaan onnittelen itseäni siitä että lakkasin ohjaamasta sinua paksukalloa.
Joko omat menetelmäsi alkavat tuottaa tulosta? Minkä verran häirikkö on neuvomisenne perusteella alkanut pehmetä?Jollet tee mitään , älä viitsi kaunistella asioita ,
sinähän tiedät , että satulaton hevonen on kovin
vaarallinen , siksitoiseksi sulla on työkalut , miten
viitsit edes kiusata , sanoisinko persus , senkin
pitäis alkaa hallitus neuvottelut , millä rahkeilla ?
Onko kiva , etkö vieläkään ole saanut laitteita ,
vai eikö ne toimi , tapahtumat on köyhät . - teuta
Olen kyllä sitä mieltä edelleenkin, sinä varsinkin olet syyssä. En muuta pyytänyt kuin että olisit(te) antanut minulle työrauhan jättämällä vastaamatta häirikölle mutta kun ei niin ei. Tätähän sinulta pyysin, etkö muista? Mutta kun sinulla oli fiksumpia ideoita ja tiesit itse paremmin miten toimia niin eihän siinä sitten mitään, pane parastasi vaan.
Joko omat menetelmäsi alkavat tuottaa tulosta? Minkä verran häirikkö on neuvomisenne perusteella alkanut pehmetä?Es lesta , sinä olet unohtanut , että syyllisen haulla ei voita
mitään , vaan ota tiodella itses mukaan , jos kerran ei ole laitteita , sinä oletkin juoksu poika , etkä saa mitään valmiiksi
Onko vieläkään laitteitä ?
Turha on käydä irvistelemässä palstalla , kun tietää eikun
toteuttaa vain ! On käsittämätöntä puppua mitä heität .
Minä sanoin ainostaan että en voi hyväksyä paskan heittoo
uskovaisten palstalla , ellei nyt auta , minä en ota kantaa
hänen nimittelyistä , enkä sinun..
Voisitko edes kertoa , oletko saanut laitteita , jolla tuo
erotus toimisi ? - Eslest ei kirj.
teuta kirjoitti:
Es lesta , sinä olet unohtanut , että syyllisen haulla ei voita
mitään , vaan ota tiodella itses mukaan , jos kerran ei ole laitteita , sinä oletkin juoksu poika , etkä saa mitään valmiiksi
Onko vieläkään laitteitä ?
Turha on käydä irvistelemässä palstalla , kun tietää eikun
toteuttaa vain ! On käsittämätöntä puppua mitä heität .
Minä sanoin ainostaan että en voi hyväksyä paskan heittoo
uskovaisten palstalla , ellei nyt auta , minä en ota kantaa
hänen nimittelyistä , enkä sinun..
Voisitko edes kertoa , oletko saanut laitteita , jolla tuo
erotus toimisi ?"Voisitko edes kertoa , oletko saanut laitteita , jolla tuo erotus toimisi ?"
Ei sellaisia ole kuin ehkä ylläpidolla enintään. Minä olen ihan tavallinen käyttäjä. En malta vaan olla irvistelemättä sinulle joka tuhosit kaikki yritykseni. SINUN, siis juuri SINUN takiasi lopetin, en minkään enkä kenenkään muun. Ja puppua ei takuulla ole se, että sinä (ja sitten palstan toinen perusääliö sinun perässäsi) seurustelemaan häirikön kanssa. Pitäkää hyvänänne. - teuta
"Voisitko edes kertoa , oletko saanut laitteita , jolla tuo erotus toimisi ?"
Ei sellaisia ole kuin ehkä ylläpidolla enintään. Minä olen ihan tavallinen käyttäjä. En malta vaan olla irvistelemättä sinulle joka tuhosit kaikki yritykseni. SINUN, siis juuri SINUN takiasi lopetin, en minkään enkä kenenkään muun. Ja puppua ei takuulla ole se, että sinä (ja sitten palstan toinen perusääliö sinun perässäsi) seurustelemaan häirikön kanssa. Pitäkää hyvänänne.Katsoppa , sama linja jatkuu , mitään et ole puolassa
vuodessa oppimut , henkilö joka luulee vain ei tiedä ,
tuon enempää, kultaisesta säännöstä, ei kukaan lopeta
etkä sinäkään täällä vain hillut , omasta mielestäs tärk-
eästä asiasta, Kuinka sinä voit olla noin yksinkertainen .
Jos kerron, että minä en voi antaa naskapaaman tai
jonkun toisen haukkua kristittyjä , vielä näyttää sille
että sefun omapäisellä siunauksella se on tapahtunut
ei puhettakaan , että hän olisi voinut sanoa pahasti
häirikölle , kyllä se on ollut meidän tehtävä , minun .
Liian helppoa sanoa , pitäkää hyvänänne ; jos et laita korttakaan ristiin, vaan haluat loistaa omahyväistä ja
pahantapaista käyntejä täällä, etkä saa mitään aikais- eksi, paitsi hyyssäät rikollista kk/kk :n .
Olisi luullut jotain tattuvan vaatteisiinkin, mutta ei mitään
samanlaista sopaskaa jatkatte, mitään uutta ei tapahdu . - Eslest ei kirj.
teuta kirjoitti:
Katsoppa , sama linja jatkuu , mitään et ole puolassa
vuodessa oppimut , henkilö joka luulee vain ei tiedä ,
tuon enempää, kultaisesta säännöstä, ei kukaan lopeta
etkä sinäkään täällä vain hillut , omasta mielestäs tärk-
eästä asiasta, Kuinka sinä voit olla noin yksinkertainen .
Jos kerron, että minä en voi antaa naskapaaman tai
jonkun toisen haukkua kristittyjä , vielä näyttää sille
että sefun omapäisellä siunauksella se on tapahtunut
ei puhettakaan , että hän olisi voinut sanoa pahasti
häirikölle , kyllä se on ollut meidän tehtävä , minun .
Liian helppoa sanoa , pitäkää hyvänänne ; jos et laita korttakaan ristiin, vaan haluat loistaa omahyväistä ja
pahantapaista käyntejä täällä, etkä saa mitään aikais- eksi, paitsi hyyssäät rikollista kk/kk :n .
Olisi luullut jotain tattuvan vaatteisiinkin, mutta ei mitään
samanlaista sopaskaa jatkatte, mitään uutta ei tapahdu ."Jos kerron, että minä en voi antaa naskapaaman tai
jonkun toisen haukkua kristittyjä"
Sinä et voi antaa? Ja mitä olet pystynyt asian hyväksi tekemään? Et mitään muuta kuin ruokkimaan toisen omahyväisyyttä ja huomiontarvetta keskustelemalla hänen kanssaan. Luuletko että surkeat töräyksesi ovat millään tavalla kiillottaneet kristillisyyden kunniaa? Päin vastoin - teet itsesi ja koko liikkeen vielä naurettavammaksi.
Ei sinulla ainakaan itsekritiikkiiä ole...
- savon ukko
Olen samaa mieltä siitä, ettei tänne tarvitsisi irvistelemään tulla ja pilkkaamaan Jumalaa, se ei ole monenkaan ulkopuolisen tarkoitus. Mutta koska palsta edellyttää keskustella lestadiolaisuudesta, vastapainoksi parannusehdotuksiin ja helvetintoivotuksiin alkaa vastakkaiset mielet kiihtyä. ja sitten tulee ylilyöntejä puolin ja toisin.
Mutta nyt sitten kysyn ja toivon siihen asiallisen vastauksen, enkä mitään saarnaa ja julistusta.
- miksi minun pitäisi tehdä parannus ja mistä syystä?
- miksi ette hyväksy Jumalan kanssa kahdenkeskeistä rukousta?
- miksi maallikkopapin tai vastaavan kautta pitää anoa syntejään anteeksi?
- miksi pidätte vain omaa tapaa palvella Jumalaa?
- miksi pidätte itseänne parempana muita kunnollisia ihmisiä.
- miksi ette pidä itseänne lainkaa syntisinä ja lähimäistä loukkaavana.- Jeesus on tie
Evankeliumi on julistusta savon mäntti!!! SIINÄ itseensä uskovat MÄNTIT VAPISEE KUN juMALA PUHUU
Kun ihminen ei tunnusta tappaneensa Jeesusta synneillään ja kieltäytyy SYNTISENÄ peseytymästä Jeesuksen veressä, ei ikinä tule näkemään taivasta, ...
... SIITÄ ON siis TEHTÄVÄ PARANNUS, EPÄUSKOSTA!
MIES JOKA KETOO OLEVANSA RIITTÄVÄN HYVÄ, ELÄÄ PAATUNEENA EPÄUSKOSSA ja on MATKALLA HELVETTIIN!!
Sokeako olet, olen kirjoittanut tämän useita kymmeniä kertoja tänne jo aiemmin.
Päästäksesi taivaaseen joudut tekemään täyskäännöksen.
Siis: Kadotukseen tuomittuna syntisenä joudut kääntymään kohti Kristusta.
Omavanhurskaus jossa nyt elät ylpeyden pöyhtäri korvillasi ja kiroillen Jeesuksen omia, on itsepetosta ja Jumalan pilkkaamista. - Exhellari86
Jeesus on tie kirjoitti:
Evankeliumi on julistusta savon mäntti!!! SIINÄ itseensä uskovat MÄNTIT VAPISEE KUN juMALA PUHUU
Kun ihminen ei tunnusta tappaneensa Jeesusta synneillään ja kieltäytyy SYNTISENÄ peseytymästä Jeesuksen veressä, ei ikinä tule näkemään taivasta, ...
... SIITÄ ON siis TEHTÄVÄ PARANNUS, EPÄUSKOSTA!
MIES JOKA KETOO OLEVANSA RIITTÄVÄN HYVÄ, ELÄÄ PAATUNEENA EPÄUSKOSSA ja on MATKALLA HELVETTIIN!!
Sokeako olet, olen kirjoittanut tämän useita kymmeniä kertoja tänne jo aiemmin.
Päästäksesi taivaaseen joudut tekemään täyskäännöksen.
Siis: Kadotukseen tuomittuna syntisenä joudut kääntymään kohti Kristusta.
Omavanhurskaus jossa nyt elät ylpeyden pöyhtäri korvillasi ja kiroillen Jeesuksen omia, on itsepetosta ja Jumalan pilkkaamista."Evankeliumi on julistusta savon mäntti!!! SIINÄ itseensä uskovat MÄNTIT VAPISEE KUN juMALA PUHUU"
Niin missä puhuu? Sinun puheenvuoroissasiko?
"Kun ihminen ei tunnusta tappaneensa Jeesusta synneillään ja kieltäytyy SYNTISENÄ peseytymästä Jeesuksen veressä, ei ikinä tule näkemään taivasta, ..."
Missä kohtaa raamatussa kehoitetaan peseytymään Jeesuksen veressä?
"Sokeako olet, olen kirjoittanut tämän useita kymmeniä kertoja tänne jo aiemmin."
Itse olet sokea kun et ota neuvoistani varteen vaikka kuinka monta kertaa olen sinua ojentanut. Onko vikaa lukutaidossa vai ymmärryksessä?
"Omavanhurskaus jossa nyt elät ylpeyden pöyhtäri korvillasi ja kiroillen Jeesuksen omia, on itsepetosta ja Jumalan pilkkaamista."
Sinun käyttäytymisesi täällä muita kohtaan on sitä vastoin normaalia ja hyväksyttävää lestadiolaisten käytöstä, niinkö? Jeesuksen omia ei saa kiroilla, mutta saako muita sitten? Oletko kuullut kehotusta "Siunatkaa vainollisianne, siunatkaa, äälkää sadatelko"? (Käytän tarkoituksella teidän lestadiolaisten raamatunkäännöstä että on varmasti oikein.)
Muistatko mitä ovat "rakkaus, ilo rauha, itsensä hillitseminen..."? Ne kun pitäisi olla uskovan elämää kaikkialla, ei pelkästään uskovien keskuudessa. Jos aiot sinne lestadiolaisten mielikuvitustaivaaseen olisi aika ottaa onkeen nuo sanat. Kumma kun minäkin, savon ukon ohella, joudun muistuttamaan sinulle asioista jotka sinun taustasi ja oletetun lukeneisuutesi takia pitäisi ymmärtää.
Nyt viikonloppuna kipin kapin parannusta tekemään jotta voi taas ensi viikolla haukkua ja kirota jumalattomia.
- ?
Joo. Asia ei tietysti minulle kuulu...
"...elät ylpeyden pöyhtäri korvillasi ja kiroillen Jeesuksen omia, on itsepetosta ja Jumalan pilkkaamista."
Ei Jeesuksen omakaan kyllä voi kiroilla tai kirota tai haukkua hulluksi tai joksikin muuksi yhtään ketään, oli tämä mikä pilkkaaja mahdollisesti tahansa!
Jeesuksen Kristuksen kirje - sellaisia pitäisi kristittyjen olla. Oletko sinä? - mene sinäkin
Älä viisastele, voi käydä huonosti niille jotka itseensä ovat autuutensa rakentaneet.
En saatanalle ja hänen joukoilleen ole kuin yksi kirje. KIrje saatanalle kuuluu aina ja poikkeuksetta, painu helvettiin siitä valehtelemasta.
Päivittäin joudun toteamaan tämän saatanalle ja hänelle uskollisille ihmisille tällä palstalla.
MInä olne kolme vuotta kertonut ainoan mahdollisuuden palstua, vastauksena on tullut koko ajan uskonnonvalauslain ja uskonrauhaa koskevat lain vastaista pilkkaa ja halveksuntta. Ja muutama tekopyhä mäntti kuten sinäkin taas kerran, molkuttavat omaa hyi hyi molkutustaan piilossa Jeesuksen todistajien rintamalta.
Nyt on tullut aika häätää nämä vesselit omille metsästysmailleen. Menkööt sinne keskustelemaan missä heidän arvonsa ovat edustettuina. Meille tänne ei ole asiaa - hjkl-.,kl
luskovaisille on Jumala ja Jeesus aina ollut riesana Lain ja oppiensa kanssa sotkemassa uskomista!
Onneksi on uskonvapauslaki joka sallii uskomisen omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneeseen ja tappattaneeseen rikollisen kristinuskon yli 3500 lahkojen herroihin epäjumalana.
Kamalaa, ettei edes omia uskovaisia saa tappaa, raiskata lapsia jne vaikka herra epäjumala on kehoittanut:
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä." - savon ukko
No, nyt sitten sain vastauksen.
tekopaavali räjäytti aivan itsensä, eipä tarvii kysellä asiallisesti ja asiattomasti.
He eivät sitten itse pöhykeile heh heh, oikein naurattaa tuo tekopaavalin verissäpäin heiluminen heh heh. Huomaan heti luonteen millä tavalla kohtelette aidatun aitanne takan olevia,,heh heh
ja tää toinen joo...jolle ei asia kuulu, mutta rupes kuulumaan kun kysäisin.
Kuuule en ylpeile uskollani, mutta te ylpeilette.
'En pilkkaa Jumalaa ja kiroile, mutta te pilkkaatte ja kiroilette, ette itse vain sitä huomaa uskon sokeudessanne.
Ensin minä hullunpaperita sain tältä tekopaavalilta. sitten tarjosinkin hänelle hoitoa, ennen kuin valkotakkiset noutavat talteen. Ja lähellä se hänellä todella on, ellei TEE PARANNUSTA
Minä en petä itseäni, enkä Jumalaani, te vai käännätte sen niin, kun voi olla onnellinen ilman teidän salatun, aidatun karsinanne, uskoa. Te olette kuin hyttysen paska itämeressä, verraten muihin varmasti, sanoin varmasti enemmän otollismpiin Jumalalle oleviin maailman ihmisiin.
TE ETTE OMISTA YKSIN JUMALAA, EIKÄ JUMALA TEITÄ. SIINÄ EI AUTA LIHAN SYÖNTI JA VEREN JUONTI VAAN RUKOUS MITÄTTÖMYYDESTÄMME HÄNEN EDESSÄÄN ELÄÄKSEMME TÄMÄN HETKEN HÄNEN SUOJELLUKSESSAAN JA ARMELIAISUUDESSAAN ETTÄ VOIMME RAUHASSA LEVÄTÄ IKIUNTAMME ILMAN SYNTIMME TUNTOJA.- .jn.do
nuo "tekopaavalin ja valejeesuksen" opit ovat syvältä!
tutkin tässä yli tunnin heidän tekstejä ja ei voi olla ihmettelemättä että maailmassa on Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä noin sieluttomasti pilkkaavia rikollisuuden palveluksessa olevia ateisteja.
Tosin raamatussa Jeesus Omalla Sanallaan ilmoittaa näistä tyypeistä ja varoittaa meitä mutta ilmeisesti aivopierupesulassa pyykätyt ovat niin ymmärtämättömiä kuten Jeesus ilmoitti.
Toivottavasti uskot katoaa pian niinkuin raamattu on ilmoittanut! - teuta
.jn.do kirjoitti:
tutkin tässä yli tunnin heidän tekstejä ja ei voi olla ihmettelemättä että maailmassa on Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä noin sieluttomasti pilkkaavia rikollisuuden palveluksessa olevia ateisteja.
Tosin raamatussa Jeesus Omalla Sanallaan ilmoittaa näistä tyypeistä ja varoittaa meitä mutta ilmeisesti aivopierupesulassa pyykätyt ovat niin ymmärtämättömiä kuten Jeesus ilmoitti.
Toivottavasti uskot katoaa pian niinkuin raamattu on ilmoittanut!Örvelö , sinun tekstiä ei voi erhtyä , tai ainakin saman mielistä
joten sen tyyppistä ei täällä tarvita . me olemme Es/Lessuja
ja haluamme vieläkin olla , eli sinun hokamista , me emme piittaa, eikä oteta onkeen . Kun me olemme aitoja meillä
on usko Jeesuksessa ,Kristuksessa emmekä pidä silloin toisen laisia juuri missään arvossa. ei ainkaan niitä jotka yrittää meitä
ateistiksi . koska se yhtälä ei käy toteen , että ateisti alkaa nimittämään meitä ateistiksi , Isonpaa rajaa örvelö- - teuta
Ei me käännetä tahallisesti mitään . aivan niin se on että me emme omista Jumalaa, mutta Jumala/Jeesus omistaa meidät
Usko auttaa meitä , sen kautta me saamme Syödä Jeesuksen ruumiin ja veren , Joka on Herran pyhä ehtoollinen , ja se on
Alttarin sakramentti .
Tottakai me nautimme sen muistoateriaana , niin ajatellen että
se on (öylät) Jeeauksen ruumis , ja viini Jeesuksen veri .
Tottakai me Rukoilemme sekä hilaa kammiossamme kuin yh-
teisestikin Isä, meidän joka olet taivaassa... Näin ollen
tiedämme olevamme Hänen suojeluksessaan ja Armossa .
Mutta tuo iki uni nykyisellään on kovin lyhyt , siitä syystä
että kun Viimeinen Tuomio on tullut ei kukaan enää nuku
sillä ajattomuudessa ei ole enää yötä .
Sinne asti ei voi jättää synnin tuntoa se on eläessään hoi-
dettava kuntoon ennen kuolemaa , tästä on puhuttu sulle
paljon kyllä kai se vihdoin menee perille .
Totta kai sitä tunnetta on meillä jokaisella että saisimme nukkua , jos maailman loppu tulee muutaman vuoden siälle
nukkumisaika on lyhyt , toiseksi joku kristitty oli nähnyt
unen , että tunnettu ahne ja sita joutui helvettiin , mitä
siellätapahtui saatana heitteli kuumia rahoja , ja saita ko-
etti niitä saada talteen , huhhu, voi tokkiinsa . - teuta
.jn.do kirjoitti:
Toivottavasti uskot katoaa pian niinkuin raamattu on ilmoittanut!örvelö , mitä luulet auttavan oman tutkimisen ajasta ,
Tosin olet aina unohtanut , että Jeesus tarkoitti sanallaan ilmoittaa tälläisista tyypeistä, kuten örvelö ,,es lesta ,,hellari,,
savon ukko ,joka näistä on siistein .
Mitä örvelö luulee tutkimalla saavansa aikaiseksi ei hän
tiedä edes mikä on pilkkaa , vaan väittää aivan toisia asi-
oita pilkaksi kuin mitkä niitä on. eikä se parane vaikka tutkisit 2 h, vaan jos tutkisit 200 h pikkuhiljaa voisi äly sanoa mikä
maa ja mikä valuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233