ÄLÄ MUUTA KERAVALLE JOS HALUAT KUNNON ELÄMÄN!

PoSSu-E

..jos edes 1 lapsi perhe harkitsee tänne muuttoa ja tää pistää miettimäänet kannattaako ni se oli sen väärti..

KERAVAN SOSSU KELA TERVEYDENHUOLTO YMS.ON SYVÄLTÄ!!!!
ne on niin syvältä..niiden porsaan reikien kanssa ne sai mut tosi kuseen
ihan ekax mä menitin mun työpaikan kun sain 4.ahdistus/paniikki kohtausta(työaikana(en kesken hommia)) ja ambulanssilla kervon tk.han ja mitäs apua sieltä tulee ota burana muki vettä ja lähe kotiinei sul mitään ole sit ku sain illalla vielä 5 kohtauksen ni ne älypäät "laitto" peijaksen suljetulle osastolle..eli lepareis...=)

no mut kiitos mun tuurin sitä ei laskettu sairas lomax ne oli järjestänyt sen niin et "naapurimaasta" oli tullu
tuuraaja mikä teki puolet halvemmalla eli mun ei tarvinnu mennä töihinkään enää takas..noh sit oli pakko lähtee käymään sossus ku on vuokrat ja elämiskustannukset ni niihen avustusta ni pitkän "taistelun" jälkeen sain 50€/kk sillähän mä maksan ruoat eläimille ja sit ku olen viikonloppu isä ni mitä teen tolla summalla ku tyttö tulee..=(

no sit ajttein et diakonista haen niitä ruokakuponkeja et pääsen kauppaan hakee paskapaperia yms..ni ne anto 5kpl ruokalippuja työttömien tuvalle (eli max10e)mitä ne hyödyttää mun elukoita tai tyttöä""??..mulle ihan v*tun sama mä voi olla vaikka syömättä...

MUT SIT!! muistin et saanhan mä kelasta työttömyyskorvauksen et se jeesaa..PASKAT! ne löys jonku tositteen et NIIDEN kesätyöntekijä oli tehny virheen ja maksanu mulle liikaa rahaa vuonna 1.1.2007-30.8.2009 yhteensä huikeat n.300 eli nyt ne perii ne suraavista rahoista takas ja tos laskeskelin lakuja niin mulle jää 1.6-12.07.2011 ni vajaa 80e elämiseen ja (vuokratoimisto)NK.lupas mulle "onnex" maksu suunnitelman 100e nyt ja loput ens viikolla ne uhkailee häädöllä ja sossu ei voi auttaa ku mun tyttö ei asu kokopäiväsesti täällä joten tämä asunto on n.10² liian iso joten joudun mun pikku summasta vielä maksaa yli 150e vuokraa...
EN OLE RASISTI TAI MITÄÄN SEMMOSTA mut kaveri tulee ja sanoo turvapaikka niin sen koko kylä saa autot ja talot ja silti ne valittaa et ne ei ole tarpeex hyviä..vittu antais mulle..sitä paitsi jos oikeen muistan ni eikö suomen laissa luo että me ei enää ikinä liitytä yhteenkään liitovaltioon..
mikäs tää eu ja nato sit on..ja hyvä suomen lainaa rahaa muille vaikka sillä ei sitä ole..taas otettiin lasten koulutuksesta sekin raha...
ja nyky nuoret ja niiden "vapaa kasvatus"...mä taisin vähän exyä aiheesta ja selittelin vaan jotain..jos joku tän nyt tänne asti o lukenu=)

-mä en kohta enää kehtaa tunnustaa olevani suomalainen-=)
ps..jos joku haluu niin mulla on 100 esimerkkejä kuinka meitä vedätetään..

16

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • It is full of pedoph

En jaksanut lukea tekstiä loppuun, mutta olen ihan samaa mieltä. Muutin Keravalta Vantaalle opiskelemaan vähän alle vuosi sitten (olen nyt 17) ja olen paljon onnellisempi. :) Että tosiaan, älä muuta Keravalle jos haluat kunnon elämän..

• gdgfsfdsfdsd

No mitä jos ei tarvitsekaan sossutukea...

• hohhoijaa...

Niinpä, työtä tekevänä pärjää varmasti missä kaupungissa tahansa. ..

• Possu-E

kuhan et vaan joudu ikinä sairaslomalle tai joudu menee esim. flunssan takia terkkariin..siellä ne amputoi sun nenän jos sul on nuha...

• Jep

Täysin samaa mieltä! Kela hylkää sairaspäivärahan -> hylkää uudestaan lisäselvityksen jälkeenkin -> valitus sosiaalilautakuntaan -> käsittelyaika NOIN VUOSI. Eli vuoden päästä saattaa olla rahaa tulossa tältä kuulta :D

Sosiaalitoimistossa tivaavat multa tosi ilkeään sävyyn, että miten voi kela hylätä hakemuksen ja oonko nyt yhtään miettinyt tätä tilannettani. (mitään muuta en suunnilleen oo tehnytkään) Itku kurkussa lähdin sossusta menemään, eräs työntekijä lyttäsi kyllä niin maanrakoon. Mun olisi pitänyt osata ennakoida kesätyörahoistani, että jos sairastun pahasti ja joudun jäämään pitkälle sairaslomalle niin on sitten varaa maksaa vuokrat kun kela varmaan kuitenkin hylkää hakemukset.

Luulin kuitenkin, että sosiaalitoimistossa olisi tarkoitus auttaa kun apua oikeasti tarvitaan. Eikä kyseenalaistaa ja tivata multa kelan päätöksistä. En myöskään ole itse päättänyt asuntoni vuokran määrää. Ja sanoinkin, että jos hän löytää halvemmalla niin ilmoittelee ihmeessä minullekin. Ja tiesittekö muuten, että jos ottaa lemmikki-eläimiä niin niistä pitää ottaa itse vastuu? Tämän sain kuulla, kun kerroin että jouduin juuri lainaamaan lähemmäs 800e koiran tarvitsemaan äkilliseen leikkaukseen. Eikö se sitten tarkoita, että minä nimenomaan otan niistä vastuun? Ja tuo lainattu raha olisi pitänyt pistää vuokran maksuun, tietenkin. Hups. Olenpas tyhmä.

• vakuutus vastuu

Itse olen muuttamassa Keravalle. On tosi hyvä, ettei kaiken maailman pummeja suosita Keravalla. Muuttakaa vaan Vantaalle, minä muutan sieltä pois. Ja koirasta. On minullakin koira (juuri tänään täytti 8 vuotta), Heti kun hain koiran pentuna kotiin, otin sille vakuutuksen. Jos tulee jotain sairauksia, vakuutus korvaa omavastuun jälkeen lopun. Viime vakuutuskauden koira oli ihan terve, joten en tarvinnut käyttää eläinlääkärissäkään. Mutta edellisenä vuotena sairasti sen verran, että piti käyttää. Silloin oli omavastuu 55 euroa 25 %. On se kuitenkin toista kuin 800 euroa! Miksi et ole ottanut vakuutusta?

• näin

Nakertaa nämä sosiaalituista valittajat... Olkaa kiitollisia siitä, mitä saatte. Suurimmassa osassa maailmaa ette saisi mitään. Ja muistakaa, että me työssäkäyvät maksamme paljon veroa palkastamme, jotta teille saadaan vuokrat maksettua ja leipää pöytään.

• Possu-E

NO MUT KUN EI SAA TÖITÄ JA EI SAA SOSSUSTAKAAN RAHAA....!!!!

• veronmaksaja1961

Painukaa sosiaalipummit hemmettiin Keravalta!!!

• Ei sille kuule yksinkertasesti voi mitään jos on sellanen elämäntilanne, että joutuu jostain "pummimaan" vähän rahaa. Oon ite 17 ja tunnen itteni 30-vuotiaaksi ku luen näitä vitun naurettavia ja säälittäviä ilmauksia.

• ei paniikissa

Vantaalta muutettiin Keravalle, eikä huvita ajaa kuin Vantaan läpi jos on ihan pakko. Ei pysähdytä Vantaalle muuten kuin lentokentällä, jotta päästään pois ja äkkiä.

• 30 vuotta Keravaa

Pois lähdin 2 vuotta sitten, enkä todellakaan kaipaa takaisin siihen junttilaan.

• Lapsiperhe

Kerava on todella hyvä paikka lapsiperheelle ! Täällä on kaikki lähellä, harrastukset yms. Ja Sompion okt alue on todella kiva, aivan kuin Käpylä Helsingissä. Espoosta muutimme ja siellä ei toiminut mikään, täällä toimii kaikki !!!

• Näitähän riittää!!!

" Niin makaa kuin petaa" on sanonta joka pitää paikkansa.
      Olet hyvä esimerkki asiansa totaalisesti sotkeneesta sosiaalipummista.
      Sääliäkö vielä kerjäät, reppana!

• Hävytöntä!

On törkeää elätyttää koiraansa työssä käyvillä veronmaksajilla, jos ei ole rahaa
      omaan toimeen tuloonkaan. Koirat pois sosiaalipummeilta!

• vinde tää mikään keravan ongelma oo pelkästään,samassa suossa ollaan koko suomi,onnes ette tajuu että norjaan on vapaa pääsy kaikilla pohjoismaalaisilla,vielä,mut kuinka kauan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe