Löytyykö Lohjalta mitään epävirallista uimapaikkaa jossa voi turvallisesti lasten kanssa polskia, ja johon siis lain mukaisesti saa siten tuoda myös koiran kytkettynä? Eli en etsi koiranuittopaikkaa elikon vapaana temmellettäväksi. Vaan esim kivaa fillariretki-kohdetta jossa voi koko porukalla virkistäytyä ja viettää päivää.. =)
Koko perheen uimarantaa/paikkaa koiran kera?
7
3298
Vastaukset
- Vaikka kuinka!
No jot: Nälköönlampi, Hormajärvi, Lehmijärvi, Hiidensalmi, Liessaari, Pähkinäniemi, Lohjansaari ...
- ss
Eikös nuo kaikki ole virallisesti yleisiä uimarantoja nykyään? Eli lain puitteissa ei nelijalkaisilla olisi sinne mitään asiaa.. =/
- Mikä on ongelma?
Ei sitä koiraa hiekkarannalle viedäkkään vaan hiekkarannan viereen puitten varjoon.
- PERHE LOHJALTA
Pähkinäniemeen ainakin voi koiran mukaan ottaa ja siellä on kiva retkeillä polkuja pitkin ja lapsetkin saa rauhassa siellä uida SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI.
- ss
Pähkinäniemi kuulostaa kivalta, täytyypä tutustua paremmin. Kiitoksia! =)
- Rannat piloille
Koirat paskkoo
- Koira on lemmikki
Rannat piloille kirjoitti:
Koirat paskkoo
Fiksu omistaja kerää koiransa jätökset muovipussiin. Eikä koiraa siis tietenkään saa viedä sinne hiekkarannalle vaan metsään, hiekkarannan viereen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789