Tämän hetkisten sopimuksien mukaan joukkue näyttää ihan hyvältä, vaikka olettaisin, että tulee vielä joitain uusia hankintoja. Ainakin pitäisi saada toinen hyvä veskari. Nykyisellä kokoonpanolla vois muodostaa kaksi selkeästi hyökkäävämpää- ja kaksi puolustavampaa ketjua. Esim. näin:
Lahti - Kerälä - Pulkkinen
Filppula - Eaves - Rita
Tyrväinen - Hahl - Hardt
Mäki - Heino - Ben-Amor
Lisäksi olisi tarjolla try out pelaajat Kalus ja Wallen, sekä lupaava juniori Ruuttu.
Pakit voisivat mennä vaikka näin:
Nordlund - Dehner
Väänänen - Klingberg
Niemi - Kivistö/Eronen
Manelius - Tuhkanen (try out).
Toinen nuori lupaus, eli Lindbohm saanee tuskin peliaikaa.
Veskareista epäilyttää, että onko Kilpeläisestä ykkösmaalivahdiksi. Hetenyi on myös try outilla ja Tuohimaa saattaa olla vielä hieman raakile.
Jokerit kaudella 2011/2012
Next Dynasty
2
164
Vastaukset
- Viduliini
100% varma että narrit hankkii uuden maalivahdin ensi kaudella. Joka vuosi sama virhe. Voisi edes Keklu tajuta ettei junttipojilla kestä isoissa piireissä pää.
- Jason. B
ha ha haa.. ei tolla pelle porukalla tule taaskaan mitään tulosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043