Arkipyhät siirrettävä SUNNUNTAILLE

Johnak9

Miksi tällaisia viikon rikkovia teko-pyhiä pitää olla?
Sama arvostus niillä on kirkkokansan keskuudessa normisunnuntainakin.

On se merkillistä ,ettei saada näitä asioita järkevöitettyä.

11

92

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ple!

EKn leivissä?
      Selitäs nyt oikein kaikille lukijoille, mikä meni RIKKI?

• Johnak9

Mitäs se EK:oon kuuluu, oletko kommari? Ihan turhaa sekaannusta keskelle viikkoa, yksinkertainen asia.
        Työntekijä kuuluva palkka voitaisiin tietenkin silti maksaa.Ei tämä aloite ole työväkeä vastaan !

• Ple!
        Johnak9 kirjoitti:

Mitäs se EK:oon kuuluu, oletko kommari? Ihan turhaa sekaannusta keskelle viikkoa, yksinkertainen asia.
        Työntekijä kuuluva palkka voitaisiin tietenkin silti maksaa.Ei tämä aloite ole työväkeä vastaan !

Sehän on juuri ja vain työnytekijää vastaan, jos duunareilta lomia vähennetään!
        Oletko idiootti?
        Kapitalistin perseennuolija EK?

• kirkkopyhä

Miksi kirkkoon kuulumattomat ovat pois töistä? Pakanat viettävät nyt rokulipäivää, HÄVETKÄÄ!!

• von pummi

no ihan vain siksi että omassa uskonnossani pyhäpäiviä ovat maanantai, tiistai, keskiviikko, torstai, perjantai, lauantai ja sunnuntai. ja pyhäpäivinä en tee töitä. onneksi meillä suomessa on uskonnonvapaus.

• 18 + 12

Häpeä ja kadu itse omaa luterilaista harhaoppisuuttasi, mokoma kerettiläinen tekopyhäilijä. Väärän uskon tunnustajia odottaa ikuinen kiirastuli!

• Pohtiva setä

Miksi työntekijöiltä pitäisi täysin yksisilmäisesti kieltää oikeus viettää välillä keskellä viikkoakin vapaa-aikaa joko harrastusten tai perheidensä kanssa? Tiettyihin ajankohtiin sijoittuvat juhlapyhät ovat sekä arvokas historiallinen traditio että oiva henkireikä jo muutenkin työelämän rasittamille suomalaisille.

• : D

Hehheh. EK:n tiltut on näemmä löytäneet uuden kanavan näille "yhteiskunnallisille keskustelunavauksilleen".

• Johnak9

-ei vaan tavallinen pulliainen. Mikseivät ne voi olla töissä ,joillese kelpaa.Yhteiskunnan toiminnot pysähtyvät ihan turhaan.

• Johtuu siitä,

että Raamatussa tietty kristinuskon merkittävä päivä sattui aina niin-ja-niin-monta vuorokautta edellisen jälkeen. Kun lähtökohdaksi otetaan pääsiäissunnuntai ja lasketaan siitä niin-ja-niin-monta päivää eteenpäin, tullaan Kristuksen taivaaseenastumisen päivään, joka on aina torstai.

• yrittäväinen vaan

Joo minun mielestäni myös arkipyhät pois, sekä nämä älyttömät pekkasvapaat, joillaei ole mitään oikeutta olla olemassa. Samoin työnantajien vastuulle jäävät sairaslomat pois. Sairaskassa hoitakoon ne. Voisin myös ajatella paluuta pakolliseen lauantaityöhön esim. puoli päivää... On ihan älytöntä, että kansan inhimilleset varat (työväki) haaskataan liialla huilimisella. Ammattiliitotkin voisi ainakinosittain kieltää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe