Sinä Myyjä(Nina) olet upea nainen:)..tällä kertaa ei ollut silmälaseja mutta kauniit silmäsi sekoittavat minut joka kerta uudelleen;)..
Hervannan hesburger eilen iltapäivällä
16
949
Vastaukset
- Nina hesestä
voi kiitos....jos minua tarkoitat:)
- raksamies36
Juu..toivottavasti olet oikea nainen:)..sulla noita asiakkaita siellä riittää joten en tiedä tunnistitko kuka susta on kiinnostunut:)?..kun tää paikka on feikkejä täynnä, mutta olisi kiva saada yhteys sinuun(jotenkin)..enkä nyt oikein tiedä miten se olisi fiksuinta ilman koko maailman tietämättä:)
- nina hesestä
niinhän niitä riittää...;) minkä näköinen olet? käytkö usein hesessä?
- raksamies36
mitäköhän tähän laittaisi ettei olisi ihan ilmiselvää:)..yleensä vain perjantaisin kun haen annoksen ja silloin yleensä työvaatteissa olen ollut::)viime viikolla kävin keskiviikkona kun pääsin töistä ja alkoi pitkä viikonloppu,silloin mulla oli seuraa..punainen lippis oli silloin ja sininen paita sekä keltaiset työhousut,jos muistat..?
- nina hesestä
tule rohkeasti seuraavan kerran juttelemaan minulle...:)
luulen muistavani sinut,en ole aivan varma... - raksamies36
milloinkahan olet töissä,niin tietäisin tulla:)..ja mun työt loppuu siinä kolmen jälkeen..ja onhan juteltu kun olen tilannut sulta ruokaa mutta saa nähdä mitä muuta sitä tohtisi sanoa ettei nolaisi itseänsä aivan täysin..
- raksamies36
tässä olisi e-mail,jos haluaisit tutustua paremmin,toivottavasti kuulen sinusta:) [email protected] ,terkuin,Tero:)
- ninnukka0
Terot on tyhmän tuhmia.....
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9629427- nikkeli29
Uskomatonta et joku on noin dorka... siellä se varattu tero etsi seksiseuraa...ja nyt haikailee jotain hesen myyjää, huh huh!!!hienoa ninnukka0 kun huomasit tuon:))
- raksamies36
Toivoisin vieläkin kuulevani sinusta nina:)..Toivottavasti olet pe paikalla kun tulen hakemaan annokseni:)..ikävä silmiäsi..tero:)
- raksamies36
etpä ollut tänään myymässä,eikä susta mitään ole kuulunut, mutta olipahan kaunista unelmaa viikon..
- raksamies36
tänään sinut taas näin kun syömässä kävin ja toit ruokamme pöytäämme..olet edelleen unelmani:)
- nina hesestä
unelmaksi se taitaa valitettavasti jäädäkkin...:/
- raksamies36
miksi noin sanot?..Olisi kiva tutustua ja katsoa miten kemiat kohtaa, koska yhteys on olemassa;)..anna meille mahdollisuus,koska se voi olla alku jollekin kauniille..:)
- raksamies36
Ottaisit nina yhteyttä muhun ja katsotaan mitä tapahtuu..:)..enempää en enää viestittele, sinulla on sähköpostiosoitteeni ja aito mies olen:)..odotan sinulta viestiä ja edelleen käyn hesessä silloin tällöin sinua katsomassa,mutta haluaisin saada sinuun yhteyden:)..kunnioittaen,tero:)
- öööh
Pakko olla trolli? eikai kukaan nyt voi olla noin urpo että käy paikan päällä mut sit yhteyttä voi ottaa vain netissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735