Onko Luukaskin eksyttäjä?

RAAMATTU ON TOTTA

Luin taannoin, että Teuvo väittää Luukasta Hengestä osattomaksi toimittajaksi. No, jos Teuvon älynväläysten mukaan toimitaan ja asioita ratkaistaan, niin meillä alkaa olla vähitellen aikamoisen laiha Raamattu, kun epäkelvot sivut on revitty pois!
Uskon Jumalan antamalla uskolla, että KOKO RAAMATTU ON TOTTA.

92

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luukas kirjoitti tot

Teiuvo ei tietääkseni siteeraa Apostolien tekoja lainkaan, koskapa siellä kerrotaan, miten uskovien tulisi toimia myös nykypäivänä. Näin mm. kasteen suhteen. Apostolien teot on monelle kompastuskivi.

• Lue kirjoituksiani, jotta et kaikessa lähtisi latelemaan tekstiä, jota Saatana sinulle sanelee. Tässä sinulle todistusta Apostolien teoista:

2. Paavalin totuus

Tämä löytyy hänen jäähyväispuheestaan Efeson seurakunnan vanhimmille:

"Minä tiedän, että lähtöni jälkeen teidän joukkoonne tulee julmia susia, jotka
        eivät laumaa säästä.

Teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka julistavat totuudenvastaisia
        oppeja vetääkseen opetuslapset mukaansa.

Olkaa siis valveilla ja muistakaa, että minä kolmen vuoden ajan olen lakkaamatta, yötä päivää kyynelsilmin opastanut itse kutakin teistä."

Näin vuonna 53. Vasta vuonna 90 Efeson seurakunnan johtajaksi tuli Diotrefes,
        vailla Totuuden Henkeä oleva ihminen, joka varmaankin hyvin täytti ne Saatanan Paavalille antamat ohjeet seurakunnan johtajaksi:

"Seurakunnan kaitsijan tulee olla moitteeton, yhden vaimon mies, raitis, harkitseva, rauhallinen, vieraanvarainen ja taitava opettamaan.

Seurakunnanpalvelijan on oltava yhden vaimon mies, ja hänen on pidettävä huolta lapsistaan ja perheväestään.

Seurakunnan vanhimman tulee olla nuhteeton ja yhden vaimon mies, ja hänen lastensa tulee olla uskovia, ei hillittömän eikä kurittoman maineessa."

Eikä Saatana tietenkään Paavalille sanonut tätä tärkeintä asiaa: Seurakunnan johtajan tulee olla Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut.

Mutta jo paljon ennen tätä, kun Paavali vuonna 47, 14 vuoden kuluttua Damaskoksen tien tapahtumista saapui 10 vuotta kestäneen Saatanan koulutuksen jälkeen Jerusalemiin, tuli hänestä juuri se vääryyden ihminen, joka veti opetuslapset mukaansa.

Tämä selviää helposti apostolien teoista. Helluntain jälkeen tuon 14 vuoden ajan kaikki tapahtui lähinnä apostoli Pietarin johdolla, luvut 1-12.

Mutta kun Paavali luvussa 13 saapuu opetuslasten keskuuteen, on koko apostolien tekojen loppu, luvut 13 - 27 , Paavalin ympärillä pyörimistä.

Hän itse oli juuri se opetuslasten joukosta noussut mies, joka totuudenvastaisilla
        opeillaan sai monet opetuslapset peräänsä.

Kenties juuri siksi, että hän oli oppinut mies, kuten itseään mainosti:

"Minä olen juutalainen. Olen syntynyt Kilikian Tarsoksessa mutta kasvanut tässä kaupungissa. Gamalielin oppilaana minut on kasvatettu isiemme lain kaikkien vaatimusten mukaan. Kiivaasti minä taistelin Jumalan puolesta, juuri niin kuin te kaikki tänään teette."

• Totta on tuo.

Totta on tuo.

• Miksi taas poimit tänne tuon tekopyhitetyn ja paadutetun Raimon herjauksia?

Luukas ei ollut eksyttäjä, koska kertoi rehellisesti kaiken sen minkä evankeliumin alussa ilmoitti:

Jo monet ovat ryhtyneet työhön ja laatineet kertomuksia niistä asioista, jotka meidän keskuudessamme ovat toteutuneet, sen mukaan kuin meille ovat kertoneet ne, jotka alusta alkaen olivat silminnäkijöitä ja joista tuli sanan palvelijoita.

Niin olen nyt minäkin, otettuani alusta asti kaikesta tarkan selon, päättänyt kirjoittaa yhtenäisen esityksen sinua varten, kunnioitettu Teofilos,
      jotta tietäisit, kuinka luotettavaa sinulle annettu opetus on."

Hän kertoo niistä, jotka alusta asti olivat silminnäkijöitä ja joista tuli sanan palvelijoita.

Eikä missään kerro siitä, että hän olisi itse päässyt ahtaasta pottista sisälle, ja saanut kokea Kristuksen puhdistuksen ja häneltä Hengen ja tehtävän.

Kun sinä oikein isoilla kirjaimilla toitotat Raamatun totuutta, olet ilmeisesti antanut kastattaa itsesi tuolla saatanallisella uskovien kasteella, juonut tappavaa myrkkyä ja nostellut kyitä paljain käsin, eivätkä ne ole sinua vahingoittaneet.

Ja siksi saat rauhassa Saatanan sylistä ladella totuuden vastaisia herjauksiasi.

• RAAMATTU ON TOTTA

"Eikä missään kerro siitä, että hän olisi itse päässyt ahtaasta pottista sisälle, ja saanut kokea Kristuksen puhdistuksen ja häneltä Hengen ja tehtävän".

Käsityksesi mukaan siis Luukas oli Hengestä osaton reportteri?
        Onko siis Lukaksestakin tullut sinulle vihollinen? Kukapa olisi seuraava? Johannes? Eihän hänkään kerro mitään ahtaasta portista. Entäpä Pietari? Ei halaistua sanaa ahtaasta portista! Entäpä kaikki VT:n profeetat? Kaikki osattomia Hengestä? Koska eivät pukahda ahtaasta portista!

• RAAMATTU ON TOTTA kirjoitti:

"Eikä missään kerro siitä, että hän olisi itse päässyt ahtaasta pottista sisälle, ja saanut kokea Kristuksen puhdistuksen ja häneltä Hengen ja tehtävän".

Käsityksesi mukaan siis Luukas oli Hengestä osaton reportteri?
        Onko siis Lukaksestakin tullut sinulle vihollinen? Kukapa olisi seuraava? Johannes? Eihän hänkään kerro mitään ahtaasta portista. Entäpä Pietari? Ei halaistua sanaa ahtaasta portista! Entäpä kaikki VT:n profeetat? Kaikki osattomia Hengestä? Koska eivät pukahda ahtaasta portista!

Etkö edes tätä ymmärtänyt, kun samaa herjaustasi edelleen jatkat:

Luukas oli rehellinen, ja rehellinen voi olla vaikka ei olisi Kristukselta Henkeä saanutkaan.

Siksi hän rehelliseti kertoi myös sen mitä ehtoollisella puhuttiin, eikä syllistynyt samaan valheeseen, jonka Saatana Paavalille syötti:

"Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

Minun viholliseni tulevat kaltaistesi Saatanan tekopyhittämien joukosta, eivätkä Raamatun kirjoituksista:

Kuten Jeesus jäähyväisrykouksessaan Isälleen ilmoitti:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

• Jumalan mieli
        TeuvoSuni kirjoitti:

Luukas oli rehellinen, ja rehellinen voi olla vaikka ei olisi Kristukselta Henkeä saanutkaan.

Siksi hän rehelliseti kertoi myös sen mitä ehtoollisella puhuttiin, eikä syllistynyt samaan valheeseen, jonka Saatana Paavalille syötti:

"Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

Minun viholliseni tulevat kaltaistesi Saatanan tekopyhittämien joukosta, eivätkä Raamatun kirjoituksista:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

"ja rehellinen voi olla vaikka ei olisi Kristukselta Henkeä saanutkaan."

Yleensä ottaen Raamatussa kuvataan hengestä osattomat Jumalan ja ihmisten edessä vilpillisinä ihmisinä. Jos Luukas mielestäsi on Jumalan hengestä osaton, silloin hänen täytyy olla vilpillinen.

Voiko hirsisilmäinen, huppupäinen, saatanan tekopyhittämä ja Jumalan paaduttama ihminen olla rehellinen, varsinkaan hengellisissä asioissa? Etkö juuri ole korostanut sitä, että saatana tekopyhittää juuri aidosta Jumalan hengestä osattomat? Sitäkin olet korostanut, ettei kukaan voi "välitilaan jäädä", joko on Jumalan tai saatanan oma.

Niin, että pääsikö Luukas taivaaseen? Jos hän oli hengestä osaton - ei päässyt. Näin siis sinun mielestäsi.

Mutta ei minun mielestäni.

• Ei liirumlaarumeja.
        TeuvoSuni kirjoitti:

En ole vihollisesi, ellet itse niin valitse. Säälini saat kyllä osaksesi.
        Kerrohan selvästi, ilman liirumlaarumia, ketkä muut kuin Paavali ja Luukas ovat mielestäsi Hengestä osattomia? Pyydän, koita edes nyt välttää kirousmantrojasi.

• et siis uskalla
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tyypillistä. Et edes uskalla vastata.

• hesarin toimittaja
        Jumalan mieli kirjoitti:

Yleensä ottaen Raamatussa kuvataan hengestä osattomat Jumalan ja ihmisten edessä vilpillisinä ihmisinä. Jos Luukas mielestäsi on Jumalan hengestä osaton, silloin hänen täytyy olla vilpillinen.

Voiko hirsisilmäinen, huppupäinen, saatanan tekopyhittämä ja Jumalan paaduttama ihminen olla rehellinen, varsinkaan hengellisissä asioissa? Etkö juuri ole korostanut sitä, että saatana tekopyhittää juuri aidosta Jumalan hengestä osattomat? Sitäkin olet korostanut, ettei kukaan voi "välitilaan jäädä", joko on Jumalan tai saatanan oma.

Niin, että pääsikö Luukas taivaaseen? Jos hän oli hengestä osaton - ei päässyt. Näin siis sinun mielestäsi.

Hyvin muotoiltu. Tähän ei Teuvo ei pystynyt vastaamaan. Hyvä niin, ei kartuta enää enempää syntiä päällensä.

• Jumalan mieli kirjoitti:

Yleensä ottaen jäljennät tänne Saatanan sanelemia puolustuspuheenvuoroja.

Vastoin uskoasi, jopa pakanakansat voivat olla sinuakin rehellisempiä, vaikka ei heillä - niin kuin ei sinullakaan - Kristuksen henkeä ole.

Olisit tutkinut Paavalisi kirjoitukset tarkkaan, olisit saanut selville tämänkin totuuden:

Pakanakansatkin, joilla ei ole lakia, saattavat luonnostaan tehdä, mitä laki vaatii. Silloin pakanat, vaikkei heillä lakia olekaan, ovat itse itselleen laki.

Näin he osoittavat, että lain vaatimus on kirjoitettu heidän sydämeensä. Siitä todistaa heidän omatuntonsakin, kun heidän ajatuksensa syyttävät tai myös puolustavat heitä.

Tämä tulee näkyviin sinä päivänä, jona Jumala minun julistamani evankeliumin mukaisesti tuo ihmisten sisimmätkin salaisuudet Kristuksen Jeesuksen tuomittaviksi.

• hesarin toimittaja kirjoitti:

Hyvin muotoiltu. Tähän ei Teuvo ei pystynyt vastaamaan. Hyvä niin, ei kartuta enää enempää syntiä päällensä.

Voiko hesarin toimittaja olla noin tyhmä?

Vai käytätkö väärin maan suurimman lehden imagoa?

• toimittaja2
        TeuvoSuni kirjoitti:

Vastoin uskoasi, jopa pakanakansat voivat olla sinuakin rehellisempiä, vaikka ei heillä - niin kuin ei sinullakaan - Kristuksen henkeä ole.

Olisit tutkinut Paavalisi kirjoitukset tarkkaan, olisit saanut selville tämänkin totuuden:

Pakanakansatkin, joilla ei ole lakia, saattavat luonnostaan tehdä, mitä laki vaatii. Silloin pakanat, vaikkei heillä lakia olekaan, ovat itse itselleen laki.

Näin he osoittavat, että lain vaatimus on kirjoitettu heidän sydämeensä. Siitä todistaa heidän omatuntonsakin, kun heidän ajatuksensa syyttävät tai myös puolustavat heitä.

Tämä tulee näkyviin sinä päivänä, jona Jumala minun julistamani evankeliumin mukaisesti tuo ihmisten sisimmätkin salaisuudet Kristuksen Jeesuksen tuomittaviksi.

Olisit itse tutkinut Paavalin sanat tarkemmin:

"Tämä tulee näkyviin sinä päivänä, jona Jumala minun julistamani evankeliumin mukaisesti tuo ihmisten sisimmätkin salaisuudet Kristuksen Jeesuksen tuomittaviksi."

Jättäisit ihmisten sydämet Jeesuksen Kristuksen punnittavaksi ja tuomittavaksi - sen sijaan, että julistelet heitä hirsisilmäisiksi, huppupäisiksi, saatanan tekopyhittämiksi ja Jumalan paaduttamiksi.

Sillä, mitä ihmeen virkaa omantunnon rehellisyydelläkään on, jos jo on tullut Jumalan paaduttamaksi? Ei mitään.

Mutta sinä et puhukaan totuutta. Puhut teuvosunilaista paskaa. Et Jeesuksen Kristuksen evankeliumia.

• toimittaja3
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ja tarkkaan ottaen tuossakaan raamatunkohdassa ei sanota, että pakanakansoilla ei olisi Jumalan henkeä. Siinä sanotaan, että heillä ei ole kymmentä käskyä ja Mooseksen kautta annettuja Jumalan lain muita säädöksiä. Mutta Jumalan henki heidän omaantuntoonsa on saanut kirjoittaa, mikä on oikein ja mikä väärin. Onhan vieläkin maailmassa kolkkia, joissa ei mitään Israelin Jumalasta ja Jumalan Pojasta Jeesuksesta tiedetä. Mutta silti Jumalan henki, tuuli puhaltaa missä tahtoo.

Ja kun Jumalan henkäys käy, silloin yks teuvosuni ei ole mikään sanomaan, onko jollakulla Jumalan henkeä vai ei ja pääsekö joku taivaaseen vai ei.

• haastateltu
        toimittaja2 kirjoitti:

"Tämä tulee näkyviin sinä päivänä, jona Jumala minun julistamani evankeliumin mukaisesti tuo ihmisten sisimmätkin salaisuudet Kristuksen Jeesuksen tuomittaviksi."

Jättäisit ihmisten sydämet Jeesuksen Kristuksen punnittavaksi ja tuomittavaksi - sen sijaan, että julistelet heitä hirsisilmäisiksi, huppupäisiksi, saatanan tekopyhittämiksi ja Jumalan paaduttamiksi.

Sillä, mitä ihmeen virkaa omantunnon rehellisyydelläkään on, jos jo on tullut Jumalan paaduttamaksi? Ei mitään.

Mutta sinä et puhukaan totuutta. Puhut teuvosunilaista paskaa. Et Jeesuksen Kristuksen evankeliumia.

Hyvä oivallus. EI pystynyt teuvo vastaamaan.

• haastateltu2
        toimittaja3 kirjoitti:

Ja tarkkaan ottaen tuossakaan raamatunkohdassa ei sanota, että pakanakansoilla ei olisi Jumalan henkeä. Siinä sanotaan, että heillä ei ole kymmentä käskyä ja Mooseksen kautta annettuja Jumalan lain muita säädöksiä. Mutta Jumalan henki heidän omaantuntoonsa on saanut kirjoittaa, mikä on oikein ja mikä väärin. Onhan vieläkin maailmassa kolkkia, joissa ei mitään Israelin Jumalasta ja Jumalan Pojasta Jeesuksesta tiedetä. Mutta silti Jumalan henki, tuuli puhaltaa missä tahtoo.

Ja kun Jumalan henkäys käy, silloin yks teuvosuni ei ole mikään sanomaan, onko jollakulla Jumalan henkeä vai ei ja pääsekö joku taivaaseen vai ei.

Tässäkin hyviä oivalluksia. Teuvo kykenemätön vastaamaan Raamatulla.

• toimittaja3 kirjoitti:

Yksinkertainen olet toimittaja!

Nyt oli kysymys rehellisyydestä, eikä Pyhästä Hengestä.

Maailma on täynnä asioita, joissa kuka tahansa, jopa pakanat tai ateistit voivat olla - useimmiten ovatkin - Saatanan tekopyhittämiä toimittajiakin rehellisempiä.

• haastateltu2 kirjoitti:

Tässäkin hyviä oivalluksia. Teuvo kykenemätön vastaamaan Raamatulla.

Olet yksi Saatanan rakkikoira, joka heti rätkyttää "aameniaan", kun joku väärämielinen tänne jotakin vääryyttä naputtelee.

Tässä sinullekin todistus siitä, minkä arvon Jeesus antaa Raamatun kirjoituksille:

"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytyvän
        iankaikkisen elämän - ja nehän juuri todistavat minusta.

Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
        En minä ole ihmisten kiitosten tarpeessa. Minä tunnen teidät:
        teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä
        olette vastaanottavaisia.

Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne
        ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ainoalta Jumalalta."

Sinäkin olet räksytyksillä vain kärkkymässä kunniaa toisilta samanlaisilta, Jumalan paaduttamilta.

• Ei liirumlaarumeja. kirjoitti:

En ole vihollisesi, ellet itse niin valitse. Säälini saat kyllä osaksesi.
        Kerrohan selvästi, ilman liirumlaarumia, ketkä muut kuin Paavali ja Luukas ovat mielestäsi Hengestä osattomia? Pyydän, koita edes nyt välttää kirousmantrojasi.

Sinä olet yksi miljoonista Hengestä osattomista.

• toimittaja2 kirjoitti:

Luukas kertoo sen totuuden, johon Paavalin tie katkesi, koska ei pystynyt puhdistaamaan itseään Jumalan paaduttamien esi-isiensä tyhjänpäiväisestä elämästä:

"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

• toimittaja4
        TeuvoSuni kirjoitti:

Yksinkertainen olet toimittaja!

Nyt oli kysymys rehellisyydestä, eikä Pyhästä Hengestä.

Maailma on täynnä asioita, joissa kuka tahansa, jopa pakanat tai ateistit voivat olla - useimmiten ovatkin - Saatanan tekopyhittämiä toimittajiakin rehellisempiä.

Rehellisyys on hyvä asia. Keneltä sinun ahtaan portin opissasi kaikki hyvä tulee - saatanaltako vai Jumalalta?

Vilpittömyys ja rehellisyys ovat siksi tietenkin Jumalalle mieleisiä asioita - juuri siksi, että Jumala itse saa ne Hengellään aikaan, niin ateisteissa kuin pakanakansoissakin.

Mutta kuinka voi sinun oppisi mukaisesti "saatanan tekopyhittämä" olla yhtä aikaa Jumalalle mieleen?

Oppisi horjuu pahasti.

• toimittaja4 kirjoitti:

Rehellisyys on hyvä asia. Keneltä sinun ahtaan portin opissasi kaikki hyvä tulee - saatanaltako vai Jumalalta?

Vilpittömyys ja rehellisyys ovat siksi tietenkin Jumalalle mieleisiä asioita - juuri siksi, että Jumala itse saa ne Hengellään aikaan, niin ateisteissa kuin pakanakansoissakin.

Mutta kuinka voi sinun oppisi mukaisesti "saatanan tekopyhittämä" olla yhtä aikaa Jumalalle mieleen?

Oppisi horjuu pahasti.

Eivät Saatanan tekopyhittämät ja Jumalan paaduttamat enää Jumalan mielenmukaisesti toi, koska Jumala on heidät hylännyt.

Sekin on Saatanan suuri ihana harha, että kaikissa uskovissa on Pyhä Henki.

Nämä ahtaan portin opit eivät ole Teuvo Sunista, vaan Jeesuksesta Kristuksesta. Etkö tätäkään ole ennen tiennyt.

Näin kirjoitti Matteus:

"Menkää sisään ahtasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen."

Ja näin Jeesuksen sanat kirjoitti Luukas:

Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.' Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."

Näistä kummastakaan ei Paavali kirjoita yhtä ainutta sanaa, koska ei pystynyt kilvoittelemaan eroon Jumalan paaduttamien esi-isiensä opeista, ja siksi hänen kutsunsa päättyi ahtaan portin eteen.

• Luukas totuudessa
        TeuvoSuni kirjoitti:

Eivät Saatanan tekopyhittämät ja Jumalan paaduttamat enää Jumalan mielenmukaisesti toi, koska Jumala on heidät hylännyt.

Nämä ahtaan portin opit eivät ole Teuvo Sunista, vaan Jeesuksesta Kristuksesta. Etkö tätäkään ole ennen tiennyt.

Näin kirjoitti Matteus:

"Menkää sisään ahtasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen."

Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.' Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."

Näistä kummastakaan ei Paavali kirjoita yhtä ainutta sanaa, koska ei pystynyt kilvoittelemaan eroon Jumalan paaduttamien esi-isiensä opeista, ja siksi hänen kutsunsa päättyi ahtaan portin eteen.

Et vieläkään vastannut ydinkysymykseen: kuinka Jumalan hengestä osaton reportteri, Luukas, saattoi olla rehellinen hengellisistä asioista kirjoittaessaan, jos hän oli saatanan tekopyhittämä ja Jumalan hylkäämä, ei pelastukseen valittu?

Tähän kysymykseen et ole kertaakaan vastannut. Etkä näköjään kykenekään vastaamaan.

• ei-hesarin toimittaj
        TeuvoSuni kirjoitti:

Voiko hesarin toimittaja olla noin tyhmä?

Vai käytätkö väärin maan suurimman lehden imagoa?

Teuvo. Älä paljasta enää tyhmyyttäsi. Se on ilmiselvää kaikille.

• Keskusteluanalyysi.
        Luukas totuudessa kirjoitti:

Et vieläkään vastannut ydinkysymykseen: kuinka Jumalan hengestä osaton reportteri, Luukas, saattoi olla rehellinen hengellisistä asioista kirjoittaessaan, jos hän oli saatanan tekopyhittämä ja Jumalan hylkäämä, ei pelastukseen valittu?

Tähän kysymykseen et ole kertaakaan vastannut. Etkä näköjään kykenekään vastaamaan.

Niin kovin tyypillistä Teuvolta moinen. Hän on keskustelevinaan, mutta ei keskustele. Hän väistää aina vaikeat kysymykset ja laittaa sen sijaan pitkiä liirumlaarumeja, joilla ei ole mitään asiasisältöä, tai sitten hän pakenee jakeiden taakse, niiden jakeiden, jotka näennäisesti tukevat hänen oppiaan, siis näennäisesti, sillä Teuvo noukkii yksittäisiä jakeita irti asiayhteydestään ja sitten hän luulee pärjäävänsä väittelyssä, vaikka kaikki huomaavat hänen epäonnistuneen.

• Ei liirumlaarumeja.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Sinä olet yksi miljoonista Hengestä osattomista.

Taas samaa väistelyä. Sinulla ei ole tarvittavaa viisautta vastat edes ihan yksinkertaiseen kysymykseen.

• Luukas totuudessa kirjoitti:

Ei mene totuus enää sinulle jakeluun.

Koeta tämän kautta se ymmärtää.

Jos sinkinä alkaisit joillekin viestittää niitä totuuksia, joita Pyhä Henki on kauttani tänne tuonut, sinäkin olisit silloin rehellinen totuuden välittäjä, vaikka jo Jumalan paaduttama oletkin.

Kun ihminen saa kuulla joltakin toiselta ihmiseltä totuuden, jonka sitten muistiin kirjoittaa tuleville sukupolville todistukseksi, ei siihen todellakaan Pyhää Henkeä tarvita.

Etkö millään ymmärrä tätä Luukaksen todistusta:

"Jo monet ovat ryhtyneet työhön ja laatineet kertomuksia niistä asioista, jotka meidän keskuudessamme ovat toteutuneet, sen mukaan kuin meille ovat kertoneet ne, jotka alusta alkaen olivat silminnäkijöitä ja joista tuli sanan palvelijoita.

Niin olen nyt minäkin, otettuani alusta asti kaikesta tarkan selon, päättänyt kirjoittaa yhtenäisen esityksen sinua varten, kunnioitettu Teofilos,

Sinulle jakeluun menevää Saatanan hengen vastausta, en valitettavasti pysty sinulle antamaan.

• Ei liirumlaarumeja. kirjoitti:

Taas samaa väistelyä. Sinulla ei ole tarvittavaa viisautta vastat edes ihan yksinkertaiseen kysymykseen.

Minä olen syytön siihen, ettet Jumalan paaduttamana pysty tajuamaan edes yhtä ainoaa totuuden sanaa.

• Ei liirumlaarumeja!
        TeuvoSuni kirjoitti:

Minä olen syytön siihen, ettet Jumalan paaduttamana pysty tajuamaan edes yhtä ainoaa totuuden sanaa.

Missä viipyy vastaus?

Onko niin vaikeaa vastata?

• Hengen sana nyt
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ei mene totuus enää sinulle jakeluun.

Koeta tämän kautta se ymmärtää.

Jos sinkinä alkaisit joillekin viestittää niitä totuuksia, joita Pyhä Henki on kauttani tänne tuonut, sinäkin olisit silloin rehellinen totuuden välittäjä, vaikka jo Jumalan paaduttama oletkin.

Kun ihminen saa kuulla joltakin toiselta ihmiseltä totuuden, jonka sitten muistiin kirjoittaa tuleville sukupolville todistukseksi, ei siihen todellakaan Pyhää Henkeä tarvita.

Etkö millään ymmärrä tätä Luukaksen todistusta:

"Jo monet ovat ryhtyneet työhön ja laatineet kertomuksia niistä asioista, jotka meidän keskuudessamme ovat toteutuneet, sen mukaan kuin meille ovat kertoneet ne, jotka alusta alkaen olivat silminnäkijöitä ja joista tuli sanan palvelijoita.

Sinulle jakeluun menevää Saatanan hengen vastausta, en valitettavasti pysty sinulle antamaan.

Ymmärränpä hyvinkin Luukkaan todistuksen:

"Niin olen nyt minäkin, otettuani alusta asti kaikesta tarkan selon, päättänyt kirjoittaa yhtenäisen esityksen sinua varten, kunnioitettu Teofilos,

Luukas uskoi itsekin silminnäköijöiden kertomukset Jeesuksesta, evankeliumin vapauttavasta sanomasta ja Herran teoista.

Näin Luukkaasta itsestäänkin tuli Herraan Jeesukseen uskovainen. Sen sai hänessä aikaan Jumalan Henki.

Tämä on Jumalan Hengen antama ymmärrys sanasta.

• Ei liirumlaarumeja! kirjoitti:

Missä viipyy vastaus?

Onko niin vaikeaa vastata?

Ei ole vaikeata vastata, sillä sinäkin olet yksi Hengestä osaton, koska totuus sinua kiusaa, se kun ei ole sitä, mitä sinä elämääsi himoitset.

Kuten Jaakob tämän totuuden viestitti:

"Älköön kukaan kiusauksiin jouduttuaan ajatelko, että kiusaus tulee Jumalalta. Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän itse kiusaa ketään.

Jokaista kiusaa hänen oma himonsa; se häntä vetää ja houkuttel "

• voi sinnuu!
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ei ole vaikeata vastata, sillä sinäkin olet yksi Hengestä osaton, koska totuus sinua kiusaa, se kun ei ole sitä, mitä sinä elämääsi himoitset.

"Älköön kukaan kiusauksiin jouduttuaan ajatelko, että kiusaus tulee Jumalalta. Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän itse kiusaa ketään.

Väistelet kysymyksiä, joihin sinulla ei ole viisautta vastata.

• korruptio pois
        TeuvoSuni kirjoitti:

Niin sinuakin on oma himosi, vallanhalusi, vetänyt ja houkutellut --- ja lopuksi korruptoinut. Tee parannus, jos vielä mielit Jumalan lapseuteen päästä.

• lopeta lopeta jo.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Älä enää Teuvo, mokaat jo lopullisesti itsesi.

• ahdas uskoontulo.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Näin kirjoitti Matteus:

Teuvo. Ahdas portti toki on oikea Raamatun totuus, mutta ei sellaisena kuin sinä olet sen maalaillut.

• ahdas uskoontulo. kirjoitti:

Teuvo. Ahdas portti toki on oikea Raamatun totuus, mutta ei sellaisena kuin sinä olet sen maalaillut.

En siitä pystyisi sanakaan kirjoittamaan, jos Jumala ei olisi minua sen läpi kuljettanut, ja jos en en olisi Kristukselta Henkeä ja tehtävää saanut.

Tällä palstalla on ollut kymmeniä Jumalan paaduttamia, jotka ovat Kristuksen Hengen ilmoitusta herjaten pilkanneet sitä suniportiksi.

Sinä et sitä nyt kylläkään tehnyt, joten kerro oma käsityksesi siitä.

• voi sinnuu! kirjoitti:

Väistelet kysymyksiä, joihin sinulla ei ole viisautta vastata.

Ei kannata heittää helmiä sikojen eteen, jotka tallaavat ne jalkoihinsa.

• Hedelmistä puu tunn.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Olet yksi Saatanan rakkikoira, joka heti rätkyttää "aameniaan", kun joku väärämielinen tänne jotakin vääryyttä naputtelee.

Tässä sinullekin todistus siitä, minkä arvon Jeesus antaa Raamatun kirjoituksille:

"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytyvän
        iankaikkisen elämän - ja nehän juuri todistavat minusta.

Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
        En minä ole ihmisten kiitosten tarpeessa. Minä tunnen teidät:
        teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä
        olette vastaanottavaisia.

Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne
        ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ainoalta Jumalalta."

Sinäkin olet räksytyksillä vain kärkkymässä kunniaa toisilta samanlaisilta, Jumalan paaduttamilta.

Käyttäydyt tosi inhottavasti. Sinun kielenkäytöstäsi voi helposti päätellä ettet ole Jumalan ihminen. Hedelmistä puu tunnetaan.

• Jeesuksen mieli
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kehno väistöyritys. Selvästikin on huomattavissa, ettei sinulla ole viisautta, sitä, joka tulee ylhäältä. Herjaajalla ei voi sitä olla.

• Mittauta oma ...
        Jeesuksen mieli kirjoitti:

Kehno väistöyritys. Selvästikin on huomattavissa, ettei sinulla ole viisautta, sitä, joka tulee ylhäältä. Herjaajalla ei voi sitä olla.

Et käsittänyt Sunin vastausta, mistä se kertonee?

• kunnia kenelle se ..
        TeuvoSuni kirjoitti:

Äläpä Suni loukkaa sikoja, sika on fiksu eläin verrattuna moniin ihmisiin.

• opi.

Teivolla rulla päässä.

Jumalanlapsi on eri asia jota Teuvo ei ymmärrä.
      Sillä on länget kaulassaan, joista se ei pääse yli eikä ympäri.

• Sinulla ei edes enää järki rullaa.

Saatana tekee jumalanlapsia porttoseurakuntien ihmisopeilla, Jeesus Kristus omalla Hengellään:

"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

Tämän totuuden sai Paavalikin tietoonsa, mutta silti jäi synnin valtaan, kun ei pystynyt puhdistamaan sydäntään Jumalan paaduttamien isiensä opeilta.

Joiden noudattamista vielä Rooman vankeuteen jouduttuaankin ylisti:

Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaiset johtomiehet luokseen. Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi:

"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

Kauas oli jäänyt Jeesuksen käsky:

"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

• Jisreel

Totisesti Sinä Teuvo suni olet aivan itsensä Sielunvihollisen asialla. Henkeä sinulla ei ole. Olet nostanut itsesi Jumalan yläpuolelle.
        Oletko jo niin paatunut ettet itse sitä tajua.
        Tee pian parannus sillä Jumala ei salli sinun jatkaa tuota enää kauan.

• Jokainen kaltaisesi totuuden etsimisen lopettanut, on saanut kokea Saatanan tekopyhittämisen jonkun porttopaimenen käsien alla, ja tullut samalla Jumalan paaduttamaksi.

Tällöin on normaalia, että tällaisille ihmisille Kristukselta saatu Henki ja tehtävä onkin sielunvihollisen palvelemista. Tähän tapaan:

"Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa.
      Kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka
      pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut,
      koska kukaan meistä ei voi tietää totuutta.

Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaaa teille ahdistusta,
      masennusta ja kalseaa oloa ilmoittaessaan päässeensä
      ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen
      Henkensä ja sen myötä tietoonsa koko totuuden, niin
      tietäkää tämä, että tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten
      tuomitsija."

• Jisreel

Ei minun enää tarvitse etsiä Totuutta, sillä minä olen löytänyt Totuuden.
        Sinä näyt etääntyvän yhä kauemmas totuudesta.
        Et ilmeisesti ole kristitty vaikka esiinnyt sellaisena.
        Mitä uskontoa todellisuudessa edustat.
        Olet luonut tänne kavalan verkoston joka kietoo ihmisiä kanssasi keskustelemaan kun luulevat sinua jonkun kristillisen ryhmän edustajaksi.

• Jisreel kirjoitti:

Ei minun enää tarvitse etsiä Totuutta, sillä minä olen löytänyt Totuuden.
        Sinä näyt etääntyvän yhä kauemmas totuudesta.
        Et ilmeisesti ole kristitty vaikka esiinnyt sellaisena.
        Mitä uskontoa todellisuudessa edustat.
        Olet luonut tänne kavalan verkoston joka kietoo ihmisiä kanssasi keskustelemaan kun luulevat sinua jonkun kristillisen ryhmän edustajaksi.

Saatanan valheissa kuljet, sillä kirjoituksesi eivät ole Pyhästä Hengestä, vaan Saatanan tekiopyhyydestä.

Mene galleriasivulleni, josta löydät osaston: Keskustelut. Sinne on ylläpito tallentanut kaikki ne kirjoitukseni nimeni rekisteröinnistä lähtien, joita ei väärämieliset ole onnistuneet poistattamaan.

Siellä on 994 sivu totuutta, ja sieltä löydät kaikki ne todistukset minkälaisen tien Jumala on minulla kuljettanut, Henkensä ja tämän tehtävän antanut:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoanijohonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

• Jisreel
        TeuvoSuni kirjoitti:

Saatanan valheissa kuljet, sillä kirjoituksesi eivät ole Pyhästä Hengestä, vaan Saatanan tekiopyhyydestä.

Mene galleriasivulleni, josta löydät osaston: Keskustelut. Sinne on ylläpito tallentanut kaikki ne kirjoitukseni nimeni rekisteröinnistä lähtien, joita ei väärämieliset ole onnistuneet poistattamaan.

Siellä on 994 sivu totuutta, ja sieltä löydät kaikki ne todistukset minkälaisen tien Jumala on minulla kuljettanut, Henkensä ja tämän tehtävän antanut:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoanijohonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Täytyy vain toivoa, että Jumala antaa anteeksi nuo Hänen halveksimisensa joita teet. Sinun mielenterveytesi horjuu pahemman kerran tai sitten olet yhtä paatunut kuin Juudas Iskariot oli aikoinaan.

• Jisreel kirjoitti:

Täytyy vain toivoa, että Jumala antaa anteeksi nuo Hänen halveksimisensa joita teet. Sinun mielenterveytesi horjuu pahemman kerran tai sitten olet yhtä paatunut kuin Juudas Iskariot oli aikoinaan.

Ei yksikään paatunut kirjoita totuutta, joka saa kaltaisesi Jumalan paaduttaman raivon valtaan.

Vähissä ovat Saatanan valttikortit, kun ei ole enää muuta, jolla sen palvelijat voisivat valheita puolustella, kuin todeta totuuden kertoja mielisairaaksi.

• ttkk

Tuo Teuvo on ilmeisesti katolinen! katoliset hyljänneet Apostoli Paavalin opetukset, mutta kirkon virat ovat kelvanneet, mutta ei virkaehdot, "Kirkon palvelijat olkoot yhden vaimon miehiä!" , siis paavi, piispa, papit jne.
      Oikeat kristityt eivät ala hylkäämään Uuuden Testamentin kirjoituksia. Ortodoksit esimerkiksi eivät pane teuvon lailla arvostelun kohteeksi yhtäkään Uuden Testamentin kirjoitusta!!! Ovatkin Apostolisen opin kannalla tuossa asiassa!

• Yksikään totuuden tien etsimisestä luopunut, ja porttopaimenten käsien alta saanut osakseen Saatanan hengen tekopyhityksen, jota on seurannut Jumalan lähettämä paatus, ei pysty enää näkemään Raamatusta yhtä ainoaa kohtaa, jotka Saatanan vaikutuksesta on sinne kirjoitettu, johdattamaan kadotukseen kaikki totuudesta luopuneet.

Teuvo oli uskosta osaton, Jumalan vihan alla elävä luterilainen, siihen hetkeen saakka, kun Jeesus Kristus tuli elämääni, lopetti Jumalan vihan, paransi menneisyyden haavat ja otti opetuslapsekseen.

Vajaan kolmen vuoden kuluttua kun Jumala otti minut kiinni aviorikoksesta, niin Jumalan lukeman kuolemantuomion ja Saatanan uskausten alla tuskanhuuto: "Herra Jeesus armahda!" Pelasti minut molempien vihasta, puhdisti sydämen ja antoi sinne sinetiksi oman Totuuden Henkensä, jonka johdattamana pääsin lopullisesti eroon luterilaisesta kirkosta 1.4.1996.

Sitä ennen Pyhä Henki johdatti minut viideksi vuodeksi tuon kirkon kaikkiin toimintoihin, johdattaakseen tämän kirkon totuuteen.
        Mutta siihen ei kirkon johto suostunut, ja näin kävi toteen jeesuksen ilmoitus:

"Jos teitä jossakin talossa tai kaupungissa ei oteta vastaan, eikä teidän sanojanne kuunnella, lähtekää sieltä ja pyyhkikää pöly jaloistanne. Totisesti; Sodoman ja Gomorran maa pääsee tuomiopäivänä vähemmällä kuin se kaupunki."

Joten ei ole ruusuinen tuohon kirkkoon uskovien ihmisten lopullinen kohtalo.

• tarkkanäköinen12

Tällä palstalla aikoinaan KH osoitti hyvin osuvasti teuvon oppeja karkeiksi vääristelyiksi ja harhoiksi. Harmi, ettei tuo nimimerkki enää osallistu keskusteluihin.

• totuus..

KariHenrik pääsi sisältäpäin näkemään Teuvon tyhjään tynnyriin.

• Tarkoititko?

Tällä palstalla aikoinaan KH kannatti hyvin innokkaasti teuvon oppeja.
        Harmi, ettei tuo nimimerkki enää osallistu keskusteluihin.

• tarkkanäköinen12
        Tarkoititko? kirjoitti:

Suosittelisin sinulle optikolla käyntiä. Ei hän varmasti mitään suneja kannattanut. Erehtyi vain turhaan kuuntelemaan niitä höyryjä.

• likinäköiseltä kysyn
        tarkkanäköinen12 kirjoitti:

Suosittelisin sinulle optikolla käyntiä. Ei hän varmasti mitään suneja kannattanut. Erehtyi vain turhaan kuuntelemaan niitä höyryjä.

Jaa, ettei varmasti mitään suneja kannattanut. Oletko palstalle vasta äsken tullut vai onko taittovirhe päässyt tekemään sulle tepposet?

• Tarkoititko? kirjoitti:

Etkö todella tiedä, että vanhoillislestadiolaisten uhkauksen saivat hänet pelon valtaan, ja niin valheen henki veti hänet pois totuuden tieltä.

• tarkkanäköinen12
        likinäköiseltä kysyn kirjoitti:

Jaa, ettei varmasti mitään suneja kannattanut. Oletko palstalle vasta äsken tullut vai onko taittovirhe päässyt tekemään sulle tepposet?

Jos toisemme tuntisimme, optikkoni Länsi-Suomessa antaisi sinulle luvallani tarkat vastaukset näkökyvystäni, jonka hän on hiljattain ajokorttia varten tarkastanut: taittovirheistä vapaa näkö.
        Mutta en rupea kanssasi enempää säätämään, kun et edes nähnyt tätä lausettani "Erehtyi vain turhaan kuuntelemaan niitä höyryjä". Olen ollut palstalla jo 6 vuotta, joten käsitän tietäväni tämän ko. asian hienotkin juonteet. Sinä sen sijaan annat itsestäsi anteeksiantamattoman ja ylimielisen vaikutelman, huom. sanon vaikutelman, sillä en halua sinua tuomita. Anteeksiantamattomuus ei kuulu kristitylle. Ehkäpä KH:n tapauksella on hitusen merkitystä sinunkin sielusi pelastumiselle, sillä jos katsot olevasi ihmisenä jotenkin parempi kuin tämä erehtynyt, olet itse ratkaisevasti erehtynyt Jeesuksen sanomasta. Jos Jumala ei parannuksen tehneen syntejä muista (Heb. 8:12; 10:17) , mikä sinä olet niitä muistelemaan? Hyvät jatkot sulle kuitenkin.

• et pärjännyt.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Etkö todella tiedä, että vanhoillislestadiolaisten uhkauksen saivat hänet pelon valtaan, ja niin valheen henki veti hänet pois totuuden tieltä.

Sinulla on räätälöity valhe jokaista varten. KH kirjoitti sellaisella viisaudella, ettet kyennyt vastaamaan, koska sinun viisautesi on maasta.

• Jepulis jep.
        et pärjännyt. kirjoitti:

Sinulla on räätälöity valhe jokaista varten. KH kirjoitti sellaisella viisaudella, ettet kyennyt vastaamaan, koska sinun viisautesi on maasta.

Jep jep.

• ENOLETEUVO !

Jos on oikeasti uskossa, silloin Pyhä Henki osoittaa mikä on totta, mikä valhetta, jokaiselle joka totuutta halajaa:

Mutta minä sanon teille totuuden: teille on hyödyksi, että minä menen pois. Ellen mene, ei Puolustaja voi tulla luoksenne. Mutta mentyäni pois minä lähetän hänet luoksenne,
        ja hän tulee ja paljastaa, että maailma on väärässä, hän paljastaa, mitä on synti, mitä vanhurskaus ja mitä tuomio.
        Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun,
        vanhurskaus tulee julki siinä, että minä menen Isän luo ettekä te enää näe minua,
        ja tuomio on siinä, että tämän maailman ruhtinas on tuomittu.
        Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan.
        Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva.

Eikö ennemmin kannattaisi harmitella Pyhästä Hengestä osattomuutta.

• ENOLETEUVO ! kirjoitti:

Jos on oikeasti uskossa, silloin Pyhä Henki osoittaa mikä on totta, mikä valhetta, jokaiselle joka totuutta halajaa:

Mutta minä sanon teille totuuden: teille on hyödyksi, että minä menen pois. Ellen mene, ei Puolustaja voi tulla luoksenne. Mutta mentyäni pois minä lähetän hänet luoksenne,
        ja hän tulee ja paljastaa, että maailma on väärässä, hän paljastaa, mitä on synti, mitä vanhurskaus ja mitä tuomio.
        Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun,
        vanhurskaus tulee julki siinä, että minä menen Isän luo ettekä te enää näe minua,
        ja tuomio on siinä, että tämän maailman ruhtinas on tuomittu.
        Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan.
        Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva.

Eikö ennemmin kannattaisi harmitella Pyhästä Hengestä osattomuutta.

Todella harvinaista, että tänne aina joskus eksyy ihminen, joka vielä pystyy ajatteleemaan asioita Totuuden Hengen mukaisesti, vaikka ei vielä olisi Jeesukselta Kristukselta Henkeä ja tehtävää saanutkaan.

Toivottavasti pysyt totuudessa edelleenkin - loppuun asti.

Kun Saatana on totuudesta luopuneet saanut omakseen tuolla kateettomalla armollaan, antanut heille hengen joka rakastaa valhetta, mutta vihaa totuutta,
        ei tällainen ihminen enää muuta elämäänsä kaipaa.

• Kun hän totuuden tietä rinnalla kulki, hän sai osakseen samaa vihaa ja vainoa luin minäkin.

Minun syytänie ei se ollut, hän kääntyi pois totuuden tieltä vanhoillislestadiolaisten uhkausten alla.

Kun he pääsivät selville siitä, että eräs ruukkilainen mies on hänen ystäävänsä, ja mitä hän raamattupalstalla kirjoitti, he ilmoittivat musiikkiopiston rehtorille, että ottavat lapsensa pois KH:n opetuksesta, jos ei tyyli muutu.

Ja muuttuihan se. Saatana pisti hänet poistattamaan monta tuhatta kirjoitusta, jotka hän oli totuuden tiellä kulkiessaan kirjoittanut.

Tämä kyllä seviää kaikille, jotka vanhoja kirjoituksia tutkivat.

"Moni tekee väärin jo leipäpalan tähden."

• totuuksia.

KH paljasti sun eksytyksen sisältäpäin ja siksi häntä vihaat. Totuus tulee aina lopulta ilmi. Sinäkin lopulta joudut myöntämään valheesi muista ihmisistä, toivottavasti et liian myöhään. Lisäksi joudut nöyrtymään Raamatun totuuksien edessä ja joudut nöyrtymään myös siinä, että Paavali oli Kirjoituksia kirjoittaessaan ja sanellessaan Pyhän Hengen johdatuksessa. Et olisi sinäkään Jeesuksesta kuullut, ellei Jeesus olisi Paavalia kutsunut pakanain apostoliksi.

• Minä en vihaa ketään, sillä Totuuden Henki ei ole vihan henki,

Ei mikään Raamatun kirjoitus minua Kristuksen luokse johdattanut, koska en stiä Jumalan vihan alla eläessäni edes yhtä ainoaa kertaa kokonaan lukenut. Muutaman kerran yritin ja vain jonkun sinun luin ja siihen se jäi.

Minun usko alkoi vasta 48 vuotiaana, kun Jumala lopetti vihanpitonsa, antaessaan Poikansa ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen.

Etkö ole lukenut mitä minulle Sanna-myrskyn päivänä 11.8.1985 lappeenrannan kirkossa tapahtui?

• olet ihmisvihaaja.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Minä en vihaa ketään, sillä Totuuden Henki ei ole vihan henki,

Ei mikään Raamatun kirjoitus minua Kristuksen luokse johdattanut, koska en stiä Jumalan vihan alla eläessäni edes yhtä ainoaa kertaa kokonaan lukenut. Muutaman kerran yritin ja vain jonkun sinun luin ja siihen se jäi.

Minun usko alkoi vasta 48 vuotiaana, kun Jumala lopetti vihanpitonsa, antaessaan Poikansa ilmestyä ja ottaa opetuslapsekseen.

Etkö ole lukenut mitä minulle Sanna-myrskyn päivänä 11.8.1985 lappeenrannan kirkossa tapahtui?

Kielenkäyttösi paljastaa, että olet vihan vallassa.

• Totuuden kokee vihana joka ainut Saatanan ihmisopeilla tekopyhitetty ja Jumalan paaduttama.

Jos toisin olisi, silloin olisi tämäkin jeesuksen ilmoitus valhetta:

Tässä sinulle se porttopappien ilosanoma, jonka valheessa elät:

"Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut, koska kukaan meistä ei voi tietää totuutta.

Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaa teille ahdistusta, masennusta ja kalseaa oloa, ilmoittaessaan päässeensä ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen Henkensä ja sen myötä tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä; tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten tuomitsija."

• pidän totuutena

Kyllä minä luotan Luukkaan evankeliumiin, vaikka joku sitä harhana pitäisikin.

• niin suoltaakin

Näitä väitteitä Teuvo suoltaa jatkuvasti.

• Yksi yli muitten!

Länkyttäkää mitä länkytätte. mutta totuus on se , että "Teuvo on hevonen näillä markkinoilla".

• hoh hoijaa

Teuvo on tylsä. Ei hänen tylsiä fraaseja ja höpötyksiä viitsi edes lukea.

• Teuvon tunteva

Taitaa olla samanlainen "musta hevonen" raamattukeskustelussa, kuten oli hiihdossa Kanta-aliupseerikoulussa, kun ilmavoimien kersanttina pähitti monet jalkaväkimiehet ja rajavartiat.

• teuvontunnistaja

Noin sanoi itseään kehuten Teuvo, tällä kertaa puskasta. Pakkohan se on sinun itse itseäsi kehua, kun ei sitä kukaan muu tee. Olet sinä aika veijari, mutta helppo tunnistaa.

• niinpä!
        teuvontunnistaja kirjoitti:

Noin sanoi itseään kehuten Teuvo, tällä kertaa puskasta. Pakkohan se on sinun itse itseäsi kehua, kun ei sitä kukaan muu tee. Olet sinä aika veijari, mutta helppo tunnistaa.

Niinpä. Kukapa muu tietäisi noin vanhoja yksityiskohtaisia tapauksia kuin itse Teuvo. Tosi hauska. ja sitten kehtaa väittää, ettei kirjoita puskasta!

• Kun sinä noinkin paljon totuutta minusta tiedät, miksi et uskaltanut kertoa sitä omalla nimelläsi?

Tuon 53 vuoden takaisen tapahtuman esille ottaminen merkitsee sitä, että olet käynyt meillä, jolloin noinkin vanhoja asioita on yhdessä keskusteltu.

Tuosta minun asekokoelmasta jäi eilen kertomatta se tärkein ase, jota ei kukaan voi minulta pois riistää laillisin keinoin, ja se on tämä:

"Minä anan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

• teuvontunnistaja kirjoitti:

Kannattaa sinun vielä tunnistamista yrittää, kun tähän päivään mennessä ei yksikään tunnistuksesi ole osunut kohdalleen,

• teuvontunnistaja
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kannattaa sinun vielä tunnistamista yrittää, kun tähän päivään mennessä ei yksikään tunnistuksesi ole osunut kohdalleen,

Niinpä niin Teuvo. Muistetaanhan se totuus siitä sinun valehtelemisestasi. Sinulle se on kovin kovin normaalia. Jäit housut kintussa kiinni ja yrität vielä kömpelösti peitellä. Alokasmaista kantakapiaiselta!

• Miksi valehtelet?
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kun sinä noinkin paljon totuutta minusta tiedät, miksi et uskaltanut kertoa sitä omalla nimelläsi?

Tuon 53 vuoden takaisen tapahtuman esille ottaminen merkitsee sitä, että olet käynyt meillä, jolloin noinkin vanhoja asioita on yhdessä keskusteltu.

Tuosta minun asekokoelmasta jäi eilen kertomatta se tärkein ase, jota ei kukaan voi minulta pois riistää laillisin keinoin, ja se on tämä:

"Minä anan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

Höpö höpö Teuvo. Jäit valheesta taas kerran kiinni. Säälittävä olet, kerta kaikkiaan.

• voi sinua poloista
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jäit kiinni. Siksi selittelysi ovat turhia. Noin läpinäkyvä itsensä puskakehu on erittäin helppo tunnistaa. Voi Teuvo, kun olet lapsellinen. Eikö sinua todella yhtään hävetä? Kun sinulla ei ole ketään, joka sinua kehuisi, sinä kehut itse itseäsi. Voi poloista!

• voi sinua poloista!
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kun sinä noinkin paljon totuutta minusta tiedät, miksi et uskaltanut kertoa sitä omalla nimelläsi?

Todella surkeaa ja läpinäkyvää on jälkiesi peittely-yrityksesi!

• Teuvohan se siinä!

Teuvohan se siinä! Puskassa tällä kertaa. Kukas se hännän ylös nostaa, jos ei kissa itse...

• voi Teuvoa!
        TeuvoSuni kirjoitti:

Teuvo. Valehtelu on syntiä. Jäit kiinni itse teosta!

• niinpä!
        voi sinua poloista kirjoitti:

Jäit kiinni. Siksi selittelysi ovat turhia. Noin läpinäkyvä itsensä puskakehu on erittäin helppo tunnistaa. Voi Teuvo, kun olet lapsellinen. Eikö sinua todella yhtään hävetä? Kun sinulla ei ole ketään, joka sinua kehuisi, sinä kehut itse itseäsi. Voi poloista!

Niinpä!

• Legenda jo .........

Täällä on vähintään joka toinen Teuvon tuntija, tai tunnistaja. Kuuluisa mies tuntuu olevan.

• olet sinä joo!

Joo, todella kuuluisa. Sinua ei tunne muut kuin muutama palstalainen. Olet sinä sitten kuuluisa Teuvo!

• antikristukset ovat

eksyttäjiä ja kieltävät Nasaretilaisen Jeesuksen olleen Immanuel ja Herra ja Jumalan ainosyntyinen Poika, neitseestä syntynyt Ihmisen Poika, joka sovitti ihmiskunnan synnit kuolemallaan ja verellään ja ruumiinsa uhrilla, ja nousi kuolleista kolmantena päivänä ja myös taivaaseen Isän oikealle puolelle, ja tulee sieltä Tuomarina kaikille ja Pelastajana omilleen. Autuaat ne, jotka häneen turvaavat ja perille pääsevät nimensä Uhrilampaan elämänkirjassa, amen.

• Antikristukset matkivat Jeesusta, siksi heistä kukin oman porttokirkkonsa alttareilta väärämielisille ehtoollista jakavat, ja iankaikkista elämää heille lupaavat:

"Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään. Menkää Herran rauhaan!"

Eivätkä ihmisparat tiedä, minkä herran rauhaan he matkalla ovat.

• pistähän

sinä tekopyhä porttovalittu saastainen suusi kiinni ja häivy täältä häiriköimästä. Olit jo pari päivää matalalla profiililla, kun median ykkösuutisena käsitellään millaista jälkeä kaltaisesi henkisesti epävakaa narsisti saa aikaan. Sitten tietysti riivaajat painostivat tänne riekkumaan.

Täällä ei todellakaan kaivata sinun typerää lässytystä, joten painu hoitoon !

• Jos olisi niin, että sinä olisitkin totuuden puhdasta vehnää ja minä valheen ja vääryyden rikkaruohoa, niin miksi silti syyllistyt Pyhän Hengen pilkaan, herjaamalla tätä Jeesuksen käskyä:

"Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat,
        hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.
        Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra,
        etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut
        rikkaviljaa?

Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin
        häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän
        vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti, kun sen aika tulee,
        minä sanon korjuuväelle:Kootkaa ensin rikkaviljaa ja sitokaa se kimpuiksi,
        että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani."

Kun sinulla ei juuri muuta sanottavaa ole kuin jatkuva hoitoon ohjaus, niin missä hoitolaitoksessa sinä olet suorittanut siviilipalveluksesi?

Tarkkaanpa sinä minun kirjkoitteluani seuraat, kun pari päivää oli poissa koneen ääreltä, niin sinun saastaisen mielikuvituksesi mukaan olen vaarallinen tappaja, joka pelästyin väärämielisten kirjoittelua.

• Ymmärrys hoi

saastainen porttovalittu, kylläpä olet pimeä. Jälleen kerran tekopyhä narsistisuutesi kuljettaa ja osoittaa ettet ymmärrä Jeesuksen opetuksia. S****** ja riivaajat vääntelevät Jumalan sanaa, mutta sinä riivattuna ja psykoosiharhojen keskellä elät kolkkoa elämääsi mustien seinien sisällä, täydessä hengellisessä pimeydessä.

Vaikka olet patologinen valehtelija, oikaisen kuitenkin vähän. Kylvömiesvertaus tarkoittaa koko maailmaa, jonne Kylvömies kylvi evankeliumin siemenen. Tämä palsta ei ole koko maailma, vaikka sairaassa mielessäsi niin kuvittelet. Siksi voit huoletta häipyä täältä, koska kukaan ei tuollaista kuvotusta kaipaa

• Mikä tarkoitus Saatanalla on siinä, että se kauttasi tahtoo sulkea tämän raamattukeskustelun oman maailmansa ulkopuolelle?

Jos Pyhä Henki minut täältä jonakin päivänä pois johdattaisi, miten sinulle sitten kävisi, kun palstalla ei ole ketään muuta Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta, johon voisi vihasi totuutta kohtaan purkaa?

Keneltä voisit silloin ihmiskunniaa kärkkyä?

• mene vain

saastainen porttovalittu valekristuksesi rauhaan. Kun kaltaisesi iljetys ja mätäpaise lähtee palstalta, pääsee asiallinen keskustelu käyntiin.

>>>Joillekin on TeuvoSuni Käyttäjän viestit9.5.2010 12:10
      annettu mahdollisuus lähteä pois. Minull ei sitä mahdollisuutta ole vielä annettu, vaikka olen sitä pyytänyt. < < <

Kyllä se mahdollisuus on, vaikka riidanhaluisuutesi vuoksi roikut täällä lässyttämässä ja mantraamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13608
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4940
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      154
      3726
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe