Se on perjantai huomenta ;o)

ja täällä vielä nukkumatti pitelee väkeä sängyssä.
Nyt ois jo aika nousta katsomaan kaunista auringonnousua ;o),,, ja alottaa uus päivä, kohti viikonlopun juhlia ;o))),,,

21

172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1=2

Joo, kansaa on hyvä herätellä?

Kissanvonkula osaa herätä, niin kuin ihmistenkin olisi hyvä herätä.

Se venyttelee ja verryttelee nautinnollisesti ja kaikessa rauhassa.
      Sitten se nostaa oman häntänsä ja ilmestyy silmieni eteen.

Se kehrää. Ja sillä on taas nälkä.:)

• Eläimillähän on samoin omat tapansa, kuin meillä ihmisilläkin ;o))), mut sillä erotuksella että kissa ei juorua, ei valehtele ja näyttää tyytyväisyytensä silloin kun kehrää ;o))),,, mitenhän mä oppisin kehräämään? ;o))),,,

• 1+1=2
        mokka-mari kirjoitti:

Eläimillähän on samoin omat tapansa, kuin meillä ihmisilläkin ;o))), mut sillä erotuksella että kissa ei juorua, ei valehtele ja näyttää tyytyväisyytensä silloin kun kehrää ;o))),,, mitenhän mä oppisin kehräämään? ;o))),,,

No, mutta! mokka-mari nimimerkin takaa kirjoittavan voisi ajatella olevan itse kissakuiskaaja? :)

Mikä ihana päivä. On perjantai, jo kesäkuun 3. päivä vuonna 2011. Mutta vain erään kalenterin mukaan.

• 1+1=2 kirjoitti:

No, mutta! mokka-mari nimimerkin takaa kirjoittavan voisi ajatella olevan itse kissakuiskaaja? :)

Mikä ihana päivä. On perjantai, jo kesäkuun 3. päivä vuonna 2011. Mutta vain erään kalenterin mukaan.

Kyllä mä osaan kuiskailla ;o),,, kauniita sanoja ja kivoja ajatuksia,,, ja saahan mua rapsuttaakkin, mut toi kehrääminen,,, kai joku tyytyväinen hyrinä kuuluu?,,,

Mitä se joku toinen kalenteri näyttää?,,, mulla vaan tuo näyttää yhäkin 3.6 päivää,,,

• 1+1=2
        mokka-mari kirjoitti:

Kyllä mä osaan kuiskailla ;o),,, kauniita sanoja ja kivoja ajatuksia,,, ja saahan mua rapsuttaakkin, mut toi kehrääminen,,, kai joku tyytyväinen hyrinä kuuluu?,,,

Mitä se joku toinen kalenteri näyttää?,,, mulla vaan tuo näyttää yhäkin 3.6 päivää,,,

Hunksit.

• 1+1=2 kirjoitti:

Hunksit.

Oho,,, no aivan outo kalenteri,,, mä ainakin toistaseksi luotan tuohon omaani mikä pitää ajantasalla,,, tosin joskushan mun päiväni hyppelehtii muutaman päivän ennakkoon,,, mut aina joku palauttaa totuuteen ;o))),,, oisko niin että tilipäivän aikaistaminen mielessä? ;o))),,,

• 1+1=2
        mokka-mari kirjoitti:

Oho,,, no aivan outo kalenteri,,, mä ainakin toistaseksi luotan tuohon omaani mikä pitää ajantasalla,,, tosin joskushan mun päiväni hyppelehtii muutaman päivän ennakkoon,,, mut aina joku palauttaa totuuteen ;o))),,, oisko niin että tilipäivän aikaistaminen mielessä? ;o))),,,

Se on se länsimainen kalenteri ja sen antama tietty melko alaston kuva maailmasta..

• 1+1=2 kirjoitti:

Se on se länsimainen kalenteri ja sen antama tietty melko alaston kuva maailmasta..

Siis karu kuvaus maailmasta?,,,
        onhan tuossa merkattuna kaikkea missä mennään,,, ei perinteinen ajastaika, vaan semmonen kalenteri minkä tuotto lahjoitetaan erinäisille järjestöille,,,

• 1+1=2 kirjoitti:

Nyt on mentävä,,, kauas kun on pitkä matka, mut kotiin tullessa se lyhenee ;o))),,,
        pitää katsella miten maailma tänään elää, ja mitä uusia asioita sieltä löytyy ;o))),,,
        Hyvää päivänjatkoa ihan jokaiselle ;o),,, nautitaan tämänpäiväisestä kesäisestä fiilistelystä ;o))),,,

• 1+1=2
        mokka-mari kirjoitti:

Siis karu kuvaus maailmasta?,,,
        onhan tuossa merkattuna kaikkea missä mennään,,, ei perinteinen ajastaika, vaan semmonen kalenteri minkä tuotto lahjoitetaan erinäisille järjestöille,,,

Jos on, niin onhan se länsimaisen ihmisen kiva koettaa tyynnytellä edes jollakin omaatuntoansa, jos joku/jokin asia sattuisi sitä kaivelemaan.:)

Yksikin hunksi, niin on jo liki alaston kuva kireästä miesten maailmasta.

Muistelen jo Eskon lausuneen kuolemattomat sanansa. Kihlauksestako on kyse? Ei, kyse on hieman kaupallisemmasta Seiskasta:

Sekin tahtoi lukemani mukaan mahdollisimman kireeksi tai jotain ja äkkiä..

• 1+1=2
        mokka-mari kirjoitti:

Nyt on mentävä,,, kauas kun on pitkä matka, mut kotiin tullessa se lyhenee ;o))),,,
        pitää katsella miten maailma tänään elää, ja mitä uusia asioita sieltä löytyy ;o))),,,
        Hyvää päivänjatkoa ihan jokaiselle ;o),,, nautitaan tämänpäiväisestä kesäisestä fiilistelystä ;o))),,,

Eli ei kun autonkin nokka pystyyn, sillä se on jyrkkä ylämäki nyt?:)

• prkl!!!

Älä höpise! Töihin tästä on nyt mentävä. Kaikilla ei ole varaa loisia kotona!

• Höh, ei saa kirota, ja heti aamusta!,,, eiks siellä aurinko paistakkaan?,,,
        Mentävä on, maailmalla on kivaa, ja se on laaja,,,
        tiedä koskaan mitä tänäänkin oppii uutta ;o))),,,

• valoisalla mielellä

Huomenta!

Aurinkoinen aamu täälläkin päin.Olen ollut hereillä jo ennen kuutta. Keittelin aamukaffeeta ja katselin ikkunasta kirjosieppojen puuhailua. Pesäänsä kantalivat heiniä. Mustiksella taitaa olla jo poikaset, näkyi matoja kantavan nokassaan. Tuomet kukkivat. Ihana aamu.

• Tuomet tosiaan kukkii,,, tuossa viikolla povasin että viimeistään sunnutaina kukat tuoksuu, mut tuomet yllätti, ja alottikin kukkiensa avaamisen jo aikasemmin,,,
      Ei täällä bunkkerissa kuulu lintujen laulu eikä liverrys, mut toisaallahan saan seurata kaikkia kesäisen luonnon "ihmeitä",,,

• No huomentapäivää.;) Nukkumatti ajoi jo aikoja sitten ylös minut ja kutsuu taas mua, eli hyvää aamupäivän jatkoa sinnekin.;)
      Mutta, kuuntelin tuossa aamulla ylex:ää ja siellä puhuttiin valkohaista.
      Hait diggaavat musiikista ja ennen kaikkea he tykkäävät AC/DC:sta ja arvaapas niitten lempibiisi?;)

No, arvaat kuitenkin...laitanpa sen soimaan tähän.;))

http://www.youtube.com/watch?v=wkNQjsgQNP0

• No teit hämyn, en arvannu ;o),,,
        Matkailu muuten avartaa,,, poikkesin taas ulkomailla,,, oli pakko, eihän täältä saa mitään mitä haluaa,,, no löytyhän kun oikeaan paikkaan osuin,,,
        Nyt pitäs ostokset koostaa kun muijat tulee,,, saas nähdä onko olkkarin lattialla illemmalla muuta kun kasa lautoja, mitä ei koskaan saa pysymään pystyssä,,, tai sit ne löytyy partsin alta aamulla lautakasana, ellei peräti säleinä ;o))),,,
        Pitää varmaan jotain asennusjuomaa keksiä,,, eihän se muuten onnistu edes tikkukasaksikaan menemään ;o))),,,

• mokka-mari kirjoitti:

No teit hämyn, en arvannu ;o),,,
        Matkailu muuten avartaa,,, poikkesin taas ulkomailla,,, oli pakko, eihän täältä saa mitään mitä haluaa,,, no löytyhän kun oikeaan paikkaan osuin,,,
        Nyt pitäs ostokset koostaa kun muijat tulee,,, saas nähdä onko olkkarin lattialla illemmalla muuta kun kasa lautoja, mitä ei koskaan saa pysymään pystyssä,,, tai sit ne löytyy partsin alta aamulla lautakasana, ellei peräti säleinä ;o))),,,
        Pitää varmaan jotain asennusjuomaa keksiä,,, eihän se muuten onnistu edes tikkukasaksikaan menemään ;o))),,,

Niin poikkesin minäkin tuolla toisella rannalla "lomailemassa".;) Ja poikkean siellä huomenna ja ylihuomenna sekä sitä seuraavanakin päivänä...ei avarra yhtään enää tässä vaiheessa viikkoa.;-P
        Hauskaa iltaa vaan sullekin siitä huolimatta, poiketaan välillä täälläkin.;)
        Hait on muuten aika fiksuja olioita, tykkäävät laadukkaasta rockista.;)
        Katselin tuossa tuota syksyn säveltä...vanhoja hienoja biisejä ohjelmasta....
        ihana kuulla taas näitä vanhoja.;)

http://www.youtube.com/watch?v=kiBVjc45pgU

• Satumainen.Nainen kirjoitti:

Niin poikkesin minäkin tuolla toisella rannalla "lomailemassa".;) Ja poikkean siellä huomenna ja ylihuomenna sekä sitä seuraavanakin päivänä...ei avarra yhtään enää tässä vaiheessa viikkoa.;-P
        Hauskaa iltaa vaan sullekin siitä huolimatta, poiketaan välillä täälläkin.;)
        Hait on muuten aika fiksuja olioita, tykkäävät laadukkaasta rockista.;)
        Katselin tuossa tuota syksyn säveltä...vanhoja hienoja biisejä ohjelmasta....
        ihana kuulla taas näitä vanhoja.;)

http://www.youtube.com/watch?v=kiBVjc45pgU

Irwin on aina jes ;o),,,
        No melkein homma hanskassa ;o))),,, mitä nyt yks hylly jäi laittamatta,,, pitää huomenna löysätä toista päätylevyä, niin sit se on jes, se projekti,,,
        No ei se nyt muakaan niin paljon avartanu tuo matkailu, tutut maisemathan ne, mut joskus kun tilaisuus, niin höllättävä ja annettava maailman viedä,,, suunnasta ei väliä,,,

• veer.....

kato sää olet Alma alias mokka-mari.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      88
      4464
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3860
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3529
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3210
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2822
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2382
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2096
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      16
      1781
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe