pikkupolitikointiin. Ei löydy puolueesta valtiomiestaitoja
ja isojen asioiden hoitajaa.
Heinäluoma hoiti taitamattomuuttaan puolueensa
pitkäaikaiseen oppositioon.
Demarit sortuivat jälleen
8
77
Vastaukset
- oletko kokari?
Noin tyhmää ei muut kirjoita. Ei kyykyssä Kataisen leikkauksisa? Olet pölö!
- !!!???
Totuus kirpaisee?
- hyvä juttu
!!!??? kirjoitti:
Totuus kirpaisee?
Vie yöunesikin. Toivon niin!
- Sikäli sortuivat,
että luulivat Kataisen olevan tosissaan kokoamassa sinipunakirjavaa hallitusta. Todellisuudessa Katainen kusetti koko porukkaa ja odotti vain tekosyytä jolla voisi antaa "armonlaukauksen".
Kataisen motto:
"Tärkeintä ei ole voitto vaan vastustajan täydellinen nöyryyttäminen":- vaaliyönöhän
Me Walinin kanssa tehtiin suunitelma?
- pacmanni
vaaliyönöhän kirjoitti:
Me Walinin kanssa tehtiin suunitelma?
Turha se on demareitten esittää katkeraa kun itse
paskansivat omalle lautaselle.
Toisaalta, ei se ole mies eikä mikään, joka ei omiin
housuihinsa uskalla paskoa. - Ketkuileva Heinis
pacmanni kirjoitti:
Turha se on demareitten esittää katkeraa kun itse
paskansivat omalle lautaselle.
Toisaalta, ei se ole mies eikä mikään, joka ei omiin
housuihinsa uskalla paskoa.No nyt on demareilla huonot housuissa ja lemu tuntuu ympäri Eduskuntaa. Parasta mennä pesutuvan puolelle mahdollisimman pian.
Demareiden on turha syyttää ulosheitostaan ketään. Tauti on itse aiheutettu.
Eero -kelmi demarit ohjasi tälle tielle, eikä poloinen ymmärtänyt, että kun kuminauha katkeaa, niin siitä ei enää ehjää saa.
- Ihan oikein menee
RyhmyriEero laitettiin kiristämään ja leikkimään työmarkkinaneuvottelijaa väärään paikkaan. Kävi kalpaten, kun aina vaan kiristetiin niin että Kokoomukselle ei lopulta olisi jäänyt käteen mitään.
Demarit unohti sen, että politiikanteossa täytyy jokaisen hakea kompromisseja. No nyt näyttää siltä, että demarit saavat politikoida ihan rauhassa oppositiossa seuraavatkin neljä vuotta. Se on kova hinta Eeron pelihommista ja Jutan vastuunkannon puutteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954