"Pakolaiskunnista on huutava pula" -ketju on siirretty

Mover

Kehitysmaat ja kehitysapu -palstalle.

140

543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmasti oikea paikka. Olemmehan menossa kohti kehitysmaan tasoista taloutta ilman jarruja.

• - mutta

sinähän puhut ihan kuin persut olisivat hallituksessa! "Raatteen tietä muistellaan, Kreikan tietä kuljetaan." (Perussuomalaisten laulu)

• Siellä keskusteltuna suunta ehkä voidaan muuttaa - eikö niin?

Tämä on ihmisoikeuksiin keskittynyt palsta, jossa talouslöpinät lorisee ojaveteen.

• - mutta kirjoitti:

sinähän puhut ihan kuin persut olisivat hallituksessa! "Raatteen tietä muistellaan, Kreikan tietä kuljetaan." (Perussuomalaisten laulu)

Toivotaan parasta, pelätään pahinta.

Moverille, se paljon on rahaa käytettävissä määrittelee pitkälti ihmisoikeudet suomessa ja maailmalla. Että se mielestäni liittyy talouteen myös ihmisoikeudetkin.

• Ojaveteen.....
        Mover kirjoitti:

Siellä keskusteltuna suunta ehkä voidaan muuttaa - eikö niin?

Tämä on ihmisoikeuksiin keskittynyt palsta, jossa talouslöpinät lorisee ojaveteen.

kuten kaikki muukin asiallinen, rasismiin liittyvä fakta, kuten totuus !!!!

Tästä voimme päätellä, etteivät aivovammaiset hyysärit kestä totuutta, miten Suomi saastutetaan ja tuhotaan.

• !!!!
        Ojaveteen..... kirjoitti:

Tästä voimme päätellä, etteivät aivovammaiset hyysärit kestä totuutta, miten Suomi saastutetaan ja tuhotaan.

Suomen saastumisesta olisi ehkä parempi keskustella luonnonsuojelupalstalla.

• Ojaveteen..... kirjoitti:

Mikä on rasistinen uhka, jonka vaikutuspiiriin olemme joutuneet?

• polttopullot
        Mover kirjoitti:

Mikä on rasistinen uhka, jonka vaikutuspiiriin olemme joutuneet?

ja muut terroristien neuvotteluvälineet.

• polttopullot kirjoitti:

ja muut terroristien neuvotteluvälineet.

Eivät ne ole enemmän terroristinen uhka kuin rasistinen?

• eikös
        Mover kirjoitti:

Eivät ne ole enemmän terroristinen uhka kuin rasistinen?

enää olekaan rasistista, jos vainotaan syntyperän takia?

• eikös kirjoitti:

enää olekaan rasistista, jos vainotaan syntyperän takia?

Ovatko kaikki terroristit siis rasisteja?

• Mover kirjoitti:

Äkkiseltään tulisi mieleen että kyllä, kun tappavat muita, viattomia, erilaisia tms.
        Oliko sille rasismille joku muukin määritelmä?
        Ai niin se kun minä yleistän muslimit ovat kun pitää sanoa eräät muslimit ovat, ihan vaan muutama miljoona kappaletta, mutta ei siis missään nimessä 100% kaikki. Onhan niitä vatsasyntyneitäkin, tuskin ne tai aivo-vammaset tahtovat pahaa kenellekään, jos kun ei osaa edes ajatella.

• fenno.maani kirjoitti:

Äkkiseltään tulisi mieleen että kyllä, kun tappavat muita, viattomia, erilaisia tms.
        Oliko sille rasismille joku muukin määritelmä?
        Ai niin se kun minä yleistän muslimit ovat kun pitää sanoa eräät muslimit ovat, ihan vaan muutama miljoona kappaletta, mutta ei siis missään nimessä 100% kaikki. Onhan niitä vatsasyntyneitäkin, tuskin ne tai aivo-vammaset tahtovat pahaa kenellekään, jos kun ei osaa edes ajatella.

On - katsopa vaikka tämän palstan lukitut aloitukset - ja tarvittaessa - kritisoi rrrrrrajusti...!

Kummatkaan määritelmistäsi eivät kelpaa.

• Miksi et vastaa
        Mover kirjoitti:

etkö tosiaan pysty vastaamaan.

• Miksi et vastaa kirjoitti:

etkö tosiaan pysty vastaamaan.

Mutta eikö oma kysymykseni jo kerro, että olen asiasta itse hieman eri mieltä...(!)

• Etkö pysty ?
        Mover kirjoitti:

Mutta eikö oma kysymykseni jo kerro, että olen asiasta itse hieman eri mieltä...(!)

Sinun kysymyksesi ovat aina olleet "pökäleitä".

• Etkö pysty ? kirjoitti:

Sinun kysymyksesi ovat aina olleet "pökäleitä".

Pökäleeni tähän kysymykseen: Eivät.

• oppiisä
        Mover kirjoitti:

Siellä keskusteltuna suunta ehkä voidaan muuttaa - eikö niin?

Ihmisoikeuksiin... jaa ku mää luin että tää olis rasismista keskustelemisen palsta. Luulin kait väärin.

• Hyvä Alku

Osoittaa 'rasismin' pesiytyneen kunnallispolitiikkaan ja siitä siirrytään valtion rajoihin.

• Eivät kai kunnat rasistisuuttaan ole tehneet ratkaisuaan olla ottamatta pakolaisia?

He - varmaankin - ovat todenneet, että heidän kuntansa resurssit eivät siihen riitä.

Ja - aivan niin kuin sanoit - saattaa olla, että se "leviää" myös valtiolliselle tasolle.

Mutta - rasistisuutta se - tietenkään - ei ole.

• 1 outolintu
        Mover kirjoitti:

Eivät kai kunnat rasistisuuttaan ole tehneet ratkaisuaan olla ottamatta pakolaisia?

He - varmaankin - ovat todenneet, että heidän kuntansa resurssit eivät siihen riitä.

Ja - aivan niin kuin sanoit - saattaa olla, että se "leviää" myös valtiolliselle tasolle.

Mutta - rasistisuutta se - tietenkään - ei ole.

Pakolaiskunnista on huutava pula" -ketju on siirretty Kehitysmaat ja kehitysapu -palstalle.
        Mover
        3.6.2011 10:24

Ja silti muuveri jatkaa keskustelua Rasismi palstalla. OUTOA VAI oliko tarkoitus vain " siivota " osa kirjoituksia pois ??? Mover KIRJOITTAA
        4.6.2011 22:56

"Eivät kai kunnat rasistisuuttaan ole tehneet ratkaisuaan olla ottamatta pakolaisia?

Mutta - rasistisuutta se - tietenkään - ei ole. "

• 1 outolintu kirjoitti:

Pakolaiskunnista on huutava pula" -ketju on siirretty Kehitysmaat ja kehitysapu -palstalle.
        Mover
        3.6.2011 10:24

Ja silti muuveri jatkaa keskustelua Rasismi palstalla. OUTOA VAI oliko tarkoitus vain " siivota " osa kirjoituksia pois ??? Mover KIRJOITTAA
        4.6.2011 22:56

"Eivät kai kunnat rasistisuuttaan ole tehneet ratkaisuaan olla ottamatta pakolaisia?

Mutta - rasistisuutta se - tietenkään - ei ole. "

No - tuossa kommentoitiin sitten rasismin suuntaan - ja siihen vastailin.

• Mover kirjoitti:

No - tuossa kommentoitiin sitten rasismin suuntaan - ja siihen vastailin.

Kyllä tuo rasismi kuulostaa aika höpinältä.
        Tiedättekö kukaan oikeestaan mitä se ihan oikeesti on?

Miten olisi kuunnella : Free Nelson Mandeela.

• humanist1
        fenno.maani kirjoitti:

Rasismi on sitä, kun kuopiolaista Kallea syytetään siitä mitä vaasalainen Ville on tehnyt.

• fenno.maani kirjoitti:

Lue, fenno.maani, lukitut aloitukset tuossa päällä ja kerro mielipiteesi.

• humanist1 kirjoitti:

Rasismi on sitä, kun kuopiolaista Kallea syytetään siitä mitä vaasalainen Ville on tehnyt.

Se on, "humanist1", justiin, kymmenella sanalla, sitä.

• humanist1 kirjoitti:

Hyvät humanistit ykkönen ja ykkösen kaveri,
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9909355/#comment-49799155
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9909355/#comment-49799479

Nyt menee teillä niin yli hilseen niin että täit lentää sakeana jo pilvissä asti.
        Teidän päähän ei saa järkeä ja täitkin jo jättää päänne sen sisältämän tyhmyyden takia.
        Oletteko te kaikki khattissa?
        Oletteko te jotenkin seonneet?
        Tämä ei voi olla totta.
        1)
        humanist1 9.6.2011 10:03 -1
        2)
        Mover9.6.2011 10:31 -1

Ja minä sanon : Te olette seonneet, tekisi mieli kiroilla niin että toi kiroilufiltteri hajoo, mutta rauhoututetaan itsemme ja leikitään sivistyneitä, eikä kiroilla
        Ja alkaa… Mutta eka, sanokaapas likat, mikä on se rikos joka tapahtui? Panepa §.ää tulemaan, kuin maitoa konsaan.
        Mikä on pahuus?
        Tyhmyydelle ette tekään näemmä mitään mahda.

Se on Pahoinpitely jos Ville löisi Kallea
        Rasismia olisi se jos Ville löisi Kallea siksi että se on kuopiolainen
        Rasismia olisi se jos Kalle löisi Villeä siksi että se on vaasalainen.
        Rasismia ei ole lyöminen eikä haukkuminen eikä syyttäminen, eikä muuten valehtelukaan.
        Rasismia on se kun joku lyö toista siksi koska se on valkoinen / musta tai kuopiolainen tai vammainen tai vihreä tai kalju.
        Pankaa nyt tämä mekkoonne, likat!
        Että mulla paukkuu jo laidat.

Sus siunaa miten noihin aivoihin saa ymmärrystä?

• Mover kirjoitti:

Lue, fenno.maani, lukitut aloitukset tuossa päällä ja kerro mielipiteesi.

Kyllä Mover olen ne 3 kertaa ja tämä on paras
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8190508/#comment-38140219
        Se eka rivi naurattaa tukehtumiseen asti.
        Hyvä : Mamuniikki 3.6.2009 03:12 sulla sitten leikkaa

Se taas mitä sinä, Mover, päätät saluunassasi ei ole maailman totuus. Jos totuutesi on tuo yllä, että yleistäminen eli puhetapa tai yleistäminen ihan muuten vaan on rikollista rasismia, niin minä en usko siihen ennekö näen sitä pari §ää lakia.
        Sano vaik omin sanoin, jos joku muu etsii sen laista, miten yleistämien on rikos. Paha tapa huono tapa ja saattaa osoittaa sivistymättömyyttä ja tietämättömyyttä ehkä riippuen asioiden haaroista, sillä se on myös erittäin yleinen puhetapa ainakin Suomessa. Jos joskus lukisit minun proffiani joita on aika monta, enkä viitsi mainostaa kun en natzistakaan tykänny, niin kuuntelepa joskus ihan vaikka radiota, miten paljon ne siellä yleistää : kaikilla pojilla löytyy niskasta kuulemma ihan joku patti joka pitää leikata, hmmm en tiedä minulla on pari pattia, muttei ne ole niskassa….vielä.

Mutta kuten itsekin toteat, luin sen nyt neljännen kerran ja jossain oli purnaus siihen valmiiksi kirjoitettuna, mutta kun te pidätte minut niin ylityöllistettynä etten ehdi kaikkea sanoa, mutta tämä on hyvä ja allekirjoitan satasella: Ja mikä on sen kivempaa, kun mittauttaa omia käsityksiään muiden kirjoittajien suhteen - ja toisaalta noteerata muiden kirjoituksia omista lähtökohdista! Ja kaikki tämä halutessaan turvallisesti nimimerkin takaa, ilman "reaalimaailman" paineita sanoi Mover, nuppineulansa takaa ja kyllä tuon allekirjoitan, kunpa joskus sinäkin, Mover-kulta sen muistaisit.

Juu se on hyvä, mutta moni muu menee laidoista ylitte.
        Mutta jatketaan aivosolujen tuulettamista, se on kivaa, mutta kun osa teistä on tehnyt periaatepäätöksen että minua pitää syrjiä, niin arvaatte varmaan että syrjitty ihminen ei ole niin kiva ihminen.

Mutta jos Mover on niin ylimmällä taholla päättänyt että yleistäminen on syy poistoon, sen hyväksyn,
        mutta Yleistäminen EI VARMASTI ole rasismia!
        Oletteko te hulluja?
        Se nyt on järjettömintä mitä olen kuullut tällä vuosisadalla.
        Sus siunaa meitä tuolta neiti-hitleriltä.

• fenno.maani kirjoitti:

Se taas mitä sinä, Mover, päätät saluunassasi ei ole maailman totuus. Jos totuutesi on tuo yllä, että yleistäminen eli puhetapa tai yleistäminen ihan muuten vaan on rikollista rasismia, niin minä en usko siihen ennekö näen sitä pari §ää lakia.
        Sano vaik omin sanoin, jos joku muu etsii sen laista, miten yleistämien on rikos. Paha tapa huono tapa ja saattaa osoittaa sivistymättömyyttä ja tietämättömyyttä ehkä riippuen asioiden haaroista, sillä se on myös erittäin yleinen puhetapa ainakin Suomessa. Jos joskus lukisit minun proffiani joita on aika monta, enkä viitsi mainostaa kun en natzistakaan tykänny, niin kuuntelepa joskus ihan vaikka radiota, miten paljon ne siellä yleistää : kaikilla pojilla löytyy niskasta kuulemma ihan joku patti joka pitää leikata, hmmm en tiedä minulla on pari pattia, muttei ne ole niskassa….vielä.

Mutta kuten itsekin toteat, luin sen nyt neljännen kerran ja jossain oli purnaus siihen valmiiksi kirjoitettuna, mutta kun te pidätte minut niin ylityöllistettynä etten ehdi kaikkea sanoa, mutta tämä on hyvä ja allekirjoitan satasella: Ja mikä on sen kivempaa, kun mittauttaa omia käsityksiään muiden kirjoittajien suhteen - ja toisaalta noteerata muiden kirjoituksia omista lähtökohdista! Ja kaikki tämä halutessaan turvallisesti nimimerkin takaa, ilman "reaalimaailman" paineita sanoi Mover, nuppineulansa takaa ja kyllä tuon allekirjoitan, kunpa joskus sinäkin, Mover-kulta sen muistaisit.

Mutta jatketaan aivosolujen tuulettamista, se on kivaa, mutta kun osa teistä on tehnyt periaatepäätöksen että minua pitää syrjiä, niin arvaatte varmaan että syrjitty ihminen ei ole niin kiva ihminen.

Mutta jos Mover on niin ylimmällä taholla päättänyt että yleistäminen on syy poistoon, sen hyväksyn,
        Oletteko te hulluja?

ps Mover : Ei älä kuvittelekaan, että siinä olisi ollut kaikki, voin joku sade päivä, toivottavasti nopeasti saamme sellaisen, kirjoittaa lisää.

• Tarkennettuna
        humanist1 kirjoitti:

se on sitä, kun Suomalaista Aapelia syytetään siitä, mitä somalialainen abdullah on tehnyt, vaikka Aapeli maksaa sen loisijan täysihoidon.

• fenno.maani kirjoitti:

Oletteko te hulluja?

Olen tehnyt yleistämisestä ison aloituksen joskus, mutta en ole sitä etsinnöistä huolimatta löytänyt.

Lyhyesti: Yleistämistä voi ihan hyvin käyttää ja joskus se havainnollistaa asioita paremmin kuin mikään muu.

Ja joskus se taas antaa väärän signaalin - ja jopa väärän informaation.

Ihmisten luokittelu on nihan eri asia kuin esimerkiksi toukokuun ilmojen.

Useimmat ymmärtävät eron lauseiden "muslimit ovat vaarana maailmanrauhalle¨ ja "toukokuussa oli aurinkoista" hyväksyttävyydessä - mutta jotka ei, olen valmis selvittämään sitä tarvittaessa tarkemmin.

Tässä perustaa tän touhun arviontiin.

Joka

• z.o
        Mover kirjoitti:

Olen tehnyt yleistämisestä ison aloituksen joskus, mutta en ole sitä etsinnöistä huolimatta löytänyt.

Lyhyesti: Yleistämistä voi ihan hyvin käyttää ja joskus se havainnollistaa asioita paremmin kuin mikään muu.

Useimmat ymmärtävät eron lauseiden "muslimit ovat vaarana maailmanrauhalle¨ ja "toukokuussa oli aurinkoista" hyväksyttävyydessä - mutta jotka ei, olen valmis selvittämään sitä tarvittaessa tarkemmin.

Joka

jos mustaa sanoo mustaksi, tai n......riksi niin ei se ole yleistämistä rasistin näkökulmasta. Samaa paskaa eri paketissa. Onhan niitä varmaan ihan kunnollisiakin mustan rodun edustajia Afrikassa, mutta ne kuolee nälkään, tai sitten ne tapetaan. Sen takia ne ei koskaan kehity samalle tasolle valkoisen rodun kanssa.

• humanist1
        fenno.maani kirjoitti:

Hyvät humanistit ykkönen ja ykkösen kaveri,
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9909355/#comment-49799479

Nyt menee teillä niin yli hilseen niin että täit lentää sakeana jo pilvissä asti.
        Teidän päähän ei saa järkeä ja täitkin jo jättää päänne sen sisältämän tyhmyyden takia.
        Oletteko te kaikki khattissa?
        Oletteko te jotenkin seonneet?
        Tämä ei voi olla totta.
        1)
        humanist1 9.6.2011 10:03 -1
        2)
        Mover9.6.2011 10:31 -1

Ja minä sanon : Te olette seonneet, tekisi mieli kiroilla niin että toi kiroilufiltteri hajoo, mutta rauhoututetaan itsemme ja leikitään sivistyneitä, eikä kiroilla
        Ja alkaa… Mutta eka, sanokaapas likat, mikä on se rikos joka tapahtui? Panepa §.ää tulemaan, kuin maitoa konsaan.
        Mikä on pahuus?
        Tyhmyydelle ette tekään näemmä mitään mahda.

Se on Pahoinpitely jos Ville löisi Kallea
        Rasismia olisi se jos Ville löisi Kallea siksi että se on kuopiolainen
        Rasismia olisi se jos Kalle löisi Villeä siksi että se on vaasalainen.
        Rasismia ei ole lyöminen eikä haukkuminen eikä syyttäminen, eikä muuten valehtelukaan.
        Rasismia on se kun joku lyö toista siksi koska se on valkoinen / musta tai kuopiolainen tai vammainen tai vihreä tai kalju.
        Pankaa nyt tämä mekkoonne, likat!
        Että mulla paukkuu jo laidat.

Sus siunaa miten noihin aivoihin saa ymmärrystä?

Kuopiolaisen Kallen ja vaasalaisen Villen tilalle voi vaihtaa myös iranilaisen Mohamedin ja irakilaisen Abdullahin. Josko vertaus sitten aukenisi. Mover näköjään ainakin tajusi mitä ajoin takaa. Jos sinä vihaat kaikkia ulkomaalaisia miehiä siksi että joku ulkomaalainen mies on tehnyt väärin, on se ihan yhtä älytöntä kuin vihata viatonta kuopiolaista Kallea vain siksi että hänkin on valkoihoinen suomalainen heteromies, kuten vaasalainen Ville joka raiskasi jatkoilla jonkun tytön.

• pask....aa jauhat
        humanist1 kirjoitti:

Kuopiolaisen Kallen ja vaasalaisen Villen tilalle voi vaihtaa myös iranilaisen Mohamedin ja irakilaisen Abdullahin. Josko vertaus sitten aukenisi. Mover näköjään ainakin tajusi mitä ajoin takaa. Jos sinä vihaat kaikkia ulkomaalaisia miehiä siksi että joku ulkomaalainen mies on tehnyt väärin, on se ihan yhtä älytöntä kuin vihata viatonta kuopiolaista Kallea vain siksi että hänkin on valkoihoinen suomalainen heteromies, kuten vaasalainen Ville joka raiskasi jatkoilla jonkun tytön.

No vaihda sitten vertaus kokonaan eli laita Vaasalainen Ville ja Kuopiolanen Kalle RAISKAAMAAN/ EPÄILLYKSI vaikka Iraniin/Irakkiin.Kuis poikien siellä kävisi.......Olisiko viha sen jälkeen oikea sana vai.........

• humanist1
        pask....aa jauhat kirjoitti:

No vaihda sitten vertaus kokonaan eli laita Vaasalainen Ville ja Kuopiolanen Kalle RAISKAAMAAN/ EPÄILLYKSI vaikka Iraniin/Irakkiin.Kuis poikien siellä kävisi.......Olisiko viha sen jälkeen oikea sana vai.........

Miten niin? Siis etkö vieläkään tajunnut?

• - mutta
        z.o kirjoitti:

jos mustaa sanoo mustaksi, tai n......riksi niin ei se ole yleistämistä rasistin näkökulmasta. Samaa paskaa eri paketissa. Onhan niitä varmaan ihan kunnollisiakin mustan rodun edustajia Afrikassa, mutta ne kuolee nälkään, tai sitten ne tapetaan. Sen takia ne ei koskaan kehity samalle tasolle valkoisen rodun kanssa.

oliko viestisi tarkoitus olla rattoisaa huumoria? Ainakin se oli pöyristyttävää pötyä.

• z.o
        - mutta kirjoitti:

oliko viestisi tarkoitus olla rattoisaa huumoria? Ainakin se oli pöyristyttävää pötyä.

meinaatko että kunnollisia mustan rodun edustajia ei olisi ollenkaan? Saatanhan minä tietenkin olla väärässäkin.

• Tarkennettuna kirjoitti:

se on sitä, kun Suomalaista Aapelia syytetään siitä, mitä somalialainen abdullah on tehnyt, vaikka Aapeli maksaa sen loisijan täysihoidon.

Tarkennettuna 9.6.2011 21:21
        Ei tarvi tarkentaa
        Koska Syyttäminen Ei Ole Rasismia!

Jos te ette sitä kohta usko niin minä rupeen huutaa.

• Mover kirjoitti:

Joka

Kiitos, ymmärrän, Mover 9.6.2011 22:56
        Ja huomaan että TAAS, erittäin tyypilliseen suomalaiseen tyyliin puhumme vähän eri asioista.
        Mover: Useimmat ymmärtävät eron lauseiden "muslimit ovat vaarana maailmanrauhalle¨ ja "toukokuussa oli aurinkoista" hyväksyttävyydessä

fm: Tietääkseni en ole sanonut tuota, että "muslimit ovat vaarana maailmanrauhalle¨ mutta voin sen allekirjoittaa, koska olen just sitä mieltä, eikä se ole rasismia, ennekö rupeen paukuttaa turpaan muslimeja, siksi että "muslimit ovat vaarana maailmanrauhalle¨
        Niin kauan kun se on minun mielipide, niin se ei ole rasismia.
        Jos rupeen täällä netissä yllyttää, usuttaa, pakottaa, uhkaamaan ihmisiä hyökkäämään muslimien kimppuun koska "muslimit ovat vaarana maailmanrauhalle¨ niin silloin se olisi rasistinen kirjoittelu.

Ja nyt kysyn sinulta , rakas-Mover, kun olet monesti väittänyt mielipiteitäni rasistiksi, niin milloin olen usuttanut länkkäreitä muslimien tappamiseen tai syrjimiseen?
        VP = vastausta pyydetään!

Ja Mover sanot Ihmisten luokittelu on nihan eri asia kuin esimerkiksi toukokuun ilmojen.
        Ja minä fennis ymmärsin sen jo viimekerralla ja olen yrittänyt kirjoittaa eräät muslimit ja perustelinkin sen mielestäni ymmärrettävästi kaikille muillekin. OK?

Muistaakseni olen aika vahvojen todisteiden (TV, radio lehdet) takia sanonut että muslimit usuttaa toisiaan länkkäreiden kimppuun, joka taas mun mielestäni (= mumi) on rasistista. Mutta ei poliitikoille, eikä teille musuttajille ja sinullekin hyvä, humanisti-Mover, se on vaan joku heistä, ihan vaan muutama ja pari lilla-ihmistä, joilla ei ole mitään merkitystä maailman rauhan kanssa. Tuollainen ajattelunne pelottaa ja paljon, tosi erittäin paljon. Kuten kansanedustajien ja kirkon muslimi-ihannointikin, jättää suomalaiset kristityt heitteille, susien armoille. Tuosta asiasta piti kirjoittaa uskontojen sivulle, mutta ne on niin kamalia ettei sinne tee mieli mennä.

Kirkkokin hylkäsi lampaansa. Mikään taho, ei edes kirkko enää, puolusta kristittyjä. Muslimeilla on vahva uskonto ja suurimalla osalla ymmärrys rajoittuu siihen että uskonpappeja on PAKKO totella vaikka ne sanoisi mitä, niin jos se ei pelota tulevaisuuden näkymiä, niin ei ole ihminen.

Suomalaiset kristityt on heitetty susille!

Olen lähinnä yrittänyt selittää että se uskonto ja kulttuuri on kamalaa ja pelottavaa, siitä on vaan jotenkin päästävä eroon, muuten yhteiselo Suomessa ei onnistu, ainakaan minun kanssa.
        Ja kaikki muslimit jotka kuuluu samaan islamilaisen kerhoon on pelottavia, mutten minä siltikään Suomen lakien takia, enkä muutenkaan jaksaisi vedellä niitä turpaan, ja olen tietoinen etten kirjoituksillani saa usuttaa, pakottaa tahi kehottaa ketään mihinkään, silloin se olisi rasistinen kirjoitus.

Mutta jos kirjoitan että ”kaikki maailman muslimit on tyhmiä” niin eikö lukijoilla ole vastuuta?
        Kyllä minä luotan suomalaisten järkeen ettei ne rupee tappaa muslimeja kenenkään mielipiteen perusteella.
        Luulenpa että siellä olisi pari kirjaakin joiden lausahduksien perusteella voisi tehdä yhtä ja toista.

Enemmän olen todeella paljon huolissani islaminuskon käskyistä tappaa kuin joidenkin hullujen suomalaisten takia, jotka voi vaikka katsoa taivaalle ja ruveta tappaa. Syytämmekö silloin taivasta?

• Mover kirjoitti:

Joka

jatkuu osa 2
        Olen edelleen sitä mieltä että yleistäminen ei ole rikos eikä rasismia. Tietämättömyyttä on monenlaista, mutta enemmän sitä on muslimien puolella. Suomalaisia on vaikeampi aivopestä kuin muslimeja. Mutta kyllä kummallakin puolella on varmasti myös eritavalla ajattelevia, vaikken minä tunne sellaisia ja musuja arvioitaessa epäilen vahvemmin, eli kun et ymmärrä niin tarkoitan
        a) onko suomalaisia mahdollista aivopestä tappamaan muslimeja?
        b) onko muslimeja mahdollista saada olemaan tottelematta uskonpappien mahdollisesti tulevaa kehotusta tappaa länkkäreitä?

Ja toisekseen lauseesi olisi järkevämpi jos pysyisit samassa tempuksessa eli aikamuodossa, eli näin :
        Useimmat ymmärtävät eron lauseiden "muslimit ovat vaarana maailmanrauhalle¨ ja "toukokuussa on (ei oli) aurinkoista"

Ja fennis tokasoo, että niinpä, meillä on sivistys, ja me ymmärrämme, toivottavasti Sinäkin rakas Mover!

Mietitäänpä: jos minä sanon nyt: ” kuulkaas kaikki suomalaiset vastustakaa kaikki maailman muslimeja ja hyökätkää niiden kimppuun ja tappakaa niistä mahdollisimman moni, vaikka itsemurhaiskuilla niin saatte ikuisen elämän upeassa Paratiisissa. Siellä on läjäpäin ihania neitsyitä naitavaksenne, siellä on kaikkea ihanaa jne..”
        Niin millä todennäköisyydellä kaikki tai edes 10% suomalaisista rupeisi tappajaisiin?

Mutta kuka luottaa ettei muslimit tottele niiden uskonpappien vastaavia käskyjä?
        Siitähän on jo aika monta esimerkkiä, miten muslimit Suomessakin rupes riehuu parin hassun- hauskan piirustuksen takia.
        Ja katkerana toistan ties monennennen kerran että lumiukkoparat kun niiltä nirhitään päät. Miten luulet suomalais-lasten suhtautuvan kun aamulla katsoo innoissaan tekemäänsä lumiukkoa ja se onkin murhattu yön aikana?

Entä jos, mieti, jos joku uskonpappi antaa käskyn tappaa suomalaiset.
        Sanot tietty ku ei anna, mutta entä jos, sitten kun kaikki maailman maat on kansoitettu suurella määrällä muslimeja?
        Heillähän on jopa opetuskouluja itsemurhaiskujen tekemistä varten ja niistä itsari-iskuista perheet saa kaivattua rahaa kun antavat lapsensa siihen tarkoitukseen, katsoin YLE-TV.stä dokkarin aiheesta, n 5v sitten. Siis se tappaminen on erillä muslimeilla kuin työtä. Entäs ne loput, mitä ne ajattelee? Taputtaa ja juhlii onnistuneita iskuja, kuulemma.

Onko Suomessa mukava nyt elää jatkuvan pelon ja arvailun varassa?

Vastaan omasta puolesta että minulta on mennyt elämisen maku! Ihan perusteellisesti.
        Minulle on ihan sama vaikka viettäisin vankilassa lopun ikäni, mutta sanon mitä ajattelen.
        Jos ajatuksistani pääsen vankilaan niin, avot, laulakaa sitten että ”free fennomaani”
        Kaikki maailman muslimit ovat hyvin hyvin pelottavia. Ja monet ovat kirjoitelleet lauseesi "muslimit ovat vaarana maailmanrauhalle¨
        sillä se pelottaa niin monia muitakin kuin minua.

Onko teistä muslimeista kivaa, viedä osalta suomalaisista elämisen ilo vanhoilla päivillään?
        (Ja Stubbille ja Lipposkalle samat terveiset! )
        Onko musuilla kiva tulla Suomeen turvaan oman maan sotaa ja haukkua suomalaisia rasisteiksi, viedä meidän köyhiltä sekin vähä joka olisi voinut olla heillä esim asunnot, työt, koulupaikat ja sosiaalituet sekä suvivirret ja suomalaisuus sekä sotkea elämämme kulku tällaisella riitelyllä?
        En hyväksy mitään muslimien kulttuuria Suomeen. Enkä siedä noita huiveja varsinkaan näin kesällä.
        Muslimien tavat ja vaatetus ja näkeminen muistuttaa minua joka päivä niistä kauheuksista, klitoristen silpomisista ja mustista burghista huutamassa Saddamin ihanuutta ym kaikkea joita olen nähnyt TV.stä.

Mover: Olen tehnyt yleistämisestä ison aloituksen joskus, mutta en ole sitä etsinnöistä huolimatta löytänyt.
        Aijotko kertoa tuon minulle vielä kolmannenkin kerran, kulta? Minä muistan. Mutta muistatko sinä?
        Ja jatka vaan etsimistä, siellä on varasto, josta löytää vanhat kirjoitukset.

• z.o kirjoitti:

ZO
        Se onkin lohduton mielipide.
        Itse kuules eilen just funtsin kun lapsille sanoo tsot tsot, älä tee noin, niin sieltä tulee kiroilua takaisin, **** kiroilufiltteri poistaisi kuitenkin.
        Mutta viimeaikoina, olen huomannut että ei ne enää, ja sitten kuulenkin että sehän juttelee venäjää. Interesting.
        Mutta ikinä en ole nähnyt yhtään niin fiksua aikuista venäläistä miestä, että mihin ne fiksut venäläiset lapset katoaa?
        Ihan pohdittava tuo sinun mielipiteesi jälkiosa on.

• - mutta kirjoitti:

- mutta 10.6.2011 13:02

, mutta kuitenkin 100% hänen mielipide ja fifty-sixty totta mumi.

• humanist1 kirjoitti:

humanist1 10.6.2011 09:50
        Kyllä se vertaus minulle ihan aukesi, kiitos vaan jankutuksesta, mutta kun olen erimieltä.
        Alkuperäinen lauseesi :
        humanist1 9.6.2011 10:03
        ja seuraavaan
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9909355/#comment-49812438

Ja fennis väittää hautaan asti : Ei syyttäminen ole rasismia.
        Jos minä syytän kallea siitä että ville raiskasi minut, niin onhan se tyhmää muttei siitä tule rasismia, vaikka ville ja kalle olisi Irakista.
        Jos minä syytän irakilaisia siitä että iranilainen raiskasi minut se on yhtä tyhmää, mutta ei se nyt herranjumala ole rasismia.

Jos minä vedän irakilaista turpaan siksi että iranilainen raiskasi minut se on pahoinpitely.
        Jos minä vedän turpaan irakilaista siksi että se on irakilainen se on rasistinen turpaanveto ja siitä saa siksi kovennetun rangaistuksen. Mutta sen tutkii poliisi ja oikeus päättä ja antaa tuomioin.
        Ette te voi sanoa että kun suomi poika lyö irakilaista se on rasismia, koska se on pahoinpitely kunnes oikeudessa se toisin todistetaan.

Jos minä vihaan kaikkia ulkomaalaisia, niin se ei ole rasismia.
        Minä saan vihata vaikka kaikkia maailman ihmisiä, niin minä en ole rasisti.
        Mutta en saa tehdä pahaa enkä yllyttää ketään pahaan.

Se että Stubbi tekee politiikkaa suomalaisille, joita se vihaa, on erittäin vahingollista Suomelle.
        Mutta niin vaan 42000 uusmaalaista tahtoi. Ei maha mittään. Stubb Suomen täystuho.

Eiko sinulle humanist1, joka olet fennofobiasi sokaisema, aukene ettei ajattelu ole rikos eikä rasismia varmasti.
        Minä saan vihata ja syyttää kuopiolaisia mistä tahdon se ehkä ei ole fiksua, mutta ei siitä tule rikosta eli rasismia millään.
        Se on ihan sama onko kyse irakilaisista tai vaikka marsilaisista.
        Se on sama miten syytät marsilaisia mistä tahansa, siitä ei tule rasismia ennenkö sinä lyöt sitä ihmistä siksi että se on marsilainen.

Ymmärsitkö? Ei syyttäminen ole rasismia. Eikä yleistäminen.
        Tai pankaa sitä §ää tulemaan niin katsotaan.
        Todista nyt vaan. Minä tahdon nähdä sen lain§.

• pask....aa jauhat kirjoitti:

Riippuu kai keitä ne raiskaa?
        Toisiaan vai aaseja vai lampaita vai toisia iran / irakilaisia miehiä tai naisia?

En tunne paremmin Iran / Irak lakeja, mutta en suosittelisi savolaisia ainakaan menemään kumpaakaan maahan, siellä meinaan huumorin käsitys on toisenlainen kuin Suomessa.

Vaasalaiset nyt vähän käsittää jo asioita.

• humanist1 kirjoitti:

Miten niin? Siis etkö vieläkään tajunnut?

humanist1 10.6.2011 13:00

Kai se tajus, mutta milloin sinä aijot tajuta, ettei ajatus ole rikos?
        Saati rasistinen rikos?

• fenno.maani kirjoitti:

humanist1 10.6.2011 13:00

Kai se tajus, mutta milloin sinä aijot tajuta, ettei ajatus ole rikos?
        Saati rasistinen rikos?

Fennis - yhteiskunnallinen keskustelu ei ole kiinnostunut pään sisälle jäävistä ajatuksista - ainoastaan sieltä ulos tulevista...!

Ok?

• z.o kirjoitti:

Yhteiskunnassa ei eritellä näkökulmia - saati suoda kenellekään erivapauksia niiden suhteen.

Ja nuo sinun viimeiset kaksi lausetta todistavat kyllä "pohjoisen rodun" kehittymättömyyttä...

• humanist1
        fenno.maani kirjoitti:

humanist1 10.6.2011 09:50
        Kyllä se vertaus minulle ihan aukesi, kiitos vaan jankutuksesta, mutta kun olen erimieltä.
        Alkuperäinen lauseesi :
        ja seuraavaan
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9909355/#comment-49812438

Ja fennis väittää hautaan asti : Ei syyttäminen ole rasismia.
        Jos minä syytän kallea siitä että ville raiskasi minut, niin onhan se tyhmää muttei siitä tule rasismia, vaikka ville ja kalle olisi Irakista.
        Jos minä syytän irakilaisia siitä että iranilainen raiskasi minut se on yhtä tyhmää, mutta ei se nyt herranjumala ole rasismia.

Jos minä vedän irakilaista turpaan siksi että iranilainen raiskasi minut se on pahoinpitely.
        Jos minä vedän turpaan irakilaista siksi että se on irakilainen se on rasistinen turpaanveto ja siitä saa siksi kovennetun rangaistuksen. Mutta sen tutkii poliisi ja oikeus päättä ja antaa tuomioin.
        Ette te voi sanoa että kun suomi poika lyö irakilaista se on rasismia, koska se on pahoinpitely kunnes oikeudessa se toisin todistetaan.

Jos minä vihaan kaikkia ulkomaalaisia, niin se ei ole rasismia.
        Minä saan vihata vaikka kaikkia maailman ihmisiä, niin minä en ole rasisti.
        Mutta en saa tehdä pahaa enkä yllyttää ketään pahaan.

Se että Stubbi tekee politiikkaa suomalaisille, joita se vihaa, on erittäin vahingollista Suomelle.
        Mutta niin vaan 42000 uusmaalaista tahtoi. Ei maha mittään. Stubb Suomen täystuho.

Eiko sinulle humanist1, joka olet fennofobiasi sokaisema, aukene ettei ajattelu ole rikos eikä rasismia varmasti.
        Minä saan vihata ja syyttää kuopiolaisia mistä tahdon se ehkä ei ole fiksua, mutta ei siitä tule rikosta eli rasismia millään.
        Se on ihan sama onko kyse irakilaisista tai vaikka marsilaisista.
        Se on sama miten syytät marsilaisia mistä tahansa, siitä ei tule rasismia ennenkö sinä lyöt sitä ihmistä siksi että se on marsilainen.

Ymmärsitkö? Ei syyttäminen ole rasismia. Eikä yleistäminen.
        Tai pankaa sitä §ää tulemaan niin katsotaan.
        Todista nyt vaan. Minä tahdon nähdä sen lain§.

Sinä et näemmä voi minua ymmärtää, ikävä kyllä. Mutta sinua fennis minä ymmärrän liiankin hyvin.

Ei minulla mitään fennofobiaa ole. Naurettava ajatus. Kuka sellaisesta Suomessa voisi kärsiä? Itsekin olen suomalainen.

Et ilmeisesti pidä siitä miten minä määrittelen rasismin, mutta sehän ei tarkoita sitä että määritelmässä olisi jotain vikaa. Väkivalta nyt tietysti aina on vielä pahempi juttu, siihen turvautuminen tärvelee näennäisen jalotkin pyrkimykset. Mutta rasismissa mitään jaloa ei edes ole. Enkä minä näe mitään erityisen hienoa siinäkään että haudot sisälläsi järjetöntä vihaan jonka järjettömyyden itsekin tajuat, ja ylpeilet vain sillä, että sen verran osaat itseäsi hillitä ettet mene mottaamaan ketään kuonoon.

• - mutta
        z.o kirjoitti:

meinaatko että kunnollisia mustan rodun edustajia ei olisi ollenkaan? Saatanhan minä tietenkin olla väärässäkin.

miten niin saatat, kun olet niin metsässä ettei syvemmällä voisi olla? Mustan rodun edustajia ei ole olemassakaan, koska kaikki ihmiset ovat samaa rotua. ihonväri on pelkkää pintaa, ja jos ei aivan pussi päässä pimeässä pirtissä ole ikäänsä asustanut, on sen kyllä huomannut että fiksuja mustia löytyy siinä kuin fiksuja valkoisiakin.

• - mutta
        - mutta kirjoitti:

miten niin saatat, kun olet niin metsässä ettei syvemmällä voisi olla? Mustan rodun edustajia ei ole olemassakaan, koska kaikki ihmiset ovat samaa rotua. ihonväri on pelkkää pintaa, ja jos ei aivan pussi päässä pimeässä pirtissä ole ikäänsä asustanut, on sen kyllä huomannut että fiksuja mustia löytyy siinä kuin fiksuja valkoisiakin.

unohdin tuossa että onhan niitä muitakin eroja kuin ihonväri: hiukset mustat ja kiharat, litteä nenä, ruskeat silmät ja paksut huulet, kova ääni ja yleensä hyvä juoksemaan sekä rummuttamaan.

• - mutta
        - mutta kirjoitti:

unohdin tuossa että onhan niitä muitakin eroja kuin ihonväri: hiukset mustat ja kiharat, litteä nenä, ruskeat silmät ja paksut huulet, kova ääni ja yleensä hyvä juoksemaan sekä rummuttamaan.

vaikka halpa kopioni on unohtanut senkin kuka hän on ja kuka minä, niin muistutan vielä että somaleilla on kapea nenä

• z.o
        - mutta kirjoitti:

olet varmasti ainut ihminen maailmassa, joka ei erota ihmisrotuja toisistaan.

Tuossa on esimerkki valkoihoisesta:

http://static.iltalehti.fi/uutiset/juttunamasukatMP_503_uu.jpg

Ja tuossa heikompilahjainen mustan rodun edustaja:

http://2.bp.blogspot.com/_crPBCZok0RE/SgwxlrI5YnI/AAAAAAAADCU/y2iSZI7748o/s400/funny-hilarious-ugly-people40.jpg

• - mutta
        - mutta kirjoitti:

vaikka halpa kopioni on unohtanut senkin kuka hän on ja kuka minä, niin muistutan vielä että somaleilla on kapea nenä

ihan vain tiedoksesi, että somalit eivät ole oikeita negroideja, vaan lähinnä tummaksi värjäytyneitä arabeja.

• - mutta
        - mutta kirjoitti:

ihan vain tiedoksesi, että somalit eivät ole oikeita negroideja, vaan lähinnä tummaksi värjäytyneitä arabeja.

olisin minä ilman tuotakin esimerkkiä tajunnut, että halpa kopioni on taas ihan pihalla tästäkin keskustelusta

• - mutta
        z.o kirjoitti:

olet varmasti ainut ihminen maailmassa, joka ei erota ihmisrotuja toisistaan.

Tuossa on esimerkki valkoihoisesta:

http://static.iltalehti.fi/uutiset/juttunamasukatMP_503_uu.jpg

Ja tuossa heikompilahjainen mustan rodun edustaja:

http://2.bp.blogspot.com/_crPBCZok0RE/SgwxlrI5YnI/AAAAAAAADCU/y2iSZI7748o/s400/funny-hilarious-ugly-people40.jpg

et kai tosissasi kuvittele, että se mitä sinä näet päältä, olisi koko totuus? Monien suomalaisten silmissä afrikkalaiset ovat kaikki samannäköisiä, vaikka todellisuudessa heidän geeniperimässään on enemmän vaihtelua kuin eurooppalaisten.

• Mover kirjoitti:

Fennis - yhteiskunnallinen keskustelu ei ole kiinnostunut pään sisälle jäävistä ajatuksista - ainoastaan sieltä ulos tulevista...!

Ok?

Siis humanist1 9.6.2011 10:03 SANOI :

Fennis sanoo: Se on ajattelua eikä rasismia.
        Jos sinä Mover olet mieltä että ajattelun ääneen sanominen tai kirjoittelu olisi jotenkin rikollista rasismia niin oletko niin vaan yksiksesi päättänyt noin vain onko sinulla jotain lakia tueksesi?

Oletko mielipidevankien kannattaja?
        Miten ajattelusta on saatu vihdoinkin rikos??
        Eli oletko mielipidevankien kannattaja?
        Jos et ole niin sano sitten miten kaikkien maailman miesten syyttäminen raiskaajiksi tai murhaajiksi on rikollista? Tai kun ”ville” raiskaa ja siitä syytetään ”kallea”
        Se on vaan ajatus.

Mover : yhteiskunnallinen keskustelu ei ole kiinnostunut pään sisälle jäävistä ajatuksista - ainoastaan sieltä ulos tulevista
        fm: ja ulos tulevista ajatuksista monet istuu tänäänkin vankilassa.
        Joten sinä siis olet mielipidevankien kannattaja =?

Ja kun kirjoittaa mielipiteen mielipide-palstalle ja yrittää puhua miten eräät muslimit kehottaa kaikkia muslimeja vastustamaan ja / tai tappamaan länkkäreitä (=länsimaalaisia) ja että se ON rasismia, johon kohta saatamme vastata samalla mitalla takaisin niin humanisteille ja sinulle Mover, suomalaiset ovat rasisteja.
        Miksi? Siksikö kun emme anna muslimien toteuttaa omaa uskontoa/kulttuuria?

Toki ymmärrän että voit määrätä sheriffinä ettei täällä saa puhua todellista rasismin syistä.
        Kielsithän jo kerran ettei huonoja piirteitä saa yleistää, mutta hyvät saa.
        Mover 30.5.2011 23:40
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9871533/#comment-49670881

• Mover kirjoitti:

Yhteiskunnassa ei eritellä näkökulmia - saati suoda kenellekään erivapauksia niiden suhteen.

Ja nuo sinun viimeiset kaksi lausetta todistavat kyllä "pohjoisen rodun" kehittymättömyyttä...

Ai mun vai?
        Minä kehuin venäläisten äitien lasten kasvatustyyliä hyväksi.
        Miten se todistaa sinulle : todistavat kyllä "pohjoisen rodun" kehittymättömyyttä...
        Nappaatko sä oikeesti khattia?

Sinun kaksi ensimäistä lausetta on khattin tulosta?
        Khattittomilla aivoilla ei voi ymmärtää tarkoitustasi.

fm: Miksei yhteiskunnassa saisi eritellä näkökulmia ?
        Toisekseen musuille annetaan kokoajan erivapauksia ne saa raiskatakin ja humanistit syyttää suomalaisia rasisteiksi.
        Ne polttaa oman ravintolan joten suomalaisia syytetään rasisteiksi, (=Lipposka).

• humanist1 kirjoitti:

Sinä et näemmä voi minua ymmärtää, ikävä kyllä. Mutta sinua fennis minä ymmärrän liiankin hyvin.

Ei minulla mitään fennofobiaa ole. Naurettava ajatus. Kuka sellaisesta Suomessa voisi kärsiä? Itsekin olen suomalainen.

Et ilmeisesti pidä siitä miten minä määrittelen rasismin, mutta sehän ei tarkoita sitä että määritelmässä olisi jotain vikaa. Väkivalta nyt tietysti aina on vielä pahempi juttu, siihen turvautuminen tärvelee näennäisen jalotkin pyrkimykset. Mutta rasismissa mitään jaloa ei edes ole. Enkä minä näe mitään erityisen hienoa siinäkään että haudot sisälläsi järjetöntä vihaan jonka järjettömyyden itsekin tajuat, ja ylpeilet vain sillä, että sen verran osaat itseäsi hillitä ettet mene mottaamaan ketään kuonoon.

humanist1 10.6.2011 20:14

Vastauksistasi päätellen sinä et minua ymmärrä.
        Eräät Muslimit tappaa mutta suomalaisia syytetään rasisteiksi.
        Jotain tuttua?
        Ihan kuin määritelmäsi "

Ihan niin kuin Päivi Lipponen syytti suomalaisia rasisteiksi, kun mamujen ravintola paloi. Marssiminen suomalaisia vastaan loppuikin kun tuhopolttaja-murhaajat olikin mamuja, mutta eipä tullut tilalle marssia mamuja vastaan.

Joten humanist1 itse todistit Päivi Lipposen rasistiksi.
        Sinun määritelmäsi mukaan se on rasismia,
        minun mielestäni se suomalaisvihaa = fennofobiaa.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9919979/#comment-49791797
        En usko tuollaista naista kansanedustajaksi, enkä koko puoluetta, mikä hyväksyy tuollaisia ajatuksia omaavia olioita tekemään politiikkaa.

humanist1 : Ei minulla mitään fennofobiaa ole. ...Itsekin olen suomalainen.
        fm: lisäksesi aikas monet suomalaiset tahtoo tuhota suomalaisen kulttuurin, kielen, uskonnon ja tavat eli tahtoo tuhota suomalaiset kuoliaiksi Suomesta saadakseen (rautaako? määritelmän mukaisesti=) afrikkalaisen super-rodun tilalle. Ihan samaan kastiin kuuluu Stubbi ja Liposka ym Näenhän ja kuulenkin asioita ja pahalta tuntuu. Suomalaisia haukutaan rasisteiksi ja rahamme viedään ja meille tehdään tahallaan paha olo. Päälle vielä syytetään rasisteiksi.

humanist1 : Et ilmeisesti pidä siitä miten minä määrittelen rasismin
        fm: no en – koska määritelmäsi on tyhmyyttä, eikä sillä ole yhtään mitään tekemistä rasismin kanssa. Se on vain tyhmyyttä.

Eli Moverin mielestä yleistäminen on rasismia.
        Ja humanist1 mielestä tyhmyys on rasismia.
        Itse olenkin todennut että kun suomalainen hengittää se on eduskunnan mielestä rasismia.
        Älyätkö jo? Paha olo < ... > vihaisuus < ... > viha

humanist1 : Enkä minä näe mitään erityisen hienoa siinäkään että haudot sisälläsi järjetöntä vihaan
        fm: en minäkään ja siksi ihmettelen miksi te vihaatte Suomen suomalaisuutta ja tahdotte tilalle uutta omituisuutta, joka tekee minulle pahan mielen, koska te tuhoatte suomalaisuuden. Ja te teitte minulle sen vihan, mistä olen varsin pahoillani.
        Kun teille vihakin on rasismia. Alkaa tuntua josko olisi helpompi luetella mikä ei teidän mielestä ole rasismia.

humanist1 : ja ylpeilet vain sillä, että sen verran osaat itseäsi hillitä ettet mene mottaamaan ketään kuonoon.
        fm: en niin koska en ole rasisti, joka vetää syyttömiä turpaan tai tappaa niin kuin aikas monet muslimit tekee ihan vedoten kulttuuriin ja uskontoon. Mutta yritin selittää teille miten humanistit aiheutatte rasismia.
        Esim 2 Itiksessä käveli mieslauma jotka puhui ja nauroi ja viittoloi mainostyttöä.
        Minun teki mieli lyödä niitä, koska sappeni kiehui. Tilanne on vaikea kuvailla.
        Siitä opin ymmärtämään miksi moni lyö niitä. Eikä se ole rasismia, koska siihen on SYY. Vain lyödä, koska on muslimi on rasismia. Enkä minä lyö, minä puhun, se riittää monesti. Huomaatko?

humanist1 : Mutta rasismissa mitään jaloa ei edes ole.
        fm: Ei tietenkään, siksi minä en tahtoisi rasismia Suomeen vaan yritän mielummin estää sitä.
        Eli minä yritän estää musujen rasismia Suomessa.
        Humanisteille se estäminen tarkoittaa rasismia.
        Kieltämättä : meillä on hiukan eri käsitykset rasismista.

• humanist1
        fenno.maani kirjoitti:

humanist1 10.6.2011 20:14

Vastauksistasi päätellen sinä et minua ymmärrä.
        Eräät Muslimit tappaa mutta suomalaisia syytetään rasisteiksi.
        Jotain tuttua?
        Ihan kuin määritelmäsi "

Ihan niin kuin Päivi Lipponen syytti suomalaisia rasisteiksi, kun mamujen ravintola paloi. Marssiminen suomalaisia vastaan loppuikin kun tuhopolttaja-murhaajat olikin mamuja, mutta eipä tullut tilalle marssia mamuja vastaan.

Joten humanist1 itse todistit Päivi Lipposen rasistiksi.
        Sinun määritelmäsi mukaan se on rasismia,
        minun mielestäni se suomalaisvihaa = fennofobiaa.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9919979/#comment-49791797
        En usko tuollaista naista kansanedustajaksi, enkä koko puoluetta, mikä hyväksyy tuollaisia ajatuksia omaavia olioita tekemään politiikkaa.

humanist1 : Ei minulla mitään fennofobiaa ole. ...Itsekin olen suomalainen.
        fm: lisäksesi aikas monet suomalaiset tahtoo tuhota suomalaisen kulttuurin, kielen, uskonnon ja tavat eli tahtoo tuhota suomalaiset kuoliaiksi Suomesta saadakseen (rautaako? määritelmän mukaisesti=) afrikkalaisen super-rodun tilalle. Ihan samaan kastiin kuuluu Stubbi ja Liposka ym Näenhän ja kuulenkin asioita ja pahalta tuntuu. Suomalaisia haukutaan rasisteiksi ja rahamme viedään ja meille tehdään tahallaan paha olo. Päälle vielä syytetään rasisteiksi.

humanist1 : Et ilmeisesti pidä siitä miten minä määrittelen rasismin
        fm: no en – koska määritelmäsi on tyhmyyttä, eikä sillä ole yhtään mitään tekemistä rasismin kanssa. Se on vain tyhmyyttä.

Eli Moverin mielestä yleistäminen on rasismia.
        Ja humanist1 mielestä tyhmyys on rasismia.
        Itse olenkin todennut että kun suomalainen hengittää se on eduskunnan mielestä rasismia.
        Älyätkö jo? Paha olo < ... > vihaisuus < ... > viha

humanist1 : Enkä minä näe mitään erityisen hienoa siinäkään että haudot sisälläsi järjetöntä vihaan
        fm: en minäkään ja siksi ihmettelen miksi te vihaatte Suomen suomalaisuutta ja tahdotte tilalle uutta omituisuutta, joka tekee minulle pahan mielen, koska te tuhoatte suomalaisuuden. Ja te teitte minulle sen vihan, mistä olen varsin pahoillani.
        Kun teille vihakin on rasismia. Alkaa tuntua josko olisi helpompi luetella mikä ei teidän mielestä ole rasismia.

humanist1 : ja ylpeilet vain sillä, että sen verran osaat itseäsi hillitä ettet mene mottaamaan ketään kuonoon.
        fm: en niin koska en ole rasisti, joka vetää syyttömiä turpaan tai tappaa niin kuin aikas monet muslimit tekee ihan vedoten kulttuuriin ja uskontoon. Mutta yritin selittää teille miten humanistit aiheutatte rasismia.
        Esim 2 Itiksessä käveli mieslauma jotka puhui ja nauroi ja viittoloi mainostyttöä.
        Minun teki mieli lyödä niitä, koska sappeni kiehui. Tilanne on vaikea kuvailla.
        Siitä opin ymmärtämään miksi moni lyö niitä. Eikä se ole rasismia, koska siihen on SYY. Vain lyödä, koska on muslimi on rasismia. Enkä minä lyö, minä puhun, se riittää monesti. Huomaatko?

humanist1 : Mutta rasismissa mitään jaloa ei edes ole.
        fm: Ei tietenkään, siksi minä en tahtoisi rasismia Suomeen vaan yritän mielummin estää sitä.
        Eli minä yritän estää musujen rasismia Suomessa.
        Humanisteille se estäminen tarkoittaa rasismia.
        Kieltämättä : meillä on hiukan eri käsitykset rasismista.

No tulipas siinä tekstiä. Kieltämättä meillä on hiukan erilaiset käsitykset rasisimista: sinä et käsitä ollenkaan mitä se on. Et sinä voi estää muslimien rasismia, koska et ole muslimi. Ei kukaan voi tässä asiassa parantaa muita kuin itseään. Se taas ei ikinä onnistu, jos ei osaa milloinkaan mennä itseensä. Jos sinun rasismisi on milloin muslimien, milloin humanistien, milloin Stubbin ja milloin Päivi Lipposen vika, niin et sinä siitä ikinä pääse.

En muuten ymmärrä, mikä siinäkin oli niin kiukuttavaa, jos muutamalla ulkomaalaisen näköisellä nuorella miehellä näytti olevan hauskaa. Ovathan mainokset usein naurettavia.

• humanist1
        fenno.maani kirjoitti:

Ai mun vai?
        Minä kehuin venäläisten äitien lasten kasvatustyyliä hyväksi.
        Miten se todistaa sinulle : todistavat kyllä "pohjoisen rodun" kehittymättömyyttä...
        Nappaatko sä oikeesti khattia?

Sinun kaksi ensimäistä lausetta on khattin tulosta?
        Khattittomilla aivoilla ei voi ymmärtää tarkoitustasi.

fm: Miksei yhteiskunnassa saisi eritellä näkökulmia ?
        Toisekseen musuille annetaan kokoajan erivapauksia ne saa raiskatakin ja humanistit syyttää suomalaisia rasisteiksi.
        Ne polttaa oman ravintolan joten suomalaisia syytetään rasisteiksi, (=Lipposka).

Päivi Lipponen ei syyllistynyt mihinkään muuhun kuin hätäilyyn blogikirjoituksessaan. Hän veikkasi tuhopolton syyksi rasisimia, mutta oli väärässä. Kyseessä oli vain vakuutuspetoksen yritys. Sinähän se varsinainen ajatuspoliisi olet, kun vaadit muilta ihmisiltä erehtymättömyyttä. Kyllä viisaskin menee joskus vipuun, mutta tällä palstalla on joitakin kirjoittelijoita, joiden mielestä rasismin vastustajien pitäisi olla aina oikeassa mielellään jo etukäteen ja käyttäytyä korrektisti silloinkin kun heidän niskaansa kaadetaan paskaa kaksin käsin, kun taas rasisteille sallitaan millainen mölyäminen tahansa.

• humanist1 kirjoitti:

Päivi Lipponen ei syyllistynyt mihinkään muuhun kuin hätäilyyn blogikirjoituksessaan. Hän veikkasi tuhopolton syyksi rasisimia, mutta oli väärässä. Kyseessä oli vain vakuutuspetoksen yritys. Sinähän se varsinainen ajatuspoliisi olet, kun vaadit muilta ihmisiltä erehtymättömyyttä. Kyllä viisaskin menee joskus vipuun, mutta tällä palstalla on joitakin kirjoittelijoita, joiden mielestä rasismin vastustajien pitäisi olla aina oikeassa mielellään jo etukäteen ja käyttäytyä korrektisti silloinkin kun heidän niskaansa kaadetaan paskaa kaksin käsin, kun taas rasisteille sallitaan millainen mölyäminen tahansa.

Päivi Lipponen syytti suomalaisia kun mamuravintola paloi.
        Ihan niinkuin sanoit :
        Eli näin:
        Ihan niin kuin Päivi Lipponen syytti suomalaisia rasisteiksi, kun mamut oli syyllisiä ja ravintola paloi. Marssiminen suomalaisia vastaan loppuikin kun tuhopolttaja-murhaajat olikin mamuja, mutta eipä tullut tilalle marssia mamuja vastaan.

Joten todistit Lipposkan rasistiksi.
        Mumi se on fennofobi eli suomalaisuuden vihaaja.

Vai on se vaan hätäilyä kun humanisti syyttää väärää tahoa...
        Mutta kun suomalainen syyttää väärää tahoa niin se on rasismia.
        Tämä naurattaa vielä huomennakin, sillä meillä todellakin on eri käsitykset rasismista.

humanist113.6.2011 19:04 : Kyseessä oli vain vakuutuspetoksen yritys
        fm: muistaakseni siinä kuoli suomalaisia, mutta sekään ei ole sinulle mitään vai?
        Siis sinä olet selkeästi fennofobi suomen vihaaja.

Kuten silloin eräät syytti suomalaisia tyyliin : mitäs meni rappuun mitäs ei ollut palovaroitinta.
        Tuollaisia juttuja suomi24-lla oli silloin
        Ja mumi se on fennofobiaa Suomessa.

• z.o
        fenno.maani kirjoitti:

Siis humanist1 9.6.2011 10:03 SANOI :

Fennis sanoo: Se on ajattelua eikä rasismia.
        Jos sinä Mover olet mieltä että ajattelun ääneen sanominen tai kirjoittelu olisi jotenkin rikollista rasismia niin oletko niin vaan yksiksesi päättänyt noin vain onko sinulla jotain lakia tueksesi?

Oletko mielipidevankien kannattaja?
        Miten ajattelusta on saatu vihdoinkin rikos??
        Eli oletko mielipidevankien kannattaja?
        Jos et ole niin sano sitten miten kaikkien maailman miesten syyttäminen raiskaajiksi tai murhaajiksi on rikollista? Tai kun ”ville” raiskaa ja siitä syytetään ”kallea”
        Se on vaan ajatus.

Mover : yhteiskunnallinen keskustelu ei ole kiinnostunut pään sisälle jäävistä ajatuksista - ainoastaan sieltä ulos tulevista
        fm: ja ulos tulevista ajatuksista monet istuu tänäänkin vankilassa.
        Joten sinä siis olet mielipidevankien kannattaja =?

Ja kun kirjoittaa mielipiteen mielipide-palstalle ja yrittää puhua miten eräät muslimit kehottaa kaikkia muslimeja vastustamaan ja / tai tappamaan länkkäreitä (=länsimaalaisia) ja että se ON rasismia, johon kohta saatamme vastata samalla mitalla takaisin niin humanisteille ja sinulle Mover, suomalaiset ovat rasisteja.
        Miksi? Siksikö kun emme anna muslimien toteuttaa omaa uskontoa/kulttuuria?

Toki ymmärrän että voit määrätä sheriffinä ettei täällä saa puhua todellista rasismin syistä.
        Kielsithän jo kerran ettei huonoja piirteitä saa yleistää, mutta hyvät saa.
        Mover 30.5.2011 23:40
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9871533/#comment-49670881

minä suorastaan räkästän sinua.

(tämä viesti tuhoutuu itsestään suolessa 24 tunnissa)

• humanist1
        fenno.maani kirjoitti:

Päivi Lipponen syytti suomalaisia kun mamuravintola paloi.
        Ihan niinkuin sanoit :
        Eli näin:
        Ihan niin kuin Päivi Lipponen syytti suomalaisia rasisteiksi, kun mamut oli syyllisiä ja ravintola paloi. Marssiminen suomalaisia vastaan loppuikin kun tuhopolttaja-murhaajat olikin mamuja, mutta eipä tullut tilalle marssia mamuja vastaan.

Joten todistit Lipposkan rasistiksi.
        Mumi se on fennofobi eli suomalaisuuden vihaaja.

Vai on se vaan hätäilyä kun humanisti syyttää väärää tahoa...
        Mutta kun suomalainen syyttää väärää tahoa niin se on rasismia.
        Tämä naurattaa vielä huomennakin, sillä meillä todellakin on eri käsitykset rasismista.

humanist113.6.2011 19:04 : Kyseessä oli vain vakuutuspetoksen yritys
        fm: muistaakseni siinä kuoli suomalaisia, mutta sekään ei ole sinulle mitään vai?
        Siis sinä olet selkeästi fennofobi suomen vihaaja.

Kuten silloin eräät syytti suomalaisia tyyliin : mitäs meni rappuun mitäs ei ollut palovaroitinta.
        Tuollaisia juttuja suomi24-lla oli silloin
        Ja mumi se on fennofobiaa Suomessa.

Kuka tai mikä on mumi?

Tiedän että siinä pitseriapalossa kuoli ihmisiä. Me kaikki tiedämme. Me kaikki tiedämme senkin, että Päivi Lipponen LUULI että tuhopolton taustalla oli rasistiset motiivit. Nyt tiedämme (olemme jo kauan tienneet), että hän ONNEKSI oli väärässä.

En käsitä mitä se fennofobia on olevinaan, mutta kirjoituksestasi päätellen et käsitä itsekään. Kukaan ei ollut marssimassa rasisteja vastaan, mutta eipä onneksi maahanmuuttajiakaan. Vaikka kurdi-Kalle polttikin pitserian, turha siitä on bagdadilaista Villeä syyttää.

• humanist1 kirjoitti:

Kuka tai mikä on mumi?

Tiedän että siinä pitseriapalossa kuoli ihmisiä. Me kaikki tiedämme. Me kaikki tiedämme senkin, että Päivi Lipponen LUULI että tuhopolton taustalla oli rasistiset motiivit. Nyt tiedämme (olemme jo kauan tienneet), että hän ONNEKSI oli väärässä.

En käsitä mitä se fennofobia on olevinaan, mutta kirjoituksestasi päätellen et käsitä itsekään. Kukaan ei ollut marssimassa rasisteja vastaan, mutta eipä onneksi maahanmuuttajiakaan. Vaikka kurdi-Kalle polttikin pitserian, turha siitä on bagdadilaista Villeä syyttää.

mumi (=mun mielestä) jos Kansan Edustaja tekee noin kamalan päätelmän että olettaa oman kansansa tekevän ko pahaa, niin ei tuollainen ole missään nimessä kenenkään terveen suomalaisen ihmisen edustaja.

Ja Päivi oli lähdössä marssimaan suomalaisia vastaan silloin kun oletti suomalaisten olevan syyllisiä.
        Miksei lähteny marssimaan kun murha-polttajat olikin mamuja? ( en tiedä maata) Mutta suomalaisten turha syyttäminen on vaan vahinko, mutta itsehän sanoit että turha syyttäminen sinulle on rasismia.

• humanist1
        fenno.maani kirjoitti:

mumi (=mun mielestä) jos Kansan Edustaja tekee noin kamalan päätelmän että olettaa oman kansansa tekevän ko pahaa, niin ei tuollainen ole missään nimessä kenenkään terveen suomalaisen ihmisen edustaja.

Ja Päivi oli lähdössä marssimaan suomalaisia vastaan silloin kun oletti suomalaisten olevan syyllisiä.
        Miksei lähteny marssimaan kun murha-polttajat olikin mamuja? ( en tiedä maata) Mutta suomalaisten turha syyttäminen on vaan vahinko, mutta itsehän sanoit että turha syyttäminen sinulle on rasismia.

Niin, Päivi Lipponen siis erehtyi. Erehtyminen on inhimillistä, rasismi ei ole. Kyllä sitä vastaan joutaakin marssia. Kun nyt juuri tämän pitseriapalon taustalla ei onneksi ollutkaan rasismi, ei Lipponen tullut sitten organisoineeksi marssia. Jos marssi vakuutuspetoksia vastaan on mielestäsi hyvä ajatus, mikset toteuta sitä? Ei kai Lipposen kaikkea tarvitse tehdä sinun puolestasi?

• humanist1 kirjoitti:

Niin, Päivi Lipponen siis erehtyi. Erehtyminen on inhimillistä, rasismi ei ole. Kyllä sitä vastaan joutaakin marssia. Kun nyt juuri tämän pitseriapalon taustalla ei onneksi ollutkaan rasismi, ei Lipponen tullut sitten organisoineeksi marssia. Jos marssi vakuutuspetoksia vastaan on mielestäsi hyvä ajatus, mikset toteuta sitä? Ei kai Lipposen kaikkea tarvitse tehdä sinun puolestasi?

Lipposkan hätäiset syytökset omaa kansaa, eli suomalaisia vastaan, on henkistä väkivaltaa, eikä edusta ketään, paitsi fennofobeja.

Marssikaa rasismia vastaan minunkin puolestani,
        mutta miettikää ensin kumpi on rasismia :
        AA) Se uskonto joka kehottaa jäseniään tappamiseen
        vai
        BB) ne jotka tahtoo estää tappamiseen kehottavan uskonnon leviämisen Suomeen ?

Jos marssitte tappajia vastaan, olen henkisesti mukana.
        Jos tahdotte fanittaa tappajia terrosri-iskuja ja itsaristeja niin en ole mukana.

Siis
        Päivi oli valmis järjestämään marssin jos murhapolttajat olisivat olleet suomalaisia,
        mutta kun olivatkin lellivauvojaan, eli muhamettilaisia niin antoikin anteeksi ja pussillisen rakkautta päälle.

• z.o kirjoitti:

minä suorastaan räkästän sinua.

(tämä viesti tuhoutuu itsestään suolessa 24 tunnissa)

Loppuuko räkkäytesikin?

• humanist1 kirjoitti:

No tulipas siinä tekstiä. Kieltämättä meillä on hiukan erilaiset käsitykset rasisimista: sinä et käsitä ollenkaan mitä se on. Et sinä voi estää muslimien rasismia, koska et ole muslimi. Ei kukaan voi tässä asiassa parantaa muita kuin itseään. Se taas ei ikinä onnistu, jos ei osaa milloinkaan mennä itseensä. Jos sinun rasismisi on milloin muslimien, milloin humanistien, milloin Stubbin ja milloin Päivi Lipposen vika, niin et sinä siitä ikinä pääse.

En muuten ymmärrä, mikä siinäkin oli niin kiukuttavaa, jos muutamalla ulkomaalaisen näköisellä nuorella miehellä näytti olevan hauskaa. Ovathan mainokset usein naurettavia.

Jaahas löysinhän tämänkin kun se linkki katos.
        Mumi te humanistit ette tiedä mitään rasismista.
        Teidän mielestä rasismia on kun
        1. emme hyväksy islamia Suomeen
        2. emme tahdo olla muhamettilaisia
        3. kun emme tahdo elättää heitä
        jne.
        Olisikin helpompi luetella mikä teidän mielestänne ei ole rasismia.
        Veikkaan että ainut mikä ei ole rasismia on muhamettilaisuus.
        Varsinkin jos suomalainen ei-muhamettilainen elää ja hengittää se on mielestänne super-rasismia.
        Arvasinko oikein? Ainakin rakkaan Suomemme poliittinen meininki on sellasta.

Mumi rasismia on se, jos lyö/tappaa/ kehottaa tappaa ihmisen sen etnisen taustansa takia.
        Muuta rasismia me normi-kansalaiset emme voi tehdä.
        Te muut olette jonkun muun koulukunnan jäseniä, esim tämän :
        http://www.youtube.com/watch?v=ky57zbSM_YY&feature=related

humanist1 : Et sinä voi estää muslimien rasismia, koska et ole muslimi.
        fm: voin yrittää estää musuja syrjimästä suomalaisia suomalaisuuden takia. Ja puhumalla, en tappamalla, enkä tappamiseen kehottamalla niin kuin ERÄÄT muslimit syrjivät kaikkia maailman ei-muhamettilaisia. Te muut olette vain sen kannattaja-jäseniä abloodeerauksineen.

humanist1 : Jos sinun rasismisi …. niin et sinä siitä ikinä pääse.
        fm: no jopas väänsit taas. Minä en ole rasisti. Olenhan jo irtisanoutunutkin rasismista:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9905706
        ja toivonut edes jonkun muhamettilaisenkin lupaavan olla tappamatta ketään.
        Eikö tappamattomuuden lupaaminen maistu, länkkäreiden murhaajien faneille?
        Sit tarkoitin että ko tyypit joiden luettelemisen toistit, toistan: muslimien, humanistien, Stubbin ja Päivi Lipposen …
        Heidän vikansa on tottatosiaan paljonkin se viha musuja kohtaan, jonka ne toivoo yltyvän rasismiksi, jotta saavat suomalaiset näyttämään enempi rasisteilta ja jopa vankilaan, normi-juoni, ei mitään uutta.

Ja jos Stubbi olisi viisas se pyytäisi anteeksi suomalaisten herjaamista rasisteiksi ym ym ja Lipposka … se saa painua vaikka Stubbin ja ottakoot Asteriksinkin mukaansa niin Afrikkaan, ne ei ikinä pyydä mitään anteeksi.
        Ja te loput muslimien kannattaja-jäsenet saatte lopettaa sen rasisteiksi haukkumisen, se on erittäin lapsellista, typerää ja osoittaa täydellisesti sivistymättömyytenne, te jotka fanitatte muslimeja, jotka …..

• humanist1
        fenno.maani kirjoitti:

Lipposkan hätäiset syytökset omaa kansaa, eli suomalaisia vastaan, on henkistä väkivaltaa, eikä edusta ketään, paitsi fennofobeja.

Marssikaa rasismia vastaan minunkin puolestani,
        mutta miettikää ensin kumpi on rasismia :
        AA) Se uskonto joka kehottaa jäseniään tappamiseen
        vai
        BB) ne jotka tahtoo estää tappamiseen kehottavan uskonnon leviämisen Suomeen ?

Jos marssitte tappajia vastaan, olen henkisesti mukana.
        Jos tahdotte fanittaa tappajia terrosri-iskuja ja itsaristeja niin en ole mukana.

Siis
        Päivi oli valmis järjestämään marssin jos murhapolttajat olisivat olleet suomalaisia,
        mutta kun olivatkin lellivauvojaan, eli muhamettilaisia niin antoikin anteeksi ja pussillisen rakkautta päälle.

Päivi Lipponen olisi ollut valmis järjestämään marssin jos murhapoltolla olisi ollut rasistiset motiivit. Koska ei ollut, hän pyysi anteeksi sitä jos hänen bloginsa oli loukannut jotakuta. Sekin taisi olla turhaa, koska lukijat näköjään jakautuvat karkeasti kahtia: niihin jotka olisivat muutenkin tajunneet ja niihin jotka eivät sittenkään tajunneet.

• -mutta
        - mutta kirjoitti:

et kai tosissasi kuvittele, että se mitä sinä näet päältä, olisi koko totuus? Monien suomalaisten silmissä afrikkalaiset ovat kaikki samannäköisiä, vaikka todellisuudessa heidän geeniperimässään on enemmän vaihtelua kuin eurooppalaisten.

johtunee siitä, kun ne pariutuvat yhtälailla gorillojen, kuin sisarusten kesken.
        -paitsi somalit, jotka pääsääntöisesti nussivat apinoiden kanssa.

• humanist1 kirjoitti:

Päivi Lipponen olisi ollut valmis järjestämään marssin jos murhapoltolla olisi ollut rasistiset motiivit. Koska ei ollut, hän pyysi anteeksi sitä jos hänen bloginsa oli loukannut jotakuta. Sekin taisi olla turhaa, koska lukijat näköjään jakautuvat karkeasti kahtia: niihin jotka olisivat muutenkin tajunneet ja niihin jotka eivät sittenkään tajunneet.

seli seli
        Te kyllä puolustatte kaikilla mahdollisilla sanoilla mitä vaan paitsi ette suomalaisia ikinä.

Varsinkin kun tämä maa on Suomi ja sen vapauden eteen ovat esi-isämme tehneet tosi paljon työtä. Ja nyt niin monilla on paha olla, juurikin tuon niin monesti kirjoittamani suomalaisvihan eli fennofobian takia.

Kiitos vaan kaikille poliitikoille.

Ja kiukuissani olen jopa miettinyt että taidanpa äänestää sitä uutta uusnatzien puoluetta kun Pärslut eivät menneet hallitukseen.

Vanhana ihmisenä tahtoisin tietää että jälkeeni jää hyvä maa perillisilleni, mutta pa*kat.

Just kirjoitin uuden aloituksen huomiseksi, panen sen vielä mietintämyssyyni porisemaan yön duuniin ja uni päälle katsotaan mitä huomenna ajattelen.

Juurikin se että SDP oli aina se hyvä puolue, niin nyt siitä on tullut suomalaisten tappokone.
        Anteeksi vaan mutta ennemmin äänestän vaikka muslimien puoluetta, kuin suomalaisten tappokoneita=SDP Kokomus Keskusta, Vihreet Vasurit ja Swedut sekä uuten Kristillisetkin, senkin brutukseni .

Muslimit ovat sentään reilusti puolustamassa omiaan eikä… jatkuu huomenna. Tämä meinaa väkisin mennä siihen aiheeseen, mutta mietin vielä yön yli, olen nyt sattanan vihainen. Paree lopettaa, ennekö suutun lisää.

• - mutta
        -mutta kirjoitti:

johtunee siitä, kun ne pariutuvat yhtälailla gorillojen, kuin sisarusten kesken.
        -paitsi somalit, jotka pääsääntöisesti nussivat apinoiden kanssa.

sinäkin voisit olla hiljaa, jos asiaa ei ole

• - mutta
        fenno.maani kirjoitti:

seli seli
        Te kyllä puolustatte kaikilla mahdollisilla sanoilla mitä vaan paitsi ette suomalaisia ikinä.

Varsinkin kun tämä maa on Suomi ja sen vapauden eteen ovat esi-isämme tehneet tosi paljon työtä. Ja nyt niin monilla on paha olla, juurikin tuon niin monesti kirjoittamani suomalaisvihan eli fennofobian takia.

Kiitos vaan kaikille poliitikoille.

Ja kiukuissani olen jopa miettinyt että taidanpa äänestää sitä uutta uusnatzien puoluetta kun Pärslut eivät menneet hallitukseen.

Vanhana ihmisenä tahtoisin tietää että jälkeeni jää hyvä maa perillisilleni, mutta pa*kat.

Just kirjoitin uuden aloituksen huomiseksi, panen sen vielä mietintämyssyyni porisemaan yön duuniin ja uni päälle katsotaan mitä huomenna ajattelen.

Juurikin se että SDP oli aina se hyvä puolue, niin nyt siitä on tullut suomalaisten tappokone.
        Anteeksi vaan mutta ennemmin äänestän vaikka muslimien puoluetta, kuin suomalaisten tappokoneita=SDP Kokomus Keskusta, Vihreet Vasurit ja Swedut sekä uuten Kristillisetkin, senkin brutukseni .

Muslimit ovat sentään reilusti puolustamassa omiaan eikä… jatkuu huomenna. Tämä meinaa väkisin mennä siihen aiheeseen, mutta mietin vielä yön yli, olen nyt sattanan vihainen. Paree lopettaa, ennekö suutun lisää.

onhan Päivi Lipponenkin suomalainen, kai häntä voi puolustaa? Etenkin kun asia on täsmälleen tämä: Lipponen ei mollannut suomalaisia, vaan rasisteja. Rasisteja eivät ole edes kaikki perussuomalaiset, ainoastaan herra Hakkarainen ja muut hallanpanemat höpisijät.

• - mutta
        fenno.maani kirjoitti:

Jaahas löysinhän tämänkin kun se linkki katos.
        Mumi te humanistit ette tiedä mitään rasismista.
        Teidän mielestä rasismia on kun
        1. emme hyväksy islamia Suomeen
        2. emme tahdo olla muhamettilaisia
        3. kun emme tahdo elättää heitä
        jne.
        Olisikin helpompi luetella mikä teidän mielestänne ei ole rasismia.
        Veikkaan että ainut mikä ei ole rasismia on muhamettilaisuus.
        Varsinkin jos suomalainen ei-muhamettilainen elää ja hengittää se on mielestänne super-rasismia.
        Arvasinko oikein? Ainakin rakkaan Suomemme poliittinen meininki on sellasta.

Mumi rasismia on se, jos lyö/tappaa/ kehottaa tappaa ihmisen sen etnisen taustansa takia.
        Muuta rasismia me normi-kansalaiset emme voi tehdä.
        Te muut olette jonkun muun koulukunnan jäseniä, esim tämän :
        http://www.youtube.com/watch?v=ky57zbSM_YY&feature=related

humanist1 : Et sinä voi estää muslimien rasismia, koska et ole muslimi.
        fm: voin yrittää estää musuja syrjimästä suomalaisia suomalaisuuden takia. Ja puhumalla, en tappamalla, enkä tappamiseen kehottamalla niin kuin ERÄÄT muslimit syrjivät kaikkia maailman ei-muhamettilaisia. Te muut olette vain sen kannattaja-jäseniä abloodeerauksineen.

humanist1 : Jos sinun rasismisi …. niin et sinä siitä ikinä pääse.
        fm: no jopas väänsit taas. Minä en ole rasisti. Olenhan jo irtisanoutunutkin rasismista:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9905706
        ja toivonut edes jonkun muhamettilaisenkin lupaavan olla tappamatta ketään.
        Eikö tappamattomuuden lupaaminen maistu, länkkäreiden murhaajien faneille?
        Sit tarkoitin että ko tyypit joiden luettelemisen toistit, toistan: muslimien, humanistien, Stubbin ja Päivi Lipposen …
        Heidän vikansa on tottatosiaan paljonkin se viha musuja kohtaan, jonka ne toivoo yltyvän rasismiksi, jotta saavat suomalaiset näyttämään enempi rasisteilta ja jopa vankilaan, normi-juoni, ei mitään uutta.

Ja jos Stubbi olisi viisas se pyytäisi anteeksi suomalaisten herjaamista rasisteiksi ym ym ja Lipposka … se saa painua vaikka Stubbin ja ottakoot Asteriksinkin mukaansa niin Afrikkaan, ne ei ikinä pyydä mitään anteeksi.
        Ja te loput muslimien kannattaja-jäsenet saatte lopettaa sen rasisteiksi haukkumisen, se on erittäin lapsellista, typerää ja osoittaa täydellisesti sivistymättömyytenne, te jotka fanitatte muslimeja, jotka …..

miksi kaikkien jotka ovat eri mieltä kanssasi pitäisi painua Afrikkaan?

• - mutta kirjoitti:

onhan Päivi Lipponenkin suomalainen, kai häntä voi puolustaa? Etenkin kun asia on täsmälleen tämä: Lipponen ei mollannut suomalaisia, vaan rasisteja. Rasisteja eivät ole edes kaikki perussuomalaiset, ainoastaan herra Hakkarainen ja muut hallanpanemat höpisijät.

Kuules muttaaja nyt, ja jos se sun kaksois-olento tulee tähän väliin , niin potkase sitä puolestani, mutta jos meistä suomalaisista valitaan 200 tekemään hyvää politiikkaa suomalaisille, niin mumi ei kyllä Lipposkan hätäset syytökset syyttömiä suomalaisia vastaan vaikuta suomalaisten puolustamiselta, hyvältä laupeuden työltä, tms, mutta jos ne 4381 sitten luottaa siihen hissan-maikkaan, se on heidän asiansa. yäk

Mutta minua ei vakuuta ainakaan, minä en luota ihmiseen, joka syyttää syyttömiä noin vakavista rikoksista.

Kyllä Lipposkan avustaja saa sitä auttaa, ja että vielä meidän verorahoillamme, mutta mumi tuollaisen keltaisen nesteen turvottamat sahanpurut eivät valaise eikä auta ketään suomalaista. Paitsi varmaan noita mamuja auttaa. Kunhan me wanha-suomalaiset kuolemme pois, niin saatte sitten harmageddoninne pitää yksinänne.

Kuules –muttaaja asettelepas sitä pikku kieltäsi keskemmälle suppusuutasi, sillä 127 oli hallanpaneman höpisijän äänestys numero. Väitätkö sinä taas minua rasistiksi? Sanoin jo kerran että joka minua kutsuu rasistiksi niin kutsun sanojaa sitten murhaajaksi. Senverta nuo rasistisyytökset harmattaakin.
        Rasisteja on ne jotka uhkaa tai käskee tappaa niin kuin ERÄÄT muslimit uhkaa ja tappaakin. Onko Suomessa kukaan pappi uhannut / käskenyt tappaa muslimeja? Tai minä?
        Tule sitten vasta syyttää minua rasistiksi kun uhkaan tappaa jonkun. Jookos? SoVittu?

• - mutta
        fenno.maani kirjoitti:

Kuules muttaaja nyt, ja jos se sun kaksois-olento tulee tähän väliin , niin potkase sitä puolestani, mutta jos meistä suomalaisista valitaan 200 tekemään hyvää politiikkaa suomalaisille, niin mumi ei kyllä Lipposkan hätäset syytökset syyttömiä suomalaisia vastaan vaikuta suomalaisten puolustamiselta, hyvältä laupeuden työltä, tms, mutta jos ne 4381 sitten luottaa siihen hissan-maikkaan, se on heidän asiansa. yäk

Mutta minua ei vakuuta ainakaan, minä en luota ihmiseen, joka syyttää syyttömiä noin vakavista rikoksista.

Kyllä Lipposkan avustaja saa sitä auttaa, ja että vielä meidän verorahoillamme, mutta mumi tuollaisen keltaisen nesteen turvottamat sahanpurut eivät valaise eikä auta ketään suomalaista. Paitsi varmaan noita mamuja auttaa. Kunhan me wanha-suomalaiset kuolemme pois, niin saatte sitten harmageddoninne pitää yksinänne.

Kuules –muttaaja asettelepas sitä pikku kieltäsi keskemmälle suppusuutasi, sillä 127 oli hallanpaneman höpisijän äänestys numero. Väitätkö sinä taas minua rasistiksi? Sanoin jo kerran että joka minua kutsuu rasistiksi niin kutsun sanojaa sitten murhaajaksi. Senverta nuo rasistisyytökset harmattaakin.
        Rasisteja on ne jotka uhkaa tai käskee tappaa niin kuin ERÄÄT muslimit uhkaa ja tappaakin. Onko Suomessa kukaan pappi uhannut / käskenyt tappaa muslimeja? Tai minä?
        Tule sitten vasta syyttää minua rasistiksi kun uhkaan tappaa jonkun. Jookos? SoVittu?

sehän on sinun asiasi ketä äänestät. Voin kertoa mielipiteeni Halla-ahosta. Minusta hän ratsasti Arkadianmäelle ennakkoluuloisten aasien äänillä. Voin tarkistaa mielipidettäni Halla-ahosta heti kun aihetta ilmenee; toistaiseksi ei ole ilmennyt. Se rasisminvastainen julkilausumakin oli samaa sydämetöntä saivartelua ja suvaitsemattomuuden kanssa flirttailua kuin kaikki muukin roska mitä hän on kynästään suoltanut. Kun Halla-aho kirjoittaa maahanmuuttajista, on siellä usein mukana sellainen veteen piirretty viiva jossa pelkkä tietämättömyys loppuu ja älyllinen epärehellisyys alkaa. Vihaan siis Halla-ahoa lämpimästi ja vilpittömästi, mutta saattaa hänen äänestäjiensä joukossa silti olla ihan kunnon ihmisiä. Heitä vain on huijattu Halla-ahon juonikkaalla retoriikalla.

• - mutta kirjoitti:

miksi kaikkien jotka ovat eri mieltä kanssasi pitäisi painua Afrikkaan?

Siksi koska se toinen paikka, tiedäthän alkaa Veellä, se on käsittääkseni jo niin täynnä kaikenlaista väkeä ja TV ja videot ja kaikki kaukosäätimet ja mankat ja kasetit ja pitkä rivi vinyylilevyjä niin ajattelin että Afrikassa voisi olla enemmän tilaa.
        ”Mene Afrikkaan siitä juttujesi kaa” .
        Eikös se mene v ***uun ole jo aika täynnä kaikenlaista rompetta.
        Kaskun meillä valkoisilla on vielä huumori sallittu.

• humanist1 kirjoitti:

Kuka tai mikä on mumi?

Tahdon jatkaa lisää tähän kun viimeksi en ehtiny: humanist1 14.6.2011 16:24

Siinähän se juurinkin on kun LUULEE niin ei pitäisi ruveta syyttelemään ketään, varsinkaan kansanedustajan ja varsinkaan syyttämään ikinä missään tilanteessa niitä ihmisiä joita pitäisi puolustaa. Se katsos lisää vihaa ja sitten rasismia, jota ehkä tahdottekin?

2. fennofobia tuli siitä Stubbin suomalaisia herjaavasta ksenofobia (= muukalaisviha) sanasta tehty vastaava kääntäen että he ovat sitten fennofobeja eli tekevät suomalaisvastaista politiikkaa tyyliin; verorahamme jaetaan mamuille ennemmin kuin suomalaisille, se tappaa suomalaiset nälkään ja asunnottomuuteen sekä sairauksiin kun vain muslimeja hoidetaan nykyään. Ja aivan kuten islamin usko toivookin ainakin ERÄIDEN käsitysten mukaan tappakaa luopiot vääräuskoiset ja eurooppalaiset, että siinä samassa sodassa kuulosti olevan koko eduskuntamme paisti persut.
        Ja kuulemani mukaan sama käsitys on täälläkin humanisteilla. Onko käsitys sinullakin, että muslimit pitää ottaa Suomeen ja että suomalaisuus saa tuhoutua omaan onnettomuuteensa?

Fennofobia = suomalaisuuden vihaamista ja tuhoamista keinoilla millä hyvänsä, esim poliitikot ja humanistit, sitä sillä tarkoitan.
        Ksenofobia = muukalaisvihaa ja sen jokainen terve aikuinen opettaa lapsilleen, muukalaisviha on ainakin fiksumpaa kuin Suomea tuhoava politiikka.

humanist1 : Vaikka kurdi-Kalle polttikin pitserian, turha siitä on bagdadilaista Villeä syyttää.
        fennsi: Niinpä joten miksi suomalainen Lipposka syytti ketään meistä suomalaista sen pitserian polttamisesta.
        Joten se kertoo ainakin minulle aikas paljon sen Lipposkan aivotyöskentelystä.
        Siis onko mitenkä viisasta syyttää ketään kun poliisi ei silloin vielä ollut kertonut mitään.

Se oli HÄTÄILYÄ joka mumi ei ole hyvä piirre poliitikolle, kun teille käy tuollainen syyttely LUULON perusteella niin hyvä SDP.
        Me muut suomalaiset ajattelemme toisin.

Onnea SDP valitsemallanne tiellä.

• - mutta kirjoitti:

sehän on sinun asiasi ketä äänestät. Voin kertoa mielipiteeni Halla-ahosta. Minusta hän ratsasti Arkadianmäelle ennakkoluuloisten aasien äänillä. Voin tarkistaa mielipidettäni Halla-ahosta heti kun aihetta ilmenee; toistaiseksi ei ole ilmennyt. Se rasisminvastainen julkilausumakin oli samaa sydämetöntä saivartelua ja suvaitsemattomuuden kanssa flirttailua kuin kaikki muukin roska mitä hän on kynästään suoltanut. Kun Halla-aho kirjoittaa maahanmuuttajista, on siellä usein mukana sellainen veteen piirretty viiva jossa pelkkä tietämättömyys loppuu ja älyllinen epärehellisyys alkaa. Vihaan siis Halla-ahoa lämpimästi ja vilpittömästi, mutta saattaa hänen äänestäjiensä joukossa silti olla ihan kunnon ihmisiä. Heitä vain on huijattu Halla-ahon juonikkaalla retoriikalla.

Saanen huomauttaa että olen ajatellut näitä ajatuksia jo ennen Juzzin syntymää. Joten sinunkin on turha puhella suulla suuremmalla, kun et tiedä etkä ymmärrä ja näyt olevan niin helposti aivopestävissä.

Mutta Kiitos –mutta mp (mielipiteestäsi). Ymmärrän sinua. Kuulostat säälittävästi aivopestyltä. Juzzi ei ole rasisti missään nimessä.
        Mutta, -mutta, jos sumi (=sun mielestä) rasisti on se joka suhtautuu kriittisesti mamuiluun ja tahtoisi yrittää tehdä jotain ihan muuta, niin siihen vaivaan auttaa tiedon lukeminen.

Tietääkseni Juzzi on paljon tutkinut muhamettilaisuutta ja ihmettelee sekä kirjoittaa ja puhuu aiheesta paljon. Yliopiston käyneenä professorina hänellä lienee paljon järkeä suhteuttaa tietoa ja kuulemaansa sekä kokemustaan. Joten Juzzi tietää kyllä mistä puhuu. Toki saat olla eri mieltä, onnea vaan sille tielle.

Mutta omat mielipiteeni olen järkeillyt itse. Juzzia olen lukenut vain sen profeetta Mohamed ym pedofilia jutun. Kaiken muun olen kuullut lähinnä Juzzi-kriittisten (=fennofobikkojen ) suusta tulevaa väärinymmärrystä. Heitä ei voi kuin säliä. (=olen Radio Suomi-fani). Kaiken mitä olen kuullut Juzzista on ollut vain hänen sanomistensa haukkumista, radiotoimittajat kun ovat nääs humanisteja myös.

Mutta meitä on monia, tarkistin just 15074 (luku näemmä noussu tarkistuksessa), jotka olemme mielipiteemme luoneet ja Juzzi nyt vaan sattuu olemaan samaa mieltä kanssamme.
        Ensin oli minun mp ja sitten kuulin että kas tollanen kundi on samaa mieltä.
        Aivan samoin kuin kuten olen ajatellut ämmien lotkottavista tisseistä jo 40 vuotta niin sanasta sanaan Fatbade Hetemaj puhui asiasta Radio Suomen Pyöreessä pöydässä. Joten kyllä ensin oli fennis ajatuksineen sitten vasta tuli muut.

Kyllähän nyt herranjumala me aikuiset ihmiset ajattelemme ihan itse.
        Toisin kuin te vauvat, jotka tarviitte esi-ajattelijan ennekö uskallatte olla jotain mieltä.
        Se on pelkkää sattumaa kuka poliitikko on kanssani samaa mieltä ja sitä äänestän.
        Mutta teillä mamuhyysäreille on oma tarve puhua valetta meidän ajatuksistamme. Se oksettaa.

Siis jos saan tiivistää:
        MINÄ ajattelin ensin!!
        Sitten löysin samalla lailla ajattelevan Jussi Kristian Halla-ahon, koska Fatbade olikin kokoomuksen likka.

ÄÄÄÄlyätkö? Osaan ajatella itsenäisesti. Etsin hengenheimolaistani myös SDP.stä, mutta ne on pikkupöksyt märkinä muslimien edessä, ei niitä voi äänestää.

Olen aivan varma että ne 15073 minun lisäkseni ovat ajatelleet asiansa ihan itse, emmekä ole ymmärtäneet mitään väärin. Me emme ole aivopestävissä. Minä ainakin kuuntelen ja luen uutisia ja mietin niistä että muslimit tulevat valloittamaan Suomen Euroopan ja maailman ja vaatimaan sitä samaa kuin talebanit ( ovat muslimeja) vaatii nyt Afrganistanissa. Ja tietääkseni kaikissa musu-maissa muslimit vaativat tiukkaa muslimien sharia-lakien noudattamista.
        Olikohan se Nigeria jossa oli talvella niitä iskuja puolin ja toisin kristittyjä vatsaan(en tiedä kumpi aloitti) , mutta selkeästi maailmalta tulee viestiä (=RadioSuomi) siitä mitä ERÄÄT muslimit ovat. Joten milloin se sama tulee Suomeen ehkä huomenna ehkä vuoden, kymmenen kahdenkymmenen päästä, mutta se on varma KUN muslimit ovat enemmistö niin Suomessa tulee olemaan samanlaisia taisteluja kuin Afganistanissa ja muissa muslimimaissa niin kauan kunnes maassa on äärimmäisen tiukka sharia laki.
        Ei siinä mitään valetta tarvi. Sen näkee kun on silmät, korvat ja sydän Suomineidon kainalossa.

Vain tyhmät uskovat aivopesuun, ( ja minä en usko! )
        Taikauskoiset muslimit luulevat että klitoriksen kanssa ei voi rukoilla eikä mennä naimisiin.
        Ja sekin kirj poistettu ? Kiitos.

Minä en tahtoisi elää Afganistanilaises-tyyppisessä yhteiskunnassa. Olen sitä mieltä että se pitää pysäyttää.
        Mielestäni OLI hienoa elää Suomessa, vaikka nurisinkin monista asioista, jotka nyt tuntuvat varsin mitättömiltä tähän muslimien tuomaan helvettiin verrattuna.
        Mutta en minä eikä Halla-ahokaan tee mitään laitonta muslimeille.

Minullakin olisi ollut keinoja, jos Juzzi olisi alkanut MaMuMi (=maahanmuuttoministeriksi) olisin kertonut ne hänelle.

• - mutta kirjoitti:

Vaikka se aiempi kirjoitus on poistettu, ehkä lipsahtanut vahingossa yleistys, mutta tuskin tämä lehden artikkeli, joka on tässä sitten kokonaan, on mikään poiston syy. Tottahan se lienee, kun oli lehdessä.
        Mutta tästä näkee, miten helppoa on aivopestä sivistymättömiä ihmisiä.
        Kyllä tämä lehti on minulla ihan tässä vieressäkin luettavissa.

Niin tässä on sitä retoriikkaa jota minä luen suoraan LEHDESTÄ!!

Maailman Kuvalehti 22.2.2010

Fatwa tuomitsee tyttöjen ympärileikkauksen Mauritaniassa
        Mauritania. Mauritanialaiset muslimijohtajat esittivät tammikuussa fatwan eli uskonnollisen lausuman niin sanottua tyttöjen ympärileikkausta vastaan. Ympärileikkaus on tehty valtaosalle mauritanialaisista naisista. Toimenpide aiheuttaa lukuisia terveyshaittoja, ja saattaa pahimmillaan johtaa kuolemaan.
        Perinne on Mauritaniassa edelleen yleinen, vaikka se on ollut laiton vuodesta 2005 lähtien. Monet ihmiset islaminuskoisessa Mauritaniassa pitävät ympärileikkausta uskonnollisena velvollisuutena.
        "Onko Koraanissa tekstejä, jotka selvästi vaativat tätä toimintaa? Ei. Päinvastoin, islam on selvästi kaikkia sellaisia toimia vastaan, joilla on kielteisiä vaikutuksia terveyteen", fatwan julistaneeseen ryhmään kuuluva Cheikh Ould Zein sanoi uutistoimisto Irinille.
        "Tänä päivänä mauritanialaiset lääkärit sanovat yksimielisesti, että [ympärileikkaus] vaarantaa terveyden; se on siis islamin vastainen", hän jatkoi.
        Usko ympärileikkauksen voimaan on Mauritaniassa kuitenkin vahva.
        "Me teemme sen sukupolvesta toiseen, niin kuin Allah toivoo. Tyttö, jota ei ole leikattu, ei voi mennä naimisiin tai rukoilla", pääkaupungissa Nouakchottissa asuva Fatimatou sanoi. JR.
        http://www.kepa.fi/kumppani/arkisto/2010_3/7605

Siinä sitä AIVOPESUN tulosta kerrassaan on.
        Ja jatkoin siihen aiempaan vielä että vaikka maailmassa suurin osa naisista rukoilee ja menee naimisiin klitoriksen kanssa, niin siltikään ei ymmärretä.

No joo täällä on lukijoita niin paljon näitä luopioita, jotka eivät anna tiedon tulla esille, ne pakottaa ylläpidon poistaa näitä tietoja rasistisina, eikä ylläpito ehdi lukemaan sisältöä.

Mutta islam on laki Suomi24.lla, me omilla aivoilla ajattelevat olemme syrjittyjä omassa maassamme.
        Kiitos vaan hyysäreille kaikesta, tämä on juuri sitä fennofobiaa jota suurinosa hyysäreistä edustaa.

• - mutta
        fenno.maani kirjoitti:

Siksi koska se toinen paikka, tiedäthän alkaa Veellä, se on käsittääkseni jo niin täynnä kaikenlaista väkeä ja TV ja videot ja kaikki kaukosäätimet ja mankat ja kasetit ja pitkä rivi vinyylilevyjä niin ajattelin että Afrikassa voisi olla enemmän tilaa.
        ”Mene Afrikkaan siitä juttujesi kaa” .
        Eikös se mene v ***uun ole jo aika täynnä kaikenlaista rompetta.
        Kaskun meillä valkoisilla on vielä huumori sallittu.

minä luulin että olet tosissasi häätämässä Suomesta niitä jotka ovat kanssasi eri mieltä

• humanist1
        fenno.maani kirjoitti:

Tahdon jatkaa lisää tähän kun viimeksi en ehtiny: humanist1 14.6.2011 16:24

Siinähän se juurinkin on kun LUULEE niin ei pitäisi ruveta syyttelemään ketään, varsinkaan kansanedustajan ja varsinkaan syyttämään ikinä missään tilanteessa niitä ihmisiä joita pitäisi puolustaa. Se katsos lisää vihaa ja sitten rasismia, jota ehkä tahdottekin?

2. fennofobia tuli siitä Stubbin suomalaisia herjaavasta ksenofobia (= muukalaisviha) sanasta tehty vastaava kääntäen että he ovat sitten fennofobeja eli tekevät suomalaisvastaista politiikkaa tyyliin; verorahamme jaetaan mamuille ennemmin kuin suomalaisille, se tappaa suomalaiset nälkään ja asunnottomuuteen sekä sairauksiin kun vain muslimeja hoidetaan nykyään. Ja aivan kuten islamin usko toivookin ainakin ERÄIDEN käsitysten mukaan tappakaa luopiot vääräuskoiset ja eurooppalaiset, että siinä samassa sodassa kuulosti olevan koko eduskuntamme paisti persut.
        Ja kuulemani mukaan sama käsitys on täälläkin humanisteilla. Onko käsitys sinullakin, että muslimit pitää ottaa Suomeen ja että suomalaisuus saa tuhoutua omaan onnettomuuteensa?

Fennofobia = suomalaisuuden vihaamista ja tuhoamista keinoilla millä hyvänsä, esim poliitikot ja humanistit, sitä sillä tarkoitan.
        Ksenofobia = muukalaisvihaa ja sen jokainen terve aikuinen opettaa lapsilleen, muukalaisviha on ainakin fiksumpaa kuin Suomea tuhoava politiikka.

humanist1 : Vaikka kurdi-Kalle polttikin pitserian, turha siitä on bagdadilaista Villeä syyttää.
        fennsi: Niinpä joten miksi suomalainen Lipposka syytti ketään meistä suomalaista sen pitserian polttamisesta.
        Joten se kertoo ainakin minulle aikas paljon sen Lipposkan aivotyöskentelystä.
        Siis onko mitenkä viisasta syyttää ketään kun poliisi ei silloin vielä ollut kertonut mitään.

Se oli HÄTÄILYÄ joka mumi ei ole hyvä piirre poliitikolle, kun teille käy tuollainen syyttely LUULON perusteella niin hyvä SDP.
        Me muut suomalaiset ajattelemme toisin.

Onnea SDP valitsemallanne tiellä.

"miksi suomalainen Lipposka syytti ketään meistä suomalaista sen pitserian polttamisesta?"
        - koska hän luuli että pitserian polttaja oli suomalainen rasisti. Onneksi hän oli väärässä ja onneksi hän pyysi anteeksi erehdystään. Eikö se riittä? Eikö sinun olisi jo aika päästä eteenpäin tästä jutusta?

Erehtyminen on on inhimillistä, jokainen erehtyy joskus. Halla-aho ei pyytele anteeksi, koska hän on omasta mielestään erehtymätön. Minusta hän on kaukana erehtymättömästä, ja on hupsua väittää, että hän olisi jotenkin perehtynyt vaikkapa islamiin, josta hän laukoo varmoja mielipiteitä kuin suuriakin totuuksia. Halla-aho on arvofilosifi, mutta huono sellainen.

• humanist1 kirjoitti:

"miksi suomalainen Lipposka syytti ketään meistä suomalaista sen pitserian polttamisesta?"
        - koska hän luuli että pitserian polttaja oli suomalainen rasisti. Onneksi hän oli väärässä ja onneksi hän pyysi anteeksi erehdystään. Eikö se riittä? Eikö sinun olisi jo aika päästä eteenpäin tästä jutusta?

Erehtyminen on on inhimillistä, jokainen erehtyy joskus. Halla-aho ei pyytele anteeksi, koska hän on omasta mielestään erehtymätön. Minusta hän on kaukana erehtymättömästä, ja on hupsua väittää, että hän olisi jotenkin perehtynyt vaikkapa islamiin, josta hän laukoo varmoja mielipiteitä kuin suuriakin totuuksia. Halla-aho on arvofilosifi, mutta huono sellainen.

Kyllä ymmärrän sanomisesi ja ajatuksesi, mutta minä en väitä enkä puhu siitä vaan siitä ettei poliitikon kuulu vedellä hätäisiä johtopäätöksiä tai se ei ole hyvä poliitikko.
        Ja jos Lipposka tykkäisi suomalaisista ihmisistä, niin hän olisi ensin odottanut mitä poliisi sanoo syyllisestä, mutta hätäiset syytöksensä osoitti VAIN suunnatonta vihaa suomalaisia kohtaan.
        Sinä selittelet vain anteeksi pyytämisistä, kun Lipposka vihaa suomalasia, ihan selkeästi. Ei tuollaista mielipidettä saa muuten aikaiseksi.

Miksi Lipposka muuten keksi syyttää just suomalaisia?

Minä arvasin heti että kyseessä oli vakuutuspetos?
        Kuten niin monesti aiemminkin.
        Onko yksikään suomalainen polttanut heidän mamu-pitzerioitaan?

Halla-aho rakastaa suomalasia ja puolustaa meitä kaikkia.
        Halla-aho on nami.

• - mutta kirjoitti:

minä luulin että olet tosissasi häätämässä Suomesta niitä jotka ovat kanssasi eri mieltä

No enhän minä ole häätäjä sanon vaan mielipiteeni että saa Suomesta poistuakin, vaikka Afrikkaan ja olen luvannut maksaa menolipun ties miten monelle, ei ole kukaan vielä tullut hakemaan rahoja.
        Muistaakseni ainakin Moverille ja Stubbille.
        Stubbin menolippu on voimassa
        Moverin menolippu on peruttu.

• -mutta
        humanist1 kirjoitti:

onko poikaystäväsi todellakin somali vaiko, joku muu rättipääotus.

• -mutta kirjoitti:

onko poikaystäväsi todellakin somali vaiko, joku muu rättipääotus.

Ei ole palstan eihe minun poikaystäväni.
        Entäs onko sinun?

• - mutta
        fenno.maani kirjoitti:

Ei ole palstan eihe minun poikaystäväni.
        Entäs onko sinun?

nyt oli taas joku halpa kopio asialla, en minä noin tyhmiä kysele

• - mutta kirjoitti:

nyt oli taas joku halpa kopio asialla, en minä noin tyhmiä kysele

Ehkä sinun pitäisi hieman opettaa sitä halpaa kopiotasi paremmin ymmärtämään sinun omat ajatuksesi, että voisitte mahdollisesti tulevaisuudessa olla samalla aaltopituudella.

• - mutta
        fenno.maani kirjoitti:

Ehkä sinun pitäisi hieman opettaa sitä halpaa kopiotasi paremmin ymmärtämään sinun omat ajatuksesi, että voisitte mahdollisesti tulevaisuudessa olla samalla aaltopituudella.

sehän ei halua ymmärtää mitään, ja onnistuu ainakin siinä

• humanist1
        - mutta kirjoitti:

sehän ei halua ymmärtää mitään, ja onnistuu ainakin siinä

Sinä taas, höpsö sivupersoonani, haluaisit ymmärtää, mutta siihen se sitten aina jääkin.

• - mutta
        humanist1 kirjoitti:

Sinä taas, höpsö sivupersoonani, haluaisit ymmärtää, mutta siihen se sitten aina jääkin.

enhän minä ole sivupersoonasi. Mitä oikein horiset?

• - mutta
        - mutta kirjoitti:

enhän minä ole sivupersoonasi. Mitä oikein horiset?

onko humanist1 muttaneidin halpa kopio vain päinvastoin?

• - mutta
        - mutta kirjoitti:

onko humanist1 muttaneidin halpa kopio vain päinvastoin?

ymmärrätkö itsekään mitä kysyt? :D

• humanist1
        - mutta kirjoitti:

ymmärrätkö itsekään mitä kysyt? :D

Täytyy myöntää, että en ymmärrä oikein mistään mitään.

• eiköhän

sellainen lähinnä tietämättömyydestä johdu. Kuvitellaan, että se vaatisi jotain sellaista mihin ei ole resursseja eikä osaamista, vaikka rahat tulee valtiolta ja osaajia kyllä löytyy kun haetaan.

• Olenkohan tyhmä

"rahat tulee valtiolta" eli ei ole keltään pois ?
        Vai maksaako esim. somalia niiden loisijoiden elämisen ja niistä aiheutuvat miljardien kulut????

• ????

No jos siinä joku siltarumpu jonkun kepulaisen kuolevaan kotipitäjään jää hommaamatta niin lieneekö iso vahinko. Mistähän mahdoit keksaista miljardien kulut? Suomen koko budjetti on noin 50 miljardia ja maahanmuuton kustannukset siitä muutaman promillen luokkaa.

• - mutta

mitä tekemistä tällä vellikellolla on rasismin kanssa?

• - mutta kirjoitti:

mitä tekemistä tällä vellikellolla on rasismin kanssa?

Vellikellolla ei mitään.

• - mutta
        sama.se kirjoitti:

Vellikellolla ei mitään.

tarkoitin velkakelloasi, höpsö

• Paljonkin neitiseni

tuolla velalla ostetaan rasisteja Suomeen täysihoidosta ja kunniakansalaisuudesta nauttimaan.

• - mutta

vaikka sinä oletkin tyhmä, onko sitä pakko ihan ääneen kaikelle kansalle toitottaa? Jos nyt vaikka ensi kerralla ensin mietit että onko sinulla myös joku asia päässä ja avaat suusi vasta sitten. Kiitos.

• Mitä sä Mover nyt taas??
      Onko Moverilla kuukautiset? taas!

En ehtinyt sitä lukemaan, mutta ajatus on kaunis
      ja sopii palstan aiheeseen nro 3.
      Keskustele
      1. rasismin syistä,
      2. rasismiin liittyvistä ongelmista ja
      3. siitä miten rasismia voisi kitkeä yhteiskunnasta.

Paneeko joku linkin tänne.

Aina Moverilla on menkka-ränkkä-päivät. voi voi sitten niin.

• KHATTIA-kans

Ei oo menkat mut frendit toi vähän tiedätsä sitä nurtsia sitä KHATTIA-kans.Sitä ku jauhaa ni katoaa yks sun toinenkin juttu....

• Oikein hauskoja teorioita - kiitos niistä teille kummallekin - piristitte päivääni!

Mutta eikäö "Pakolaiskunnista huutava pula" -ketju sitten sopisi paremmin Kehitysmaat ja kehitysapu -palstalle?

• - kyllä
        Mover kirjoitti:

Oikein hauskoja teorioita - kiitos niistä teille kummallekin - piristitte päivääni!

Mutta eikäö "Pakolaiskunnista huutava pula" -ketju sitten sopisi paremmin Kehitysmaat ja kehitysapu -palstalle?

mutta vain jos kuntien saamat valtiontuet lasketaan kehitysavuksi.

• Mover kirjoitti:

Oikein hauskoja teorioita - kiitos niistä teille kummallekin - piristitte päivääni!

ja se linkki …. ???
        Kun sinä Mover siellä kehitysvamma osastolla kyläilet harva se päivä, niin entä jos panisit linkkiä tulemaan samalla, se ei ole niin vaikeata, olen nähnyt että osaat sen ottaa.

Juu enkä ottanut ko aiheeseen aiemmin kantaa, koska se tuntui niin viisaalta ajatukselta otsikon perusteella että luulin kirjoittajan olevan joku joka tahtoo syrjiä minua, eikä tahdo kommenttiani juttuunsa.
        Totta kai kaikesta on pula paitsi mamuista, musuista ja somaleista ja siksi kai pula kaikesta onkin.

Ja kohta on pula suomalaisistakin.

• fenno.maani kirjoitti:

ja se linkki …. ???
        Kun sinä Mover siellä kehitysvamma osastolla kyläilet harva se päivä, niin entä jos panisit linkkiä tulemaan samalla, se ei ole niin vaikeata, olen nähnyt että osaat sen ottaa.

Juu enkä ottanut ko aiheeseen aiemmin kantaa, koska se tuntui niin viisaalta ajatukselta otsikon perusteella että luulin kirjoittajan olevan joku joka tahtoo syrjiä minua, eikä tahdo kommenttiani juttuunsa.
        Totta kai kaikesta on pula paitsi mamuista, musuista ja somaleista ja siksi kai pula kaikesta onkin.

Ja kohta on pula suomalaisistakin.

No se on tämän saman "Yhteiskunta" -osion yksi palsta.

Laita vaan suosikkelihin. On mun mielest' tosi reilua kayda reipastakin maahanmuuttopoliittista keskustelua - kun se tapahtuu ihan oikeella paikalla.

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3756

• z.o
        Mover kirjoitti:

Laita vaan suosikkelihin. On mun mielest' tosi reilua kayda reipastakin maahanmuuttopoliittista keskustelua - kun se tapahtuu ihan oikeella paikalla.

kyllä sen oikea paikka oli täällä. Kai se nyt kirjoittaja itse tietää paremmin missä haluaa keskustella kuin sinä. Ja jos et ymmärrä mistä puhutaan, niin ei se tarkoita sitä, että sinun pitää siirtää se muualle.

• - mutta
        z.o kirjoitti:

kyllä sen oikea paikka oli täällä. Kai se nyt kirjoittaja itse tietää paremmin missä haluaa keskustella kuin sinä. Ja jos et ymmärrä mistä puhutaan, niin ei se tarkoita sitä, että sinun pitää siirtää se muualle.

mistä lähtien sinä olet sheriffi ollut?

• Mover kirjoitti:

Tätä linkkiä tarkoitin :

Yhteiskunta / Kehitysmaat ja kehitysapu / Pakolaiskunnista on huutava pula

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9900776

• z.o kirjoitti:

ZO 10.6.2011 10:22

Samaa mieltä ja ehkä ZO kuten minäkin haluaisi keskustella asioista tuttujen kanssa.

Oletkos ajatellut sitä, Mover? / ylläpito?
        On ihan hassua mennä toiselle palstalle juttelee kun tulee kuitenkin mieleen mitä ne toiset Moverit, rautaako humanistit ovat sanoneet.
        Ei sitä osaa jutella samalla lailla ventovieraiden kanssa.

Ja toisekseen jos kirjoittaa kahdella palstalla niin menee äkkiä sekaisin missä onkaan.
        Oletko itse koskaan yrittänyt?

Monesti joku tulee raivoo missä mun viesti on vaikka se onkin pompsahtanut eri palstalle.

• fenno.maani kirjoitti:

ZO 10.6.2011 10:22

Samaa mieltä ja ehkä ZO kuten minäkin haluaisi keskustella asioista tuttujen kanssa.

Oletkos ajatellut sitä, Mover? / ylläpito?
        On ihan hassua mennä toiselle palstalle juttelee kun tulee kuitenkin mieleen mitä ne toiset Moverit, rautaako humanistit ovat sanoneet.
        Ei sitä osaa jutella samalla lailla ventovieraiden kanssa.

Ja toisekseen jos kirjoittaa kahdella palstalla niin menee äkkiä sekaisin missä onkaan.
        Oletko itse koskaan yrittänyt?

Monesti joku tulee raivoo missä mun viesti on vaikka se onkin pompsahtanut eri palstalle.

Yhteiskunnallisella palstalla ei "keskustella tuttujen kanssa" - vaan keskustellaan teeman mukaisesta aiheesta.

Kyllä niitä löpinäpalstoja on tässä portaalissa ihan riittävästi, jossa aihe on vapaampi.

• z.o
        Mover kirjoitti:

Yhteiskunnallisella palstalla ei "keskustella tuttujen kanssa" - vaan keskustellaan teeman mukaisesta aiheesta.

Kyllä niitä löpinäpalstoja on tässä portaalissa ihan riittävästi, jossa aihe on vapaampi.

ootteko te miten tuttuja?

Et satu tietää mihin pubiin se lähti ryyppäämään sillon joku aika sitte?

• z.o kirjoitti:

ootteko te miten tuttuja?

Et satu tietää mihin pubiin se lähti ryyppäämään sillon joku aika sitte?

Sori, en voi auttaa...(!)

• Mover kirjoitti:

Sori, en voi auttaa...(!)

Olette suloisia.
        Mä melkeen rakastan teitä molempia, mutta kun sen sanoo englanniksi niin se on jotenkin niin tavallista I Love U

• fenno.maani
        Mover kirjoitti:

Mutta aiheesta, äsh, mikset sä taas ymmärrä? Maanantai menkatko?

… tuttujen kanssa on helpompi jutella aiheesta koska tietää niiden aiemmatkin mielipiteet, niin ei kaikkea selittämistä tarvi aloittaa aina alusta.
        Vähän niinkuin rakastuneet tietää parista sanasta mitä toinen aikoo sanoa.

Miksei Mover ei tahdo ymmärtää mitään normaalia elämää?

• DD

muuveri on DD (Delete Diktatori)

• siirto ry

kun muuverilta loppuu sanat ja ajatus niin viestit joko deletoidaan tai siirretään milloin mihinkin.Tuttu käytäntö jo pidemmän aikaa...

• - mutta

kun maahanmuuttokriitikolta loppuu ajatus, hän alkaa suoltaa sanoja blogiin. Tuttua toimintaa eräältä hallanpanemalta höpisijältä, jota jotkut pitävät Mestarinaan (ilmeisesti ilman ironiaa, niin uskomattomalta kuin se tuntuukin).

• Minulta ei koskaan lopu sanat.

Jos nimittäin joku kertoo asian, joka mielestäni muuttaa käsityksiäni, niin osaan sanoa: "Olet oikeassa".

Kun väität, että mielivaltaiset siirrot ja poistot ovat täällä "tuttua" - niin toivon sinun tuovan yhdenkin esimerkin asiasta - haluan nimittäin korjata kaikki mahdolliset virheeni.

Jos et esimerkkiä tästä tuo - niin kuin kokemukseni perusteella valitettavasti joudun olettamaan - niin toivon sinun tästä lähtien pitävän asiasta suusi kiinni eikä levittävän valheita.

• levittäjä ry
        Mover kirjoitti:

Minulta ei koskaan lopu sanat.

Jos nimittäin joku kertoo asian, joka mielestäni muuttaa käsityksiäni, niin osaan sanoa: "Olet oikeassa".

Kun väität, että mielivaltaiset siirrot ja poistot ovat täällä "tuttua" - niin toivon sinun tuovan yhdenkin esimerkin asiasta - haluan nimittäin korjata kaikki mahdolliset virheeni.

Jos et esimerkkiä tästä tuo - niin kuin kokemukseni perusteella valitettavasti joudun olettamaan - niin toivon sinun tästä lähtien pitävän asiasta suusi kiinni eikä levittävän valheita.

"niin toivon sinun tästä lähtien pitävän asiasta suusi kiinni eikä levittävän valheita". Katsoin oikein peilistä ja totesin SUUNI olevan KIINNI kirjoittaessani asioita joita muuverin "psyyke ei kestä"

• levittäjä ry kirjoitti:

"niin toivon sinun tästä lähtien pitävän asiasta suusi kiinni eikä levittävän valheita". Katsoin oikein peilistä ja totesin SUUNI olevan KIINNI kirjoittaessani asioita joita muuverin "psyyke ei kestä"

Peilisi siis valehtelee.

• Valehtelia oy
        Mover kirjoitti:

Peilisi siis valehtelee.

Vitt###letko vai loppuivatko TAAS sanat ???

• Valehtelia oy kirjoitti:

Vitt###letko vai loppuivatko TAAS sanat ???

En vain löytänyt muuta selitystä sille, että edellinen kommentti olisi totta - toki ikään kuin metaforan tasolla...

• muttamuttamutta

-muttaneidilläkin näyttää olevan TAAS "asiaa "

• z.o

niiiiin ja mulla kans:

Ruudulleni tuollainen viesti:

"
        Pressflow
        Site off-line

The site is currently not available due to technical problems. Please try again later. Thank you for your understanding.

If you are the maintainer of this site, please check your database settings in the settings.php file and ensure that your hosting provider's database server is running. For more help, see the handbook, or contact your hosting provider.
        "

-kukahan sen mahtoi lähettää ja mitä siinä tarkkaan ottaen lukee? Ettei vain olisi jotain rasismia? Moweri?

• - mutta

minua kutsutaan neidiksi vain siksi, että kestän viestien poistonkin kuin mies

• ämmät ry
        - mutta kirjoitti:

minua kutsutaan neidiksi vain siksi, että kestän viestien poistonkin kuin mies

" minua kutsutaan neidiksi vain siksi "Ei vaan SIKSI kun ajatuksesi on kuin "ÄMMÄLLÄ"

• - mutta
        ämmät ry kirjoitti:

" minua kutsutaan neidiksi vain siksi "Ei vaan SIKSI kun ajatuksesi on kuin "ÄMMÄLLÄ"

olettepa te ämmät söpöjä suuttuessanne ;)

• kiemunki

lukisit mutta-neiti joskus hallista ihan ajatuksen kanssa. hän muuten myös linkittää kirjoituksissaan kaikki tilastot, tutkimukset yms. faktat, mistä tiedot on lainattu. toisin kuin te moku-kiimaiset hyysärit. te linkitätte kaiken tyhjästä päästänne.

• - mutta

minähän olen lukenut Halla-ahoa joskus ihan ajatuksen kanssa. Joskus oli vaikea huomata kohtaa jossa pelkkä tietämättömyys loppuu ja älyllinen epärehellisyys alkaa.

Luulin että neidillä tarkoitetaan nuorta naimatonta naista, mutta jotkut näköjään tarkoittavat sillä kriittistä lukijaa, joka näkee verbaalisten sumutusyritysten läpi. Sellaisten kuin persujen rasisminvastainen julistus, joka onnistui flirttailemaan suvaitsemattomuuden kanssa samalla kun oli tuomitsevinaan rasismin. Kyllä siitä Halla-ahon käsialan tunnisti.

• iso d

taas päästiin suvaitsemattomuuteen. jos astun koiranpaskaan, täytyykö minun suvaita sitä kengässäni? en tarkoita koiranpaskalla kaikkia mutumba- ja ähdullahklaanin jäseniä. ihan vain niitä, joista on haittaa. nimittäin suomen, ja suomalaisten kannalta on olemassa kolmenlaisia maahantulijoita. niitä, joista on hyötyä, eli huoltosuhteen kannalta positiivisia ihmisiä, maksavat enemmän veroja kuin käyttävät yhteiskunnan palveluja, ja elävät ihmisiksi, eivät rötöstele. sitten on niitä, joista on haittaa. elävät käytännössä yhteiskunnan varoilla, aiheuttaavat turvattomuutta, tai tekevät rikoksia. yhden tällaisen maahantulijan elättämiseen tarvitaan usean bussikuskin koko verokertymä. puhumattakaan siitä, jos on tullut maahan väärin perustein, huijaamalla, mikä aiheuttaa rassismia (kauheaa) lisäksi perässä tulevan suvun elättämiseen tarvitaan satojen bussikuskien verokertymä. he kun saavat valdelta enemmän fyrkkaa per nenä, kuin se bussikuski liksaa. ja sitten on yhdentekevät. elävät ihmisiksi, heillä on perhettä, käyttävät yhteiskunnan palveluja, mutta niinkuin kaikki muutkin, eivätkä elä sen siivellä. katoavat usein haitallisten selän taakse naaman värin takia. eivät mölyä, eivätkä näy katukuvassa. usein juuri näitä bussikuskeja. töiden jälkeen käyvät kaupassa, syövät ja viettävät laatuaikaa perheensä kanssa. heidän lapsensakin kotoutuvat ilman yhteiskunnallisia toimenpiteitä, he elävät maassa maan tavalla...

• - mutta

eivät rasismia aiheuta järjestelmän hyväksikäyttäjät. Hyväksikäyttäjiä on vähän, rasismia paljon. Sellaista järjestelmää, jota kukaan ei käytä hyväksi, ei ole missään ollut olemassa koskaan. Suurimmat hyväksikäyttäjät meillä Suomessa ovat aina suomalaisia. Raksalta ja pitserioista voidaan kyllä käräyttää harmaan talouden harjoittajia, mutta suurimmat huijarit ovat kokoomuksen ja RKP:n erityisessä suojeluksessa.

• huostaanottoja

Kalasataman lasten huostaanotto?
      Kalasatamassa leireilee lapsiperheitä todella kuvottavissa oloissa. Miksi lapsia ei pakkohuostaanoteta? Suomalaisia lapsia ei anneta kohdella noin epäinhimillisesti, tämähän on rasismia sen syvimmässä muodossa!
      Biaudet ei puhunut huostaanotosta mitään ja Suomessa ollaan asiassa todella osaavia ja fiksuja omia lapsiamme suojelemaan. Miksi näin, miksi onnenlahjat eivät mene tasan?

• Ymmärtääkseni lapsista leirissä pidetään aika hyvä huoli.

Ongelma ensisijassa liittynee kokonaisuuteen.

• Niin juu

kaikki mustalaismukulat vaan Suomeen, me kyllä elätämmä ne, mehän elätämme jo satatuhatta somppuakin....

• kiemunki

kuka sitten varkaissa käy, jos lapset otetaan huostaan? ajattele nyt vähän...

• jkejfeöjlfölj

JAAHAS taas tälläinen päivä... lähi-ITÄKESKUKSESSA. Taitaa "kaikki pakolaiset olla KESÄLOMALLA " senverran on TÄÄLLÄ TAAS vilskettä ja VÄRIÄ..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3634
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      447
      3340
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      2959
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      85
      2013
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      103
      1642
    6. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      146
      1579
    7. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1400
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      114
      1374
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      36
      1113
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1035
    Aihe