Heippa!
Haluatteko saada halvalla palveluita ja tuotteita? Siinä tapauksessa suosittelen tätä sivustoa:
http://www.citydeal.fi/in/.odgbVz?nlp
Täältä saa erittäin halvalla tuotteita ja palveluita. Kannattaa käydä katsomassa joka päivä, koska tarjoukset vaihtuvat joka päivä ja suosituimmat tarjoukset loppuunmyydään alle päivässä. Esimerkiksi tämän päivän tarjouksissa on Kotipizzan pizza puoleen hintaan eli 4 euroa. Myös köyhät voivat saada palveluita ja tuotteita.
Puoli-ilmaista tavaraa
14
117
Vastaukset
Sana "puoli-ilmainen" on harhaanjohtava.
Ilmainen * 2 = ilmainen
Ilmainen / 2 = ilmainen
4 euron pizza ei ole halpa jos tulot ovat alhaiset.
On hienoa että olet löytänyt tradedoublerin, mutta hiukan vinolla hymyllä totean että jos töitä on kerran tarjolla niin mikset tekisi niitä sensijaan että teet omaehtoista mainostusta sosiaalisessa mediassa. Eihän tässä kohta tiedä puhutko omalla suullasi vai maskettuna höpöttäjänä... vai liekö enää omaa suuta olemassakaan ;)
Muuten, maksatko veroja tradedoublerin kautta saamista tuloistasi?- n22w
Minä en rahaa tuosta mainostamisesta saa, joten ei ole mistä veroja maksaa.
Oli tulot millaiset tahansa, niin miksi maksaa enemmän siitä, minkä saa halvemmalla? Minä en näe siinä mitään järkeä.- n22w
Päivätöissähän olen, mutta miksei ansaitsisi muutaman bonuspisteen lisää vain muutamalla tekstirivillä? Töissä istuskelen ja tylsää on, joten aikani kuluksi foorumeita luen ja mainostelen.
n22w kirjoitti:
Päivätöissähän olen, mutta miksei ansaitsisi muutaman bonuspisteen lisää vain muutamalla tekstirivillä? Töissä istuskelen ja tylsää on, joten aikani kuluksi foorumeita luen ja mainostelen.
Jees, no mikäs siinä. Aidosti köyhähän ei kuitenkaan neljänkään euron pizzaa osta vaikka se sinulle halpa onkin ja sinun etusi että saat pizzan halvalla suhteessa tulotasoosi.
Köyhyys on oikeastaan sitä että sitä voi kuluttaa minkä saa ilmaiseksi.
Kuten palstatilaa.- n22w
Kukkomies kirjoitti:
Jees, no mikäs siinä. Aidosti köyhähän ei kuitenkaan neljänkään euron pizzaa osta vaikka se sinulle halpa onkin ja sinun etusi että saat pizzan halvalla suhteessa tulotasoosi.
Köyhyys on oikeastaan sitä että sitä voi kuluttaa minkä saa ilmaiseksi.
Kuten palstatilaa.Ei Suomessa kenelläkään niin huonosti asiat voi olla, ettei edes neljää hikistä euroa irtoa pizzarahaa edes kerran kuukaudessa. Tätä en tule ikinä uskomaan!
- tii-marina
n22w kirjoitti:
Ei Suomessa kenelläkään niin huonosti asiat voi olla, ettei edes neljää hikistä euroa irtoa pizzarahaa edes kerran kuukaudessa. Tätä en tule ikinä uskomaan!
Olet vielä niin nuori.
Kunhan ikää karttuu voit katsoa asioita eri perspektiivistä.
Neljän euron pizza ei tarkoita neljää hikistä euroa esim. kolmen lapsen yksinhuoltajalle. Se tarkoittaa neljä kertaa neljä euroa että saisi ne pizzat koko porukalle. Ja se on sitten jo niin iso raha että köyhän pitää ruokkia pesueensa sillä useamman päivän ajan.
On olemassa monenlaista köyhyyttä eikä niitä välttämättä näe eikä tajua jos ei ole joutunut tekemisiin niiden kanssa.
Sellainen ihminen jolla on pienten tulojen lisäksi olemassa joku takaportti kuten vaikka vanhemmat, joilta voi suurimmassa hädässä saada apua, ei koskaan voi joutua niin pahaan loukkuun kuin sellainen köyhä jolla ei ole ketään keneltä saisi mitään apua. n22w kirjoitti:
Ei Suomessa kenelläkään niin huonosti asiat voi olla, ettei edes neljää hikistä euroa irtoa pizzarahaa edes kerran kuukaudessa. Tätä en tule ikinä uskomaan!
Älä sit usko. Totuus ei tarvi sinun uskoasi, mutta se että tietäisit totuuden kenties auttaisi sinua tekemään sellaisia ratkaisuja joista olisi muutakin kuin sokeaa itsekästä hyötyä.
- jaahhass..
n22w kirjoitti:
Meidän perheellä menee sen verran hyvin että meillä syödään kunnon ruokaa eikä harratseta roskaruokia. 1-2 kertaa vuodessa iskee kylläkin himo roskaruokaan saunan jälkeen ja tilaamme pitsat kotiin. Ei sillouin hinnalla ole väliä. Tuotteet ja palvelut mitä linkkisi mainosti edustaa kaikkea sitä mitä köyhä ja perheellinen ei tarvitse eikä ostaisi.
- metall-leidi
n22w kirjoitti:
Päivätöissä olet? Jaa kun katsoo aikoja milloin olet tällä palstall, niin hmm? Siis päivätöissä? Ja työajallasi voit tänne kommentoida?
Ainakin sulla sitten on suhteellisen vapaata siellä töissä kun voit höpöttää omia asioitasi tälläkin palstalla.??
- n22w
Kyllä, valtion konttorissa päivätöissä olen. Aika leppoisaahan täällä on - palkka juoksee ja työmäärä on aika alhainen. Yleensä parin tai kolmen ensimmäisen työtunnin aikana koko päivän työni teen ja loppupäivän istuskelen netissä kahvia siemaillen. Joo joo, veromaksajien rahat menee minunlaisille turhille työntekijöille, mutta jos valtio haluaa minullekin rahaa jakaa, niin mikäs siinä.
- fkfkkfkfkffkfk
www.citydeal.fi tarkoitit?
Sinun linkkiä seuraamalla SINÄ saat KUUSI EUROA (6€) per sinun kautta tehty reksiteröinti.
Olet se sama pelle joka hehkuttaa kaikkialla miten töitä löytyy kaikille jos haluaa.
Kerro sitten rehellisesti,että muiden liittyminen sinun linkin kautta HYÖDYTTÄÄ SINUA RAHALLISESTI. - n22w
Sanoinhan, että tuosta saan pisteitä, mutten varsinaista rahaa. En saa sitä kuutta euroa käteen, vaan saan kuusi euroa käyttää heidän tarjouksiinsa. Ei mainostavat firmatkaan mainoksissa kerro, että saamme katetta tästä kyseisestä tuotteesta niin ja niin monta euroa. Minäkin mainostan, koska saan siitä ne 6 euroa, jotka voin hyödyntää ko. sivuston tarjouksiin. En mielestäni tehnyt mitään väärin tässä asiassa.
- 4+15
Saako tollaisestakin palkkaa kun yksi tyyppi miehittää eri nimimerkein
koko palstan ja koko S24:sen, ainakin melkein ?- n22w
Älä liiottele! Katso huviksesi esim. Kukkomies- ja Järkimies75-nimimerkkien kirjoituksia. Noille en pärjää viestimäärissä. Koska nimimerkkini ei ole rekisteröity, niin kuka tahansa voi samalla nimimerkillä kirjoitella. Palstatila on kaikkien käytettävissä. Jos et kestä nettikeskusteluita, joissa tietyt nimimerkit esiintyvät muita useammin, niin älä lue näitä. Jos viestejäni/keskustelujani luet, niin se on oma valintasi. Voit jättää lukemattakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163