Todella hanurista koko viikko. Levollisen viikonlopun jälkeen alkoi kiireinen viikko niin töissä kun kotonakin. Töissä hommat tökkivät alkuviikosta eivätkä täysin kulje vieläkään. Kotona piti juosta asioiden perässä, jotta kaiken kerkesi tekemään eilistä ja lauantaita varten. Keskiviikkona löysin itseni baarista, jossa mokasin erään viehättävän naisen suhteen. Menin tarjoamaan juomat ja tanssit, mutta hän halusikin vain vaihtaa katseita. Torstaita vietin aikaa puoliväsyneenä kavereiden seurassa (ilman alkoholia) ja mukana oli myös ex-tyttöystävän kavereita, mikä tuntui vähän kiusalliselta. Tänään ollaan töissä vielä väsyneempänä ja masentuneena. Piristäkää minua!
Huono viikko
4
166
Vastaukset
- Piristysyrittäjä
Voi kökkö! Harmi että sulla on ollut kiire ja tyhmä viikko :( Olisko sulla tänään aikaa rentoutua ihan itseksesi tai sitte jossain mukavassa porukassa? Ilman alkoa, että seuraava yö tulis nukuttua kunnolla. Virkeenä olis parempi mieli :) Sori kauheen kliseisiä, mutta vaan niin tosiasioita. Painaako elämä tällä hetkellä muutenkin vai oliko tää vaan harvinaisen huono viikko? Voin yrittää piristää lisää, mutten oikein tiedä miten, kun ei esim. yhtää tiiä paljonko ikää sulla on ja mies vai nainen yms..?
- väsennus
Kyllä varmasti tänään on aikaa olla hetki itsekseen, mutta myös seuraa on tarjolla. Ilman alkoa tällä kertaa. Muuten työt luistavat, mutta tämä viikko on nyt vaan sattunut olemaan nihkeä. Muu elämä onkin sitten potkinut pään hajalle, kun takana on melko rankka ero pitkästä suhteesta. Siitä on vierähtänyt aikaa, mutta toipuminen on vielä kesken. Olen siis se jätetty osapuoli. Iästä sen verran, että nuori mies vielä.
- piristysyrittäjä
No päivän suunnitelmat kuulostaa hyvältä ja kiva että yleensä työt luistaa :)
Olen pahoillani erosta ja että sen myötä on ollut rankkaa :( toivottavasti toivut pian ja löydät mukavan kumppanin :) - jk
ennpiristä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843432- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421319Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell851299Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12935- 82933
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790