Todella hanurista koko viikko. Levollisen viikonlopun jälkeen alkoi kiireinen viikko niin töissä kun kotonakin. Töissä hommat tökkivät alkuviikosta eivätkä täysin kulje vieläkään. Kotona piti juosta asioiden perässä, jotta kaiken kerkesi tekemään eilistä ja lauantaita varten. Keskiviikkona löysin itseni baarista, jossa mokasin erään viehättävän naisen suhteen. Menin tarjoamaan juomat ja tanssit, mutta hän halusikin vain vaihtaa katseita. Torstaita vietin aikaa puoliväsyneenä kavereiden seurassa (ilman alkoholia) ja mukana oli myös ex-tyttöystävän kavereita, mikä tuntui vähän kiusalliselta. Tänään ollaan töissä vielä väsyneempänä ja masentuneena. Piristäkää minua!
Huono viikko
4
138
Vastaukset
- Piristysyrittäjä
Voi kökkö! Harmi että sulla on ollut kiire ja tyhmä viikko :( Olisko sulla tänään aikaa rentoutua ihan itseksesi tai sitte jossain mukavassa porukassa? Ilman alkoa, että seuraava yö tulis nukuttua kunnolla. Virkeenä olis parempi mieli :) Sori kauheen kliseisiä, mutta vaan niin tosiasioita. Painaako elämä tällä hetkellä muutenkin vai oliko tää vaan harvinaisen huono viikko? Voin yrittää piristää lisää, mutten oikein tiedä miten, kun ei esim. yhtää tiiä paljonko ikää sulla on ja mies vai nainen yms..?
- väsennus
Kyllä varmasti tänään on aikaa olla hetki itsekseen, mutta myös seuraa on tarjolla. Ilman alkoa tällä kertaa. Muuten työt luistavat, mutta tämä viikko on nyt vaan sattunut olemaan nihkeä. Muu elämä onkin sitten potkinut pään hajalle, kun takana on melko rankka ero pitkästä suhteesta. Siitä on vierähtänyt aikaa, mutta toipuminen on vielä kesken. Olen siis se jätetty osapuoli. Iästä sen verran, että nuori mies vielä.
- piristysyrittäjä
No päivän suunnitelmat kuulostaa hyvältä ja kiva että yleensä työt luistaa :)
Olen pahoillani erosta ja että sen myötä on ollut rankkaa :( toivottavasti toivut pian ja löydät mukavan kumppanin :) - jk
ennpiristä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk542071Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll671201- 1141101
- 67926
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72789