Tässäpä uutinen:
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Ulkomaat/1194681575245/artikkeli/nain yhdysvalloissa marijuanaa saa jo marketista .html
Yhdysvalloissa Phoenixissa on avattu kokonainen marijuanamarketti. Arizonan osavaltio hyväksyi hiljattain lääkemarijuanan käytön, ja kalifornialaisyhtiö haluaa nyt lyödä uudella lailla rahoiksi.
Firma avasi Phoenixissa keskiviikkona supermarketin kokoisen marijuanakeskuksen. Pilven pössyttelijät saavat marketista apua esimerkiksi huumeen kotikasvatukseen, kasteluun ja lamppuihin liittyen.
Oikein hyvä. Ei vaan mainittu kyseisen kaupan sivuja, olisi mielenkiintoista vertailla hintoja.
Oikein hyvään suuntaan jenkkien kansalaisjärjestöt menee. Hyvää!
Paikalliset keksivät jo kutsua markettia leikkimielisesti nimellä Wal-Mart of Weed eli pilvi Wal-Mart kuuluisan amerikkalaisen halpakauppaketjun mukaan.
Kannabikselle market usassa
17
52
Vastaukset
- Vesämpär
No eipä sitten, ku lähret sinne, jos lääkettä tarvitset.
- .
.
.
- jipppppiiiiiii
Ei mun tarvitse :) mutta kehitys näyttää aina paremmalta.
Hyvä juttu!!
No ehkä otan jutustasi kultajyväsen ja menen joskus paikanpäälle katsomaan :)) - ICH LIEBE CANNABIS
Koska suomi seuraa aina kaikessa mitä murhaaja valtio usa tekee niin täälläkin tulee kohta sama laki kuin usassa .
Mielestäni vanha suomen kannabis laki oli hyvä ja se pitää saada takaisin eli kannabis täysin vapaaksi jotta vaarallisille ulosteen hajuisille alkkisnarkkareille olisi vähemmän vaarallinen vaihtoehto pään sekoittamiselle.
Ja parantaahan se kannabis jopa aivosyövän eli todellinen ihme yrtti jonka iloinen sivuvaikutus on naurukohtaukset ja syöminen. - MIG 21 F
Niin varmasti, senkun menette sinne ja jäätte sinne ,ei teitä kaivata suomessa.
et ilmeisestikään katsonut sitä tv dokumenttia kannabiksesta kun piti uusi ketju aloittaa.no omahan asiasi. Mutta missään nimessä ei kannabista pidä laillistaa.
se ranskalainen dokumentti oli asiaa . Kuten tiedetään niin kannabis on vaarallinen huumausaine joka voi aiheuttaa riippuvuutta ja aiheuttaa eristäytyneisyyttä ja välinpitämättömyyttä Ja se voi aiheuttaa syöpää yhdessä tupakan kanssa .Eikä ohjelmassa missään vaiheessa puhuttu kannabis nimisen huumausaineen lääkekäytöstä ,miksiköhän ehkä siksi että sitä ei ole eikä sitä voida käyttää lääkkeenä.joten mene vain usaan ja jää sinne ja vie nuo kaverisi sinne myös. ja pysykää siellä.- Et ole ihan viisas
Katos itse myrkky suoraan kyttikseltä lurittelee taas paksua pajunköyttä .
Kerro miten se kannabis pelasti 2,5vuotiaan lapsen aivosyövästä ja miksi koko maailman historian aikana kukaan ihminen ei ole kuollut kannabiksen takia ?
Ja WHO mukaan sinun punaniskan fanittama alkoholi tappoi viime vuonna 2,5miljoonaa ihmistä maailmassa sekä suomessa kuolee keskimäärin joka päivä 8ihmistä alkoholin takia ja onko se noin vaikea myöntää että ALKOHLI on selvästi vaarallisempaa kuin KANNABIS? - MIG 21 F
Et ole ihan viisas kirjoitti:
Katos itse myrkky suoraan kyttikseltä lurittelee taas paksua pajunköyttä .
Kerro miten se kannabis pelasti 2,5vuotiaan lapsen aivosyövästä ja miksi koko maailman historian aikana kukaan ihminen ei ole kuollut kannabiksen takia ?
Ja WHO mukaan sinun punaniskan fanittama alkoholi tappoi viime vuonna 2,5miljoonaa ihmistä maailmassa sekä suomessa kuolee keskimäärin joka päivä 8ihmistä alkoholin takia ja onko se noin vaikea myöntää että ALKOHLI on selvästi vaarallisempaa kuin KANNABIS?Eikä varmasti pelastanut aivosyövältä ,älä puhu paskaa katsoitko muuten sen kannabis dokumentin tv stä se oli hyvä dokumentti ei siinä mitään puhuttu kannabiksen lääkekäytöstä ,kun sitä ei voi käyttää lääkkeenä ja kannabis aiheuttaa syöpää yhdessä tupakan kanssa joten annapa uhoamisen olla
mistä muuten olet saanut päähäsi että alkoholiin kuolee suomessa muka 8 ihmistä päivässä. taisit keksiä sen omasta päästäsi niinkuin tuon WHO N mukaan vetämisenkin miksi muuten sotket alkoholin tähän kun kyse on kannabiksesta et kai luule että kertoisin sellaista mikä ei pidä paikkaansa .ei minun tarvitse ruveta valehtelemaan .minähän valehtelisin jos kehuisin että kannabis nuka pelasti aivosyövältä niin tyhmä en ole. - SELI SEPPO SELITTÄÄ
MIG 21 F kirjoitti:
Eikä varmasti pelastanut aivosyövältä ,älä puhu paskaa katsoitko muuten sen kannabis dokumentin tv stä se oli hyvä dokumentti ei siinä mitään puhuttu kannabiksen lääkekäytöstä ,kun sitä ei voi käyttää lääkkeenä ja kannabis aiheuttaa syöpää yhdessä tupakan kanssa joten annapa uhoamisen olla
mistä muuten olet saanut päähäsi että alkoholiin kuolee suomessa muka 8 ihmistä päivässä. taisit keksiä sen omasta päästäsi niinkuin tuon WHO N mukaan vetämisenkin miksi muuten sotket alkoholin tähän kun kyse on kannabiksesta et kai luule että kertoisin sellaista mikä ei pidä paikkaansa .ei minun tarvitse ruveta valehtelemaan .minähän valehtelisin jos kehuisin että kannabis nuka pelasti aivosyövältä niin tyhmä en ole.""Yhdysvalloissa kannabis-huumeen käyttö on sallittua lääkeaineena. Yksin Montanan osavaltiossa on lääkekannabiksen käyttöluvan saanut 28 000 henkilöä, joista 51 on alaikäisiä.
Yksi Montanan nuorimmista kannabisluvan haltijoista on 2,5-vuotias Cash Hyde.
Poika sairasti aivosyöpää, mutta parantui siitä. Pojan isän Michael Hyden mukaan huumeen käyttö auttoi Cashia voittamaan taistelun syöpää vastaan.
- Uskon, että Cashy on luonamme useista syistä, yksi niistä ovat rukoustemme voima, mutta myös lääkekannabis, jonka uskon auttaneen merkittävästi sairautta vastaan, isä kertoi KPAX Newsin haastattelussa.
Cashin vanhempien mukaan lääkäreiden määräämät lääkkeet saivat lapsen hallusinoimaan ja jopa pysäyttivät tämän sydämen.
Cashin isän mukaan pojan saama lääkekannibis auttoi lapsen kehoa korjaamaan elimiä, joita kemoterapia oli vahingoittanut. Lisäksi se auttoi lapsen ruokahaluun ja nukkumiseen.
Lääkekannabiksen käyttö on varsin uusi keino, eikä esimerkiksi sen vaikutusta lasten aivojen kehittymiseen tiedetä.
Lapsille lääkekannabista ei anneta poltettavassa muodossa vaan esimerkiksi leivonnaisissa, pillereinä tai nesteenä." Lainaus IS 23.2.2011
Mitä olisi tapahtunut lapselle jos sille olisi annettu alkoholia kannabiksen sijaan?
Hahahahaaaa kannabis parantaa jopa syövän ja pelkästään suomessa kuolee joka päivä keskimäärin 8kpl.ihmistä alkoholin takia,siinä mietittävää kannabiksen vastustaja jäkättäjille! "
JA MITÄS TOSSA SANOTAANKAAN?
JA EIKÖS SE J.K.PAASIKIVI SANONUT AIKOINAAN ETTÄ:TOSIASIOIDEN TUNNUSTAMINEN ON VIISAUDEN ALKU .
SINÄ ET TAIDA OLLA IHAN VIISAS?! - dRpePParOnCocaCola
MIG 21 F kirjoitti:
Eikä varmasti pelastanut aivosyövältä ,älä puhu paskaa katsoitko muuten sen kannabis dokumentin tv stä se oli hyvä dokumentti ei siinä mitään puhuttu kannabiksen lääkekäytöstä ,kun sitä ei voi käyttää lääkkeenä ja kannabis aiheuttaa syöpää yhdessä tupakan kanssa joten annapa uhoamisen olla
mistä muuten olet saanut päähäsi että alkoholiin kuolee suomessa muka 8 ihmistä päivässä. taisit keksiä sen omasta päästäsi niinkuin tuon WHO N mukaan vetämisenkin miksi muuten sotket alkoholin tähän kun kyse on kannabiksesta et kai luule että kertoisin sellaista mikä ei pidä paikkaansa .ei minun tarvitse ruveta valehtelemaan .minähän valehtelisin jos kehuisin että kannabis nuka pelasti aivosyövältä niin tyhmä en ole.ihan vitun huono ja säälittävä provo! 3 vuotias alkoholivammautunut lapsesikin tajuaa tuon senkin typerä juopporetku!
- kannabis tekee hyvää
dRpePParOnCocaCola kirjoitti:
ihan vitun huono ja säälittävä provo! 3 vuotias alkoholivammautunut lapsesikin tajuaa tuon senkin typerä juopporetku!
En käytä alkoholia koska se on vaarallista sekä aiheuttaa psykooseja ja onnettomuuksia.
Taitaa vaan sua vituttaa kun jäät häviölle keskustelussa ja viimeeks alat haukkumaan kun kapinen hurtta. - dRpePParOnCocaCola
kannabis tekee hyvää kirjoitti:
En käytä alkoholia koska se on vaarallista sekä aiheuttaa psykooseja ja onnettomuuksia.
Taitaa vaan sua vituttaa kun jäät häviölle keskustelussa ja viimeeks alat haukkumaan kun kapinen hurtta.Kuitenkin olet raskaasti käyttänyt alkoholia koska kirjoituksesihan on täynnä psykoottisuutta ja harhaisuutta.Seuraukset voivat jatkua pitkääkin käytön lopettamisen jälkeen.
Mutta apuakin voit saada esim suomen kannabisyhdistys voisi olla oiva paikka aloittaa sinunkin uusi entistä tuotteliaampi ja hedelmällisempi elämä ilman alkoholia. - MIG 21 F
SELI SEPPO SELITTÄÄ kirjoitti:
""Yhdysvalloissa kannabis-huumeen käyttö on sallittua lääkeaineena. Yksin Montanan osavaltiossa on lääkekannabiksen käyttöluvan saanut 28 000 henkilöä, joista 51 on alaikäisiä.
Yksi Montanan nuorimmista kannabisluvan haltijoista on 2,5-vuotias Cash Hyde.
Poika sairasti aivosyöpää, mutta parantui siitä. Pojan isän Michael Hyden mukaan huumeen käyttö auttoi Cashia voittamaan taistelun syöpää vastaan.
- Uskon, että Cashy on luonamme useista syistä, yksi niistä ovat rukoustemme voima, mutta myös lääkekannabis, jonka uskon auttaneen merkittävästi sairautta vastaan, isä kertoi KPAX Newsin haastattelussa.
Cashin vanhempien mukaan lääkäreiden määräämät lääkkeet saivat lapsen hallusinoimaan ja jopa pysäyttivät tämän sydämen.
Cashin isän mukaan pojan saama lääkekannibis auttoi lapsen kehoa korjaamaan elimiä, joita kemoterapia oli vahingoittanut. Lisäksi se auttoi lapsen ruokahaluun ja nukkumiseen.
Lääkekannabiksen käyttö on varsin uusi keino, eikä esimerkiksi sen vaikutusta lasten aivojen kehittymiseen tiedetä.
Lapsille lääkekannabista ei anneta poltettavassa muodossa vaan esimerkiksi leivonnaisissa, pillereinä tai nesteenä." Lainaus IS 23.2.2011
Mitä olisi tapahtunut lapselle jos sille olisi annettu alkoholia kannabiksen sijaan?
Hahahahaaaa kannabis parantaa jopa syövän ja pelkästään suomessa kuolee joka päivä keskimäärin 8kpl.ihmistä alkoholin takia,siinä mietittävää kannabiksen vastustaja jäkättäjille! "
JA MITÄS TOSSA SANOTAANKAAN?
JA EIKÖS SE J.K.PAASIKIVI SANONUT AIKOINAAN ETTÄ:TOSIASIOIDEN TUNNUSTAMINEN ON VIISAUDEN ALKU .
SINÄ ET TAIDA OLLA IHAN VIISAS?!Paasivi on kuollut ja kuopattu ,uskotko tosissasi että kannabis muka pelasti lapsen aivosyövältä.senkun uskot minä en .Enkä tule uskomaan ei kukaan täysjärkinen määrää lapselle huumausainetta lääkkeksi hyvin keskistty juttu tuo aivosyöpä juttu täytyy vain olla melko tyhmä joka uskoo siihen.minä en usko ikinä moiseen soopaan.mistä te kannabisnarkit olette saaneet päähänne että alkoholiin muka suomessa kuolee 8 ihmistä päivässä olisi kiva tietää .On muuten typerää verrata alkoholia ja kannabista. eikä kukaan lääkäri määräisi lapselle alkoholia että turhaan tuonkin keksit kannabis on vaaraalinen ja sitä EI voi käyttää lääkkeenä nähtiinhän se siitä dokumentista et vain uskatanut katsoa kun itse pelkäät totuutta joka ei ole mieleisesi .Vai kuinka.
- 301371
Kuitenkin olet raskaasti käyttänyt alkoholia koska kirjoituksesihan on täynnä psykoottisuutta ja harhaisuutta.Seuraukset voivat jatkua pitkääkin käytön lopettamisen jälkeen.
Mutta apuakin voit saada esim suomen kannabisyhdistys voisi olla oiva paikka aloittaa sinunkin uusi entistä tuotteliaampi ja hedelmällisempi elämä ilman alkoholia.En käytä kannabista kun se on vaarallista ja aiheutta riippuvuutta jasyöpää tupakan kanssa ja lisäksi se tekee välinpitämättömäksi ja eristäytyneeksi enkä käytä alkohloia kun en ei minun tarvitse pilata terveyttäni ,enkä tupakoi samasta syystä enkä hae apua mistään narkkiyhdistyksestä koska ei minun tarvitse sitäpaitsi kannabiksen lääkekäytöstä ei puhuttu tv ssä olleessa dokumentissa yhtään joten sitä ei voi käyttää lääkkeenä. Sitä paitsi minä olen tyytyväinen nykyiseen eläänni ilman tuota typerää kannabista en tarvitse moista paskaa.
ja nimierkki MIG 21 kirjoittaa täyttä asiaa ,, - 301371
301371 kirjoitti:
En käytä kannabista kun se on vaarallista ja aiheutta riippuvuutta jasyöpää tupakan kanssa ja lisäksi se tekee välinpitämättömäksi ja eristäytyneeksi enkä käytä alkohloia kun en ei minun tarvitse pilata terveyttäni ,enkä tupakoi samasta syystä enkä hae apua mistään narkkiyhdistyksestä koska ei minun tarvitse sitäpaitsi kannabiksen lääkekäytöstä ei puhuttu tv ssä olleessa dokumentissa yhtään joten sitä ei voi käyttää lääkkeenä. Sitä paitsi minä olen tyytyväinen nykyiseen eläänni ilman tuota typerää kannabista en tarvitse moista paskaa.
ja nimierkki MIG 21 kirjoittaa täyttä asiaa ,,Ai niin, unohdin mainita minusta on mukavaa väitellä teidänlaistenne elämsä pilaajien kanssa olette siihen ihan sopivia on kiva väitellä kun vastustaja on sopivasti tyhmä kuten kannabiksen kannattajat.
- BORN TO BE WILD
301371 kirjoitti:
Ai niin, unohdin mainita minusta on mukavaa väitellä teidänlaistenne elämsä pilaajien kanssa olette siihen ihan sopivia on kiva väitellä kun vastustaja on sopivasti tyhmä kuten kannabiksen kannattajat.
Huvinsa kullakin mutta asiaahan kirjoitat 30371 samoin mig 21 .ei missään tapaukseessa kannabista pidä laillistaa .Lisää määrärahoja poliisille ja täydet valtuudet toimia ja lupa käyttää kovia otteita huumerikollisuuden ehkäisyyn jaselvittämiseen niin ja kovempia tuomioita huumerikollisille Esimerkiksi tuo kannabiksen ylistäminen ja kehuminen on rikokseen yllyttämistä melkolailla .
kannabis on humattavasti vaarallisempaa kuin luullaan esimerkiksi moottoripyöräily on huomattavasti turvallisempaa kuin huumeiden kanssa sekoilu . - MIG 21 F
Kuitenkin olet raskaasti käyttänyt alkoholia koska kirjoituksesihan on täynnä psykoottisuutta ja harhaisuutta.Seuraukset voivat jatkua pitkääkin käytön lopettamisen jälkeen.
Mutta apuakin voit saada esim suomen kannabisyhdistys voisi olla oiva paikka aloittaa sinunkin uusi entistä tuotteliaampi ja hedelmällisempi elämä ilman alkoholia.Empä juuri käytä alkoholia joten iskit kirveesi kiveen cocacola mikä se nyt olikaan .Enkä minäkään tupakoi joten mitäs keksit seuraavaksi .Ja jos minulla olisi alkoholiongelma niin en varmasti hakisi apua narkkiyhdistykseltä se on varmaa
että annapa olla se nassuttaminen .en pidä huumeista enkä aio kokeilla enkä halua pilata terveyttäni kannabis nimisellä saastalla.
- SEKAVA GANGSTERI
ei kannabista lailliseksi!menetän muuten yhden parhaista myynti artikkeleistani ja valtiokin saa verotuloja!pidetään se cannabis vaan huumeena heroiinin,kokaiinin ja amfetamiinin kanssa!on helpompi orjuuttaa ja pitää ihmisiä pelossa kun huumeet on kiellettyjä!hahahaaa!
Mä oon kukuis,oon SEKAVA GANGSTERI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193104Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622792Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o642586Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322502Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582058Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181579Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121562- 491549
- 791549
- 571459