Vihdin thaihieronta?

liukkailla kujilla

ONko kukaa käyny hierottavana? Itte käyny stadissa jo pidempään hierottavana, kokovartalohoidonkin saa haluttaessa, entpäs mites vihdissä?

14

9003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sielt löytyy

      Nummelan Pilvenhattarassa joka päivä klo10 >>

      • paljonko maksaa ?

        Sanotaan normaali suihinotto ja perseeseen nainti. Käyttääkö kondomia ?
        Siis ihan kaikkien kanssa ? Miten voi mennä vakuuseen, ettei saa jotain tautia niiltä ?


      • ny kaveri hei
        paljonko maksaa ? kirjoitti:

        Sanotaan normaali suihinotto ja perseeseen nainti. Käyttääkö kondomia ?
        Siis ihan kaikkien kanssa ? Miten voi mennä vakuuseen, ettei saa jotain tautia niiltä ?

        Käytä itse kortsua. Ne taikkuhuorat on satojen äijien kanssa. Et kai meinaa levittää tauteja sivullisiin ihmisiin ? Tosta on tullut tuomioitakin.


      • jotain hinnastoo ?
        paljonko maksaa ? kirjoitti:

        Sanotaan normaali suihinotto ja perseeseen nainti. Käyttääkö kondomia ?
        Siis ihan kaikkien kanssa ? Miten voi mennä vakuuseen, ettei saa jotain tautia niiltä ?

        kiinnostais toi taikkuhuoran persnainti.


      • sampsa vallaton
        jotain hinnastoo ? kirjoitti:

        kiinnostais toi taikkuhuoran persnainti.

        Mua taas suikkari. Jos joku tietäis hintaa...


      • buffalo2212
        sampsa vallaton kirjoitti:

        Mua taas suikkari. Jos joku tietäis hintaa...

        Tasarahalla täysi hoito tunti aikaa ja pari kertaa, jos jaksaa.


    • naiset,boikotoikaa !

      Fiksut naiset, boikotoikaa näitä seksiä äijille myyviä thaihuoraamoja ! Ajakaa vaikka luudalla hutkien ne takaisin Pattayan koneeseen.

      • forgengorgen

        Niitä käyttävät äijätkin pitäis häätää kokonaan Suomesta. Miesten taso
        nousisi heti huomattavasti.


    • karkkila poju

      Saako sieltä toosaaa Voi vittu vihdoinkin hyvä syy lähteä vihtiin!!!kun ei sieltä nirppanokkaset vihtiläiset anna muutakun jyrpää mulle

    • rapu

      niin. mutta kannattaa katsoakin. ei kaikki nais-taikut oo semmosiäkään.

    • Lojomojo

      Kyllä minä jotai niinaa tuuppasin Nummelassa wilpurin veskis.. oli jtn 16-18-vuotias, ja parii muutaki naista.. kortsua käytin koska ei tiedä millaisia taudin kantajia tuolla vihdissä on.

    • nlan kolli

      Jaahas onko siis olemassa toinenkin syy lähteä Kirkonkylälle kuin Vihdin Kino =D

    • thaihieroja
    • Etsivä löytää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe