Vihdin thaihieronta?

liukkailla kujilla

ONko kukaa käyny hierottavana? Itte käyny stadissa jo pidempään hierottavana, kokovartalohoidonkin saa haluttaessa, entpäs mites vihdissä?

14

10416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sielt löytyy

Nummelan Pilvenhattarassa joka päivä klo10 >>

• paljonko maksaa ?

Sanotaan normaali suihinotto ja perseeseen nainti. Käyttääkö kondomia ?
        Siis ihan kaikkien kanssa ? Miten voi mennä vakuuseen, ettei saa jotain tautia niiltä ?

• ny kaveri hei
        paljonko maksaa ? kirjoitti:

Siis ihan kaikkien kanssa ? Miten voi mennä vakuuseen, ettei saa jotain tautia niiltä ?

Käytä itse kortsua. Ne taikkuhuorat on satojen äijien kanssa. Et kai meinaa levittää tauteja sivullisiin ihmisiin ? Tosta on tullut tuomioitakin.

• jotain hinnastoo ?
        paljonko maksaa ? kirjoitti:

kiinnostais toi taikkuhuoran persnainti.

• sampsa vallaton
        jotain hinnastoo ? kirjoitti:

kiinnostais toi taikkuhuoran persnainti.

Mua taas suikkari. Jos joku tietäis hintaa...

• buffalo2212
        sampsa vallaton kirjoitti:

Mua taas suikkari. Jos joku tietäis hintaa...

Tasarahalla täysi hoito tunti aikaa ja pari kertaa, jos jaksaa.

• naiset,boikotoikaa !

Fiksut naiset, boikotoikaa näitä seksiä äijille myyviä thaihuoraamoja ! Ajakaa vaikka luudalla hutkien ne takaisin Pattayan koneeseen.

• forgengorgen

Niitä käyttävät äijätkin pitäis häätää kokonaan Suomesta. Miesten taso
        nousisi heti huomattavasti.

• karkkila poju

Saako sieltä toosaaa Voi vittu vihdoinkin hyvä syy lähteä vihtiin!!!kun ei sieltä nirppanokkaset vihtiläiset anna muutakun jyrpää mulle

• rapu

niin. mutta kannattaa katsoakin. ei kaikki nais-taikut oo semmosiäkään.

• Lojomojo

Kyllä minä jotai niinaa tuuppasin Nummelassa wilpurin veskis.. oli jtn 16-18-vuotias, ja parii muutaki naista.. kortsua käytin koska ei tiedä millaisia taudin kantajia tuolla vihdissä on.

• nlan kolli

Jaahas onko siis olemassa toinenkin syy lähteä Kirkonkylälle kuin Vihdin Kino =D

• thaihieroja
    • Etsivä löytää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      343
      2799
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      65
      2266
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1939
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      1581
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1522
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      69
      1119
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1019
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      255
      936
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      7
      918
    10. 39
      800
    Aihe