ONko kukaa käyny hierottavana? Itte käyny stadissa jo pidempään hierottavana, kokovartalohoidonkin saa haluttaessa, entpäs mites vihdissä?
Vihdin thaihieronta?
14
9388
Vastaukset
- sielt löytyy
Nummelan Pilvenhattarassa joka päivä klo10 >>
- paljonko maksaa ?
Sanotaan normaali suihinotto ja perseeseen nainti. Käyttääkö kondomia ?
Siis ihan kaikkien kanssa ? Miten voi mennä vakuuseen, ettei saa jotain tautia niiltä ? - ny kaveri hei
paljonko maksaa ? kirjoitti:
Siis ihan kaikkien kanssa ? Miten voi mennä vakuuseen, ettei saa jotain tautia niiltä ?Käytä itse kortsua. Ne taikkuhuorat on satojen äijien kanssa. Et kai meinaa levittää tauteja sivullisiin ihmisiin ? Tosta on tullut tuomioitakin.
- jotain hinnastoo ?
paljonko maksaa ? kirjoitti:
Siis ihan kaikkien kanssa ? Miten voi mennä vakuuseen, ettei saa jotain tautia niiltä ?kiinnostais toi taikkuhuoran persnainti.
- sampsa vallaton
jotain hinnastoo ? kirjoitti:
kiinnostais toi taikkuhuoran persnainti.
Mua taas suikkari. Jos joku tietäis hintaa...
- buffalo2212
sampsa vallaton kirjoitti:
Mua taas suikkari. Jos joku tietäis hintaa...
Tasarahalla täysi hoito tunti aikaa ja pari kertaa, jos jaksaa.
- naiset,boikotoikaa !
Fiksut naiset, boikotoikaa näitä seksiä äijille myyviä thaihuoraamoja ! Ajakaa vaikka luudalla hutkien ne takaisin Pattayan koneeseen.
- forgengorgen
Niitä käyttävät äijätkin pitäis häätää kokonaan Suomesta. Miesten taso
nousisi heti huomattavasti.
- karkkila poju
Saako sieltä toosaaa Voi vittu vihdoinkin hyvä syy lähteä vihtiin!!!kun ei sieltä nirppanokkaset vihtiläiset anna muutakun jyrpää mulle
- rapu
niin. mutta kannattaa katsoakin. ei kaikki nais-taikut oo semmosiäkään.
- Lojomojo
Kyllä minä jotai niinaa tuuppasin Nummelassa wilpurin veskis.. oli jtn 16-18-vuotias, ja parii muutaki naista.. kortsua käytin koska ei tiedä millaisia taudin kantajia tuolla vihdissä on.
- nlan kolli
Jaahas onko siis olemassa toinenkin syy lähteä Kirkonkylälle kuin Vihdin Kino =D
- thaihieroja
ette ole tainneet ikinä edes käydä thaihieronnassa? katsokaa tästä:http://www.youtube.com/watch?v=RAWB8ms4XYU
- Etsivä löytää
Normaalejakin / siistejä paikkoja on jos oikeasti etsii:
http://www.k-homespa.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003194635- 162236
- 1942079
- 1071476
- 771363
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57967IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2909Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119834Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59756