Mitä ihmettä tarkoittaa kun minulle tuli kirje jossa ilmoitetaan että irtain omaisuus ulosmitataan..? Miten on mahdollista että asiasta mikä juuri vasta meni ulosottoon (päätös viime kuussa) aletaan repimään mun aatamin aikaista telkkaria jne..? Töihin palaan sairaspäivärahalta vasta ensi vuonna ja tuista ei ulosmittausta voi suorittaa, silti maksoin juuri sen verran kuin pystyin (170) ja niin ajattelin jatkossakin tehdä..
Tuleeko joku nyt kotiini ja rupeaa kiskomaan omaisuutta alas myyntiin..? Minulla ei todellakaan ole mitään myymisen arvoista edes..
Omaisuuden ulosmittaus
5
748
Vastaukset
- ota yhteyttä uo:on
Juuri noin se menee. Vireilletuloilmoitukseen tulee vastata. Kun et vastannut, toimii ulosottomies niinkuin parhaiten näkee asian. Tuolla ulosmittauksella hän varmistaa kiinteän omaisuutesi arvon. Olisit voinut ilmoittaa uo miehelle, ettei sinulla ole varaa maksaa eikä omaisuutta.
Ota nyt heti yhteyttä uo:hon. Jos et vieläkään tee tätä, etkä saavu ulosottovirastoon heidän ilmoittamana ajankohtana on uo:lla oikeus lähettää poliisi hakemaan sinua tai saapua kotiisi tarkistamaan omaisuutesi. - 5+15
Älä pelkä! Ei ne ottaa sulta mitään jollei sulla on jotain todella arvokasta. Multa ei ole otettu mitään, ei edes auto, vaikka velkoja on paljon. Soita sinne, ole asiallinen, kerro tilant. UO ei ole maailmanloppu. Tsemppiä!
- Ollilla
Entäs, jos on ulosotosta velat on siirtynyt takaisin perintään? ja on tehnyt perijän kanssa maksusopimuksen, koskeeko UO mun kesälomarahoihin?
Huomenna pitäis tulla tilille, eikä ainakaan vielä UO ole mitään ilmoittanut.
Ennenkuin nuo siirtyi, niin UO ilmoitti viikkoa ennen veronpalautuksia että rahat menee suoraan sinne. Nyt tilanne on kuitenkin se, että velat siirtyi takaisin perijälle.
Kirjeessä luki, että UO:lla on oikeus mittaa mahdolliset veronpalautukset, mutta esim lomarahoista ei puhuttu mitään.- 2c2c2c
lomarahat on tuloa ja niistä viedään se mikä sillä hetkellä viedään...normaalisti 1/3 eli 600e lomarahoista lähtisi 200e...
oikestaan niitä ei eritellä vaan se lähtee nettotuloista joissa lomarahat on mukana
- ei mene lomarahat
Ulosotto on lopettanut perinnän (varattomuus?) , jolloin se ei enää peri mitään. Ei lomarahoja, ei palkkaa, ei veronpalautuksia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760