Hiestä märkä ja hermoromahduksen partaalla oleva Kataisen suurin uutinen oli tiedotustilaisuudessa se, että Katainen ei tajua luovuttaa hallitustunnustelijan pestiä pätevämmälle henkilölle. Surullista Suomen kansan puolesta.
Katainen ei tajua luovuttaa
9
79
Vastaukset
- stoppi tasaverolle
Ei tullunna Savonpoikasesta pääministeriä,ei
- ,epäilevä tuomas,
Pärjääkö Katainen todella tiukassa paikassa kun tämäkin ottaa näin koville.
Millaisia olivat neuvottelut Kreikan ja portugalin kriiseissä,vai olivatko niin että osoitettiin vain mihin viivalle nimi pitää kirjoittaa! - Mitta on täys
Jos ei s......a älyy lähtee niin kovemmat otteet käyttöön!
- Onnea!
Jyrki on eka joka vie suurimman puolueen oppositioon!
- pyssologi
Puolue oppositioon ja itse Niuvanniemelle hoitoon. Kovin on pää märkänä, kun kusi tulee ulos.
- tosi on
Kokoomus oppositioon.Ei ole pätevää ainesta edes ministereiksi,pelkkiä Natoon haluavia Euroopan oikeiston mielistelijöitä ja öykkäreitä.Nokkava Stubb ei ole suomalaisten asialla.
- Työssä jaksamista
Kataiselle ja pitkää työuraa!
- kuulakalu
Mitä työuraa, osaako se tehdä töitä?
- Valitetavasti
Onnetonta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027