Kiimaista miestä

Nyt heti!

Ulkona paistaa aurinko. Mä laitan horo -korkkarit jalkaan, että näytän mahdollisimman pantavalta ja lähden perse keikkuen tuonne baanalle. Saatan imaista ensimmäisen vastaan kävelevän uroksen pimppaani, jos ette ole varuillanne. Mulla alkoi kiima-aika! Mä meen nyt!! Kaikki rumat äijät menkää sisälle, mutta komeet kadulle heti!

17

999

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mullqvist

mää tuun ja pierasen sun nokkaan jus nyt mahtavan pierun , varo!!

• mies kaduilta.

hah,ei miehet mitään horoi haluu,saa vielä tie s minkä tippurin tai kupan.ei suhun kosketa piiiitkäällä tikullakaan :D

• tumma komee

Lähe tyttö mun mukaan niin pannaan niin että sulta taju lähtee..

• nuorijakaunis

mää voi lähtee..:))

• akalk

Hei,mä voin antaa sulle munaa,paljonko maksaisit?

• mies.

minä menin vahingossa laittamaan tuollasen raskaaksi ja otin vaimoksi. ei kannata.. katu nainen on katu nainen. olkaa pojat varovaisia. muistakaa kumi.

• kiimainen mies
      • :D

Voi elämä! Sinä se olet kyllä naurettava tapaus!! Aina kun täällä palstalla on joku tän tyyppinen aloitus, niin sä laitat oman säpo osoitteen... Ja "pane viestiä"... Sinä et varmaan muuta saakaan "panna" kuin viestiä. Olet ehkä maailman surkein ja naurettavin äijä. :DDDDDDD XDDDDDDDDDDDDDD Varmaan joku vanha ruma velttomunainen roikkuperse.

• Sykiatritoottori
        :D kirjoitti:

Voi elämä! Sinä se olet kyllä naurettava tapaus!! Aina kun täällä palstalla on joku tän tyyppinen aloitus, niin sä laitat oman säpo osoitteen... Ja "pane viestiä"... Sinä et varmaan muuta saakaan "panna" kuin viestiä. Olet ehkä maailman surkein ja naurettavin äijä. :DDDDDDD XDDDDDDDDDDDDDD Varmaan joku vanha ruma velttomunainen roikkuperse.

Deellä ei taida olla helppoa...

• kyssärii
        Sykiatritoottori kirjoitti:

Deellä ei taida olla helppoa...

ootsä joku vanha, vai miten sä et tiedä että toi on hymiö? Sä et varmaan ees tiedä mikä hymiö on ,koska sä oot joku vanha rupinen äijä....eiks niih?

• Yks kundi vaan

Täällä ois komee ja kestävä kolli. Olen kylläkin varattu, mutta kyllä mua lainaksi saa, jos sulla on hyvä puhdas poslari. Missä vain nähdään? :-)

• jfjerjop

vitun horo ootkos kattonu ite peilistä naamaas kannattas tollasen ite mennä sisälle hyi vittu

• Nyt heti!

Buahahahhahaaaaaaa!! Ei vittu, onpas tää kiinnostanut! Mä löysin aivan ihanan kesäkollin jo, että no thanks vaan teille kaikille epätoivosille jotka itteenne tarjootte. Näkisittepä ton jätkän!! Uuh mitkä vatsalihakset!! Mä meen panemaan sitä nyt heti, joten SO LONG SUCKERS!!!!!!!! :D

• Ok

Ok

• jk

mäpierasen sunnnokaan

• suihkuun..

Teksteistä päätellen kirjoittajien keski-ikä 15 v.
      Voi elämänkevät, hankkikaa elämä.
      Surettaa lukea.

• oikea nainen:)

Että osaat olla säälittävä ja epätoivoinen:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      140
      10506
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      40
      4070
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3612
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2664
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1582
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1567
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1428
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1386
    Aihe