Keskustapuoluetta seuraavissa kunnallis tai eduskuntavaaleissa. Olen lopen kyllästynyt näin kolmannenpolvenmaalaisena kokoomuksen jakeskustan aikaansaannoksiin. Meiltä on viety täältä maalta kaikki, terveyskeskukset, koulut ja muut mahdollisuudet normaaliin elämiseen. Ensin lähti pankit sitte posti senjälkeen kaupat. Nyt on ollut koulujenvuoro ja lapsia kuljetetaan taxeilla kahtatuntia päivässä edestakaisen, koulupäivät pitenee jopa paikkapaikoin yli kymmentuntiseksi. Tähän ei kukaan aikuinen omaltakohdaltaan suostuisi. Kokoomuksen kelkassapysyminen tietää keskustan tuhoa, ja jos nytten vielä lähtisi auttamaan JYRKI KATAISTA pääministeriksi se olisi lopunalkua. Sillä kokoomus on ilmoittanut että 100-kuntaa riittää suomeen. Olen täysin vakavissani koska Timo SOINI sanoi vaalikiertueella, nyt on maaseutua ajettu alas 20,tä vuotta, ja näemme mitä se on aiheuttanut maaseudunväestölle, sekä lisännyt kaupunkien onkelmia ja eriarvoistanut kansalaisia. Politiikan on muututtava ja olen samaamieltä.
EN EHKÄ ÄÄNESTÄ
3
<50
Vastaukset
- kauppaan 20,km
Minä en äänestänyt kepua.
- ????????????????????
Mikä on se vaihtoehto että se sadan kunnan tavoite Kokoomuksella ei täyty?
Jäädä oppositioon ja katsella sivusta kun Demarit ja Kokoomus aisan hoitelee?
Äänestää seuraavissa vaaleissa Kokoomusta ja estää näin sen toteutumisen:D?
Kapinointi Keskustaa vastaan?
Siis mikä on se paras vaihtoehto estämään sen sadan kunnan Suomen?
Persuthan ei osaa mennä hallitukseen vaikka sai oikean jytkyvoiton. Luuletko että Persut oppositiosta asian hoitelee:D - 7+16
Keskustalla on tietenkin erittäin vähän tekemistä sen kanssa, että kaupat, pankit ja posti lähtevät maaseudulta. Keskusta ei pysty määräämään pankkeja, kauppoja jne jäämään maaseudulle. Jos pystyisi, niin varmasti tekisi tämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862