Tämä on NIIN väärin!

Mohikaani_27

* Yhden kerran lipsahti, YHDELLE henkilölle, sana jota leahimn käyttää nyt jatkuvasti mua mustamaalatakseen. Ikään kuin olisin sanonut sen joakiselle palstaalaiselle ja ehkä vielä enemmänkin, miksi? Sanoin sen yhden kerran YHDELLE provosoijalle, ja se oli siinä! Pyysin anteeksi, eikä kukaan ole sanonut antaneensa anteeksi, vaikka henkilö oli palstalla, ei hyväksynyt pyyntöäni. Nyt leahimn harva se päivä syyttää mua siitä, vaikka oikeastaan asia ei hänelle kuulu pätkän vertaa. En ole sanonut KOKO suomelle, vaan ainoastaan yhdelle rääväsuulle?
* Mielestäni tämä on epäoikeudettomuutta ja vainoamista tuon yhden sanan takia. Sivulliset haukkuu enemmän kuin hän, kelle sen sanoin. Ja leahimn on hyvksytty asian ylläpitäjäksi, ja riidan lietsojaksi.

37

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain tolkkua...

Sinusta ei kyllä saa mitään selvää.Oletko lääketokkurassa???

• Missä olet anteeksi pyytänyt, etkä nytkään pyytänyt.
      Riitaa haastat ja nimittelet tuossakin aloituksessasi, kuten edellisessäkin.

Sulla on ennenkin ollut niitä "muka-anteeksipyyntöjä" eli pyydät anteeksi, mutta kuitenkin samaan syssyyn kiistät asian ja perään nimittelet.
      Tuollainen "muka-anteeksipyyntö" on sitä kaiken pahinta lajia.

• Miksi sinä otat asiaan kantaa? Eihän tämä asia sua koske? Miksi sä työnnät itsesi joka asiaan, vaikka sulla ei olisi mitään sanottavaa tähänkään asiaan, en ole sinulle sanonut, mitä tuli sanottua, enkä sinulta anteeksi pyytänyt, niin miksi sä olet kuin takiaianen toisten asioissa kiinni ?!

• Mohikaani_27 kirjoitti:

Miksi sinä otat asiaan kantaa? Eihän tämä asia sua koske? Miksi sä työnnät itsesi joka asiaan, vaikka sulla ei olisi mitään sanottavaa tähänkään asiaan, en ole sinulle sanonut, mitä tuli sanottua, enkä sinulta anteeksi pyytänyt, niin miksi sä olet kuin takiaianen toisten asioissa kiinni ?!

"Eihän tämä asia sua koske?"

Sinähän juuri halusit asian kuuluvan minulle ja muille kirjoittajille kun teit siitä julkisen keskustelun avauksen.

Galleriat on yksityisviestejä varten.

Et vastannut esittämääni kysymykseen?

• .........

missä kohtaa nimitellään? En löytänyt sitä. Näin niinkuin asiasta mitään tietämättä.

• tarkkaaja 3

En minäkään ole huomannut että olisit pyytänyt anteeksi. Mutta jos olet
      niin silloin leahimn:in pitäisi olla jo vaiti.
      Mutta miksi olet niin käärmeissäsi tästä asiastasi. Ei ole hyväksyttävää
      että jatkuvasti pilkkaat ja haukut muita kirjoittajia jehovalaisten opin kannattajiksi tai muuta vastaavaa. Etkö ymmärrä että uskonnolliset opit risteävät toisistaan
      ja niissä on samoja oppikäsityksiä. Et tosin ole ainoa joka käyttää uskontoa
      aseena, onhan muitakin ymmärtämättömiä. Pahaa siinä on se että uskontoa käytetään aseena ja jotain tiettyä ihmisryhmää sen kohteena. Ei varmaan ole
      mukavaa luettavaa sekään kun jotkut haukkuvat helluntailaisia ryhmänä.
      Pitäisi mennä itseensä ja miettiä onko rasismi oikein, oli sitten kyse uskonnosta, ihon väristä tms.

• lapinKUksa

Et pyytänyt anteeksi Mohikaani!

• * Miksi lapinkuksa valehtelet, pyysin anteeksi, ja sillä sipuli? Jos et halua sitä viestiäni lukea, vaan jatkaa ikeyttäsi, omapa on asiasi?

• niinpä niin...

Sulta "lipsahtelee" varsin usein, olet palstan rääväsuisin kirjoittaja joka hyökkäilee jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin menemällä toisten kimppuun. Mm. toisen usko non henkilökohtainen asia jota sinun ei tulisi ryhtyä arvioimaan, sen arvioikoon jokin sinua korkeampi.

• jr.lahjomaton

Tässä asiassa ei kysymys ole siitä, kuka on oikeassa, vaan siitä kuka nöyrtyy.

Otan tähän kaksi raamatunpaikkaa.

2. Tim. 3:12
      Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi.

Tai

1. Piet. 4:15-16
      Älköön näet kukaan teistä kärsikö murhaajana tai varkaana tai pahantekijänä tahi sentähden, että sekaantuu hänelle kuulumattomiin; mutta jos hän kärsii kristittynä, älköön hävetkö, vaan ylistäköön sen nimensä tähden Jumalaa.

Uskovan mieli tulee hyvin näkyviin sekä Jeesuksen että Stefanuksen rukouksessa.

Luuk. 23:34
      Mutta Jeesus sanoi: "Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät".

Ap. t. 7:60
      Ja hän laskeutui polvilleen ja huusi suurella äänellä: "Herra, älä lue heille syyksi tätä syntiä!" Ja sen sanottuaan hän nukkui pois.

Neuvon antamaan anteeksi. Näin Raamattu opettaa. Yhdentekevää kuka on oikeassa.

• leahimn(ei kirj.)

Ryhdy "könttäuskovaksi"ja pyydä köntässä anteeksi,
      niinkuin teki aikoinaan pyhä veljesi Eroe.

• ?

Onko Mohikaani pyytänyt sinulta anteeksi?

• Ei ole.

• eenokki24

olisikohan mohikaanissa vaikuttavana se uudestikasteessa saatu henki joka puhuu mohikaanin kautta valheita.
        Julistaen tämän harhaoppisen kautta valheita saadakseen pois uskosta rehelliset ihmiset?
        Tuskin mies tuntee katumustakaan?

• ml213.
        eenokki24 kirjoitti:

olisikohan mohikaanissa vaikuttavana se uudestikasteessa saatu henki joka puhuu mohikaanin kautta valheita.
        Julistaen tämän harhaoppisen kautta valheita saadakseen pois uskosta rehelliset ihmiset?
        Tuskin mies tuntee katumustakaan?

Ihan yleisesti. Jos ihminen suoltaa suustaan tuollaista tekstiä, mitä Mohikaani tekee,- yleisesti, niin tämän ihmisen sydämessä ei ole Pyhää Henkeä.

Pyhässä Hengessä oleva ihminen voi hairahtua tai käyttäytyä sopimattomasti, mutta tämä ihminen ei kertakaikkiaan saa milenrauhaa, jos ei tee parannusta.

Eli,- jos ihminen käyttäytyy sopimattomasti/vastoin Kristuksen mieltä,- pitkäkestoisesti, niin hänen mieltään ohjaa lihallisuus. Minä itse/turmeltuneen ihmisen mieli.
        Niin, on yks hailee puhuuko ihminen kielillä vai ei tai onko helluntalaisittan täyttynyt Pyhällä Henghellä tai ei. Pyhä Henki ei kertakaikkiaan anna ihmisen rauhassa tehdä syntiä. Tuohon asiaan perustuu se Pyhän Hengen kasvatukseen ohjaava voima ja tekijä.

Ihminen joko muuttuu tai sitten suuttuu ja siten luopuu uskosta Jeesuksen opetuksiin/Jeesukseen.

"Vanhurskasten polku on kuin aamurusko, joka kirkastuu kirkastumistaan sydän päivään saakka".
        PS.
        Vain vanhurskasten.

• Sanan saattaja

Leahimn etkö hyväksy anteeksi pyyntöä mitä Mohikaani esittää.
        Tiedätkö se, joka ei anna anteeksi hänellekään ei aneta anteeksi.
        Mohikaani on nöyrä moni ei tällä palastalla nöyry pyytämään anteeksi kataokaa esimerkkiä Mohikaanista juuri hänen kaltaisistaan löytyy oikea Jumalan kunnioitus.
        Virheitä tekee monet mutta ei oikaise sitä silloin, kun Rakkauden Herra sitä vaikuttaa.
        Monen sydän on kylmennyt Jumalan rakkaudelle ja Sanalle kuinka monen pitäisikään mennä Jeesuksen eteen ja tehdä parannus.

• Epatto oot

Väärinhän se on, että saat jatkaa täällä vuodesta toiseen muitten haukkumista ja silkkaa terroria! Olet ilkein tuntemani ihminen, ja luulet kaiken lisäksi olevasi oikeassa. Vihaat islamilaisia, vihaat katolisia, vihaat homoja, vihaat kaikkea mahdollista sinulle vierasta, kaikkein eniten tunnut vihaavan totuutta omista tekemisistäsi. Olet pahan asialla, etkä siksi näe malkaa omassa, valheen vääristämässä silmässäsi.

Olet haukkunut niin monia täällä, että avauksesi on surkmuhupaisa. Otan osaa vaimoparkasi suruun, kun joutuu tuollaista pissipäätä kattelemaan. Meidän sentään ei tarvitse avauksiasi lukea - kuten en enää tämän jälkeen teekään.

• leahimn(ei kirj.)

On se jotenkin kamalaa kun ihminen elää
      siinä uskossa että itse on täydellinen.
      Onko se tosiaankin niin vaikeata"tuhlata"sanaa anteeksi,esimerkiksi.

Toisille on.
      En itsekään ole puhdas pulmunen,enkä mitenkään kiltti.
      Varsinkaan sellaiselle henkilölle joka valehtelee.
      Valehtelee uskoon nojaten.

Minä olen nainen ja hän mies.
      Ja hänen mukaansa nainen on se heikko astia.
      Eikö naista sitten voisi käsitellä hellemmin kuin isoa miestä,
      jolla on vuosikymmenten kokemus hellareista ja uskosta.

Minä tunnustan huonouteni.
      Mutta en kadu yhtään terävää sanaa,mitä kirjoittanut olen.
      Ei tästä enempää ettei joku sano TAAS että hurskastelen.
      MIKSI uskovainen ei löydä malkaa OMASTA silmästään.

Eikö se jumalan rauha,mikä siellä sydämessä OIKEASTI on,
      jo varoita sanomasta sellaista sanaa kuin:Turpas kiinni.Tai sormesi ovat siellä itsessään".
      Näin lausuupi teidän suuresti arvostamanne herra ja hidalgo Mohikaani!

Tuo tuollainen tarttuu muihinkin!

• huoneenhaltija

leahimn

"Moni viskoo sanoja kuin miekan pistoja, mutta viisasten kieli on lääke."
      "Älä anna pahan itseäsi voittaa, vaan voita sinä paha hyvällä."

Näytä sinä hyvää esimerkkiä meille muille, jotta tietäisimme, mikä on soveliasta. Kun teet niin, sanoo meidän Herramme sinulle kerran:
      "Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Tule Herrasi iloon! ".

Anteeksipyyntöä ei kannata odottaa eikä pidä missään tapauksessa vaatia.
      On vain annettava anteeksi. Se on Herran tahto kaikkiin nähden.
      Jumalan tahdon toteutuminen elämässämme on ainoa todella tärkeä asia.
      Jumalan tahto on, että tulemme tuntemaan Hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen. Hänen tuntemisensa auttaa antamaan anteeksi - vainoajillekin.

Mohikaani_27

Sinulle sanon, että ei kannata itkeä koettuja vääryyksiä, jos nyt olet ylipäänsä vääryyttä kärsinytkään. Kaikki me joudumme joskus kestämään vääryyttä.
      Vääryys ei ole koskaan ansaittua, mutta voimme joutua piestyiksi myös tekojemme tähden. Siinä ei ole mitään kiitettävää.

1. Piet. 2:20
      Sillä mitä kiitettävää siinä on, jos te olette kärsivällisiä silloin, kun teitä syntienne tähden piestään? Mutta jos olette kärsivällisiä, kun hyvien tekojenne tähden saatte kärsiä, niin se on Jumalan armoa.
      1.Tim.1:14
      Meidän Herramme armo on ollut yltäkylläinen, samoin se usko ja rakkaus, jonka Kristus Jeesus saa aikaan.

Koeta muuttaa tyylisi vähemmän provosoivaksi ja enemmän toisia kunnioittavaksi. Sinulla on kova halu voittaa väittelyissä ja olla oikeassa.
      Pyri pitämään halusi aisoissa. Lihallisissa taisteluissa saadut voitot koituvat aina tappioiksi eli ovat ns. Pyrrhoksen voittoja.
      Lue sinäkin sellaiset voitot Paavalin tavoin tappioiksi - Kristuksen tähden.

1.Tim.1:12
      Minä kiitän Herraamme Kristusta Jeesusta, joka on antanut minulle voimaa. Kiitän häntä siitä, että hän katsoi minut luotettavaksi ja otti minut palvelukseensa.

Kiitos Jumalan armosta!

• leahimn(ei kirj.)

Kiitos nim.Huoneenhaltija!Kiitos paljon.
      harvoin saa lukea kaltaistasi tekstiä.
      Mutta valitettavasti minä en peräänny.
      Olen pahoillani mutta siksi,että edes joku uskova puhuisi totta!

Se joka opettaa,ei saa sanoa rumia sanoja,vai saako?
      Se opettaja jokja alentaa toisen LUOJAN LUOMAN ,ihmisen,niinkuin hänkin.
      Voi toista arvostella.
      Mies,herran armoitettu sanoo:Turpas kiinni.Ja sormes on siellä jossain.
      Onko oikein.???????

Menetin luottamuseni aikoinaan hellareihin.Nyt vaan kysyn......
      Olen sanonut,että olen syntinen ja huono ihmisenä.
      En täytä niitä vaatimuksia mitä TE täytätte.
      En niitä normeja mikä uskovalla tarvitsee olla.

En ole kuitenkaan NIIN katkera,kun tekstini antavat ymmärtää,enkä tarkoita pahaa....
      Mohikaanin kohdalla..hän opettaa muita,miksi siis ei ole nöyrä....?
      Minä olen nöyrä omalla tavallani...

Minun ystäväni lapsen murhasi hellari.
      Ei pyytänyt anteeksi surun murtamalta perheeltä.
      Jatkaa elämäänsä edelleen,koska Jumala kuulemma antoi anteeksi.
      Jatkaa saarnaamista edelleen nöyrtymättä.Miksi.????

En saa vastausta varmaankaan koskaan.Mutta tuo kaikki kaivertaa............
      Toivon sinulle ja muillekin hyvää kesää.
      Enkä lopeta kirjoitteluani,kunnes totuus tuleepi esiin.

T.leahimn.

• Jisreel

En yleensä sekaannu riitoihin, enkä tee sitä nytkään.
        Tuo mitä sanoit herätti kuitenkin todella suuren kiinostuksen.
        Kuka helluntailainen on murhannut ystäväsi lapsen ja silti jatkaa saarnaamista.
        Syytös on todella raskas ketä hyvään kohtaan, että joku on tehnyt murhan eikä jää siitä kiinni vaan jatkaa entistä elämää.
        Kuinka voit tietää varmasti tämän henkilön tehneen murhan, mutta poliisi ei tiedä.
        Kuka on tuo saarnaaja joka on syyllistynyt murhaan. Sana "jatkaa saarnaamista" osoittaa hänen olleen saarnaaja jo murhan tehdessään.
        Voisitko selventää, olisitko hyvä.

• leahimn(ei kirj.)
        Jisreel kirjoitti:

Syytös on todella raskas ketä hyvään kohtaan, että joku on tehnyt murhan eikä jää siitä kiinni vaan jatkaa entistä elämää.
        Kuinka voit tietää varmasti tämän henkilön tehneen murhan, mutta poliisi ei tiedä.
        Kuka on tuo saarnaaja joka on syyllistynyt murhaan. Sana "jatkaa saarnaamista" osoittaa hänen olleen saarnaaja jo murhan tehdessään.

On tehnyt parannuksen kys.ihminen ja saanut kait anteeksi tekonsa.
        En tästä enempää mainitse.
        Ylläpito on kieltänyt nimen mainitsemisen.

• Jisreel
        leahimn(ei kirj.) kirjoitti:

On tehnyt parannuksen kys.ihminen ja saanut kait anteeksi tekonsa.
        En tästä enempää mainitse.
        Ylläpito on kieltänyt nimen mainitsemisen.

Murhaa ei soviteta Suomessa tekemällä parannusta ja saamalla anteeksi. Murhatun omaiset eivät voi päättää mitään asiassa. Se on aina yleisen syyttäjän juttuja.
        Meillä on useita selvittämättömiä henkirikoksia ja murha ei vanhene ikinä. Poliisille selvittämätön murha on aina avoin juttu.
        Lähetin kopion kirjoituksestasi poliisin vihjesivulle. Voit olla 100% varma että sinuun otetaan heiltä yhteyttä jos arvelevat sanoissasi olevan edes pientä hiventä perää.
        Henkilötietosi he kyllä saavat helposti selville, koska henkirikostutkinnassa operaattori ei voi olla ilmoittamatta kaikkia tietojaan.
        Jos heidän tietojensa mukaan sinä olet henkilö jonka puheita ei voi ottaa vakavasti niin ehkä eivät ota yhteyttä. Kuitenkin murhatutkimuksissa yleensä pienikin vihje kelpaa.
        Jos pelkäät todistamista niin kerro se kuulusteluissa. ei se silti mistään vapauta.
        Hyvää kesänjatkoa.

• Chincillaturkki
        Jisreel kirjoitti:

Murhaa ei soviteta Suomessa tekemällä parannusta ja saamalla anteeksi. Murhatun omaiset eivät voi päättää mitään asiassa. Se on aina yleisen syyttäjän juttuja.
        Meillä on useita selvittämättömiä henkirikoksia ja murha ei vanhene ikinä. Poliisille selvittämätön murha on aina avoin juttu.
        Lähetin kopion kirjoituksestasi poliisin vihjesivulle. Voit olla 100% varma että sinuun otetaan heiltä yhteyttä jos arvelevat sanoissasi olevan edes pientä hiventä perää.
        Henkilötietosi he kyllä saavat helposti selville, koska henkirikostutkinnassa operaattori ei voi olla ilmoittamatta kaikkia tietojaan.
        Jos heidän tietojensa mukaan sinä olet henkilö jonka puheita ei voi ottaa vakavasti niin ehkä eivät ota yhteyttä. Kuitenkin murhatutkimuksissa yleensä pienikin vihje kelpaa.
        Jos pelkäät todistamista niin kerro se kuulusteluissa. ei se silti mistään vapauta.
        Hyvää kesänjatkoa.

Minä tein ilmoituksen myös. Jotain rajaa valheillakin pitä olla niin että istukoon poliisikamarilla oikomassa niitä.

• Chincillaturkki kirjoitti:

Minä tein ilmoituksen myös. Jotain rajaa valheillakin pitä olla niin että istukoon poliisikamarilla oikomassa niitä.

Ymmärsit tahallasi väärin kirjoitukseni!
        Mutta kultistihan saa tehdä mitä tahtoo.
        Kultisti osaa ainakin uhkailla!

Minulle kuules on ihan sama minne ilmoitit ja mitä!
        Heko,kyllä naurattaa....:=)))

• Mitä järkeä on
        leahimn kirjoitti:

olla palstalla jos ei ole muuta asiaa, kuin riidellä ja ivata ?
        Sinun, Leahim, kannattaisi varmastikin pysyä poissa täältä
        niin ei tulisi turhaa mielipahaa muille, eikä itsellesi.

• Jisreel
        leahimn kirjoitti:

Kuulehan Leahim!

Näin sinä kirjoitit.

"Minun ystäväni lapsen murhasi hellari.
        Ei pyytänyt anteeksi surun murtamalta perheeltä.
        Jatkaa elämäänsä edelleen,koska Jumala kuulemma antoi anteeksi.
        Jatkaa saarnaamista edelleen nöyrtymättä.Miksi.????"

Mitä tässä on väärin käsittämistä. Jos sanot jonkun murhanneen toisen lapsen ja perhe on surun murtama.
        Vai tarkoitiko vastauksellasi tuota Chinchillaturkkia. Tunnetko hänet kun sanoit kultistiksi?

Ilmoitukseeni on vastattu ja kiitetty ilmoituksesta, sillä tein sen oikealla nimelläni ja sähköpostiosoitteellani.

• ???
        Jisreel kirjoitti:

Missä sanotaan etteikö väitetty tekijä olisi suorittanut maalllista tuomiotaan? Mainitaan vain hänen saaneen tekonsa anteeksi ja olevan jonkinlainen "saarnaaja", eli evankelista. Luetun ymmärtämisessä vikaa?

• ---

Eikö kannattaisi ilmoittautua poliisille tai kirjoittaa vaikkapa Hesariin, jotta totuus(?) löytyy. Kuinka luulet täältä ketään murhaajia löytäväsi tai jotain totuutta, kun meitä on täällä vain kourallinen kirjoittajia?

• taas opettamassa

Mohikaani!!! Missä sinun anteeksipyytämisesi ja nöyrtymisesi on? Kukaan ei ole niitä nähnyt, joten et ole pyytänyt anteeksi ja nöyrtynyt! Vaellat vaan oman jääräpäisyytesi tiellä! Kuvittelet vain, että kun olet kerran uskoon tullut, niin kuin menestysteologit opettavat: "Kerran pelastettu - aina pelastettu". Kiistät kyllä sen, mutta todellisuudessa olet juuri tuollainen menestysteologian kannattaja. Niin sinulla mielestäsi on oikeus ja lupa kaikenlaseen mollaamiseen, valehteluun, vihaan, katkeruuteen, kaunaisuuteen, toisten loukkamiseen ja kaikenlaisen töryn kirjoittamiseen ja suoltamiseen.

Näinhän ei asia ole! Jos on kerran uskossa, niin pyrkii vaeltamaan uskossa niin, että ei ketään loukkaa sanoin ja teoin. Ja jos on langennut tekemään noita tekoja niin on hetimmiten pyydettävä anteeksi, tehtävä parannus ja lopettetava sellaisten tekojen tekeminen. Siis pyydäpä nyt anteeksi kerrankin julkisesti kaikilta niiltä joita olet tavalla tai toisella loukannut (eritoten pekulta ja leahimiltä), sitten mene Jeesuksen luo ja pyydä annteeksiantoa ja veren pesoa Häneltä. Ellet näin tee, niin sinun uskosi on täysin turhaa, riivaajatkin uskovat ja vapisevat! Raamatun selkeä tie on se, että synnit - myöskin kielenalueen ja mielenalueen synnit - on tunnustetava, hyljättävä ja tehtävä parannus kaikista synneistä. Synnit tunnolla ja niitä hellimällä ei taivaan maahan ole mitään asiaa! Vain sen minkä valo paljastaa sen veri puhdistaa!

Koeta jo uskoa tämä. Älä siis luota siihen, että olet joskus vuosikymmeniä sitten tehnyt ratkaisusi! Tulee olla myöskin kuuliainen Herran Sanalle ja toimia sen mukaan! Tuollaisella vihan ja katkeruuden kylvölläsi et aiheuta mitään muuta kuin hallaa Jumalan valtakunnan työlle. Muista, että nyt on mahdollisuus tehdä täydellinen parannus elämässä. Kun Jeesus tulee hakemaan omansa tai täältä poistutaan kuoleman kautta, niin sen jälkeen ei ole enää mahdollisuutta tehdä parannusta. Silloin on osansa valinnut. Eikä auta se, että sanoo Jeesukselle,että sillion ja silloin tulin Sinun tykösi. Jos elää tahallisessa synnissä, olipa synnin teko ja harjoittaminen minkälaatusita tahansa, niin Jeesus sanoo silloin surullisena; "Mene pois tyköäni, minä en tunne sinua!" Siis tänä päivänä kun kuulet Hänen äänensä älä enää paaduta sydäntäsi, vaan tee täytä totta elämässäsi ja ala kirvoitella uskossa eteen päin!

Me olemme Herran kieje uskosta osattomien keskudessa. He lukevat tätä kirjettä. Harva lukee Raamattua. Jos tämä kirje on täynnä törkyä ja saataa, niin eipä sen kirjeen sisällöllä ole paljonkaan arvoa! Ainoastaan varoittavana esimerkkinä sillä on käyttöä! Sehän selvästi varoittaa ihmisiä siitä, millainen uskovaisen ei saa ja tule olla!

• Tuo kehoitus sopii

useammalle muullekin tällä palstalla, kuin vain Mohikaanille.

Huomaan sinun "taas opettamassa" olevan jälleen VAIN ja
      AINOASTAAN kommentoimassa Mohikaanin kirjoituksiin.

• taas opettamassa

En ole vain ja ainoastaan kohdistanut kommentoimistani Mohikaaniin. Jos luet muittenkin aloituksia niin toki huomaat sen! Joten se siitä! Totta kai kaikki voimme ottaa vaarin noista mitä olen kirjottanut kehoitukseksi ja parannuksen tekemiseksi, siis minä itsekin! en ole täydellinen, mutta minun Mestarini on ja Hän tahtoo kaikkien ihmisten pelastuvan ja tekevän täyttä totta elämässään. Joskus voi tulla lankeemuksiakin, mutta slloin on tärkeää mennä heti Jeesuksen luokse pyytämään anteeksiantoa ja jos on loukannut toista, niin myöskin pyydettävä sellaiselta henkilöltä anteeksi. Sitten on hyljättävä myöskin teot, eikä enää niissä saa jatkaa! Joka tapauksessa siunausta sinullekin ja oikein hyvöää ja lämmintä kesää!

• leahimn(ei kirj.)

Kys.asianomistaja on suorittanut rikoksensa suomen lain mukaan!
      Paskaako siitä kellekkään ilmoittamista on.Tyhmääkin tyhmempi juttu!

• Jisreel

Tuliko kiire yrittää selitellä valheita.
        Sen asian jatkokäsittelyä ei kuitenkaan enää ratkaista täällä palstalla. Siitä päättävät tahot jotka tutkivat rikoksia.
        Helluntaiheträtyksessä EI OLE yhtään saarnaajaa eikä evankelistaa joka olisi ollessaa saarnaaja tai evankelista tehnyt lapsen murhan. Sitten vielä jatkaisi entisessä tehtävässä.
        Miksi piti lähteä noin raskaiden valheiden tielle?
        Kaikkea tuo hellunntailaisviha teettääkin.
        Mielenkiintoista kumpi soittaa ensin ovikelloasi, paikallinen poliisi vai rikospoliisi, vai toteavatko sinut henkilöksi jonka puheissa ei ole järjen hiventä.
        Muista käydä uimassa niin pääsi viilenee.

• no huh huh
        Jisreel kirjoitti:

Tuliko kiire yrittää selitellä valheita.
        Sen asian jatkokäsittelyä ei kuitenkaan enää ratkaista täällä palstalla. Siitä päättävät tahot jotka tutkivat rikoksia.
        Helluntaiheträtyksessä EI OLE yhtään saarnaajaa eikä evankelistaa joka olisi ollessaa saarnaaja tai evankelista tehnyt lapsen murhan. Sitten vielä jatkaisi entisessä tehtävässä.
        Miksi piti lähteä noin raskaiden valheiden tielle?
        Kaikkea tuo hellunntailaisviha teettääkin.
        Mielenkiintoista kumpi soittaa ensin ovikelloasi, paikallinen poliisi vai rikospoliisi, vai toteavatko sinut henkilöksi jonka puheissa ei ole järjen hiventä.
        Muista käydä uimassa niin pääsi viilenee.

"Helluntaiheträtyksessä EI OLE yhtään saarnaajaa eikä evankelistaa joka olisi ollessaa saarnaaja tai evankelista tehnyt lapsen murhan. Sitten vielä jatkaisi entisessä tehtävässä."

Tajuatko yhtään lukemaasi? Missä näin väitetään? Sanotaan vain, että ko. henkilö on tehnyt parannuksen ja on evankelista.

Missään ei myöskään väitetä, etteikö hän olisi saanut teostaan maallista rangaistusta ja sitä sovittanut.

Itse väännät tekstejä halujesi mukaan ja väität niissä sanotun sellaista mitä niissä ei sanota.

Copy/pastea nyt tähän missä väitetään mitä sinä väität?

elista tappoi myymälän vartijan joka otti hänet kiinni myymälävarkaudesta mutta sinä varmasti kiistätä tai lopeta typerä jankkaamisesi.

• hilipatipippanvaan
        no huh huh kirjoitti:

"Helluntaiheträtyksessä EI OLE yhtään saarnaajaa eikä evankelistaa joka olisi ollessaa saarnaaja tai evankelista tehnyt lapsen murhan. Sitten vielä jatkaisi entisessä tehtävässä."

Tajuatko yhtään lukemaasi? Missä näin väitetään? Sanotaan vain, että ko. henkilö on tehnyt parannuksen ja on evankelista.

Missään ei myöskään väitetä, etteikö hän olisi saanut teostaan maallista rangaistusta ja sitä sovittanut.

Itse väännät tekstejä halujesi mukaan ja väität niissä sanotun sellaista mitä niissä ei sanota.

Copy/pastea nyt tähän missä väitetään mitä sinä väität?

elista tappoi myymälän vartijan joka otti hänet kiinni myymälävarkaudesta mutta sinä varmasti kiistätä tai lopeta typerä jankkaamisesi.

kato leahim on tooosi peloissaan kun tuli lohkaistua liian paksu juttu. älä nyt aivan suonias revi. yrität kiertää sanonees mitä sanot, tuo viimoen lausees oli aivan täys mölö, ei ollu evankelista tuo jätkä josta kirjotit, oli joskus ollu helluntaissa ja eronnu vuosia aikasemmin eikä ole nykyjäänkään, laiton mäkin joukon jatkona sun paljastukses poliisille

• Hillitse itsesi !

Miksi vastata noin ilkeämielisesti ?

Totta on, että uskoon tulee niin murhaajia, kuin muita syntisiä.
      Se, että joku on tehnyt joskus jotain ja sitten saanut kutsun
      Jumalan armosta Hänen yhteyteensä, on Hänet puhdistettu
      ja armahdettu niin, että Hänestä on tullut uusi luomus ja
      Jumalan suunnitelma hänen kohdallaan on päässyt
      tapahtumaan.

Leahimin kannattaisi muistaa, että kukin meistä tekee tiliä
      omista teoistaan kerran Jumalan edessä ja sinulla olisi
      parannuksen paikka tuossa herjaamisessasi, jota harrastat
      tällä palstalla helluntailaisia kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4293
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      969
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe