Oletko henkinen mies?

Ikuinen etsijä

Etsin kumppania jonka kanssa voisi keskustella mielenkiintoisista aiheista, pitkälti nimenomaan ideologisista eli näistä ns. henkisistä (typerähkö sana mutta parempaakaan en keksi). Olen rampannut kaikki deittisaitit läpi ja mistään en ole löytänyt ketään sopivaa miestä, ja jos ilmoitukseensa laittaa edes että harrastaa astrologiaa, niin sen jälkeen vältetään kuin ruttotautista. Täytyyhän Tampereen seudulla olla kuitenkin "alan" miehiä kun kerta luentojakin edelleen pidetään... Olen itse 40 risat, hoikka nainen Tampereen vieruskunnasta. Ikä- ja näkömieltymyksiä miehen suhteen minulla ON, mutta niistä toiste jos kukaan ottaa yhteyttä. Jos mikään näistä seuraavista kolahtaa niin laita postia:

Teosofia, antroposofia, joku muu sofia, gnostilaisuus, hermeettisyys, alkemia, Kabbala, okkultismi, rajatieteet, astrologia, jumalastronautit eli ancient astronauts, vaihtoehtohistoria eli controversial history (paljon kirjoja engl.kielellä), Atlantis, reinkarnaatio, mytologia, esihistoria, lucid dreaming eli tietoinen unennäkö, Buddha, Castaneda, Gurdjieff, Joan Grant, Elisabeth Haich, Edgar Cayce, J. Krishnamurti, Paul Brunton, Zecharia Sitchin, Graham Hancock...

Ja jos ei tuossa ei ollut vielä kaikki niin mietitään lisää. Ja kerro toki omista kiinnostuksenkohteistasi jotka menevät balttiarallaa samaan kategoriaan.

Osoitteeni (yhdistä osat): yleisosoite @ hotmail . com

En vastaa tähän ketjuun, en varsinkaan niille jotka tulevat saarnaamaan että ei tämä ole seuranhakua varten. Todellakin olen jo kaikkialta etsinyt ja tyhjän saanut, enkä tiedä mitään omaa saittia henkisen kumppanin etsijöille.

Erityisesti kaipailen mahdollisuutta viettää aikaa luonnossa miehen kanssa joka on samalla aaltopituudella kanssani. Koska olen puhelias luonne, niin eiköhän ne jutut jossain vaiheessa em. aiheisiin käänny kuitenkin.

15

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikuinen etsijä

Eräs vastasi mutta ei sitten jäänyt odottamaan minun postiani vaan oli sulkenut oman postinsa - tai ainakin oletan näin kun postini palautuu failurena... Iskikö nettiparanoia?

Olen ihan oikea ihminen ja oikeasti näistä jutuista kiinnostunut, pelko pois!

• ideoija

Tuli vaan mieleen. Sinulle voisi sopia harrastukseksi esim. Pirkanmaan Henkinen Kehitys Ry ja vastaavat paikat, lisäksi kun googlaat "yhdistys tampere" (tai muu paikkakunta) tai "yhdistys (aihealue, vaikka kabbala tai rajatieto)" niin sitä kautta voi tulla erilaisia tuloksia. -Joskus tuli googlaamalla lista paikoista yhdistyksistä joissa oli myös henkisiä juttuja ja muuta suomessa. Hengen ja tiedon messutkin sopisi kaiketi. Sopivan seuran (harrastuskaverit kenties) kanssa ehkä päätyisit enemmän sellaisiin paikkoihin joista voi löytää samanhenkisiä enemmän. Äitimaa messut tuli nyt mieleen kanssa, asrto.fi:n asrtofoorumi ja rajatiedon seminaarit(?). Ehkä on erilaisia aiheen ja yhdistysten nettisivuja, joihin on koottu tietoa tapahtumista ja yhdistyksistä lisää. Jos ei Tampereen kokoisesta löydy kumppania, muu maa ja isompi Uusimaa.

Lisäksi on lehtiä mistä voi saada lisäinfoa ajankohtaisista tapahtumista ja muusta. Ultrapäivät taitaa olla kesällä? Googlailepa vielä lisää ja kysele. Itse en harrasta juurikaan näitä, mutta tuli mieleen kun on törmännyt näihin. Voihan sitä muuallakin tavata sopivan ihmisen, jos on mahdollisuus mennä eri paikkoihin. Kuitenkin asia on niin, että näissäkin harrastajissa on varmasti normi tyyppejä (inhimillisine piirteineen) ja sielläkin voi kaiketi pettyä samanlailla kuin muualla. Katso siis kestäänkö niitä harrastava myös tosielämää eikä elä pelkästään henkimaailman jutuissa 24h/7. Liika on liikaa, sopiva annos parempi. Ja uskonne saattavat kuitenkin erota toisistaan radikaalisti, vaikka kiinnostuksena olisi samat aiheet.

Kesällä voi mennä eri tapahtumiin, messuille, juhannusjuhliin tai olla ulkona alkuillasta (ellei sitten joskus ihan baari kiinnosta tai tanssit), jos on aikaa tai rahaa. Siellä missä on ihmisiä, ja sopivan oloisia. Astrologiapalsta lienee jossain täällä. Ilmojen viiletessä ihmisiä löytää urheiluharrastuksista, tai sisätiloista. Osa eko/luonto tyypeistä harrastaa näitä rajatiedon ja mystiikan juttuja myös. Hyvää kesää.

• Ikuinen etsijä

Eipä ole oikein varaa rampata kaikenmaailman tapahtumissa. Joskus nuorempana tuli käytyä jokusella luennolla, ja enimmäkseen ne olivat sitä että joku heitteli piirtoheitinkalvoja esille missä oli kaikenlaista juttua ja kaaviota jostain uusimmasta kirjasta. Niitä kirjojahan voi lukea kotonaankin. Ja näissä seuroissa on enimmäkseen keski-ikäisiä naisia, ja minä etsin kyllä ihan miestä kumppaniksi...

Tällaisten palstan puitteissa tuskin pystyn tähän ketjuun osallistuneille ilmaisemaan missä mennään oman uskoni kanssa, mutta voin kyllä vakuuttaa etten usko kaikkeen mahdolliseen. Asioista kiinnostuminen on vähän eri asia kuin uskominen.

POSTIA SAA EDELLEEN LAITTAA. Ja mielellään sellaiselta joka olisi oikeasti kiinnostunut sanomaan muutakin kuin vain ettei usko siihen, tähän ja tuohon. Eihän koko ilmoituksessani ole mitään järkeä jos se houkuttaa vain skeptikoita ja materialisteja.

• korjaus

"asrtofoorumi" tarkoitin astrofoorumia. Ja sekin kannattaa miettiä minkätyyppistä miestä etsii, koska rajatiedon harrastaja ei esim. pakosti ole insinöörityyppinen, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

• wertygf

Aika harva kokee järkeväksi keskustella noinkin turhanpäiväisestä asiasta. En tosin kaikkia termejä tunnistanut enkä jaksa alkaa googlettamaan, mutta jokin olemassaolon pohtiminen on ehkä suurinta ajanhukkaa, koska lopputulokseen ei päästä koskaan.

Itse kierrän sellaiset haahuilijat kaukaa, koska tuollainen keskustelu on alkanu olemaan minusta kuolettavan tylsää 16 ikävuoden jälkeen. Tähtien asento vaikuttaa johonkin jossain, mutta ei todellakaan siten kuin jossain kirjoissa lukee (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta).

Yhä useampi älykäs ihminen on ateisti, joka sivuuttaa välittömästi kaikki huuhaat.

Suosittelisin sinullekkin maailmankuvasi laajentamista jos et ole sitä vielä tehnyt. Eli jätä satujen mysteerinen maailma vähemmäksi ja keskity elämään nyt. Saat ainakin enemmän seuraa kuin nyt jos et mitään muuta.

• taas tätä

Ei se ole kaikille turhanpäiväistä. Miksi ateisteja aina vaivaa jos joku uskoo johonkin omalla tavallaan. Suvaitsevuus tuntuu olevan kaukana! Se mitä sinä kutsut "saduksi", voi olla tärkein tai tärkeä asia elämässä toisille.

Uskojakin on yhtä monia kuin ihmisiä! Eivätkä kaikki ole mitään kiihkouskovia tai poikkea ihmisinä muista, mitä uskoihin tulee.

"Yhä useampi älykäs ihminen on ateisti, joka sivuuttaa välittömästi kaikki huuhaat."
        Niinhän sinä luulet.

• qwertyuiii
        taas tätä kirjoitti:

Ei se ole kaikille turhanpäiväistä. Miksi ateisteja aina vaivaa jos joku uskoo johonkin omalla tavallaan. Suvaitsevuus tuntuu olevan kaukana! Se mitä sinä kutsut "saduksi", voi olla tärkein tai tärkeä asia elämässä toisille.

Uskojakin on yhtä monia kuin ihmisiä! Eivätkä kaikki ole mitään kiihkouskovia tai poikkea ihmisinä muista, mitä uskoihin tulee.

"Yhä useampi älykäs ihminen on ateisti, joka sivuuttaa välittömästi kaikki huuhaat."
        Niinhän sinä luulet.

Se nyt vain ei ole kovin loogista, että uskoo johonkin josta ei ole mitään todisteita. Se on oikeastaan ihan sama asia uskonko oma keksimääni hirviöön vai jumalaan, molemmista on yhtä paljon todisteita.

En pidä muiden uskosta siitä syystä, että mielestäni on häiritsevää jos joku ihminen uskoo. Tunne on sama kuin olisit tekemisissä ihmisen kanssa, joka väittää päivästä toiseen nähneensä ufoja takapihallaan.Tästä eipämielyttävästä asetelmasta johtuen en ole mieluusti missään tekemisissä uskovien ihmisten kanssa. Tykkään siitä, että asioista voi keskustella järkevästi.

Niin luulen, koska olen näin asian loogisesti päätellyt ja tämä päätelmä on tutkimuksinkin todettu oikeaksi.

• taas tätä
        qwertyuiii kirjoitti:

Se nyt vain ei ole kovin loogista, että uskoo johonkin josta ei ole mitään todisteita. Se on oikeastaan ihan sama asia uskonko oma keksimääni hirviöön vai jumalaan, molemmista on yhtä paljon todisteita.

En pidä muiden uskosta siitä syystä, että mielestäni on häiritsevää jos joku ihminen uskoo. Tunne on sama kuin olisit tekemisissä ihmisen kanssa, joka väittää päivästä toiseen nähneensä ufoja takapihallaan.Tästä eipämielyttävästä asetelmasta johtuen en ole mieluusti missään tekemisissä uskovien ihmisten kanssa. Tykkään siitä, että asioista voi keskustella järkevästi.

Niin luulen, koska olen näin asian loogisesti päätellyt ja tämä päätelmä on tutkimuksinkin todettu oikeaksi.

Minua ei todellakaan kiinnosta uskotko vai ei. Minusta puolestaan on häiritsevää ettet hyväksy uskovia (edes osaa) samanlaisina ihmisinä kuin muutkin. Kaikki eivät väitä nähneensä ufoja takapihallaan eivätkä ole sekopäitä muutenkaan.

Tuollainen kanta että pitää uskovia hulluina, on erittäin erittäin törkeää. Minäkin hyväksyn ateistit, hyväksy sinäkin että osa ihmisistä tulee jatkossakin uskomaan. Kaikki eivät kuitenkaan harrasta mitään rajatiedon haarojakaan, jossa voisi olla jotain ateistia pelottavaa.

Sinä kuvittelet ilmeisesti olevasi joka asiassa oikeassa, muistuttaa kiihkouskovaisuutta sekin... ja varsinkin jo joku tutkimus niin sanoo. :/

• taas tätä
        taas tätä kirjoitti:

Minua ei todellakaan kiinnosta uskotko vai ei. Minusta puolestaan on häiritsevää ettet hyväksy uskovia (edes osaa) samanlaisina ihmisinä kuin muutkin. Kaikki eivät väitä nähneensä ufoja takapihallaan eivätkä ole sekopäitä muutenkaan.

Tuollainen kanta että pitää uskovia hulluina, on erittäin erittäin törkeää. Minäkin hyväksyn ateistit, hyväksy sinäkin että osa ihmisistä tulee jatkossakin uskomaan. Kaikki eivät kuitenkaan harrasta mitään rajatiedon haarojakaan, jossa voisi olla jotain ateistia pelottavaa.

Sinä kuvittelet ilmeisesti olevasi joka asiassa oikeassa, muistuttaa kiihkouskovaisuutta sekin... ja varsinkin jo joku tutkimus niin sanoo. :/

Korjaan. "ja varsinkin jo joku tutkimus niin sanoo" ...jos joku tutkimus niin sanoo piti kirjoittaa.

• taas tätä
        qwertyuiii kirjoitti:

On myös hirveää että ihmiset joutuvat aina ateistien tai agnostikkojen seurassa peittelemään uskoaan, koska aika moni uskoo vaikka ei siitä koko ajan puhu. Siitäkö tosiaan hulluksi heti leimataan samantien huhhuh.... Pitäisikö uskovienkin leimata ateistit. Aika kurjaa touhua.

• dfghnbvcvb
        taas tätä kirjoitti:

Miksi ufoihin uskovia saa pitää hulluina, mutta uskovia ei ?

Minun puolestani ihmiset saavat harrastaa vaikka voodoota, se on minulle yhdentekevää. Se ei kuitenkaan ole minulle yhdentekevää mitä tällaiset uskomukset saattavat saada ihmisen tekemään.

• fdsfvcxvxfdsfds
        taas tätä kirjoitti:

On myös hirveää että ihmiset joutuvat aina ateistien tai agnostikkojen seurassa peittelemään uskoaan, koska aika moni uskoo vaikka ei siitä koko ajan puhu. Siitäkö tosiaan hulluksi heti leimataan samantien huhhuh.... Pitäisikö uskovienkin leimata ateistit. Aika kurjaa touhua.

Ateisteilla ei juurikaan ilmene samanlaisia järjettömiä ajatusketjuja, jotka ovat ominaisia mielisairaudelle.

Näin ollen ateistin lähtökohtaisesti leimaaminen hulluksi on typerää.

• HVVA

Vieläkö olet siellä ? Kiinnostuin... Itse ihmeitä nähnyt. Olen herkkäaistinen Metsämestari, juuri 55v. täyttänyt. Yksin metsäreissuja tehnyt. Ja joka reissulla hämmästelen sitä energian määrää jota luonnossa on. On paljon muutakin olemassa kuin me ja fyysinen ITSEminämme.

• onneaetsintään

Tällaisia miehiä on. Itse olen tosin varattu.

• nix.nax

Miksi pitää olla mies? Eikö henkevä nainen käy?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe