Matteus 24:25 Katso, minä olen sen teille EDELTÄ sanonut.
Matteus 24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
Matteus 24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
Luukas 17:23 Ja teille sanotaan: 'Katso, tuolla hän on!' 'Katso, täällä!' Älkää menkö sinne älkääkä juosko perässä.
Luukas 17:24 Sillä niinkuin salaman leimaus loistaa taivaan äärestä taivaan ääreen, niin on Ihmisen Poika päivänänsä oleva.
Jeesus on sanonut (Matteus 24:27/Luukas 17:24) että "niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus" - hän ilmestyy KAIKILLE IHMISILLE YHTÄAIKAA - EI YHDELLE.
Tämä on todistus Jeesuksesta: PAAVALI VALEHTELEE KERTOESSAAN NÄHNEENSÄ JEESUKSEN.
Paavali on valehtelija (Jeesus)
41
319
Vastaukset
- pakkahuoneenkatu
Raamatun mukaan ne tuomitaan helvettiin jotka opettavat vasten Jumalan sanaa, Jumalan lakia, 10 käskyä ja Jeesuksen oppeja. Armoa on turha anella ellei sanantarkasti noudata Jumalan sanaa, Jumalan lakia, 10 käskyä ja Jeesuksen oppeja kun opettaa. Kaikkien muiden opit johtavat ensisijaisesti opettajan helvettiin - Jeesuksen mukaan.
- Jeesus on voima
Tulihan tuokin selvitettyä niin ei ole enää epäilystäkään siitä että Jeesus on voima. Paavali on valahtelija.
- Jeesus on voima
Tästä lähtien kun joku lainaa paavalin tekstejä opeissaan, kaikki teitävät että hän on valehtelija. Hän ei ole tullut teitä pelastamaan vaan tuhoamaan.
- opi.
Sama Jumala joka toimi Jeesuksessa toimi myös Paavalaissa, joten harkitkaa mitä kirjoitatte.
- Isä, Poika, Pyhä
Isän, Pojan, ja Pyhän Hengen nimeen; Joka opettaa vasten Jumalan sanaa, Jumalan lakia, 10 käskyä, ja Jeesuksen oppeja jopa Ramatussa, ei ole Jeesuksen ja Jumalan lain mukaan Jumalasta. Amen.
- Isä, Poika, Pyhä
Sinun sanasi eivät todista yhtään mitään, vain Jeesuksen sanat ja Jumalan sana ovat pätevät.
- isä, Poika, Pyhä
"Sama Jumala joka toimi Jeesuksessa toimi myös Paavalaissa, joten harkitkaa mitä kirjoitatte. "
Paavali kirjoitti tuomionsa, ja niin tekee jokainen, joka hänen Jumalan sanan, Jumalan lain, 10 käskyn sekä Jeesuksen vastaisia oppeja opettaa.
- opi-
>>>Paavali kirjoitti tuomionsa
- Jeesuksen totuus
tajuaahan sen jokainen sivistynyt ihminen että joka pilkkaa jumalaa ja jeesusta kirjoituksissan ei ole jumalan eikä jeesuksen hengessä mitään kirjoittanut, ja sellaisista kirjoituskista ja opeista jeesus on varoittanut. Jeesuksen totuus ja todistus on pätevä - ei sinun.
- Jeesuksen totuus
Jeesuksen totuus kirjoitti:
tajuaahan sen jokainen sivistynyt ihminen että joka pilkkaa jumalaa ja jeesusta kirjoituksissan ei ole jumalan eikä jeesuksen hengessä mitään kirjoittanut, ja sellaisista kirjoituskista ja opeista jeesus on varoittanut. Jeesuksen totuus ja todistus on pätevä - ei sinun.
paavalin kirjeet saa raamatusta tuhota HUOM: JEESUKSEN ja JUMALAN MUKAAN
- Jeesuksen totuus
""Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."
Jeesuksen ja Jumalan pilkkamista on opettaa että lapsi on syntinen. Jeesuksen ja jumana pilkkaaminen on suomen perustuslaissa kuten myös 10 käskyssä kielletty.
"19 Sentähden,
joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman;
mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa."
Armoa ei toisella puolella tunneta eikä anneta lain rikkojalle. - d,fg.hj
Jeesuksen totuus kirjoitti:
""Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."
Jeesuksen ja Jumalan pilkkamista on opettaa että lapsi on syntinen. Jeesuksen ja jumana pilkkaaminen on suomen perustuslaissa kuten myös 10 käskyssä kielletty.
"19 Sentähden,
joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman;
mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa."
Armoa ei toisella puolella tunneta eikä anneta lain rikkojalle.Ei Jeesus opettanut että:
-sallikaa lasten tulla lapsiakin noitarovioilla tappaneen rikollisuuden kastettaviksi
tai
-sallikaa lasten tulla pedofiili perkeleiden kastettavaksi
tai
-sallikaa lasten tulla koulutetuksi omia uskovaisia, pikku lapsiakin noitarovioilla tappaneen rikollisuuden rikolliseksi
tajuatko????
Myllynkivi opetus on myös Jeesuksen antamana raamatussa!!!
- ttkk
Jäikö lukematta Apostolien teoista Paavalin kääntyminen kristityksi!!!?
Kristityt uskovat, että Uuden Testamentin kirjoitukset ovat Pyhästä Hengestä ja luotettavia!!!- kerro kaikille että
että uusia testamentteja on kaikenkaikkiaan yli 10 ja jokainen on erilainen = kaikki ovat väärennettyjä
ainoat pätevät testamentit raamatus ovat jumalan sana, jumalan laki, 10 käsky ja jeesuksen opit jotka ovat jumalan ja jeesuksen testamentti - kerro kaikille että
kerro kaikille että kirjoitti:
että uusia testamentteja on kaikenkaikkiaan yli 10 ja jokainen on erilainen = kaikki ovat väärennettyjä
ainoat pätevät testamentit raamatus ovat jumalan sana, jumalan laki, 10 käsky ja jeesuksen opit jotka ovat jumalan ja jeesuksen testamentti"että uusia testamentteja on kaikenkaikkiaan yli 10 ja jokainen on erilainen = kaikki ovat väärennettyjä "
ja kaikki uskonnot ja uskonlahkot opettavat raamatust eri tavalla ja näin ollen yksikään ei ole jumalasta eikä jeesuksesta - kerro kaikille että
kerro kaikille että kirjoitti:
"että uusia testamentteja on kaikenkaikkiaan yli 10 ja jokainen on erilainen = kaikki ovat väärennettyjä "
ja kaikki uskonnot ja uskonlahkot opettavat raamatust eri tavalla ja näin ollen yksikään ei ole jumalasta eikä jeesuksestavain ne jotka ovat oikealla puolella,siis ne jotka jumalan lakia sanantarkasti seuraavat ja jeesuksen oppeja seuraavat pelastetaan, kaikki muut menevät vasemmalle puolelle
- df.g-hjk
uskovatko???
Jeesushan vahvisti älä tapa käskynkin!!!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/
- ¨¨
>>>PAAVALI VALEHTELEE
- kerroppa kaikille
tasan tarkalleen missä kohtaa raamattua jumala tai jeesus sanoo että lapset pitää kastaa luterilaisiksi, lestadiolaisiksi, jehovalaisiksi, helluntailaisiksi, juutalaisiksi ja piru ties mitä kaikkea muuta kuin suomalaisiksi "maassa jonka jumala on antanut", ja että on opetettava uskontojen ja lahkojen perustajien lakien ja oppien mukaisesti eikä jumalan lain ja jeesuksen oppien eikä "maan jonka jumala on antanut" perustuslain mukaisesti?
- maamerkki10
Jos Jumalan laki eli 10 käskyä ja Suomen perustuslaki ei kelpaa ohjenuoraksi miten olla ja elää niin muuta maasta pois sellaiseen maahan jossa niitä ei ole.
- f-g.hjk*l
maamerkki10 kirjoitti:
Jos Jumalan laki eli 10 käskyä ja Suomen perustuslaki ei kelpaa ohjenuoraksi miten olla ja elää niin muuta maasta pois sellaiseen maahan jossa niitä ei ole.
HALOOO!!!
10-käskyä on herra epäjumalan sanaa!!! Siis katekismus ei ole Jumalan Sanaa!!!
Lutheri asetti itse itsensä epäjumalaksi!
herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
HUOMAA, tuossa herra Luther tekee itse itsestään herra (epä)jumalan.
"Minä olen Herra," = herra Luther jota pitää jumaloida
"sinun Jumalasi" = sinulle itse itsensä herra epäjumalaksi nimitys!!!!
"Sinulla ei saa olla muita jumalia" = siis herra epäjumalan käskystä et saa palvella Jumalaa ja Jeesusta!
Raamatusta vastaavaa tietoa: (ei kokonaisuudessaan)
==============================================
- Tämän alla olevan Lain on Jeesus vahvistanut, mm. vuorisaarnassa:
Matteuksen evankeliumi: 28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
1 Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
2 "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
7 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
8 Muista pyhittää lepopäivä.
9 Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;
10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.
11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
12 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
13 Älä tapa.
14 Älä tee huorin.
15 Älä varasta.
16 Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
17 Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."
18 Ja kaikki kansa havaitsi jylinän, tulen leimaukset, pasunan äänen ja vuoren suitsuamisen; ja kun he sen havaitsivat, vapisivat he ja pysyivät taampana.
19 Ja he sanoivat Moosekselle: "Puhu sinä meidän kanssamme, niin me kuulemme. Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme, ettemme kuolisi."
20 Mutta Mooses vastasi kansalle: "Älkää peljätkö, sillä Jumala on tullut koettelemaan teitä, että Herran pelko olisi teidän silmäinne edessä ja ettette syntiä tekisi".
21 Ja kansa pysyi taampana, mutta Mooses lähestyi pimeyttä, jossa Jumala oli.
22 Ja Herra sanoi Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Te olette nähneet, että minä olen puhunut teille taivaasta.
23 Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne.
24 Tee minulle alttari maasta, ja uhraa sen päällä polttouhrisi ja yhteysuhrisi, lampaasi ja raavaasi. Joka paikassa, mihin minä säädän nimeni muiston, minä tulen sinun tykösi ja siunaan sinua.
jne.............
- Jeesuksen totuus
Jeesus ei valehtele:
Matteus 24:25 Katso, minä olen sen teille EDELTÄ sanonut.
Matteus 24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
Matteus 24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.- tarkkatikka
">>>PAAVALI VALEHTELEE
- Raamatun tieto
tarkkatikka kirjoitti:
">>>PAAVALI VALEHTELEE
Et näköjään ymmärrä lukemaasi.
Tuo Jeesuksen sana on apokalyptinen ja viittaa Jeesuksen paluuseen tämän maailman lopussa. Sen sijaan Jeesus on sanonut ilmaisevansa itsensä sanansa ja henkensä kautta niille, jotka häneen uskovat.
Joh. 14:21
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Ja sitä paitsi Jumala ilmaisee itseänsä koko ihmiskunnalle, ja yksilöittäinkin, hyvin monella tavalla, esim. unissa, luonnossa.
Ei suinkaan Paavali valehtele. Mikä ihmeen tarve sinulla on pari tuhatta vuotta sitten kuolleen miehen elämää ja tehtävää yrittää vesittää? Luuletko itse olevasi suurikin oraakkeli? - tarkkatikka
Raamatun tieto kirjoitti:
Et näköjään ymmärrä lukemaasi.
Tuo Jeesuksen sana on apokalyptinen ja viittaa Jeesuksen paluuseen tämän maailman lopussa. Sen sijaan Jeesus on sanonut ilmaisevansa itsensä sanansa ja henkensä kautta niille, jotka häneen uskovat.
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Ja sitä paitsi Jumala ilmaisee itseänsä koko ihmiskunnalle, ja yksilöittäinkin, hyvin monella tavalla, esim. unissa, luonnossa.
Ei suinkaan Paavali valehtele. Mikä ihmeen tarve sinulla on pari tuhatta vuotta sitten kuolleen miehen elämää ja tehtävää yrittää vesittää? Luuletko itse olevasi suurikin oraakkeli?"Tuo Jeesuksen sana on apokalyptinen ja viittaa Jeesuksen paluuseen tämän maailman lopussa. "
Niin ei tekstissä lue, eli keksit tuon omasta päästäsi.
"Sen sijaan Jeesus on sanonut ilmaisevansa itsensä sanansa ja henkensä kautta niille, jotka häneen uskovat.
Joka on ottanut vastaan MINUN KÄSKYNI ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni." "
Noudata sitten Jeesuksen käskyjä t s Jumalan lakia etkä kenenkään muun k e paavalin, tasan tarkalleen ja sanantarkasti, niinkuin Jeesus tuossa sanoo, niin Jumala ja Jeesus rakastaa sinua ja ilmaisee itsensä. - kerroppa kaikille
tarkkatikka kirjoitti:
"Tuo Jeesuksen sana on apokalyptinen ja viittaa Jeesuksen paluuseen tämän maailman lopussa. "
Niin ei tekstissä lue, eli keksit tuon omasta päästäsi.
"Sen sijaan Jeesus on sanonut ilmaisevansa itsensä sanansa ja henkensä kautta niille, jotka häneen uskovat.
Joka on ottanut vastaan MINUN KÄSKYNI ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni." "
Noudata sitten Jeesuksen käskyjä t s Jumalan lakia etkä kenenkään muun k e paavalin, tasan tarkalleen ja sanantarkasti, niinkuin Jeesus tuossa sanoo, niin Jumala ja Jeesus rakastaa sinua ja ilmaisee itsensä."niin Jumala ja Jeesus rakastaa sinua ja ilmaisee itsensä"
että se on niin,että kun noudattaa Jumalan lakia ja Jeesuksen oppeja sanantarkasti eikä usko ketään tai mitään muuta, niin jumala ja jeesus ilmaisee henkilön kautta itsensä - pakkahuoneenkatu
kerroppa kaikille kirjoitti:
"niin Jumala ja Jeesus rakastaa sinua ja ilmaisee itsensä"
että se on niin,että kun noudattaa Jumalan lakia ja Jeesuksen oppeja sanantarkasti eikä usko ketään tai mitään muuta, niin jumala ja jeesus ilmaisee henkilön kautta itsensä"kun noudattaa Jumalan lakia ja Jeesuksen oppeja sanantarkasti eikä usko ketään tai mitään muuta, niin jumala ja jeesus ilmaisee henkilön kautta itsensä"
näin on, ja jos on jumalan ja jeesuksen vastainen, on suomen perustuslain vastainen, ja ilmaisee itsensä olevan laiton koska pilkkaa jumalaa, jeesusta ja suomen kansaa
- glups.
Jeesus näytti jalanjäljet, kulkekaa niitä, Paavali opastaa noilla jäljillä.
Paavali ei valehtele, hän ohjaa kanssasisariaan ja veljiään, ihmisenä Paavali on rinnallanne, samalla tasolla, siksi teidän on helppo sanoa Paavali valehtelijaksi.- tarkkatikka
Jeesus on todistanut omin sanoin että paavali on valehtelija. Turha on selitellä mitään muuta.
- tarkkatikka
tarkkatikka kirjoitti:
Jeesus on todistanut omin sanoin että paavali on valehtelija. Turha on selitellä mitään muuta.
14 Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
17 Koska te siis, rakkaani, tämän jo edeltäpäin tiedätte, niin olkaa varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne,
18 ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään.
Myös Pietarin mukaan "jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen" paavalin kirjoitukset ja muita osia raamatusta on väärennetty. Vain Jumalan sana, Jumalan laki,eli 10 käskyä ja Jeesuksen opit ovat aitoja, ja niitä pitää noudattaa sanantarkasti. EI KETÄÄN TAI MITÄÄN MUUTA. - tiedoksi vaan että
todellisuudentajuiselle ihmiselle on itsestäänselvä asia, että kun hän asettuu jeesuksen rinnalle kun hän oli maailmassa ruumiillisesti, niin siihen aikaan ei paavalia ollut kirjeineen
- Ensin oli sana
tarkkatikka kirjoitti:
"Jeesus on todistanut omin sanoin että paavali on valehtelija. Turha on selitellä mitään muuta. "
Totta - se on Jumalan sanaan, Jumalan lakiin eli 10 käskyyn sidottu totuus. - fg.hj-k
jahas... siis Paavali oli yksi rikollisen kristinusko perustajista. Tapatti Jeesusta seuranneita kristillisiä ja seurauksena siitä oli että emme saaneet Aito Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan Pyhää Raamattua. Kristillisillä oli se raamattu muisti tietona ja sen vuoksi heidät tapettiin!!!
Rikollisen kristinuskon ensimmäinen marttyyrikin tapettii Paavalin ansiosta ja naurettavaa on että Paavalistakin tehtiin ansioitunut marttyyri =))))))))))
- pikku_my
eli voitte unohta paavalin kirjeet kokonaan raamatusta,,, häneen on turha viittoilla,,,, jeesus on raamatussa todistanut hänet valehtelijaksi,,,, vääräksi apostoliksi
- äiti4lapsen
Siitä se nousee se "uusi uskonto" - palaamalla vanhaan mikä oli ennen kristinuskoa, noudattamaan sanantarkasti jumalan sanaa, jumalan lakia, 10 käskyä ja Jeesuksen oppeja - eikä ketään tai mitään muuta.
- bg.hj-kl
10 käskyä on epäjumalan oppia!!!
herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
HUOMAA, tuossa herra Luther tekee itse itsestään herra (epä)jumalan.
"Minä olen Herra," = herra Luther jota pitää jumaloida
"sinun Jumalasi" = sinulle itse itsensä herra epäjumalaksi nimitys!!!!
"Sinulla ei saa olla muita jumalia" = siis herra epäjumalan käskystä et saa palvella Jumalaa ja Jeesusta!
Raamatusta vastaavaa tietoa: (ei kokonaisuudessaan)
- Tämän alla olevan Lain on Jeesus vahvistanut, mm. vuorisaarnassa:
Matteuksen evankeliumi: 28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
1 Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
2 "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
7 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
8 Muista pyhittää lepopäivä.
9 Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;
10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.
11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
12 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
13 Älä tapa.
14 Älä tee huorin.
15 Älä varasta.
16 Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
17 Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."
18 Ja kaikki kansa havaitsi jylinän, tulen leimaukset, pasunan äänen ja vuoren suitsuamisen; ja kun he sen havaitsivat, vapisivat he ja pysyivät taampana.
19 Ja he sanoivat Moosekselle: "Puhu sinä meidän kanssamme, niin me kuulemme. Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme, ettemme kuolisi."
20 Mutta Mooses vastasi kansalle: "Älkää peljätkö, sillä Jumala on tullut koettelemaan teitä, että Herran pelko olisi teidän silmäinne edessä ja ettette syntiä tekisi".
21 Ja kansa pysyi taampana, mutta Mooses lähestyi pimeyttä, jossa Jumala oli.
22 Ja Herra sanoi Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Te olette nähneet, että minä olen puhunut teille taivaasta.
23 Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne.
24 Tee minulle alttari maasta, ja uhraa sen päällä polttouhrisi ja yhteysuhrisi, lampaasi ja raavaasi. Joka paikassa, mihin minä säädän nimeni muiston, minä tulen sinun tykösi ja siunaan sinua.
- ei näin
Kristinusko tunkeutuu ulkomailla maahan jossa on jo uskonto joka odottaa vapahtajaansa (muslimeilla Mahdi ja Jeesus) ja aiheuttaa maassa levottomuutta, sekasortoa, vainoja, pakolaisia, murhia, jopa sisällissodan.
Suomessa vanhoollisrasistisesta orjudesta eroaa suuri määrä ihmisiä, ja ne täytyy jotenkin korvata. Räsänen tuo ulkomailta "kristittyjä pakolaisia jotka ovat sopeutuvaisia" seurakuntiin suomessa, ja veronmaksajat maksavat.
Ei se lähetyskäsky ihan niin mennyt. - vb-nj.m
HUOM! PIETARIN ANTAMA VAROITUS!!!
2.Pietarin kirje:
3:15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
3:16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
3:17 Koska te siis, rakkaani, tämän jo edeltäpäin tiedätte, niin olkaa varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne,
Näin ollen Jeesuksen OMA ja AITO opetuslapsi on todistanut Paavali valehtelijaksi!
Sen lisäksi Paavali oli Jumalan ja Jeesuksen Lain lainrikkoja tapattamalla ihmisiä. Ja Paavali saatanaa herranaan jumaloivana oli rikollisen kristinuskon perustaja jonka toimesta Jeesusta seuranneet kristilliset murhattiin.
Juutalaisten, Jeesuksenkin vihaajana Paavali on tuskissaan helevitissä saatanan enkeleiden seurassa Luder/Lutherin ja Hitlerin kera.
Tosin Paavali katu tekojaa ja yritti eroon saatanasta, onnistumatta:
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.- ilta_lehti
"Sen lisäksi Paavali oli Jumalan ja Jeesuksen Lain lainrikkoja tapattamalla ihmisiä. Ja Paavali saatanaa herranaan jumaloivana oli rikollisen kristinuskon perustaja jonka toimesta Jeesusta seuranneet kristilliset murhattiin."
Kirkkovero?
"Verotetaan kirkkoa sen tuottamasta huonovointisuudesta (saatuttamisesta) suomessa ja ulkomailla (väkivalta, terrori, pakolaiset, raiskatut lapset, Jumalan ja Jeesuksen pilkkaamiset, suomalaisten pilkkaamiset j n e)"
Kansanmurha ulkomailla
"Suomalaiset eroavat kirkon orjuudesta. Kristinusko aiheuttaa ulkomailla hajaannuksen muslimimaassa jonka seuraamus on väkivalta, vainoja, pakolaisia, jopa sisällissota. Näitä "kristinuskoisia pakolaisia jotka soveltuvat suomeen" Räsänen haluaa tuoda suomeen paikkaamaan orjuudesta vapautuneiden suomalaisten jättämän aukon kirkon kassassa - suomalaisten veronmaksajien kustannuksella tietenkin. "
- ttkk
Ortodoksit(oikeaoppiset) tunnustavat Paavalin opetukset oikeaooppisiksi! Ja niin tekevät kaikki oikeat kristityt!
- ttkk
Kyllä Jeesus on ilmetynyt lukuisille kristityiille Taivaaseen astumisensa jölkeen, Paavalillekkin Damaskon tiellä Apostolien tekojen mukaan!
Apostoli Pietari 2. kirjeessään varoittaa Paavalin arvostelijoita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768333Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1692704- 76978
- 12960
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25856
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752