Maailman vaikein homma

T Urpo

todistaa kommunismi uskonnoksi.

kukaan ei ole vielä siihen pystynyt.

eikä pysty täälläkään, kukaan koskaan.

33

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskallatko kertoa

tuon yh-huoraäidillesi ?

• fgthyjuki

tosi vaikeeta on myös todistaa tieteeksi.

• yök-yök

onko se jotain syörävää

• T Urpo

pualtoista vuorokautta jo menny eikä kukaan osaa

vastata. ei edes yritä.

ei ihme, kun on maailman vaikein homma.

• T Urpo

Edelleen maailman vaikein homma.

• Todista sinä feikki T Urpo jotta se ei ole uskonto niin katsotaan sitten.

• T Urpo
        Työeläkeläinen kirjoitti:

Todista sinä feikki T Urpo jotta se ei ole uskonto niin katsotaan sitten.

Älähän nyt luuseri tyäkkäri venkoile yhtään mitenkään.
        Koitahan pysyä nyt vaan tämän keskusteluketjun aiheessa.Tai painu sitten helvettiin täältä häiriköimästä.

• T Urpo kirjoitti:

Älähän nyt luuseri tyäkkäri venkoile yhtään mitenkään.
        Koitahan pysyä nyt vaan tämän keskusteluketjun aiheessa.Tai painu sitten helvettiin täältä häiriköimästä.

Sinulla ei ole varaa puhua muiden häiriköinnistä mitään kun itse lainaat nimimerkkiä joka takuulla ei alunperin ole sinun edes unissa.

Minähän pysyin keskustelun aiheessa ja ehdotin jotta todistaisit jotta kommunismi ei olisi uskonto jota se todella on. Sillä on kaikki uskonnon olemukseen vaadittavat asiat kohdallaan jopa se, että siihen pitää uskoa koska mitään reaalista hyvää se ei koskaan eikä missään ole saanut aikaan. Pitää uskoa johonkin komuparatiisiin joka koittaa jo tässä maailmassa. Nyt sitä on yritetty pyöreät 100 vuotta eikä paratiisia ole ilmaantunut vielä mihinkään joten miten on uskosi laita? Jos uskot siihen ilman faktoja olet uskovainen.

Kristinuskohan se ei ole eikä kuulu islaminkaan siipien suojaan mutta se on politiikkaan liittyvä uskonto kuten monet muutkin uus-uskonnot tänään, ota esimerkiksi vaikka skientologia kommunismisi rinnalle!

• Äitiskö sano?

Sinulla ei ole varaa puhua muiden häiriköinnistä mitään kun itse lainaat nimimerkkiä joka takuulla ei alunperin ole sinun edes unissa.

Minähän pysyin keskustelun aiheessa ja ehdotin jotta todistaisit jotta kommunismi ei olisi uskonto jota se todella on. Sillä on kaikki uskonnon olemukseen vaadittavat asiat kohdallaan jopa se, että siihen pitää uskoa koska mitään reaalista hyvää se ei koskaan eikä missään ole saanut aikaan. Pitää uskoa johonkin komuparatiisiin joka koittaa jo tässä maailmassa. Nyt sitä on yritetty pyöreät 100 vuotta eikä paratiisia ole ilmaantunut vielä mihinkään joten miten on uskosi laita? Jos uskot siihen ilman faktoja olet uskovainen.

Kristinuskohan se ei ole eikä kuulu islaminkaan siipien suojaan mutta se on politiikkaan liittyvä uskonto kuten monet muutkin uus-uskonnot tänään, ota esimerkiksi vaikka skientologia kommunismisi rinnalle!

Palajstit nyt taas ihan itse todella suuren tyhmyytesi.Mutta ethän sinä tuolle todella suurelle tyhmyydellesi itse yhtään mitään mahda.

Kun olet tomppeliksi syntynyt.Niin tomppelina olet sitten ihan koko elämäsi ajan hautaan asti.Valitettavasti.Otan osaa.

Koitahan nyt kummnkin elää nyt vain niin että pärjäisit tässä yhteiskunnassa edes jotenkin ilman että sinua täytyisi meidä rehellisten ja veronsa Suomeen maksavien normaalien ihmisten elättää päivästä toiseen.TSEMPPIÄ lyhyeen loppuelämääsi.

• Äitiskö sano? kirjoitti:

Palajstit nyt taas ihan itse todella suuren tyhmyytesi.Mutta ethän sinä tuolle todella suurelle tyhmyydellesi itse yhtään mitään mahda.

Kun olet tomppeliksi syntynyt.Niin tomppelina olet sitten ihan koko elämäsi ajan hautaan asti.Valitettavasti.Otan osaa.

Koitahan nyt kummnkin elää nyt vain niin että pärjäisit tässä yhteiskunnassa edes jotenkin ilman että sinua täytyisi meidä rehellisten ja veronsa Suomeen maksavien normaalien ihmisten elättää päivästä toiseen.TSEMPPIÄ lyhyeen loppuelämääsi.

Äitini ei enää sano mitään tässä maailmassa mutta etpä sinäkään osannut sanoa mikä sitä tyhmää oli! taisi mennä nämä komu-uskon asiat yli hilseen?

Kukaan meistä ei tiedä loppuelämänsä määrää, sinun lähtösi voi olla ennen minua ja päin vastoin. Todennäköistä tietysti on jotta 70v kaatuu ennen 40v henkilöä mutta takuuseen siitä ei voi mennä.

Juuri siksi minulla on kohtuu eläke koska olen maksanut veroni ja työnantajani sen pääosan eläkemaksuista (n. 80%).

Missä muualla se suuri tyhmyys majailee kuin sinun nupissasi ja missä muodossa?

• Tiesitkö muuten??

Äitini ei enää sano mitään tässä maailmassa mutta etpä sinäkään osannut sanoa mikä sitä tyhmää oli! taisi mennä nämä komu-uskon asiat yli hilseen?

Kukaan meistä ei tiedä loppuelämänsä määrää, sinun lähtösi voi olla ennen minua ja päin vastoin. Todennäköistä tietysti on jotta 70v kaatuu ennen 40v henkilöä mutta takuuseen siitä ei voi mennä.

Juuri siksi minulla on kohtuu eläke koska olen maksanut veroni ja työnantajani sen pääosan eläkemaksuista (n. 80%).

Missä muualla se suuri tyhmyys majailee kuin sinun nupissasi ja missä muodossa?

Että?
        Vain ääretön avuttomuutesi ylittää loputtoman tyhmyytesi.

• Tiesitkö muuten?? kirjoitti:

Että?
        Vain ääretön avuttomuutesi ylittää loputtoman tyhmyytesi.

Näin sivullisesta Työeläkeläisen kommenteissa on sentään asiaa mutta sinulta sitä ei löydä hakemallakaan. Ota oppia työeläkeläisen tyylistä niin ehkä opit sinäkin vai onko kommunismi jo vienyt sinut sen pisteen taakse josta ei ole enää paluuta?

• joopajooo

Tyäkkärin mielestä kommunismi on uskontoa, tässä wikipedian määritelmä:

"Uskonnolla tarkoitetaan yleensä uskoa jumalaan tai muuhun yliluonnolliseen, siihen turvautumista sekä siihen liittyvää pyhyyden kokemusta yleismaailmallisena ilmiönä. Uskonnot ovat muotoutuneet oppijärjestelmiksi ja ilmenevät erilaisina yhteisöllisinä tapoina ja palvontamenoina."

ei puutu kun tyäkkärin tieteellinen todistus, että näin on.

• Miten voi väittää marxin oppien pitävän paikkansa pystymättä kuitenkaan kertomaan, että mitä marxin määritelmän mukaisia yhteiskuntaluokkia oli neukkulassa?

Taitaa oppinne olla uskontoa, jonka totuudellisuuteen uskotaan eikä sitä saa kyseenalaistaa.

....................

• T Urpo

aloituksen kysymys on pieni pyyntö: todistaa kommunismi uskonnoksi. Tietenkin jos siihen pystyy. Pystytkö sinä?

• T Urpo kirjoitti:

aloituksen kysymys on pieni pyyntö: todistaa kommunismi uskonnoksi. Tietenkin jos siihen pystyy. Pystytkö sinä?

Sinä se huutelet täällä toditeiden perään mutta osaatko edes kertoa, että mitä itse ymmärrät uskonnolla puhumattakaan että tiestäisit sen sanan tarkoitusta suomenkielessä?

Niin, taidat olla tyypillinen änkyräkommunisti, joka puhuu suu vaahdoten asioista, joista ei ymmärrä edes peruskäsitteitä. Änkyrä OmaanPesäänPaskoja on hyvä esimerkki änkyräkommunistista - hän puhuu Suomen syyllisyydestä Talvisotaan tietämättä Suomen tekoa, joka olisi oikeuttanut hyökkäyksen. Samoin Änkyrä saattaa puhua ummet ja lammet sotapolitiikasta mutta hänen tekstistään paistaa totuus, ettei Änkyrä edes tiedä sanan merkitystä.

Olette te kommunistit vaan aika veitikoita.

..................

• T Urpo kirjoitti:

Tuossa ylempänähän Työeläkeläinen esittää asiasta olennaisen jota sinä et ole pystynyt muuksi väittämään. Aloitetaanpa siitä! Jos kanttia löytyy!

• T Urpo
        antipunikki kirjoitti:

Sinä se huutelet täällä toditeiden perään mutta osaatko edes kertoa, että mitä itse ymmärrät uskonnolla puhumattakaan että tiestäisit sen sanan tarkoitusta suomenkielessä?

Niin, taidat olla tyypillinen änkyräkommunisti, joka puhuu suu vaahdoten asioista, joista ei ymmärrä edes peruskäsitteitä. Änkyrä OmaanPesäänPaskoja on hyvä esimerkki änkyräkommunistista - hän puhuu Suomen syyllisyydestä Talvisotaan tietämättä Suomen tekoa, joka olisi oikeuttanut hyökkäyksen. Samoin Änkyrä saattaa puhua ummet ja lammet sotapolitiikasta mutta hänen tekstistään paistaa totuus, ettei Änkyrä edes tiedä sanan merkitystä.

Olette te kommunistit vaan aika veitikoita.

..................

Joo seli, seli, mutta pystykö todistamaan kommunismi uskonnoksi, vai et? Tähän nyt kantaa. Jos sulla on muuta asiaa, laita niistä oma aloitus.

• T Urpo
        karva.naamari kirjoitti:

Tuossa ylempänähän Työeläkeläinen esittää asiasta olennaisen jota sinä et ole pystynyt muuksi väittämään. Aloitetaanpa siitä! Jos kanttia löytyy!

Työeläkeläinen esittää mielipiteensä, mutta jos haluaa osoittaa kommunismin uskonnoksi, täytyy kumota kommunismi tieteellisin teorioin. Niitä en tyäkkärillä havainnut?

• T Urpo kirjoitti:

Joo seli, seli, mutta pystykö todistamaan kommunismi uskonnoksi, vai et? Tähän nyt kantaa. Jos sulla on muuta asiaa, laita niistä oma aloitus.

Kuule, kerrohan ensin, että mitä ymmärrät uskonnolla, ja kysele vasta sitten todisteiden perään.
        Kalle ei sinulle asiaa todista ennenkuin olet osoittanut ymmärtäneesi käyttämäsi termin merkityksen.

Onko sinun todella näin vaikea kertoa, että mitä uskonto on sinulle?

....................

• T Urpo kirjoitti:

Työeläkeläinen esittää mielipiteensä, mutta jos haluaa osoittaa kommunismin uskonnoksi, täytyy kumota kommunismi tieteellisin teorioin. Niitä en tyäkkärillä havainnut?

Kommunismissa ei ole mitään tieteellistä vaan pelkkää huuhaata jota jotkut myös uskonnoksi kutsuvat.

Mikä siinä on tieteellisesti rottakokein (ihmis) todettu toimivaksi ja ihmiskunnalle hyväksi? Suurin osa on pelkkää toiveajattelua ja loppu jaskapuheita. Siinä on kommunismin todellinen ydin. Todista ettei näin ole, jos et usko!

Kommunismin suuri kokeilu Neuvostoliitto lähti hakemaan kaikille parempaa mutta se parempi osoittautui palaamiseksi entiseen kapitalistiseen järjestelmään. Missä se tiede tässä kohden oli piilossa?

• allright
        antipunikki kirjoitti:

Kuule, kerrohan ensin, että mitä ymmärrät uskonnolla, ja kysele vasta sitten todisteiden perään.
        Kalle ei sinulle asiaa todista ennenkuin olet osoittanut ymmärtäneesi käyttämäsi termin merkityksen.

Onko sinun todella näin vaikea kertoa, että mitä uskonto on sinulle?

....................

Oma asiasi miten kerrot, ettet osaa todistaa kommunismia uskonoksi, mutta sen nyt kerroit.

• allright kirjoitti:

Oma asiasi miten kerrot, ettet osaa todistaa kommunismia uskonoksi, mutta sen nyt kerroit.

Asia selvä, sinä et siis tiedä mitä uskonnolla ymmärrät.
        Kalle ei enempää aikaansa haaskaa vähälahjaisten änkyröiden kanssa keskusteluun tässä viestihaarassa.

...................

• Aitiskö sano?

Sinä porvarintollikka se olet varmasti kyseenalaistanut jopa oman äitisi yrittämällä myydä hänet eniten tarjoavalle.DD

• Ihmiskauppaa käydään vain kommunistisissa maissa, ei meillä.

• Kysynpähän vaan,

että miksi pitäisi? Ja kenen pitäisi? Ei silti, harva uskovainen on uskossaan yhtä vahva kuin nämä meidän kommarit. Tosiasioista piittaamatta mennään pää edellä päin kiviseinää. Ja vaikka vaaleissa tulee kerta toisensa perään turpiin niin, että tukka lähtee, niin silti höperrellään "kommunismin ylivoimasta".
      Niin että uskonto eli ei - silti moni kiivainkin lahkolainen yms. jää kirkkaasti toiseksi kommareiden rinnalla aatteen paloa verrattaessa.

• T Urpo

Joo vähemmästäkin selvis, ettet pysty osoittamaan kommunismia uskonnoksi.

• Kysynpähän vaan,
        T Urpo kirjoitti:

Joo vähemmästäkin selvis, ettet pysty osoittamaan kommunismia uskonnoksi.

Kerro nyt selkokielellä, miksi kommunismi pitäisi osoittaa uskonnoksi. Ja jollei niin tehdä - niin mitä sitten? Tiedoksesi, ettei ainakaan allekirjoittanutta kiinnosta tipan tippaa, onko kommunismi uskonto vai ei.

• T Urpo

Helppoa kuin heinänteko. Komunismi on paskauskontoa, hyi kakkaa hyi.
      Todistappa vääräksi minun väitteeni, jos uskallat, hyi.

• T Urpo

Kaikki T Urpot minua lukuun ottamatta ovat paskanjauhajia ja nimimerkkivarkaita. Hävetkää!! The one and only.

• T Urpo
        T Urpo kirjoitti:

Kaikki T Urpot minua lukuun ottamatta ovat paskanjauhajia ja nimimerkkivarkaita. Hävetkää!! The one and only.

Kuka täällä perkele on enää T Urpo, minä vai joku paska-aivo..
        On kumma että noilla viherpunkeilla ei ole edes senverran rotia että saisivat edes nimettyä itsensä. No, senhän vuoksi viherpunkit ovat viherpunkkeja etteivät ne osaa. Onneksi elämä tappaa ne sukupuuttoon, kuten tiedämme.
        Viherpunkki hohohohoh....

• T Urpo
        T Urpo kirjoitti:

Kuka täällä perkele on enää T Urpo, minä vai joku paska-aivo..
        On kumma että noilla viherpunkeilla ei ole edes senverran rotia että saisivat edes nimettyä itsensä. No, senhän vuoksi viherpunkit ovat viherpunkkeja etteivät ne osaa. Onneksi elämä tappaa ne sukupuuttoon, kuten tiedämme.
        Viherpunkki hohohohoh....

Jos olet joskus lukenut alkuperäisen T Urpon kommentteja niin ota niistä opiksi jos aiot samaa nikkiä käyttää. Ei kannata muita moittia samasta johon itse syyllistyy!

Alkuperäisen T Urpon tukija.

Jos tuo nikin tyyli miellyuttää niin kokeile, P Aska, P Illu, M Atonen, K Aheli, P Unkki, jne!

• T Urpo

Edelleen maailman vaikein homma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3571
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      29
      2314
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      84
      2023
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1570
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1431
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1413
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1364
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1327
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1237
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1085
    Aihe