Perustelut:
Säätytalon tapahtumat ja demareiden pelinpolitiikka -toiminta, josta on monesta lähteestä selvät todisteet
Kokoomus, saitte minusta uuden kannattajan
15
85
Vastaukset
- hjhjhjhjhjkl
Minä taas lähden kokoomuksen rivistä , moraalisista syistä, koska minulla on varaa olla myös hivenen heikompiosaisten puolella
- Työläisporvari
Vai niin,tyhjästä on paha lähteä, kun nimeäisi ei löydy jäsenrekisteristä.
- Suomen suurin
Minä taas olen vahvalla itsetunnolla varustettu henkilö ja uskallan olla Perussuomalainen. Enkä ole vaihtamassa puoluekantaani.
- Äänestäjä Sisä-Suomi
Ole vaan, mutta petititte äänestäjät, jos ette lähde Kataisen hallitukseen.
- 18
Äänestäjä Sisä-Suomi kirjoitti:
Ole vaan, mutta petititte äänestäjät, jos ette lähde Kataisen hallitukseen.
Varmaan kaikkien muitten hallitukseen Persutkin olisivat juoksujalkaan menneet, mutta kun kyseessä oli juuri Kataisen hallitus, niin eihän siihen kukaan täysijärkinen mene.
- persu 55 fin
18 kirjoitti:
Varmaan kaikkien muitten hallitukseen Persutkin olisivat juoksujalkaan menneet, mutta kun kyseessä oli juuri Kataisen hallitus, niin eihän siihen kukaan täysijärkinen mene.
Parempi Katainen kun katalat demarit.
- Vanha jäsen
Minä taas erosin kokoomuksesta Kataisen epäpätevän toiminnan vuoksi. Ensi viikolla Kataisen toimien vuoksi hallituksen muodostaa SDP - PERSUT JA KEPU muutamalla pienpuolueella.
- Tyhjä pääsi
sen suoraan viestii: vai niin,tyhjästä on paha lähteä, kun nimeäsi ei löydy jäsenrekisteristä.
- Entinen kok
Kyllä vanha jäsen näyttäisi olevan jäljillä. Todennäköisesti Katainen vaihdetaan ensi viikolla toiseen neuvottelijaan.
- Että jotta koska kun
Ja kuka se hallitustunnustelija olisi.Olisi äänesätjin päälle kuravettä heittäämistä, jos se olisi 95-100 % äänestäjien keskuudessa luottamusta vailla oleva Jutta Urpilainen
Kataisen kannatus pääministeriksi on liikkunut ykköspaikalla. - Persus Pentti
Sulla oli jo syntyessäs niin kultalusikka suus että kuinka sä nyt vasta ymmärsit ketä sun pitää äänestää, niin ja lisää teitä ei voi loputtomiin tulla, idioottienkin määrällä joku raja pitää olla.
- oikeita idiootteja
Kokoomus haluaa lapsien teon loppuvan , eikös silloin lopu myös kokoomuksen
äänestäjät ja uusien äänestäjien tulo.
Merkillinen puolue. ?????? ja tyhmä.- eliitin etu ensi
jos suomalaiset on niin Dorkaa sakkia että äänestää jotakin kokoomusta joka on noin1% suomalaisen rikaan eliitin etua ajava puollue niin ihan sama. niinkuin muualla sanotaan että hulluja ei tarvi viljellä niitä kasvaa itsestään.
- Ota selvää asioista
Se oli demarit, joka halusi lapsilisät verolle, ei kokoomus.
- Tulevaisuus KOK
Kokoomus johtamaan hallitusta, jotta Suomi selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770