Nyt yritetään sekoittaa äänestäjien päät niin totaalisesti, että kansa alkaa uskomaan mitä vaan! Juuri tätä se on, ihmisten kusettamista. Uskon että kokoomuksen taktiikka oli ajaa vasemmisto ja sdp ulos ihan tietoisesti, jotta saisi keskustan hallitukseen. Ne ovat ainoat puolueet varmaan, jotka parantaa hyväosaisten asemaa, ja köyhät lakastaan sivuun. Siihenhän se kaatui köyhyyden poistamiseen,jota kokoomus ei sulattanut, että omaa kansaa pitää auttaa, vaan rahat ulkomaille tuhka tuuleen, mutta kenen tilille...????
Kyllä tavallista kansalaista pidetään hölmönä...
Politiikkapeli senkun kiihtyy
10
74
Vastaukset
- Hölmöläisten hommoo
Näin on. Mutta se on ihan sama, onko hallitus ja maan muu johto oikeisto- vai vasemmistojohtoinen tai -painotteinen. Niin kauan kuin politikoidaan, ei hoideta asioita, taistellaan vain siitä, kenen ideologia on parhain ja kannatettavin. Ja tärvätään verovaroja kankkulan kaivoon, omien etuisuuksien hoitamiseen ja nostamiseen.
Järkevät, viisaat ihmiset hoitavat asiat asioina, yhteisymmärryksessä ja tukeutuen kunkin alan asiantuntijoihin silloin, kun omat, vajavaiset kyvyt eivät riitä. Sillä nehän eivät millään riitä; kaksisataa tavallista tanelia valittiin juuri, kukaan ei kysellyt niiden asiantuntijuutta eikä pystyvyyttä mihinkään.
Ammattiedustajisto siellä pitäisi olla, eri alojen professoreita ja tohtoreita, jotka oikeasti käsittävät asioita ja kokonaisuuksia, osaavat laskea ja ynnätä, mikä mihinkin vaikuttaa ja miten. Ja ennen kaikkea; heidän tulee olla politiikkaan sitoutumattomia. - Pellepolitiikkaa san
Sitä se on kun poliitikoilla ei ole mitään koulutusta. Harvalla on. Kyllä siellä on ministerienä nähty misejä, laulajia, tavallisia putkiduunareita... hörhöjä...
Eihän sellaiset osaa maan asioita hoitaa. Jokaiselle joka hakee eduskuntaan töihin, pitäisi olla vaatimus valtiotieteiden loppututkinnosta.
Nyt siellä kiistellään tekstiviesteistä, lautakasoista, salasuhteista, lähtentelyistä, taulukaupoista... ym ei sillä köyhyttä poisteta.
Koska edustajankin palkka on niin valtava, niin rahan takia sinne mennään, ei muuten.No entä mikä takaa että valtiotietteellinen opiskelu olisi vaikutevapaata ja tuottaisi päämiehiä jotka ajavat todellakin valtion parasta eikä intressiryhmien parasta?
Jos haluat korruptoida valtiotieteellisen niin ei muuta kuin ostat koko lafkan ja teet haluamiasi poliitikkoja.
- Curriculum vitae
Yksinkertaista, kukkoilija, ennen kuin sotkeennut omiin solmuihisi.
Se on ihan hyvä idea, että jonkin sortin valtiollisten asioitten tietämys olisi sisäänpääsyvaatimuksena kansanedustajan paikalle. Eihän mihinkään muuhunkaan työpaikkaan mennä ilman asianmukaisia papereita, miten se on mahdollistä, että tämän maan asioita hoidetaan vaikka minkälaisen tyhjän toimittajan mandaatilla.
Ja siis kääntäen: se näkyy tämän maan asioiden hoidosta ja tilanteesta, että Arkadianmäki on täynnä omia ideologioitaan vaikka unissaan ees taas veisaavia, jotka asioille eivät mahda, eivät voi eivätkä osaa tehdä yhtään mitään. Asiaintuntemus, tietämys, koulutus, kokemus ja ties mitä puuttuu, mutta liksaa ei puutu, ja se on se tärkein pointti sille mäelle mänijöille.
Tähän sopii hyvin sananparsi 'niin makaa, kuin petaa' = niin maa makaa ... - Täh ?
Kysytkö ihan tosissasi? Mietipä uudestaan alusta alkaen, vastaus on kyllä aika selvä sellaiselle, joka ei ole ihan pellossa aikaansa viettänyt tähän asti. Siis jos on kyse aikuisesta ihmisestä.
No sä ehkä olet sellainen joka pysähtyisi kuin robotti jos ei olisi esimiestä ohjelmoimassa kun et osaa itse ajatella...
Siksipä ehkä otsikkosi onkin "Täh?".
Ymmärrän että robotit odottavat aina ohjelmointia, mutta koska meillä ei ole valtasuhdetta niin turhaan sinä minulta uusia koodeja kerjäät kun oma ohjelmointisi estää sinut hyväksymästä minua auktoriteetiksi. Auktoriteettisi tunnistat helpoiten kravateista tai auktoriteetin symboleista vaatteissa, ja siksi he saavat ohjelmoida sinua kuten heidän ohjelmointiinsa on ohjelmotu ;)
Meitä ns. vapaita ihmisiä on myös olemassa ja meillä on hassu taipumus AJATELLA ITSE. Töitäkin tekisi mieli tehdä, mutta kun ei ole paikkaa, ja joku ns. "auktoriteetti" tulee harrastamaan väkivaltaa mikäli menen tekemään työtä ja kovin itsepintaisesti sanon että on kaikkien etu että työskentelen näin. Syy tähän on auktoriteettiuskovaisten halu noudattaa ohjelmointiaan koska se tuo heille turvallisuudentunnetta (väärää sellaista; huonojen ohjelmointien autoritaarinen noudattaminen on tehnyt maailmasta sangen paskan paikan loppujen lopuksi.).
Demonstroidakseni mistä on kyse:
http://2.bp.blogspot.com/-5AnRX_O2ZHM/TZEadigaqfI/AAAAAAAAAAo/ukPDryxCfbM/s1600/2008-10-22-flowerpower.jpg
Vasemmalla autoritääriset robotit, oikealla ajattelevat ihmiset.
Kyseisessä kuvassa autoritääriset robotit on ajettu käskykonfliktiin, heidät on määrätty tuhoamaan kaikki väkivaltainen vastarinta, mutta ohjelmointiin ei oltu annettu käskytystä mitä tehdä kun tuhoamisvälineeseen pistetään kasvi joka kuvastaa kauneutta. Koska tekoa ei voi pitää väkivaltaisena menee autoritääri-robotin ohjelmointi sekaisin ja se koittaa vain päästä virhetilanteesta eroon poistamalla kukkasen ja näyttämällä väkivaltaiselta ja vihaiselta jotta saisi vastarintaa jotta voisi noudattaa käskyjään.
Ja tähän viestiin oikea vastaus ei ole :
"Täh? mussun mussun homohippisivari mussun mussun vittu mene töihin".
- Mikä sinä olet ?
Yksinkertaista, ettet sekoa omaan ns. viisauteesi.
Jos "töitä tekee mieli tehdä" ja osaa ihan "AJATELLAKIN ITSE", niin sittenhän sinä työllistät itsesi, pistä firma tms. pystyyn ja ole oma pomosi. Jos et pysty ja kykene siihen, on ihan turha halveerata pomoporrasta, joka kykenee luomaan työn itselleen ja sen jälkeen monelle muullekin. Pistä hihat heilumaan ja näytä, pystytkö muuhunkin kuin tyhjäntoimittajan potaskanjauhantaan.
Oletan kuitenkin, että sinulla heiluu vain huulet ja nekin tuulen mukana, laiskat, vetelät, työhön syystä tai toisesta pystymättömät, saamattomat lorvijat ovat juuri niitä parhaita laisiasi lässyttäjiä, jotka pyörittävät itse keksimäänsä idioottimaista ideologiaansa, herra-, auktoriteetti-, vallankäyttäjävihaa ... lietsovaa hevon paskaa.
Jos sulla on ihmismäisiä, kunnollisia, hyviä ideoita asioitten korjaamiseksi ja parantamiseksi, olisit pyrkinyt toteuttamaan niitä vaikka sinne kansanedustajalaitokseen, tai edes yrittämään. Pystyvä ihminen keksii tavat tehdä toisin, omalla laillaan, omalla tavallaan, niin että pääsee omaan duuniinsa kiinni, tekemään jotakin turhan sekopäisen läpänheiton sijasta. Jos koet pystyväsi ajattelemaan, niin ainakaan teksteistäsi se ei käy ilmi ja oletan, ettei myöskään mistään, mitä teet - jos teet.
Minä taasen ajattelen itse ihan omiksi tarpeikseni, pystyn tekemään työtä vaivaantumatta kravateista tai muistakaan ihmisten statuksista, koska kun ne riisutaan pois, jäljelle jää ihan samanlainen, syövä, juova ja paskiva immeinen, samanlainen kuin sinäkin.
Yksinkertaistaen: herra, narri ja sinä olette samanlaisia kaikki tyynni, teissä ei ole muita eroja kuin se, että jotkut tekevät oikeasti ja kovasti duunia ja sitten se toinen osa, sinun laisesi, eivät tee mitään ja kuvittelevat silti olevansa maailman napoja.
Siitä syystä en koskaan suostu lässyttämään samanlaista sekoboltsin skeidaa kuin sinä laskettelet, ei päätä eikä häntää, ei järjen hiventäkään. Ja minä olen vapaa, teen ihan mitä vaan ja juuri silloin, kun itse haluan. Mutta sinä olet itsesi, oman laiskuutesi ja pystymättömyytesi vanki, eikä sinun kirjoitelmistasi ainakaan saa sitä käsitystä, että ajattelisit kovinkaan paljon, Päinvastoin, kuulunet niihin, joilla on jäänyt levy päälle, eikä eteen päin pääsystä ja menosta ole tietoakaan. - Hah !
Ja mistä sinä mun ajankäytön luulet tietäväsi ? Sovitaanko, että sitten kun sulla(kin) on työ, vapaa-aika, harrasteet ja huvit oikeassa ja hyvässä tasapainossa, puhellaan aiheesta lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375133Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194171- 583803
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513540
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413275Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232426
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377