Täällä näkee aika usein kysymyksiä siitä että kuinka löytäisi kumppanin. Varsinnii naisimmeiset näyttää sitä utelevan. Vaan parempi kysymys olisi että miten sais pysymään, siis sen kumppanin joka sattuu olemaan tai tulemaan.
Miehen pitäminen on maailman yksinkertaisin juttu. Se rakastaa ja hellii naisen kuningattarena, kunhan muistaa ihan pari pientä perusasiaa sen miehen kanssa. Harva ne pari juttua tietää ja muistaa, ja sitten sitä saa taas uutta etsiä.
Miten kumppani pysyisi?
32
147
Vastaukset
- kokemusta pelistä
Moni sovinisti pitää naistaan siivoojana, ruoanlaittajana, pyykkärinä, talonmiehenä ja äitinä, ei ole ihme että rakastajattaren rooli saattaa siinä sivussa unohtua ihan pelkän väsymyksen tai kaljaa kittaaavan sohvaperunan passaamiseen kyllästymisen seurauksena.
Siinä sitä sitten taas ihmetellään miten tässä näin pääsi käymään, meillähän meni ihan mukavasti. - Yksinkin kiva olla
Vapaus puolin ja toisin, eikä mitään puukkoja !
Siinäpä se. Huono kauppa jos joku kuvittelee voivansa viedä vapauden antamatta mitään tilalle ja jopa vaatimalla vielä lisää.
- ei käsitä
yohuuhkaja kirjoitti:
Siinäpä se. Huono kauppa jos joku kuvittelee voivansa viedä vapauden antamatta mitään tilalle ja jopa vaatimalla vielä lisää.
Minkä vapauden?
Miten voi viedä toisen ihmisen vapauden jollei se sitä halua antaa?
50 ihmiset, syyttelette muita?
Omista ratkaisuistanne? ei käsitä kirjoitti:
Minkä vapauden?
Miten voi viedä toisen ihmisen vapauden jollei se sitä halua antaa?
50 ihmiset, syyttelette muita?
Omista ratkaisuistanne?Et käsitä? Ei kukaan ole sopinut että sen vapauden voi viedä vastikkeetta. Se on orjuutta sitten ja siitäkin yleensä maksetaan, tosin jollekin toiselle kuin varsinaiselle orjalle.
- perishsuhde
yohuuhkaja kirjoitti:
Et käsitä? Ei kukaan ole sopinut että sen vapauden voi viedä vastikkeetta. Se on orjuutta sitten ja siitäkin yleensä maksetaan, tosin jollekin toiselle kuin varsinaiselle orjalle.
Ei vapautta voi viedä jollei sille ole luovuttajaa?
Vankilalaitos on ainoa joka voi vangita ihmiset vastentahtoisesti.
Kaikki muu on vapaaehtoista
- Kyllin gutaa
Mistä lie parista jutusta kyse? Eikö yksi riitä?
- Lompsahorot
Sehän ontutkittu juttu että miehet haluavat että nainen on ennen kaikkea KAUNIS. Naiset taas kyttäävät paksua lompakkoa. Naiset täytyy siis pysyä KAUNIINA ja miehen lompakon pitää pysyä paksuna ja jaella rahojaan naiselle hövelisti.
Siinä keinot millä pitää nainen ja mies. Yksinkertaista!
Kun vaimo toteaa miehensä olevan hänelle paras mahdollinen kumppani.
Eipä tarvitse pidellä!Niiin, täällä kymmenet jos eivät sadat naiset ovat todenneet että paras mahdollinen minkä he ovat saaneet on sohvaperuna, tyranni, juoppo jne jne. Olisivat onnellisia, muut vaihtoehdot kun olivat vielä huonompia...
Niiiin, ja miestä ovat kouluttaneet vuosituhansia niin miehet kuin naiset siihen että parasta minkä mies voi saada on nainen, ne kaikki (paria poikkeusta lukuunottamatta joista ei saa puhua julkisesti mitään) ovat täydellisiä kaikissa mahdollisissa ajateltavissa olevissa asteikoissa. Ja kun sitten silmät alkavat aueta olo on kuin pikkukakaralla joka on juuri oppinut jotakin joulupukista...
- itkijämiehet!
yohuuhkaja kirjoitti:
Niiin, täällä kymmenet jos eivät sadat naiset ovat todenneet että paras mahdollinen minkä he ovat saaneet on sohvaperuna, tyranni, juoppo jne jne. Olisivat onnellisia, muut vaihtoehdot kun olivat vielä huonompia...
Suurin syy miesten
alkoholismiin on nainen. Joko huono vaimo, tai ex-vaimo, joka jätti tai meni toisen kanssa. Tämä on ihan omakohtainen kuulohavainto. - alkoholitiksi tuloss
itkijämiehet! kirjoitti:
Suurin syy miesten
alkoholismiin on nainen. Joko huono vaimo, tai ex-vaimo, joka jätti tai meni toisen kanssa. Tämä on ihan omakohtainen kuulohavainto.Amatsonit ottaa miehet polvien väliin ja kaataa vastentahtoisten suuhun viinaa.
Nähty on!
- nelih
Ovatko ne pari perusasiaa miehen pitämisessä seuraavat:
- seksiä saannöllisesti ja halukkaasti
- ei nalkutusta?
Kerro ihmeessä jos jotain unohtui. ;) - Kummeksun!
Asun isossa kaupungin kerrostalossa.
Vuosittain tulee useitakin eroja. Valtaosissa nainen lähtee, ja mies jää. Minua ihmetyttää se 5-6-kymppisten miesten täydellinen avuttomuus. Pesutuvassa linko on laite, joka menee yli miehisen ymmärryksen. Tulipa mieleen se entinen anoppi, joka neuvoi tulevaa miniää: Meidän Paavolle pitää leipä voidella niin, että voita on reunoille asti.No jaa. fiksummilla on pesutorni ettei tarvitse käydä siellä pesutuvan puolella ollenkaan.
Älä kummeksu!
Muuten teen kaikki talouden työt paitsi pyykkikoneen panostusta.
Se on minulta kielletty.
Minä kuulemma sekoittaisin tekstilit?
En lukisi pesuohjeita ( on mahdollista koska taipumukseni on oikoa mutkissa ).
Pisin yhtäjaksoinen poissaoloaika on runsaan 3:n viikon tyttöjen matka jonka ajan selvisin hyvin puhtailla tekstiileillä.
Tarpeen tullen olisin kantanut rätit muutaman sadan metrin päässä olevaan pesulaan.
Ps. Olen myös hiivatin laiska ikkunoiden pesijä.
Sehän on turhaa työtä koska katupöly likaa ne kuitenkin mutta peruslinjani mukaisesti olen niitäkin silloin, tällöin pessyt.laiska-lasse kirjoitti:
Älä kummeksu!
Muuten teen kaikki talouden työt paitsi pyykkikoneen panostusta.
Se on minulta kielletty.
Minä kuulemma sekoittaisin tekstilit?
En lukisi pesuohjeita ( on mahdollista koska taipumukseni on oikoa mutkissa ).
Pisin yhtäjaksoinen poissaoloaika on runsaan 3:n viikon tyttöjen matka jonka ajan selvisin hyvin puhtailla tekstiileillä.
Tarpeen tullen olisin kantanut rätit muutaman sadan metrin päässä olevaan pesulaan.
Ps. Olen myös hiivatin laiska ikkunoiden pesijä.
Sehän on turhaa työtä koska katupöly likaa ne kuitenkin mutta peruslinjani mukaisesti olen niitäkin silloin, tällöin pessyt.Unohtui.
Pyykkikone ja kuivausrumpu ovat asunnossamme.
Silloin kun on jotain suurempaa pestävää niin vien ne kaupalliseen pesulaan.
Mitkä ne pari juttua on? Tulin uteliaaksi!
En ole kyllä sellaista miestä tavannut, jonka olisin välttämättä halunnut pitää tai joka olisi minut kynsin hampain halunnut pitää, mutta eihän sitä tiedä, vaikka niin vielä kävisi.
Olisi hyvä tietää ne jutut siltäkin varalta jos haluaa toisesta eroon. Osaa siten toimia päinvastoin että saa ukon helposti lähtemään.
Vaikeaa se on tällä iällä suhteita solmia, ja tykätään me vanhat piiat ja vanhat pojat liikaa omasta yksityisyydestämme. Ei ainakaan hynttyitä haluta yhteen lyödä, vai...?No, mä veikkaan et pitää osata oikealla aikaa kuunnella ja oikealla aikaa puhua.., niin pitää yrittää noi kaksi ajoittaa oikein.
Unohda motkotus ja kotkotus, pidä kaulasta kiinni ja halaa hellästi, niin ja se päänsärky myös pitää jättää unholaan ja muistaa rakastaa, rakastaa ja vielä kerran rakastaa. Ei se niin vaikeaa ole, riippuu tietysti miehestä:))
Mulla on kyllä sellanen hienoinen aavistus, ettei tuo tepsi meidän ikäisiin miehiin. Kyllä ne 50 miehet alkaa keksiä tekosyitä, kuinka pääsee äkkiä karkuun, kun tän ikänen nainen alkaa oikein halukkaasti halaamalla halaamaan... ja halaamaan... Puheet voivat olla ihan toista - ovatkin... mutta että ihan tekojen tasolla... Jotkut asiat kun toimivat miehillä muistoissa vain ja sensijaan meillä naisilla tuo hormonitasapaino heittää tässä iässä päinvastaiseen suuntaan - luulisi miesten olevan onnellisia, kun viimeinkin naisetkin ymmärtävät, mitä mies heiltä haluaa, mutta ei. Ei niitä miehiä siis enää siitäkään syystä pysymään saa. Ahdistuvat ja alkavat vain suunnitella katiskoiden kokemisia yms. sijaistoimintaa :) Niille tulee jotain suorituspaineita tms. :) Ja kun me naisetkaan emme ole enää hehkeimmillämme - paitsi omasta mielestämme tietenkin olemme. Niin: Mahdoton yhtälö :)
Muistan tästä "ongelmasta" puhutun jo omassa nuoruudessani...PupuPuskasta kirjoitti:
Mulla on kyllä sellanen hienoinen aavistus, ettei tuo tepsi meidän ikäisiin miehiin. Kyllä ne 50 miehet alkaa keksiä tekosyitä, kuinka pääsee äkkiä karkuun, kun tän ikänen nainen alkaa oikein halukkaasti halaamalla halaamaan... ja halaamaan... Puheet voivat olla ihan toista - ovatkin... mutta että ihan tekojen tasolla... Jotkut asiat kun toimivat miehillä muistoissa vain ja sensijaan meillä naisilla tuo hormonitasapaino heittää tässä iässä päinvastaiseen suuntaan - luulisi miesten olevan onnellisia, kun viimeinkin naisetkin ymmärtävät, mitä mies heiltä haluaa, mutta ei. Ei niitä miehiä siis enää siitäkään syystä pysymään saa. Ahdistuvat ja alkavat vain suunnitella katiskoiden kokemisia yms. sijaistoimintaa :) Niille tulee jotain suorituspaineita tms. :) Ja kun me naisetkaan emme ole enää hehkeimmillämme - paitsi omasta mielestämme tietenkin olemme. Niin: Mahdoton yhtälö :)
Muistan tästä "ongelmasta" puhutun jo omassa nuoruudessani...Niin, no siksi laitoinkin tuon loppukaneetin-riippuu miehestä. Toimiva suhde syntyy kun on omat asunnot ja ei tarvitse laskea kuin omat lapset, eikä niitten niitä miehiä tai naisia. Molemmat koettu ja tuo jälkimmäinen ratkaisu toimii kyllä.
Mehän ollaan hehkeitä kuin nyt Syreenit ihanassa kukassaan. Pää aina pystyyn ja nenä taivasta kohti, oma tupa, oma lupa muusta ei juuri kannata haaveilla...tässä iässä. Puhumaan pitää pystyä kyllä asiasta kuin asiasta, se on kaiken a ja o.firefox58 kirjoitti:
Niin, no siksi laitoinkin tuon loppukaneetin-riippuu miehestä. Toimiva suhde syntyy kun on omat asunnot ja ei tarvitse laskea kuin omat lapset, eikä niitten niitä miehiä tai naisia. Molemmat koettu ja tuo jälkimmäinen ratkaisu toimii kyllä.
Mehän ollaan hehkeitä kuin nyt Syreenit ihanassa kukassaan. Pää aina pystyyn ja nenä taivasta kohti, oma tupa, oma lupa muusta ei juuri kannata haaveilla...tässä iässä. Puhumaan pitää pystyä kyllä asiasta kuin asiasta, se on kaiken a ja o.Onhan se toisaalta kivaa paistatella päivää oman, velattoman tuvan pihamaalla ainoana kevään kukkasena. Olla oman valtakuntansa kaunein, kun ei ole muita vieressä, joihin verrata. Tuli jokin satu mieleen...
Onhan se kivaa herätä aamun yksin voimatta kietoutua kuin peittoon. Onhan se vielä kivempaa kuulla kuinka tässä iässä ei enää aloiteta mitään, kun on jo lapset suuria, talot ja tavarat kerätty ympärille ja lapsille perinnöksi ja ne kesämökin katiskat ja kasvimaatkin tarvitsevat jatkuvaa huoltoa. Eihän siihen enää ihmistä mahdu kaiken sen tavaran sekaan. On se tosi kivaa varmaan laittaa ystävä pihalle yön selkään, että pääsee yksin kaikessa rauhassa nukkumaan - kas kun vanhana ei enää yökaudet kukuta ja valvota eikä sitten tarvitse myöskään kuunnella kenenkään kotoista kuorsausta tai tuhinaa. Kun ojentaa käden sivulle, siellä ei ole ketään. Voi mitä onnea ja autuutta ynnä vapauden riemua!
Miksen saa tätä kuulostamaan yhtään uskottavalta?PupuPuskasta kirjoitti:
Onhan se toisaalta kivaa paistatella päivää oman, velattoman tuvan pihamaalla ainoana kevään kukkasena. Olla oman valtakuntansa kaunein, kun ei ole muita vieressä, joihin verrata. Tuli jokin satu mieleen...
Onhan se kivaa herätä aamun yksin voimatta kietoutua kuin peittoon. Onhan se vielä kivempaa kuulla kuinka tässä iässä ei enää aloiteta mitään, kun on jo lapset suuria, talot ja tavarat kerätty ympärille ja lapsille perinnöksi ja ne kesämökin katiskat ja kasvimaatkin tarvitsevat jatkuvaa huoltoa. Eihän siihen enää ihmistä mahdu kaiken sen tavaran sekaan. On se tosi kivaa varmaan laittaa ystävä pihalle yön selkään, että pääsee yksin kaikessa rauhassa nukkumaan - kas kun vanhana ei enää yökaudet kukuta ja valvota eikä sitten tarvitse myöskään kuunnella kenenkään kotoista kuorsausta tai tuhinaa. Kun ojentaa käden sivulle, siellä ei ole ketään. Voi mitä onnea ja autuutta ynnä vapauden riemua!
Miksen saa tätä kuulostamaan yhtään uskottavalta?On se ihan uskottavaa ja ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Joskus vain kaikki on niin kivaa kaksin ja lapsellinen kun olen, käsi kädessä kävellään:))
Tosin en laittaisi ystävää pihalle tai ainakin tekisin eväät mukaan. No kun on tuo omaisuuskin aikoinaan jaettu lapsille, ei tarvitse kenenkään luulla hyötyvänsä, voi elää kuin taivaan lintu...- 67-v
PupuPuskasta kirjoitti:
Muistan tästä "ongelmasta" puhutun jo omassa nuoruudessani...Jousta ikäluokassa ylöspäin!
Helmikuussa, alasbaarin penkillä liotessa, olin otettu kun muutama 45 - 55v ikäluokan nainen osoitti kiinnostustaan minuun jopa fyysisillä eleillä.
Jos olisin sinkku niin olisin saattanut ottaa selvää kiinnostuksen todellisesta asteesta.
Vuosikatsastuksessa minua on luonnehdittu harvinaisen hyväkuntoiseksi ja nuorekkaaksi ikäluokkani edustajaksi.
Nyt olen solujakaumavekottimen mukaan ihannepainossani ja testosteronitasoni on alle 5-kymppisen luokkaa.
Kiintymys keksii seurustelumuodot. 67-v kirjoitti:
Jousta ikäluokassa ylöspäin!
Helmikuussa, alasbaarin penkillä liotessa, olin otettu kun muutama 45 - 55v ikäluokan nainen osoitti kiinnostustaan minuun jopa fyysisillä eleillä.
Jos olisin sinkku niin olisin saattanut ottaa selvää kiinnostuksen todellisesta asteesta.
Vuosikatsastuksessa minua on luonnehdittu harvinaisen hyväkuntoiseksi ja nuorekkaaksi ikäluokkani edustajaksi.
Nyt olen solujakaumavekottimen mukaan ihannepainossani ja testosteronitasoni on alle 5-kymppisen luokkaa.
Kiintymys keksii seurustelumuodot.No jos tuo -67 pitää paikkansa., olet reippaasti alle 50, mitäs siinä kun porskutat. Tuolla ketju oli jossa mies valitteli, ettei yli 50 kiinnosta. Joo kyllä se on ihan kemiasta kiinni.
Kaikessa pitää joustaa, jollei käy kuten minulle...yrityksen ja erehdyksen kautta, eikä se ole helpoin tie:)))firefox58 kirjoitti:
On se ihan uskottavaa ja ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Joskus vain kaikki on niin kivaa kaksin ja lapsellinen kun olen, käsi kädessä kävellään:))
Tosin en laittaisi ystävää pihalle tai ainakin tekisin eväät mukaan. No kun on tuo omaisuuskin aikoinaan jaettu lapsille, ei tarvitse kenenkään luulla hyötyvänsä, voi elää kuin taivaan lintu...Pitäisikö tässä kohtaa tulla vihreäksi:) En osaa kuvitella yhtään...
- 67-v
firefox58 kirjoitti:
No jos tuo -67 pitää paikkansa., olet reippaasti alle 50, mitäs siinä kun porskutat. Tuolla ketju oli jossa mies valitteli, ettei yli 50 kiinnosta. Joo kyllä se on ihan kemiasta kiinni.
Kaikessa pitää joustaa, jollei käy kuten minulle...yrityksen ja erehdyksen kautta, eikä se ole helpoin tie:)))67v on ikäni.
Aineenvaihduntani on, tärkeimmiltä osiltaan, alle 5-kymppisen tasoa. 67-v kirjoitti:
Jousta ikäluokassa ylöspäin!
Kiintymys keksii seurustelumuodot.Tässä kohtaa pitäisi kai hurrata, kuinka tuon 67 vuotiaan vaimolla on käynyt tuuri.
- kokemusta peliin
Ompas täällä tullut hyvii kommenttei.
Miehen saa pidettyä kun kerran viikossa kehasee ja kaksi kertaa viikossa antaa.
Mittees se on naisen kans? - parishsuhde
Onko Peter lähdössä vaimuuten vain tyytymätön?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881845Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781567Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181357- 110958
- 51909
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19906Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15761Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65756Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka10751