NYT TIMO HALLITUSNEUVOTTELUIHIN.

SDP:N PELKÄÄJÄ

MAHTAVA MAHDOLLISUUS. KEPU KUN TULEE MUKAAN NIIN VIHREET LÄHTEE. KATAINEN PIENEMPI PAHA KUIN HELVETIN KIEROT DEMARIT. AINA KUN SDP ON OLLUT HALLITUKSESSA ON MENNYT KAIKKI PÄIN PERSETTÄ, EIKÄ MIKÄÄN LUPAUS OLE PITÄNYT. NYT ON NIIN ETTEI KATAINEN VOI SINUN PUOLUETTA PAKOTTAA ÄÄNESTÄMÄÄN TUKIPAKETTEJA MIHINKÄÄN, KUTEN TEKI VASUREILLEKKIN. TEE PALVELUS MEILLE JA SÄÄSTÄ MEIDÄT VALEHTEVILTA DEMAREILTA. TÄMÄ ON HÄTÄTILA, KÄYTÄ SE. VOI OLLA ETTEI UUTTA MAHDOLLISUUTTA ENÄÄ TULE. PUHUKOON SDP MITÄ TAHANSA ÄLÄ HELVETISSÄ USKO HEITÄ, HE JALLITTAVAT JOPA SINUT. KÄYTÄ TILAISUUS.

13

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattelun aihetta

menkää vai kokoomuksen kelkkaan niin velkakello tikittää entistäkin nopeammin: http://velkakello.fi/
      Tuosta käyrästä näkyy että demareiden ollessa hallituksessa 1995-2007 sekä velan määrä että sen osuus BKT:sta laskivat. Porvarihallitus on ottanut velkaa 10 miljardia euroa vuodessa.

• sen saivat

Ei kai persut sovi hallitukseen minkään puolueen kanssa, koska ei EU:sta noin vain yhtäkkiä voi lähteä. Persut ovat siis "munaton" puolue halituksen jäseneksi. Suomi on näin ollen käytännössä vasemmistomaa eli sosialistimaa tai sosialistien perillisten maa. Persut löivät kepultakin porvariterän pois. On tulossa "kylmiä" aikoja.

• pelkkiä pullaperseit

Aivan oikein. Persuissa ei ole munaa ollenkaan! Valitettavasti näin on, pelkkiä pullaperseitä ovat persut.

• itäsuomi

Mitä sinä höpiset ? Eiväthän persut ole mihinkään EU: sta lähdössä, vaan haluavat vaan, että jokainen maa maksaa omien pankkiensa riskisijoitusten tappiot - eivätkä maksata niitä EU: lla.

Ja olen varma, että persut pystyvät hyvään hallituspolitiikkaan, parempaan kuin kokoomus ja keskusta, jonka hedelmistä nyt nautimme.

Soinina valitsisin Kataisen Urpilaisen sijasta sillä Jyrkillä on paremmat suhteet ja enemmän vaikutusvaltaa EU: n suuntaan.

Tai sitten odottaisin uusia vaaleja sillä mikään ilman persuja näissä oloissa kasattu hallitus ei pysy pystyssä neljää vuotta !

• äänestäjä 55 v

Samaa mieltä. Jotain tehtävä nyt . Hallitusneuvotteluihin pitää mennä mielummin Kataisen kanssa kuin sdp:n ketkujen kanssa. Ei kestä noste neljää vuotta istua tyhjänpanttina oppositiossa välihuutoja heittelemässä. Nyt sanoista tekoihin.

• bub hertta

Kyllä pitää mennä. Ei tule mitään kun ei oikein mihinkään voi vaikuttaa. 4 vuotta kituuttava aika ja kannatusluvut putoavat. Tehkää nyt jotakin.

• luo nyt aivan kauhea

Tämä luo nyt aivan kauheat paineet Soinille. Jos hänet painostetaan hallitukseen, hänen pitää tehdä kovasti töitä, mikä on tietenkin ikävää. Yleensä hyvän palkan on saanut politiikassa ihan vain kaljaa lipittämällä. Miksi siis pitäisi alkaa uusi ministerin elämä aikataulujen ja kiireen kanssa?

• nikkelikuula

Kyllä Timon on nyt tehtävä jokin ratkaisu. Olen varma että kannatus laskee huikeasti jos oppositioon jää. KOK.on parempi vaihtoehto kuin SDP kieroilun mm mestarit. Vihreet lähtee pois jos kepu tulee neuvotteluihin. Ydinvoimaa ei voi poistaa ja sen vihreet lakkauttasivat. Tartu tilaisuuteen, kun vielä on saumaa.

• SDP:N PELKÄÄJÄ

JUMALAUTA MUA ON KUULTU. TÄMÄHÄN SUJUU KUN UNELMA. NYT PITÄÄ LADATA KAIKKI PELIIN JA KYHÄTÄ HALLITUS KASAAN.

• en minä mutta muut

Herrojen pelko on viisauden alku.

• Punamultavarvas

Sinähän puhut ihan täyttä sontaa. Kun sodanjälkeistä poliittista historiaamme tarkastelee paljastuu se silkka fakta että aina kun KOKOOMUS on ollut hallituksessa asiat ovat menneet päin persettä.

• timosoini1

"MINÄ KÄÄNNYN HERRAN PUOLEEN JA HÄN VASTAA MINULLE. HÄN VAPAUTTAA MINUT KAIKESTA PELOSTA"

• suomalaiset ensin.

mielen kiintoista.eu sai rahansa.pika vauhtia..suomi ei saa hallitusta.kyllä tuo oman maan asioitten hoito on sitten vaikeaa.turha väsätä noista pienistä puolueista...eihän heillä ole kansan ääniäkään.suuret ja kansan äänestämät puolueet jylläämään.perussuomalaiset,ehdottomasti hallitukseen...tekevät,niin kun ovat luvanneet.kansa äänesti..mikä piru mättää,etei kelpaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe