Olen pettynyt SKD:hen, hallitusneuvotteluissa

missä nöyryys

kaikki tuntuu sopivan SKD:lle. Niin kovasti uskovaisillakin on hinku valtaan.
Audin takapenkki kelpaa tosi hyvin.

8

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yeaahh

Nöyryys on muissa puolueissa. KD:ssa rehottaa helluntailaisuus kuin tauti, niin ikään. Israelin tukeminen ja natohan tässä nyt kiinostaa eniten.

• siunauksena Suomelle

On niitä nyt pahempiakin tauteja kuin helluntailaisuus.:)

Ja ojekirja Raamatun mukaan kun mennään, niin joka siunaa Israelia, niin sitä minäkin (Jumala) olen siunaava ja joka kiroaa Israelia, niin sitä minäkin(Jumala) olen kiroava.

Huom! Siunaaminen ei hyväksy väkivaltaa puolin eikä toisin.

KD:n syytä pysyä alkuperäisissä periaatteissaan myös EU- politiikan suhteen, sillä sitä äänestäjät odottavat tai odotettavissa on kannatuksen romahdus.

• Ex hellari
        siunauksena Suomelle kirjoitti:

On niitä nyt pahempiakin tauteja kuin helluntailaisuus.:)

Ja ojekirja Raamatun mukaan kun mennään, niin joka siunaa Israelia, niin sitä minäkin (Jumala) olen siunaava ja joka kiroaa Israelia, niin sitä minäkin(Jumala) olen kiroava.

Huom! Siunaaminen ei hyväksy väkivaltaa puolin eikä toisin.

KD:n syytä pysyä alkuperäisissä periaatteissaan myös EU- politiikan suhteen, sillä sitä äänestäjät odottavat tai odotettavissa on kannatuksen romahdus.

"Ja ojekirja Raamatun mukaan kun mennään, niin joka siunaa Israelia, niin sitä minäkin (Jumala) olen siunaava ja joka kiroaa Israelia, niin sitä minäkin(Jumala) olen kiroava."

Eli tämän Sanan perusteella vaaditaan Jumalaa sinunaamaan. Onkohan siunausten kalastelu siis perimmäinen motiivi? Sitä paitsi, onhan ohjekirjassasi monia muitakin vaatimuksia, joita en - ehkä et sinäkään - pysty täyttämään. Siksi tarvitsen hieman armollisempaa evankeliumia.

• Hell-untailaisuus

Hyväksyykö siunaaminen tappamisen? Entä hyväksyykö siunaaminen ahneuden, varastamisen ja toisen maan miehittämisen? Hyväksyykö kristinuskon oppi myös senkin että Jeesusta pidetään pilkkana ja suoranaisena huuhaana? Miksi niitä pitäisi muka siunata jotka pitävät Jeesusta seuraavia vääräuskoisina ja vähempiarvoisina syrjittävinä. Judaismi ei eroa lähi-idän islamismistä tai muistakaan rasistisista ismeistä juuri millään tavalla.

KUKA ON RAAMATUN TARKOITTAMA JUUTALAINEN JOKA KUULUU JUMALAN OMAISUUSKANSAAN?

Oikea juutalainen ei ole se, joka on juutalainen ulkonaisesti, eikä oikea ympärileikkaus ole se, joka on ulkonaisesti näkyvänä ruumissa.
      Oikea juutalainen on se, joka on juutalainen sisimässään, ja oikea ympärileikkaus on sydämmen ympärileikkaus, jota ei saa aikaan laki, vaan henki. tälläinen juutalainen saa kiitoksen Jumalalta, ei ihmisiltä.

Monet sanovat minulle sinä päivänä: Herra, herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkoitimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.
      Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!

• Buuatkaa ulos ne!

Tervaa ja höyheniä helluntailahkoon luikereleille väkivaltaa ja ahneutta puolustaville perkeleelisille harhaanjohtajille jotka siunaavat Israelia ja sen hirviömäistä apartheidpolitiikkaa!

• ooooooooooooo.

Juutalaisten pelastaminen on kyseessä.

Apuaaaaaaaaaaaaa.

• ghg.

Seuraavissa vaaleissa on KD mahdon saada vaaliliittoa, koska kok käyttää syöttinä pienpuolueita. SDP osaltaa syö vasemmistoliiton. Kaikki rasitteet joutuu maksamaan hallituksen pienpuolueet. Kahden suuren pyyhkien niillä lattiaa.

• Opettaja.

Itse kannan opettajana vastuun ja näytän lapsille mitä lähi-idässä todella tapahtuu! Israelin teot eivät saa unohtua eikä niitä voi painaa villaisella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      351
      1550
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1004
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe