Kun Raamattu todistaa että ...

Jeesus on tie

... synnit saa anteeksi kasteessa. Jumalan sana todistaa tämän kiistatta.
Ap. t. 2:38 Niin Pietari sanoi heille:

1. "Tehkää parannus

2. ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi,

3. niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.

Niin ..., kukahan se mahtaa väittää toisinpäin mitä Jumalan sana todistaa? Sehän on piru itse kavalimmassa muodossaan, valkeuden enkeliksi pukeutuneena, (omavanhurskaus saatana).

Epäusko riivaa kirjoittajaa nyt hyvin vahingollisella tavalla.

Mark. 16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
Mark. 16:16
1. Joka uskoo
2. ja kastetaan, se pelastuu;

3. mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Synnit saa anteeksi USKOMALLA JUMALAN LUPAUKSET SYNTIEN ANTEEKSIANTAMISESTA.

1. Tämä lupaus syntien anteeksiaaamisesta on Jumalan sanassa.
2. Tämä lupaus on pyhissä Sakramenteissa
- Kaste ja
- Herran Pyhä Ehtoollinen

Joka toisin opettaa, hän valehtelee Jumalan sanaa vastaan.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghghghgh

Helluntailaisten kustantamassa kirjassaan "Kristukseen kastetut" Juhana Lehmuskoski (joka kirjan julkaistessaan kuului "helluntaiseurakuntaan", nyt kuuluu "helluntaikansaan") kirjoittaa:

" ... Pietari puhui kansanjoukolle: (Apt. 2:38,39). Pietari seurasi tarkasti Jeesuksen käskyä: Syntien anteeksisaamiseksi tuli tehdä parannus ja ottaa kaste."

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9673733/48763250

• pieni korjaus

Luetun ymmärtämisessä sinulla taitaa olla vaikeuksia!

Pietarihan sanoo ENSIN:
      "TEHKÄÄ PARANNUS."!

Miksi hyppäät suoraan kasteeseen?

Kumma, kun tajusit kuitenkin tuossa jälkimmäisessä oikein: "Mark. 16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.

1. Joka uskoo
      2. ja kastetaan, se pelastuu;

3. mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Ensin saarnataan evankeliumia, kuten Jeesuskin opettaa:
      "Parannusta syntien anteeksisaamiseksi on SAARNATTAVA todistukseksi kaikille kansoille: Luuk 24:46

Raamattuhan ei tunne mitään "sakramenttia", joka antaisi synnit anteeksi!
      Sellainen on taikauskoa ja liittyy pakanuuteen. Katolinen kirkko
      kehitteli kaikenlaisia automaatteja joilla synnit muka saadaan
      anteeksi.
      Miksi unohdit mainita aneet, joilla synnit ostetaan anteeksi?

• mie vaan

Sydämen ilo on Jeesuksessa Kristuksessa!

Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, kaikille, jotka uskovat häneen." - Joh. 1:12

Jeesus sanoi: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani." - Joh. 14:6

• Se on taas tuota kirkon keksimää hapatusta, jos vauva saa kasteessa synnit anteeksi, tai ihminen käymällä ehtoollisella. Mikäli pelkkä kaste antaa synnit anteeksi, niin silloin ei tarvitse kenekään uskoa mihinkään, vaan vettä päähän ja homma selvä.
      Sakramentit ovat kirkon keksintöä, sellaisista ei Raamattu mainitse yhtään sanaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2970
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      361
      2653
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      48
      2410
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      30
      2390
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1948
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1479
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1472
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1393
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1349
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      14
      1321
    Aihe