Seuraava tankkeri tulee venäjältä tai norjasta, niin KAIKKI gunnar-ihmiset ja mustalaiset tankin sisälle ja tyhjennetään atlantille tankit.
Olisi paljon helpompaa elämää Suomessa suomalaisille.
On muuten syytä lastata tyhjennykseen.
6
69
Vastaukset
- sinnekuuluvatpask
Sitten kun kysyvät että "mitä ollaan tehty väärin", aika yksiselitteinen: OLETTE TEHNEET RIKOKSIA, MENKÄÄ TEKEMÄÄN NIITÄ KOTIINNE ALBANIAAN.
- pitäisi ymmärtääkkin
Pakolaiset ovat tulleet suomeen sotaa tai muuta hengenvaarallista elämää pakoon, eivät he rakasta vierasta, kylmää maata jossa ihmiset ovat vähän pelottavia ja jöröjä.
- WEAREGREATEST
OLETTE HULLIKSIA JA ME VIHATAAN TETÄ!!
OLEN YLPEÄ SUOMALAINEN JA SIKSI RÖYHISTÄN RINTAANI. EN OLEMIKÄÄN PAKOLAIS-HULLU!!
kAIKKI MUKAAN, OTETAAN ILOIRTI SUOMALAISUUDESTA JA LAITETAAN LAISKURI-TYHMIS-RIKOLLISET AJELEHITMAAN!!
sITTEN VAAN LAULETAAN WE ARE TH WORLD WE ARE THE BEST FINNISH ONLY, VÄHÄN NIINKU SE TATUOINTI HALMEEN TONIN PERSEREIÄSSÄ, OLI KYLLÄ HAUSKA EXIT ONLY JA NUOLI PERSEREIKÄÄN, REVETTIIN KAVEREIDEN KAA IHAN HULLIKSINA!!!!!!!! SAATANA!!!!
SUOMESSA ONJO KAIKKI TARVITTAVA TAITO JA OSAUS, EI TARVITA MITÄÄN RIKOLLISIA OPETTAMAAN MEILLE PAHOJATAPOJA!!!
HURRAA SUOMI SUMALAISILLE!!!!!
HEI HEI JA VIEL'KERRAN HEI!!!!!
OTAN UUDEN TATUOINNNIN TÄMÄN JUTUN MUISTOKSI, AIKA PITKÄ KIRJOITUS TULI!! OMA VAIVANSA, MUTTA HYVÄN ASIAN PUOLESTA KANNATTAA OSATA AJATELLA ERIVERROIN KUIN NE TYHMIS-NEEKERIT!!!!!!!!!!- mutta kun sotia on
Mutta kun on ihmisiä, jotka haluavat auttaa sodassa ja hädässä olevia, ja haluavat ottaa pakolaisia, ei tätä maata pidä tehdä luotaantyötäväksi ja rasistiseksi, vaan inhimillisemmäksi kuin mitä se nyt on, kun ihmisiltä puuttuu tietoa sotapakolaisten syistä tulla näin kylmään maahan tappamista pakoon.
- WEAREGRATEST
AI SYYTÄT MINUA LASTENMURHAAJAKSI!!! MITÄ VITTUA!! MISTÄ NIIN AJATTTELIT EI HETI TARVI ALKAA VETÄMÄÄN IHAN ÄÄRIPÄÄHÄN, ETTÄ MINÄ HALUAN POLTTAA LAPSIA, HETI NATSIKORTTIA!!!!!!
OLEN VAIN HUOLISSANI ISIEMMEMAASTA JA KANSASTAMME!!!!!
MINULLA ON KASVANUT HIUKSIA JOSKUS ENEMMÄN, MUTTA SINÄ OLET SIKANAAMA!!! SAATANAN HYYSÄÄJÄ HUUDAT TOISTA LASTENMURHAAJIKSI!!!!
TYHJENNETÄÄN KAIKKI ERILAISET KONTTEIHIN JA MEREEN. - SorronYöKovaTyö
no niin perussuomalaisveljet!!!!
Nyt töihin, äkeisiin kiinni ja ojankaivuuseen kuten sananlasku sanoo!!!!
Jalo Suomen Mies, äl anna sorron yön
merirosvon ottaa suomineidon korean
ja muille niin solean!!
Yhdessä puolustuksiin
äkeet olalla marssimme
eduskuntatalolle!!!!
On mieli niin horjuva ja omapäinen, kun KOTIMAATAMME myydään, kirjoitin runon ja helpotin taakkaani!
Lakki ylös Suomalainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2521188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
- 284880
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10865
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49858