"Mekö muka rasisteja"

Tosimies.

Taas yksi turhanpäiväinen paskakirjoitus joltain dilleltä savolaiselta.
http://www.savonsanomat.fi/mielipide/artikkelit/mekö-muka-rasisteja/677189

Minä ainakin olen rasisti, mutta se ei ole minun vikani!'
Rasismiudestani voi vaan syyttää niitä joihin ns rasismini kohdistuu, tai yritän välttää sen kohdistumista kehenkään erityisesti,sillä enhän halua olla rasistinen rasisti.
Mutta jos minua syytetään rasistiksi sen takia että haluan säilyttää oman kulttuurini,omat perinteeni jne niin olkoon minä olen rasisti.
Onpa minua syytetty rasistiksi senkin takia kun kaupassa seurasin eräiden ns kansallispukuisten toimia, he siis syyttivät minua rasistiksi kun eivät voineet varastaa.
Juuri edellä mainittu kuvaa mielestäni sanan rasisti parhaiten nykyaikana;)

16

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne ajatukset sulla

Minusta sinä kuulostat vain siltä, että yrität purkaa omaa sisäistä pahoinvointiasi ihmisiin, jotka ovat sinulle vieraamman näköisiä. Miten olet tukenut tämän maan sotaveteraaneja, sehän on isanmaallisuutta, ja menisitkö rintamalle jos tulisi siihen pakottava tarve, elikkä tulisi sotatilanne?

Missähän tämänkin paikan "isanmaan ystävät" sitten olisivat, kun vapaaehtoisia kutsuttaisiin rintamalle puolustamaan isänmaata? Vihollisiamme eivät ole sotapakolaiset, vaan usean itsekkään ihmisen tuhoavat ajatukset siellä pään sisällä.

• PA kollinen

Usan presidentti on antanut murhakäskyjä, mutta saa vapaasti kulkea euroopan unionin alueella, mutta? kuka istuu haagissa pidätettynä?

• Tosimies.

Olen antanut varoja veteraaneille,yritykseni kautta sekä yksityisenä,nykyistä Suomea en haluaisi puolustaa, en halua puolustaa Thorsin politiikkaa,perussuomalaisten kyllä.
        Ei ole mitään sotapakoilaisia edes olemassa, on laiskureita nuoria miheinä jotka karkaavat kun pitäisi puolustaa perheitään.

• Jussuf (se sama)
        Tosimies. kirjoitti:

Olen antanut varoja veteraaneille,yritykseni kautta sekä yksityisenä,nykyistä Suomea en haluaisi puolustaa, en halua puolustaa Thorsin politiikkaa,perussuomalaisten kyllä.
        Ei ole mitään sotapakoilaisia edes olemassa, on laiskureita nuoria miheinä jotka karkaavat kun pitäisi puolustaa perheitään.

Et taida tietää että yksi hallitukseen pyrkivä puolue, persut nimeltään, on juuri tehnyt julkilausuman jolla kielletään kaikki sotaveteraanien avustukset.

Älä anna varoja vetskuille. Muuten saat persut kimppuusi!

• PA kollinen

Minulla, vanhalla ukolla on haave, kerron sen nyt. Jos jeesusta ei oisi ei neitsyt synnyttäisi, "Perkoila" joka asiallisesti tuota jeesuspulmaa on lyriikassaan käsitellyt, seuraavana työttömyys. Miten noille ihmishylkiöille, jotka jättivät koulunsa ja koko sosiaalisen elämän taakseen. Kysyn olenko auttamisvelvollinen teitä kohtaan? MÄ EN HALUU.

• pitäisi välittää

Oletkohan tympeyttäisi sitten oikeassa paikassa siellä eläkkeellä? Nuorista täytyy välittää, samoin lapsiperheistä, etkä sinä heitä autakkaan vaan sosiaalihuolto, jos auttavat...?

• kesä on tullut!

Eikö vanha ukko voisi iloita kesästä, ja lämpimistä ilmoista silloin kun niitä on? Sinä et välitä minne sielusi joutuu kun kuolet, eikä se ole minun syytäni.

• PA kollinen
        kesä on tullut! kirjoitti:

Eikö vanha ukko voisi iloita kesästä, ja lämpimistä ilmoista silloin kun niitä on? Sinä et välitä minne sielusi joutuu kun kuolet, eikä se ole minun syytäni.

Ukkohan vastaa. en välttämättä pidä aurinkoisista päivistä, koska olen tuolle säteilylle allerginen en muista oliko a vai b .Tuohon pitäisi välittää henkilölle esitän kysymyksen? Miksi.??

• PA kollinen
        PA kollinen kirjoitti:

Ukkohan vastaa. en välttämättä pidä aurinkoisista päivistä, koska olen tuolle säteilylle allerginen en muista oliko a vai b .Tuohon pitäisi välittää henkilölle esitän kysymyksen? Miksi.??

Vastaan tälläkertaa itselleni, en ole vielä eläkkeellä, mutta kun on työnsä tehnyt voi mennä rauhassa mukkumaan. Miten tämä ryhmä joka EI HALUU ?

• aivopieru-Tosimies.

>Minä ainakin olen rasisti, mutta se ei ole minun vikani!'
      Rasismiudestani voi vaan syyttää niitä joihin ns rasismini kohdistuu>

Voiko ihminen enää olla enemmän päin helvettiä kuin Tosimies?

• Tosimies.

Voi olla paljonkin, mm vihreä,kommunisti jne.
        Et osaa lukea.

• hah ha haa tyhmät
        Tosimies. kirjoitti:

Voi olla paljonkin, mm vihreä,kommunisti jne.
        Et osaa lukea.

Mahtaa persujen eduskuntaryhmää hävettää, kun heillä on tuollaisia kannattajia. Juuri tällaisista Tosimiehen kaltaisista propellipäistä he ovat halunneet sanoutua irti.

• Tosimies fani.
        hah ha haa tyhmät kirjoitti:

Mahtaa persujen eduskuntaryhmää hävettää, kun heillä on tuollaisia kannattajia. Juuri tällaisista Tosimiehen kaltaisista propellipäistä he ovat halunneet sanoutua irti.

Ei suinkaan, te viherpöpöt ette vaan ymmärrä.
        Meitä on paljon.

• tyhmiä jopa PS:iin
        Tosimies fani. kirjoitti:

Ei suinkaan, te viherpöpöt ette vaan ymmärrä.
        Meitä on paljon.

Ja teillä on vakavia aivovaurioita, jos ette ymmärrä, että juuri teidänlaisista vajukeista he ovat halunneet sanoutua irti.

• fakta homma

Jos haluan nähdä ulkomaalaisia ja muita kulttuureja, lähden ulkomaille. En niitä omille nurkilleni halua. Tää on nyt vaan fakta homma. Pitäkää Suomi suomalaisena!

• turvapaikkaturistit

Heillä joilla oikeasti on kova hätä kotimaissaan, eivät koskaan pääse lähtemään koska heillä ei ole varaa lähteä. Tänne tulevat ne "pakolaiset" joilla oli varaa maksaa matkastaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1132
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      144
      1069
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe