Saako tosta mitään irti, kun yhdessä napissa on 30mg kodaiinia ja 70mg parasetamolia?
CODAXOL
3
1686
Vastaukset
- eihajuakaan
Oisko sittenkin 500mg parasetamolia?
Ja kyllähän suurella määrällä parasetamolia saa maksan paukkumaan. Poks poks.
Jotku tykkää erotella parasetamolin pois. Etsivät ohjeita netistä. Kuulemma hakusanalla "vesierottelu". Tiedä sitte onko mitenkä fiksua tommonen. Kodeiini kun muuttuu maksassa morfiiniks ja morkku on melkosen koukuttavaa matskua. Nistikamaa. - trupaduuri
Kyllä sisältää 500mg parasetamolia tappava annos on muistaakseni 16g
- koodihuorana kohta?
Parasetamoli on helvetin maksatoksinen. Muistaakseni alkaa jo 4-5g:n paikkeilla tekemään jotain tuhoa. Eli kun napsii esim. tonnisia paratabseja särkyyn, ei kannattene kovin montaa ottaa. Oisko ollut max 3 kpl päivässä. Codaxolit, panacodit ym. toimivat ihan hyvin särkyyn, meitsille kodeiini tekee aina sellaisen jännän hiukan leijuvan olon, tosin vaan viikon kuurilla, tolet nousee noitten kanssa ihan silmissä. Ja kun muistetaan mukana oleva parasetamoli, eipä niitä paljoa kannata edelleenkään kerralla vetää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537