Onkohan turvallista syödä voikukanlehtiä tai marjoja, horsmia, eli luontaistuotteita luonnosta, koska niissä voi olla Fukushiman ydinsäteilyä?
Mittaustuloksia?
ps. Fukushimassahan oli plutoniumia, ja se voimala räjähti, vaikka Suomessahan sitä ei uutisoitu koska ei mahtunut monikulttuuria ylistävien hyvien uutisten sekaan, mutta plutonium on 1000-kertaa pahempi kuin muut ydinvoimalat, ja sen puolittumisaika on 100 000 vuotta.
Neuvostoliitlainen ydinvoimala Sosnovyi Bori on noin 70 km päässä Suomen rajalta ja huonossa kunnossa.
Voikukanlehtien säteilymäärät Fukushimasta
3
<50
Vastaukset
- Paljon todennäköisem
saat jonkun hepatiitin koska joku juoppo on kussut ko. marjojen päälle kuin että saisit jonkun säteilysairauden Fukushiman takia, äly hoi se paikka on melkeen toisella puolen planeettaa.
- pyhä tietämättömyys?
Plutonium pilven päästöpaikalla ei sinänsä ole väliä, sillä se etenee ylemmissä ilmakerroksissa minne tahansa maapallolla, ja laskeutuu jonnekin saten mukana.
Esim Tshernobyl levisi puolen maapallon alueelle.
Mitäpä voi odottaa kun viranomaiset salaavat tiedot kaikesta teknologisista asioista, vaikka itse tietävät tarkalleen kaikki haitat. Tosin ehkä Suomen viranomaiset ei tiedä muuta kuin mitä SDPn tai Kepun jäsenkirjassa sanotaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911607
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1191472Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711309- 301222
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181040Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46968- 21940
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753