Aurinkoista maanantaita!

warmhuggskisseslove

Minulla on ihania ystäviä, käsi kädessä niin ylös kuin alas. Mutta ystävyyden eteen pitää myös nähdään vaivaa, kukaan ei ole itsestä selvyys.
AINA on jotain, joka saa sinut onnettomaksi
USEIN tuntuu siltä, että kaikki menee väärin
JOSKUS pettyy niin, ettei tiedä miten siitä selviää
HARVOIN kaikki päättyy niinkuin toivoit
KOSKAAN ei kuitenkaan saa antaa periksi!!

En ole vittumainen,se on vaan itsepuolustusta
En ole kuuro,en vaan kuuntele paskanjauhantaa
En puhu pahaa,sanon vain totuuden
En ole itsekäs,olen vain itsevarma
En ole ilkeä,vaan rehellinen

13

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • warmhuggskisseslove

      Perjantai iltana ja lauantai aamuna kävelin ne 426 rappusta jätemäelle enkä pysähtynyt kuin kaksi kertaa.
      Lauantaina likka vei minut syömään ja osti minulle kengät.
      Ilta oli täydellisen hauska Mellunmäessä kun paikalla ei muitakuin 20 lähintä rakkainta ihmistä,tosin kaikki ei päässeet tulemaan ja kun lähdin,minua yritti noin 20v kundi iskee ;)
      Kaverin mies siihen "Meinasko olla pysäkkipanot tiedossa?"
      Sunnuntaina toinen tytär iti palauttaa kotiinsa ja matkalla syötiin kiinalaisessa.
      Viimeyön tyttö serkuillaan ja toinen,kaverinsa kanssa siskonsa kotona.
      Minulla olisi tiedossa treffejä mutta nyt ei jaksa innostaa ..
      Rakas lähti eilen reissuun ja illalla laittoi minulle sieltä viestiä ;);)

      "Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä asiat,
      joita en voi muutta,
      rohkeutta muuttaa mitkä voin ja
      viisautta erotaa nämä toisistaan."

      Hemmetin kela ;(;(. Mistään ei mitään tietoa vaikka hakemusta jo useaan otteeseen kiirehditty,voi hemmetin hemmetti ;(
      Sossuunpäin en pierasekaan kun niiden mielestä työtön on niiiiiiiiin sairaan hyvätuloinen että hakemus hylätään aina tulojen perusteella mutta olen onnellinen kun pääsin siitä laitoksesta täydellisesti eroon ja pärjään omillani vaikka rahaton ollut useamman viikon kelan takia ... ;)

      Toivoisin olevani olkapää,
      johon voit nojata,
      kun tukea kaipailet.
      Toivoisin olevani
      kuuleva korva,
      ......jolle huolesi kertoilet.
      Toivoisin olevani
      lämmin syli,
      kun hellyyttä haikailet.
      Toivoisin olevani enkeli,
      kun suojelusta tarvitset ♥

      Naisystäväni kommentti kun kerroin että tytär tarjosi ruuan ja halusi ostaa kengät : "Vievät äitiään syömään,on sulla ajattelevaiset ja kohteliaat lapset,oon hieman kade"
      Ja mieskaverini kommentteja tyttäristäni "Wau!" , "Ihan ku yksi näistä misseistä" , "Todellinen kaunotar" , "No onpas nätti" ... ym ym ... ;)

      Eilen tylsä päivä.
      Asiat paremmin kuin kuitenkin kuin koskaan ja koko ajan paranevat , lapsenikin kuulivat lukuisia hyviä uutisia ja ihana rakas kultainen tytär tuli kanssani usein pelaamaan korttia ym pelejä ;););)

    • warmhuggskisseslove

      Siskontyttö soitti ja pyysi festareille,kunhan rahaa tulis joskus niin tottakai lähden!

      Vituttaa,ei kukaan ihminen vaan ...

      Vanhin tyttö sai lähes pelkkiä kiitettäviä torkassa,
      toinen sai stipendi ja rutosti kehuja kuinka on koulunsa ilopilleri ja auttavaisin,kolmas HYMYTYTTÖ-patsaan ja hyvän torkan sekä kehuja kuinka aina iloinen aina auttaa ja antaa omistaan muille ja neljännelläkin ihan hyvä torkka oli.

      ...
      "Olen positiiviseki ajattelija.
      Näyttivätpä asiat sitten kuinka synkiltä tahansa,
      tai vaikka ne sitä olisivatkin,
      kohotan katseeni ja
      näen mahdollisuuteni -
      ne odottavat minua ja sinuakin ... "
      ...

    • Anteeks Vaan

      Jotenkin tuntuu, että toi Sun positiivisuus on vaan toiveajattelua, kehut
      aina miten joku on Sua iskemässä ja miten lapsesi on ihan maailman
      napoja, taidat kuitenkin olla epävarma ja masentunut????
      Etsintää, etsintää, ehkäpä joskus löydät maaliin.

    • warmhuggskisseslove

      Tällä hetkellä et vois olla enempää oikeassa sillä mua vituttaa,masentaa ja itkettää kaikki,olen kiukkuinen ja kireä,syynä toi saatanan rahattomuus kun mistään ei vahingossakaan mitään tule...
      Tulis helvetti ees jotain infoo mutta kun ei niin ei ...
      Moni todella läheinenkään ei tiedä sitä kaikkea pahaa jota kokenut ja joutunut kestämään vuosien varrella ja ilman positiivista ajattelua en jaksais vaan pimahtaisin täysin eikä mulla oo moiseen varaa,mulla on lapset joita pakko aina ajateltava.
      Myös masennuksien hetkinä teen kaikkea mistä pidän ja lopulta aina tapahtuu jotain mukavaa joka väistää mustat pilvet,kunnes seuraava vastoinkäyminen tulee eteen...
      Toiveajattelua todellakin tällä hetkellä kun vaan sitä rahaa odotan ...
      Kiitos kommentistasi ;););)

    • warmhuggskisseslove

      Heti kun sain tietää että rahaa tulee kk lopussa,itkin hetken ja koin todellisen helpotuksen tunteen eikä sisälläni enää kasvanut kamala möykky.
      Kamalainta oli epätietoisuus.
      Ihanaa,nautin lämmöstä!
      Aamulla tyttöjen kanssa huoltsikalla aamiaisella ja koska sain hieman rahaa niin ruokakapuassa ja annoin tytöillekin.
      Eilen pari tuntia terassilla kahden läheiseni kanssa.
      Ihana rakas tekstaili SALOUsta ja kertoi ostaneensa minulle tuliaisia ;);)
      Ja vanhinkin tytär kortoi iloisia uutisia ;)

    • warmhuggskisseslove

      En ole koskaan saanut parempaa kohteliaisuutta kuin .... :
      "Olet ollut kusipää, idiootti, ärsyttävä, aivan vitun tyhmä,
      käyttäytynyt ääliömäisesti, ollut ilkeä ja moni on saanut hävetä kanssasi
      mutta olen iloinen että tutustuttiin koska ymmärrät minun tyhmiä toilailujani ja aina autat aina kuuntelet ja aina järkesi pelaa huumorilla jos jotain sattuu"
      Siis rupesin melkein itkemään ...
      Mulla treffit itseäni 10vuotta nuoremman jätkän kanssa .. ei viel mut ..

      • warmhuggskisseslove

        Tänään oli 100% täydellinen päivä;);)
        Siskontytön kanssa 7,5t Suvilahdessa ja tietty paloin sit terassilla yhet,kävin ruokakaupassa,sauna,söin ja kohta varmaan nukkumaan.
        Likka tekstaili että voittivat pelin 7-0 jes;)


      • warmhuggskisseslove
        warmhuggskisseslove kirjoitti:

        Tänään oli 100% täydellinen päivä;);)
        Siskontytön kanssa 7,5t Suvilahdessa ja tietty paloin sit terassilla yhet,kävin ruokakaupassa,sauna,söin ja kohta varmaan nukkumaan.
        Likka tekstaili että voittivat pelin 7-0 jes;)

        Eilen oli ihanaa tyttöjen kanssa rannalla ja uimassa.
        On paljon mukavia asioita odotettavissa ja raha-asiatkin kunnossa eikä nyt oo toiveajattelua vaan aikuisten oikeesti todellista kun sanon olevani iloinen eikä mätä mikään ;););)

        Mistä tietää olevansa liian lihava? -Uimasta palatessaan Greenpeacen miehet heittävät takaisin veteen ja huutavat “Save the whales!”. ;D;D

        Jos olet vähän vajaa, aina näennäisesti hieman hitaampi kuin muut, naurat turhille jutuille ja muutenkin hekotat liikaa ja olet vähän päästä sekaisin, lisää tämä seinällesi ylpeänä siitä että valkotakkiset eivät ole vielä saaneet sinua kiinni. =)

        Ihana rakas tekstaili löytäneensä Elvis-zipon mutta ei oo rahaa sitä ostaa kuulemma,perhanan penska ku kiusaa äitiään ;D


      • warmhuggskisseslove
        warmhuggskisseslove kirjoitti:

        Eilen oli ihanaa tyttöjen kanssa rannalla ja uimassa.
        On paljon mukavia asioita odotettavissa ja raha-asiatkin kunnossa eikä nyt oo toiveajattelua vaan aikuisten oikeesti todellista kun sanon olevani iloinen eikä mätä mikään ;););)

        Mistä tietää olevansa liian lihava? -Uimasta palatessaan Greenpeacen miehet heittävät takaisin veteen ja huutavat “Save the whales!”. ;D;D

        Jos olet vähän vajaa, aina näennäisesti hieman hitaampi kuin muut, naurat turhille jutuille ja muutenkin hekotat liikaa ja olet vähän päästä sekaisin, lisää tämä seinällesi ylpeänä siitä että valkotakkiset eivät ole vielä saaneet sinua kiinni. =)

        Ihana rakas tekstaili löytäneensä Elvis-zipon mutta ei oo rahaa sitä ostaa kuulemma,perhanan penska ku kiusaa äitiään ;D

        Ei ole koiranilma tämä kun koirakin pelkää ;););)

        ‎50% naisista on aivan nössöjä ja 40% on nalkuttajia. Mutta minä kuulun niihin 10%:iin, jotka tuhlaavat kaikki rahansa, käkättävät ja osaavat pitää aidosti hauskaa pelkäämättä mitä muut ajattelevat. Joidenkin mielestä olen siis täysin kaamee lehmä, kun uskallan tehdä ja sanoa mitä haluan!!! Jos kuulut tähän "lehmäryhmään" kopsaappas tää itelles. Suomalaista laatu lihaa! :)

        Laitan tänne vain niitä runoja vitsejä,aforismeja,ajatelmia ja hajatelmia ym ym jotka ovat niin minua ja tarkoittavat jotain,koskettavat,ovat totta ... ;>


    • warmhuggskisseslove

      "Miten tyttäresi voikin olla noin tunnollinen" kysyi ystäväni ja toinen ystävä "Sulla on mahtavat tytsit" ;)
      Jes likka ja kummipoika pääsivät molemmat opsikelemaan sinne minne halusivatkin,olen ylpeä ja iloinen ;);)
      Voih yksi tyttö yritti itsaria ja toinen laitokseen joutui,surullista ;(;(
      Jes,tyttären joukkue voittivat vikan pelinsä ylivoimaisesti ja kun viimmeiset joukkueet ovat pelanneet,selviää ovatko ykkösiä vai kakkosia sillä vain yksi joukkue voi heidät enää voittaa.
      Tyttö sai kaksi tähteä pelin jälkeen parhaasta yhteistyöstä,maalit tehnyt kolme ja se joka oman osansa pelin tsemppasi eniten sai yhden tähden ;)

      • warmhuggskisseslove

        Mies on naisen paras ystävä. Mies auttaa kun nainen tuntee olonsa epävarmaksi ja lohduttaa kun naisella on huono päivä. Mies rohkaisee naista tekemään asioita joita hän ei koskaan olisi uskonut tekevänsä. Mies saa naisensa aina tuntemaan itsensä kauneimmaksi naiseksi huoneessa. Mies saa naisen ilmaisemaan syvimmät tunteensa... EI hetkinen!! Viihihän sen piti olla! Se on VIINI joka tekee kaiken tämän... Anteeksi! ;)

        ♥ SÄÄNNÖT VIERAILEVILLE, LEMMIKITTÖMILLE HENKILÖILLE,JOTKA HALUAVAT VALITTAA LEMMIKEISTÄMME ♥
        1. He asuvat täällä. Te ette.
        2. Jos ette halua heidän karvoja vaatteisiinne, pysykää kaukana huonekaluistamme.
        3. Pidän lemmikeistäni paljon enemmän kuin useimmista ihmisistä.
        4. Sinulle ne ovat eläimiä. Minulle he ovat perheenjäseniä, jotka ovat lyhyitä,karvaisia, kävelevät neljällä jalalla ja puhuvat epäselvästi .

        Jokayö ovat tytöt olleet lomalla jossain yötä tai sitten meillä ollut likkojen kavereita.
        Kävin lasten kanssa nelosetapilla syömässä,Porvoon Robin Hoodissa kaupoilla ym kierreltiin ja sit ihana rakas tyttö tuli kotiin syömään ja kanssani korttia pelailemaan.
        Eilen kaverin luona kahvilla kävin samoin toissapäivänä.
        Voi ihanaa,niihin muutamaan päivät vähenevät vähenevät ...


      • warmhuggskisseslove
        warmhuggskisseslove kirjoitti:

        Mies on naisen paras ystävä. Mies auttaa kun nainen tuntee olonsa epävarmaksi ja lohduttaa kun naisella on huono päivä. Mies rohkaisee naista tekemään asioita joita hän ei koskaan olisi uskonut tekevänsä. Mies saa naisensa aina tuntemaan itsensä kauneimmaksi naiseksi huoneessa. Mies saa naisen ilmaisemaan syvimmät tunteensa... EI hetkinen!! Viihihän sen piti olla! Se on VIINI joka tekee kaiken tämän... Anteeksi! ;)

        ♥ SÄÄNNÖT VIERAILEVILLE, LEMMIKITTÖMILLE HENKILÖILLE,JOTKA HALUAVAT VALITTAA LEMMIKEISTÄMME ♥
        1. He asuvat täällä. Te ette.
        2. Jos ette halua heidän karvoja vaatteisiinne, pysykää kaukana huonekaluistamme.
        3. Pidän lemmikeistäni paljon enemmän kuin useimmista ihmisistä.
        4. Sinulle ne ovat eläimiä. Minulle he ovat perheenjäseniä, jotka ovat lyhyitä,karvaisia, kävelevät neljällä jalalla ja puhuvat epäselvästi .

        Jokayö ovat tytöt olleet lomalla jossain yötä tai sitten meillä ollut likkojen kavereita.
        Kävin lasten kanssa nelosetapilla syömässä,Porvoon Robin Hoodissa kaupoilla ym kierreltiin ja sit ihana rakas tyttö tuli kotiin syömään ja kanssani korttia pelailemaan.
        Eilen kaverin luona kahvilla kävin samoin toissapäivänä.
        Voi ihanaa,niihin muutamaan päivät vähenevät vähenevät ...

        Tyttö jota haukuit lihavaksi ei syö enää ja on laihtunut 15kg. Poika jota sanoit tyhmäksi kärsii oppivaikeuksista, opiskelee yölläkin. Tyttö jota sanoit rumaksi viettää tunnin meikaten siinä toivossa että ihmiset pitäisivät hänestä. Poika jonka kamppasit saa turpaansa kotonaan. Kaikki eivät aina ole sitä mitä luulet heidän olevan!" Laita tämä fb-statukseen jos olet kiusaamista vastaan!!

        Meillä on lapsia jotka menevät nukkumaan nälkäisinä......Vanhuksia joilla ei ole välttämätöntä lääkehuoltoa...Psyykkisesti sairaita ilman hoitoa.... Perheitä jotka tekevät taloudellisen konkurssin.... MUTTA, me lahjoitamme miljoonia muille maille ennen kuin hoidamme omiamme.... 99% ei ole pokkaa kopioida tätä ja välittää eteen päin.♥

        Juhannuksen suosituimmat koirarodut: Mäyräkoira, kääpiöpilsneri, lapinkullannoutaja, suursnapseri, pullodoggi, jackdanielsin- terrieri, karjalankarhukoira, vehnäolutterrieri, trendisentteri ja siperianwhisky. Juhannuksen koiraharrastus voi johtaa hankkimaan vinttipimeenä-koiran ja suomenajokielto-koiran. Jotku saattaa tuntea myös Selvinpäinseisojan, vaikka se on suomessa harvinainen rotu. Hyvää jussin odottelua!:­­)

        Jos asut kylässä, jossa säälittävät, kateelliset ja tiukkapipoiset ihmiset
        juoruilevat, puhuvat paskaa, höpöttävät lämpimikseen, liioittelevat
        asioita, puuttuvat toisten elämään ja yrittävät vaikeuttaa tai pilata ne
        (kuitenkaan siinä onnistumatta) ja jos olet yksi niistä joita se ei
        hetkauta oikeastaan pätkääkään,niin lisää tämä statukseesi ja ole
        jatkossaki ylpeä siitä että uskallat olla oma ittes :)

        Ei kannata elää muita ihmisiä varten ja miettiä mitä muut sinusta ajattelee,siinä tuhlaantuu vaan aikaa sinun omasta arvokkaasta elämästäsi..
        Lisää tämä seinällesi ,jos uskallat olla oma itsesi ,etkä välitä siitä mitä muut ajattelevat...


      • warmhuggskisseslove
        warmhuggskisseslove kirjoitti:

        Tyttö jota haukuit lihavaksi ei syö enää ja on laihtunut 15kg. Poika jota sanoit tyhmäksi kärsii oppivaikeuksista, opiskelee yölläkin. Tyttö jota sanoit rumaksi viettää tunnin meikaten siinä toivossa että ihmiset pitäisivät hänestä. Poika jonka kamppasit saa turpaansa kotonaan. Kaikki eivät aina ole sitä mitä luulet heidän olevan!" Laita tämä fb-statukseen jos olet kiusaamista vastaan!!

        Meillä on lapsia jotka menevät nukkumaan nälkäisinä......Vanhuksia joilla ei ole välttämätöntä lääkehuoltoa...Psyykkisesti sairaita ilman hoitoa.... Perheitä jotka tekevät taloudellisen konkurssin.... MUTTA, me lahjoitamme miljoonia muille maille ennen kuin hoidamme omiamme.... 99% ei ole pokkaa kopioida tätä ja välittää eteen päin.♥

        Juhannuksen suosituimmat koirarodut: Mäyräkoira, kääpiöpilsneri, lapinkullannoutaja, suursnapseri, pullodoggi, jackdanielsin- terrieri, karjalankarhukoira, vehnäolutterrieri, trendisentteri ja siperianwhisky. Juhannuksen koiraharrastus voi johtaa hankkimaan vinttipimeenä-koiran ja suomenajokielto-koiran. Jotku saattaa tuntea myös Selvinpäinseisojan, vaikka se on suomessa harvinainen rotu. Hyvää jussin odottelua!:­­)

        Jos asut kylässä, jossa säälittävät, kateelliset ja tiukkapipoiset ihmiset
        juoruilevat, puhuvat paskaa, höpöttävät lämpimikseen, liioittelevat
        asioita, puuttuvat toisten elämään ja yrittävät vaikeuttaa tai pilata ne
        (kuitenkaan siinä onnistumatta) ja jos olet yksi niistä joita se ei
        hetkauta oikeastaan pätkääkään,niin lisää tämä statukseesi ja ole
        jatkossaki ylpeä siitä että uskallat olla oma ittes :)

        Ei kannata elää muita ihmisiä varten ja miettiä mitä muut sinusta ajattelee,siinä tuhlaantuu vaan aikaa sinun omasta arvokkaasta elämästäsi..
        Lisää tämä seinällesi ,jos uskallat olla oma itsesi ,etkä välitä siitä mitä muut ajattelevat...

        Espoossa eilen seikkailin nuorimman likan kanssa kuten Oittaalla rannalla ym ;)

        Oli aika tylsä ilta muuten.

        Onneksi ei oo paikalla nytten .... , saa olla rauhassa jes!

        16v likkaa sanottiin kun olin sen kanssa liikenteessää "Wau,upea pakkaus".

        Tyttö otti koiran luokseen muutamksi päiväksi.

        Kaverilla kahvittelin.

        Frendit ihmettelevät kun en enää oo pahemmin koneella,no syy selvä,vihasin entistä asuinpaikkaani,rakastan nykyistä elämääni ja asuntoa ja asuinpaikkaa ja fiilistä ja tilannetta ja naapureita ja pihaa ja ja kaikkea ;);)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4618
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      128
      4060
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      34
      2624
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      200
      1653
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1306
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1279
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1238
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1223
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1183
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1095
    Aihe