diovmorf6.6.2011 17:56
*
kammoksuva*
>>diovmorf on itse kertonut ettei usko Jumalaan, ei Raamattuun eikä Jeesukseen Kristukseen>>
Niin olen. Mutta sepä ei liity mitenkään Vartiotorni-seuran mädännäisyyden paljastamiseen.***
***'NIIN
-en lue enää yhtää diovmorfin aloitusta.
-en keskustele semmoisen kanssa joka ei Jeesukseen Kristukseen usko.
Eihän semmoinen tiedä Raamatustakaan mitään.
Ihan ajanhaaskausta semmosen juttujen lukeminen.
jos näin on,
6
59
Vastaukset
- goodbye sitten
No jopas.jotakin.
Herra Morffi ei usko Raamattuun mutta viitsii jauhaa kaikenlaista siihen liittyvää...
Meni nyt pohja pois koko keskustelulta jos hän ei Raamattuun uskokaan.
Kummallinen teeskentelijä.
Olisi heti sanonut.....- Valo kirkastuu ;D
Helekutti..ihan kuin olisin kuunnellut sokean luennoivan ruskan väreistä ;D
Ilmankos juttu vaikuttikin niin omituiselta... *goodbye sitten*
>>Herra Morffi ei usko Raamattuun mutta viitsii jauhaa kaikenlaista siihen liittyvää>>
Vaikka en usko Jumalan kirjoituttaneen Raamattua, tunnen sen sisällön oikein hyvin. Miksi uskonnottomalla ihmisellä ei olisi oikeutta keskustella Raamatusta? Tai millä perusteella Raamattu tai Vt-seuran hallintoelin olisi kaiken kritiikin yläpuolella?
>>Meni nyt pohja pois koko keskustelulta jos hän ei Raamattuun uskokaan.
Kummallinen teeskentelijä.>>
Kuule hei, missä minä tällä palstalla olen teeskennellyt uskovaa ihmistä?
>>Olisi heti sanonut.....>>
Olen näkemykseni tuonut esiin kaiken aikaa tällä palstalla kirjoittaessani eikä se ole miksikään muuttunut. Sinä vain et ole lukenut.
- Koivuniemi Jesse
Syntymästään asti sokeahan se väreistä täällä on kertonut.
Voihan rähmä. *my time is money*
>>Eihän semmoinen tiedä Raamatustakaan mitään.>>
Minä osaan aivan hyvin lukea, mitä Raamatussa ja Vartiotorneissa sanotaan; olenhan sitä paitsi lukenut niitä jo vuosikaudet. Miksi uskonnoton ihminen ei saisi julkisesti kritisoida epärehellisen uskonnollisen liikkeen julkista toimintaa? Tuollaisen väitteen taustalla on ainoastaan huutava tarve saada kritiikki sammumaan; millään logiikalla tällaista vaatimusta ei voida perustella.
>>Ihan ajanhaaskausta semmosen juttujen lukeminen.>>
Tämä saattaa pitää kohdallasi aivan paikkansakin. Hyvää jatkoa vain sinulle; en minä suinkaan pahastu siitä, että jätät jatkossa kirjoitukseni lukematta.
>>en lue enää yhtää diovmorfin aloitusta.>>
Hienoa, otan tämän lupauksena.- Minä kans :)
Minä kans ;) en enää luve df-jollotuxia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14811017
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485403Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414215Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352674Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1011588Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?751445Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396