http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kerjalaisista-ei-paasta-sopuun-helsingissa/art-1288393780675.html
Kerjäläisistä ei päästä sopuun
12
61
Vastaukset
*Vasemmistoliiton Outi Ojalan mukaan eniten keskustelua herättää kunnollisen tilapäismajoituksen puuttuminen.*
Tässä alkaa olemaan jo sanaton.- kuyfkuyf
No niin alkaa, touhu on jo aikoja sitten ylittänyt kaikki naurettavuuden rajat. Käsittämätöntä että turistit osoittavat mieltä ilmaisen majoituksen puolesta. Vapaahörhö järjestöstä en sano enää mitään, jonkun pitäisi niillekin loisille keksiä oikeita töitä.
- Nousuun 0,20 pantit
kuyfkuyf kirjoitti:
No niin alkaa, touhu on jo aikoja sitten ylittänyt kaikki naurettavuuden rajat. Käsittämätöntä että turistit osoittavat mieltä ilmaisen majoituksen puolesta. Vapaahörhö järjestöstä en sano enää mitään, jonkun pitäisi niillekin loisille keksiä oikeita töitä.
Tänne tulevat ovat joko Romania taikka Bulgarian kansalaisia. Painetta olisi lisättävä heidän hallituksiinsa että hoitaisivat ja opetttaisivat miten EUssa tehdään töitä yhteisen kakun kasvattamiseen.
Kakku ei nimittäin kasva jos tulevat vain tänne keräämään pulloja ja siten jonkun EUssa olisi opetettava heille miten kaikki me eletään.
Jos homma ei kiinnosta niin sitten palautettava kotiin ja oloihin joissa pärjäävät omillaan.
- Pain with Sun
EU olisi puututava asiaan ! Kun Suomi liittyi jäseneksi niin silloin ei varmaa ollut tarkoitus että tänne tulee tätä porukkaa - muista jäsenmaista.
Kun kurkun käyryys on jo määritelty niin voitaisiinko nyt määrätä että mihin tarkoitukseen saa muuttaa toiseen EU maahan.
Tämä ei ole rasismia vaan EU huonoa hallintoa. Jos näillä ihmisillä on vaikeaa omassa maassa niin ratkeaako ongelma että keräävät Suomessa 0,20 panttipulloja ?
Yhtään rikosta ei haluta ja siten kaikkien pitää olla siinä rehellisiä. - EX EU -fan
Hölmölandian touhua koko EU..Ja Suomi mukana
- jhfkf
Ei se eun vika ole, turistit voi tulla tänne ja olla OMALLA KUSTANNUKSELLA 3kk. Turhaa ja tarpeetonta haaskata aikaa ja rahaa koko asian käsittelyyn. Vapaa hörhö järjestö pitäisi laittaa syytteeseen tilojen väärinkäytöstä.Mitä hyötyä mustalaisten tukemisesta on meilläkään ollut. mannet siirtyy enimmäkseen peruskoulusta eläkkeelle. Järkevät maat antavat niiden olla omissa oloissaan eivät tue tätä paskasakkia mitenkään. Meillä taas kustannetaan foliohameita myöten kaikki mahdollinen. En ymmärrä, eikö kukaan munaton poliitikkotollo uskalla sanoa ääneen ettei "liikkuvan elämäntavan" kustantaminen kuulu veronmaksajille saatana.
- kaikki töihin ry
Mihin perustuu väitteesi peruskoulusta eläkkeelle ? Eikö välissä tavata tehdä 40vuotta työtä ja siten maksetaan omat eläkkeet.
Väitätkö ettei muka työ kelpaa ? - vakituinen..
kaikki töihin ry kirjoitti:
Mihin perustuu väitteesi peruskoulusta eläkkeelle ? Eikö välissä tavata tehdä 40vuotta työtä ja siten maksetaan omat eläkkeet.
Väitätkö ettei muka työ kelpaa ?työnteko ei kuulu romanikulttuuriin.
- ilmastointiasentaja
vakituinen.. kirjoitti:
työnteko ei kuulu romanikulttuuriin.
Minä itse tunnen vain työssä käyviä romaneja.
- Minä tunnen
ilmastointiasentaja kirjoitti:
Minä itse tunnen vain työssä käyviä romaneja.
kymmeniä romaneja, joista tällä hetkellä useampi on vankilassa kuin töissä.
Eläkkeelllä sitten loput.
- RomaRio Roma
Mitä on romanikulttuuri ? Kuka sen maksaa jos kaikki ovat työttöminä ?
Jos hommat ei kiinnosta niin sitten kulttuuri voisi laajentua ja hankkia sponsoreita...
ja siten saada itse rahoittajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433634Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4473340Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302959Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!852013- 1031642
- 1461579
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541400- 1141374
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.361113Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61035