Kerjäläisistä ei päästä sopuun

Helsingissä ?

12

82

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Vasemmistoliiton Outi Ojalan mukaan eniten keskustelua herättää kunnollisen tilapäismajoituksen puuttuminen.*

Tässä alkaa olemaan jo sanaton.

• kuyfkuyf

No niin alkaa, touhu on jo aikoja sitten ylittänyt kaikki naurettavuuden rajat. Käsittämätöntä että turistit osoittavat mieltä ilmaisen majoituksen puolesta. Vapaahörhö järjestöstä en sano enää mitään, jonkun pitäisi niillekin loisille keksiä oikeita töitä.

• Nousuun 0,20 pantit
        kuyfkuyf kirjoitti:

No niin alkaa, touhu on jo aikoja sitten ylittänyt kaikki naurettavuuden rajat. Käsittämätöntä että turistit osoittavat mieltä ilmaisen majoituksen puolesta. Vapaahörhö järjestöstä en sano enää mitään, jonkun pitäisi niillekin loisille keksiä oikeita töitä.

Tänne tulevat ovat joko Romania taikka Bulgarian kansalaisia. Painetta olisi lisättävä heidän hallituksiinsa että hoitaisivat ja opetttaisivat miten EUssa tehdään töitä yhteisen kakun kasvattamiseen.

Kakku ei nimittäin kasva jos tulevat vain tänne keräämään pulloja ja siten jonkun EUssa olisi opetettava heille miten kaikki me eletään.

Jos homma ei kiinnosta niin sitten palautettava kotiin ja oloihin joissa pärjäävät omillaan.

• Pain with Sun

EU olisi puututava asiaan ! Kun Suomi liittyi jäseneksi niin silloin ei varmaa ollut tarkoitus että tänne tulee tätä porukkaa - muista jäsenmaista.

Kun kurkun käyryys on jo määritelty niin voitaisiinko nyt määrätä että mihin tarkoitukseen saa muuttaa toiseen EU maahan.

Tämä ei ole rasismia vaan EU huonoa hallintoa. Jos näillä ihmisillä on vaikeaa omassa maassa niin ratkeaako ongelma että keräävät Suomessa 0,20 panttipulloja ?

Yhtään rikosta ei haluta ja siten kaikkien pitää olla siinä rehellisiä.

• EX EU -fan

Hölmölandian touhua koko EU..Ja Suomi mukana

• jhfkf

Ei se eun vika ole, turistit voi tulla tänne ja olla OMALLA KUSTANNUKSELLA 3kk. Turhaa ja tarpeetonta haaskata aikaa ja rahaa koko asian käsittelyyn. Vapaa hörhö järjestö pitäisi laittaa syytteeseen tilojen väärinkäytöstä.Mitä hyötyä mustalaisten tukemisesta on meilläkään ollut. mannet siirtyy enimmäkseen peruskoulusta eläkkeelle. Järkevät maat antavat niiden olla omissa oloissaan eivät tue tätä paskasakkia mitenkään. Meillä taas kustannetaan foliohameita myöten kaikki mahdollinen. En ymmärrä, eikö kukaan munaton poliitikkotollo uskalla sanoa ääneen ettei "liikkuvan elämäntavan" kustantaminen kuulu veronmaksajille saatana.

• kaikki töihin ry

Mihin perustuu väitteesi peruskoulusta eläkkeelle ? Eikö välissä tavata tehdä 40vuotta työtä ja siten maksetaan omat eläkkeet.

Väitätkö ettei muka työ kelpaa ?

• vakituinen..
        kaikki töihin ry kirjoitti:

Mihin perustuu väitteesi peruskoulusta eläkkeelle ? Eikö välissä tavata tehdä 40vuotta työtä ja siten maksetaan omat eläkkeet.

Väitätkö ettei muka työ kelpaa ?

työnteko ei kuulu romanikulttuuriin.

• ilmastointiasentaja
        vakituinen.. kirjoitti:

työnteko ei kuulu romanikulttuuriin.

Minä itse tunnen vain työssä käyviä romaneja.

• Minä tunnen
        ilmastointiasentaja kirjoitti:

Minä itse tunnen vain työssä käyviä romaneja.

kymmeniä romaneja, joista tällä hetkellä useampi on vankilassa kuin töissä.

Eläkkeelllä sitten loput.

• RomaRio Roma

Mitä on romanikulttuuri ? Kuka sen maksaa jos kaikki ovat työttöminä ?

Jos hommat ei kiinnosta niin sitten kulttuuri voisi laajentua ja hankkia sponsoreita...

ja siten saada itse rahoittajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      147
      13292
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      87
      3714
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      133
      3028
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      1461
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      44
      1418
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      156
      1383
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1294
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1244
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1091
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      999
    Aihe