Siveysvyössä koko kesän

Pietu yo+jotain

Eilen tuli iso yllätys vastaan tyttöystävältäni. Kun koulu loppu, niin hän kysyi multa, että rakastanko häntä yli kaiken. Vastasin tietty myöntävästi.
No sit, pidät tätä koko kesän rakkauden merkiksi kun olen poissa, hän sanoi. Arja kun on menossa Saksaan kesätöihin.
En vielä tiennyt mikä se "tätä" oli ja auliisti myönnyin. Arja avasi paketin ja oli se pakko sanoa, että kauhukseni, siveysvyö.
Yritin änkätä vastaan, mutta Arja sanoi, että sovittu mikä sovittu. Näin hän ainakin tietäisi, että olen hänen omansa, enkä kenenkään muun.
Arja asetteli vyön mukana tulleen sopivan kokoisen renkaan pallieni taakse ja penistuubin kulliini kiinni. Ja sitten lukko napsahti lopullisesti kiinni.
Seisoin niin onnettomana siinä hänen edessä, mutta silti niin onnellisena. Arja on minun tyttö ja minä hänen.
Nyt täällä istun ja kirjoitan. Voi pas..!
Voi, että häpesin itseäni, annoin noin vain sulkea kaluni tuubiin.
Täytyy kai totutella tämän kanssa liikkumaan.

13

2642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahahaaaa

vittu olet säälittävä:D

• tietäjä iänikuinen

Siellä se Arja ottaa joka koloon turkkilaista salamia ja tulee kotiin vittu tupaten täynnä ählämien mälliä.

• ++++++

Hyvä Arja, jokaisella varatulla miehellä pitäisi olla kikkeli lukossa ja avain vaimolla... Tai jokaiselle pojalle kun tulee miehenikään niin lukkoon vaan ja tytöille yleisavain. Voisi sitten aukoa halutessaan ja kokeilla. Jos tuntuu hyvälle, niin sitten saisi siihen oman lukon. Ajatusleikkinä ihan kiva.

• Ilman orgasmia

Go Arja :)

Voisko joku ottaa avaimen mun siveysyvöhän? Oon 23v mies Helsingistä. Mua just kiihottaa tollainen kärsimys, kun ei saa millään orgasmia, vaikka kuinka haluaisi! Vois sitten joutua tekemään kaikkea vastoin tahtoaan...

Tuntuu, että avaimenhaltijan etsiminen on niin hirveän vaikeaa, kun ei sitä voi ihan kadulla kysellä :)

• mokoma23

Ihan kauheeta kun koko kesänä ei voi edes runkata :D Kauhee kiusaus tulee kun menee rannalle.......

• liekäri

Ihan kauheeeeeta", jos tuo asia nyt noin on..onneks luonto hoitaa niin että mällit ei sisälle mätäne vaan rurskahtaa ulos itekseen. Mutta enemmän olisin huolissani tuon pojan pippelin kunnosta, jos 5.6 alkaen ollut, sellaisessa muovi tuppelossa, ei pippeli voi voida kovin hyvin - melkoinen tulehduspesä, ilman näitä helteitäkin..jos kalu hautunut siellä ilman kunnollista pesua ym. taitaa kohta olla pippelin menoa..toivottavasti ei irti putoa kalu ja siveysvyö. Kehoittaisin irroittamaan mokoman lelun ja mahdollisimman pian. Melko lapsellista ja ajattelematonta touhua - noin pitkän päälle..

• nnnmmmmoooo

No ei varmaan lennä itsekseen,minä olin nuorena tekemättä mitään noin 4 vuotta ja nyt jo melkein 10v taas et eipä ole lennellyt näinä vuosina.

• huolestuttavaa..
        nnnmmmmoooo kirjoitti:

No ei varmaan lennä itsekseen,minä olin nuorena tekemättä mitään noin 4 vuotta ja nyt jo melkein 10v taas et eipä ole lennellyt näinä vuosina.

sussa on sitten joku vika, varmasti sperma tulee ulos itsestään, jos ei tee mitään. edellyttäen tietysti että sitä tuottaa - tuhkamunaltakin tulee aina jotain ulos, tumputti tai ei - elimistö nyt vaan on sellainen.

• Saaadd

Riko lukko ja jätä tollanen huora tämän jälkeen lähettele sille kuvii ku nussit jotain toista naista.

• järkytykse puolelle

naurettavaa pelleilyä - pitää siveysvyötä pojalla useita viikkoja - haju mahtaa olla melkoinen ja penis voi kyllä tuossa vaurioitua vakavastikin. vaikkei avainta olekkaan, pikku askartelulla saa sen poi. ja poistamista suosittelen mahdollisimman pian!

• ollut itsekkin lukit

Ei se nyt ihan noinkaan mene... Siveysvyössä on kohtuullisen paljon reikiä, joten siellä kyllä ilma kiertää ja vehkeen saa huuhdeltua niistä hyvin.

• Itsekin_kesän_vyössä

Miten menee nyt?

• Munaton

Pääsin juuri kastraattikuoroon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      46
      3108
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      46
      2901
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      51
      2525
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      51
      2514
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      32
      2106
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1860
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1779
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      43
      1636
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      48
      1572
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26